Hakutulokset

  1. K

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    heippa kaikki! Kiva että tämä porukka on kasvanut ja keskustelu lisääntynyt :) Tilulilulle isot tsempit, kuulostaapa kyllä kerrassaan kurjalta! Toivottavasti nyt tuo häntäluu paranisi pikakyytiä ettei siitä tarvitse enää synnytyksessä murehtia...Elizadaylle hurjasti kärsivällistä, tyyntä ja...
  2. K

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    heipat kaikille! Täältä taustalta huutelen että tervehdys Babyelephat, Henriikka11 ja jenifer, olen lueskellut tätä ketjua aktiivisesti ja kerran taisin itsestäni huudahtaakin mutta sitten jäin odottelemaan muita alkumatkalaisia :) la 11.11 eli viikkoja kasassa 14+4, ultria on käyty ja kovasti...
  3. K

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Heippa kaikille! Olen lukenut teitä jo pitkään ja saamattomuuksissani kirjoittaminen on jäänyt, mut nyt kun huomasin että toinenkin alkuviikkoinen liittyi (onnea piinamiina :love:) niin ajattelin huikkaista seurailustani :) Tilulilun kanssa kirjoiteltiinkin tuolla yritysketjussa joskus...
  4. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    tervehdys naiset täältä taustalta! Luen teitä edelleen, vaikka taustailenkin :) Hupikonnalla kuulostaa superhyvältä! Jännää! Ja mä niin tunnistan nuo teidän mietinnät että "helpottaisi jos tietäisi että vuoden päästä". Vaan kun tämä on yksi niitä elämän suuria mysteereitä, joihin ei pysty...
  5. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Vilijonkalle ja MamaBoolle kovasti onnea :)! Negan testasin aamulla. Menkkoja ei kuulu eikä näy, joten enemmän kuin se nega mua harmittaa, että jo hetken kuvittelin että ees joku ovulaatio joskus tapahtuis mutta ei :cry: sillä terolut olis varmaan estänyt sen jos se myöhemmin ois yrittänyt...
  6. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Lennis: mullakin 37 pinnassa, välillä vähän alle tai vähän yli mutta siinä tuo pyörii. Ehkä se haamujen esiäiti onkin oikea ja huomenna kurkistelee sieltä vaan selvemmin :) tsempit sinne ja testejä vaan kehiin! Toivotaan parasta! Tilulilu: oiii tuo sinun mies, kunpa nyt teidän kummankin odotus...
  7. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    tais olla turha viiva se CB:n plussatesti, eilen tein pc:n eikä siinä ollut kuin sellainen perus viivanpaikka. Päätin unohtaa koko jutun ja odotella menkkoja, johan sen nyt dpo13 pitäis näkyä. Tänään siis dpo14, mutta menkoista ei kyllä näy häivähdystäkään. Mulla oli terot käytössä tässä...
  8. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Daniella: mä oon kans kuullut tuosta ibuprofeiinista, just että voi siirtää ovista, mutta ei kai kokonaan estää? Toivottavasti se sieltä tulis! miu84: hauska tuo dieetit vaihtoon, mäkin kaipaisin jonkun kamun samaan systeemiin :p nyt oon yrittänyt ihan oikeesti syödä enemmän mut sit mun...
  9. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    hain vielä kaupunkireissulla apteekin oman, piti tehdä se huomisaamuna. Piti :D Siihen tuli iiihan haalean vaalea viivanen, mutta kyllä se näkyy. Huihai. Ehkä sitten kuitenkin, jotenkin jo masennuin tuosta CB:stä kun mietin sitä omaakin kokemusta että joku tiesmikä viiva siellä ennenkin on...
  10. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Theran: kävin kattoon ne sun dpo12 kuvat ja kovin oli saman näköinen kun tuo miun tikku livenä :) eli ehkä tässä olis ainakin toivon poikanen, mies ei nähnyt kuvassa mitään kun lähetin sille ja menin jo ihan maihin, mutta toisaalta se on mun mies joka varmaan suostuis näkemään vasta kirkuvan...
  11. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Huomenta! aamuinen testi (tai no, muutama :whistle:) tehtynä, tuleeko CB:n plussaan viivanpaikkoja vai voisiko tämä jo olla ihan oikea? Livenä haalean sinertävä viiva näkyy kääntelemättä ja vääntelemättä, mutta pc:ssä oli vain hyyyvin haalea "joku". Ovistesti tosin plussalla :) dpo12 joten...
  12. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    heh olipa hauska tuo unijuttu :D Tulin kertomaan loppukierron kuulumisia kun pitkällä jo mennään. Oi oireita, niitähän on vaikka mitä :p nämä normit lämmöt korkeella, kuumotusta, nännit kipeänä, nenä vuotaa...mutta pistäisin kyllä todellakin ennemmin tuon terolutin piikkiin :rolleyes: mut eilen...
  13. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Theranille ja Hopelle onnea onnea! Kuulkaahan arvon naiset, miten olette kokeneet tämän ovistesti raskaustestinä jutun, voisiko siitä oikeasti innostua? Nyt dpo10 ja eilen ja tänään r- ja o - testi tehtynä, eilen jo ovistesti oli tosi tumma ja tänään vielä tummempi, lähes plussa. Sulla...
  14. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Tilulilu: oo miten siellä on nyt jännät viikot! Ja kiitti kun kerroit tosta inssistä, se voi olla meilläkin edessä...vaikka siis mähän olen nyt raskaana, ja niin olet säkin ;) Heh, mulla on vähän päinvastainen projekti päällä, pitäis saada lisää painoo kun olen tällainen kukkakeppi :( ja sillon...
  15. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    jenifer: mulla loppukierto kyllä myös vaihtelee, viime kuukaudet olo on ollut aika painajaismainen n. viikon ennen menkkoja. Oon niin kipee että makaan vaan sohvalla, enkä pysty käveleen suorassa. Tää on tosin vaan se pahin tilanne 2 päivää ennen vuotoo, toinen on sitten tämä "muakeljuttaa!!!!"...
  16. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Ääh pahoittelut negoista minunkin puolestani! Pööh! :( jenifer: joo mekin hakeuduttiin ekaa kertaa lääkärille jo aiemmin, kun nämä miun ongelmat oli sinänsä tiedossa. Varmaan ihan hyvä että jos endoepäilyä on niin on ajoissa liikenteessä! Meilläkin tutkittiin simpat ja multa kaikennäköistä jo...
  17. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    hei naiset! Oon seurannut teidän meininkiä jo pidempään ja nyt ajattelin että mikäjottei jos liittyisin joukkoon :) ensinnäkin onnittelen plussalaisia, ihan hassua kun oon oikeasti täällä koneen ääressä jo pari kuukautta jännittänyt teidän kiertoja enkä oo ilmoittanut itsestäni mitään :whistle...
  18. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    aamulla tuli vain samoja viivanpaikkoja kuin eilenkin, joten tajusin missä akuutissa mielenhäiriössä olen ollut pari viime päivää. Ostin digin palauttaakseni itseni maanpinnalle ja "ei raskaana"han sinä luki. Ja samantien tajusin että juu no en minä kyllä raskaana olekaan, nämä "oireet" on...
  19. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    ja niin Magdalea plussalta näyttää! Hurjan hienoa! Hyviä viivoja näille päiville, nyt vaan rutkasti onnea matkaan!
  20. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    hassua, tein rfsun päiväpissasta (olin kyllä pidätellyt koko työpäivän...) ja se on jotenkin selkeempi kun aamulla ja ehkä luonnossa jopa hiukan värillinen...ja tuo alempi on ovistesti, mulla ei tietääkseni oo ovis tuloillaan :D http://aijaa.com/pqqjia

Yhteistyössä