Hakutulokset

  1. T

    voiko 1-vuotiaalla jo olla uhmaikä???

    Minulla oli juuri hoidossa raivohullu yksivuotias, eikä hän ole ensimmäinen laatuaan. :)
  2. T

    Kumpi teistä hienompi kunniatehävä kaasous ja kummius?

    Kun en ole kristitty niin kummius ei merkitse yhtään mitään joten täytyy sanoa että kaasous. Jossa en kyllä siinäkään näe mitään erityisen hienoa tai kunnioitettavaa
  3. T

    Millaista lääkitystä ahdistukseen?

    Se riippuu niin paljon lääkäristä ja oireista. Millä tavalla olet ahdistunut?
  4. T

    Mitä ajatuksia tämä vartalo sinussa herättää?

    Voi herranjestas, kyllä tuo kuvan vartalo on ihan normaali naisen vartalo. Jopa sellaisen naisen joka ei ole synnyttänyt. 90% naisista ei muistuta tippaakaan alusvaatemainosten naisia ja tuon muvan naisvartalo on täysin normaali eikä todellakaan edes mikään erityisen löllö. Kyllä on täällä...
  5. T

    kuin kauan lämmitetty tutteli säilyy

    Tunnin ajan mikäli annetaan pullosta, letkuruokinnassa tiputusaika ei saa ylittää neljää tuntia. :whistle:
  6. T

    Voi helkuta! Kuinka mä ton digiboksin viritän??

    Joskus auttaa uudelleenkäynnistys, noissa bokseissa on lastentauteja ja ne välillä tökkivät muoks* katsos kun kerkesit jo saadakin sen toimimaan =)
  7. T

    Häpeättekö ystäviänne?

    Ettei kyse olisi siitä että vertaat itseäsi tähän hyvännäköiseen kaveriin ja tunnet alemmuutta ja itse hieman kuitenkin häpeät itseäsi hänen rinnallaan.

Yhteistyössä