*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Niin eipä täälläkään ole mitään raportoitavaa.Muuta kun tän aamun negatesti.Kp24/28.
Aion kyllä vielä yhden testin tuhlata parin aamun päästä,vaikkakin turhaa varmasti.
Nyt kyllä jää shitit greippilitkut ja macat pois.
 
31.7.2015



Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto
BlackCat...........29v.....kp 26/24-28.........yk 12.........luomu
Tilulilu..............34v.....kp 30/27..............yk 16.........lz+l
Keinuilija...........31v.....kp 17/30-32.........yk 8...........luomu
Lennis………….…..30v…...kp 24/28……………...yk 5
Mirassa…………....31v……kp 50/32-39…….…..yk 2 ..........luomu
Miu84...............30v....kp 20/28...............yk 19..........luomu
Jenifer..............33v.....kp 15/24-26...........yk 6............luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, Mustikk4, MamaBoo, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella, Jännää, Vanessaaa, Fiidu, Lillans

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v.........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2.............21.2.
Lennis.................29v.......yk3.............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4..............3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2..............11.4.
Metsäläinen.......................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4.............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1.............23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1.............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2.............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2..............14.5.
Norna.............................yk 4/5..........5/15
Rockwell............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7..............18.6.
Lili85...................30v......yk2...............13.7.
Fiidu...................34v.......yk3..............23.7.
Lillans.................37v.......yk2...............23.7.

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Lili85 koska teillä on varhaisultra? Meillä on jo rv 6+4 omien laskujeni mukaan. Samana päivänä eka neuvolakin. Toi on se tärkein päivä, mitä ennen ei uskalla uskoa mihinkään. Viimeksi varhaisultrassa ei sykettä löytyny vaikka sikiö siellä olikin.

Tilulilu ja muutkin. Oon aina ihmetellyt, miten toiset laskee menkkojen alkavan vasta kunnon vuodosta. Onko se sitten niin, että teillä saattaa olla tiputtelua myös kierron aikana tai ennen menkkoja? Itse oon vaan aina laskenut menkkojen alkavan ensimmäisestä tuhrusta, koska sieltä se vuoto on saman päivän aikana aina voimistunutkin äärimmilleen. Mietin siis, että toihan herättää vielä toivoa! Mulla oli nyt siis valemenkat ruskea vuotoa tasan 6 päivää siitä päivästä alkaen, kun menkkojen olis pitäny alkaa. Ihan mahtavaa lomaa sulle Tilulilu joka tapauksessa! :)

Mustikk4 ihanaa että pääset lomalle! Kannattaa ajatella juuri noin, että negan sattuessa lomalla voi fiilistellä sitä vapautta nauttia pari drinksua eikä turvotuskaan estä kesävaatteiden käyttöä ;) Toki plussaa sitä mieluummin fiilistelisi, joten odotellaan vielä sitä.

Miu84 oi, jospa se oliskin enne ja tää ois se teiän tärppikierto! (y)

Lennis vielä on kaikki mahdollisuudet saada plussa! (y) Kun testailee ajoissa, niin ehtii saada pettymyksiä ja usko kolauksia.

Täällä on alkuraskauden väsymys yhdistettynä kolmivuorotyöhön ottanu omansa... Eilen menin nukkumaan jo klo 20! :eek: Silmiin sattu väsymyksestä jo päivällä eikä illasta tullu mitään sen jälkeen kun pääsin töistä kotiin klo 17.30. Mutta en valita :) Pikkuinen tarvitsee unta.

Tsemppiä kaikille kuumeilijoille! (y) Toivon niin, että pääsisitte tänne plussaporukkaan vaikka sekään ei vielä lupaa muuta kuin että raskaus on alkanut.
 
Pahoittelut Lennis :( Mut kannattaa tosiaan testata vielä parin päivän päästä uudelleen! Siellä voi muhia positiivinen yllätys (y)

Tein just taas kaksi testiä, ihan on negaa. :mad: Nyt viimeistään uskon. Ja ehkä on jo menkkakipujakin ja vuoto on muuttunu enemmän sellaseksi kuukautisvuodoksi.. Et ehkä tästä päivästä tulee vielä se kp1! Ilmoittelen sitte myöhemmin.

Fiidu: Niin tuo kuukautisten alkamisajankohdan sanominen on vähän vaikeeta kun on tätä tuhrua ennen menkkoja :unsure: Mut oon lukenut monelta palstalta (ja muistaakseni ihan asiantuntijan kommentinkin), että kuukautiset lasketaan alkavaksi vasta siitä kunnon vuodosta. Tuo on tietty tosi hankala määritellä kun kaikilla on niin erilaiset menkat :eek: Mut itse ainakin vertaan aiempiin menkkoihini, mikä on tietty vähän vaikeeta sekin kun ne on niukentuneet tässä kuukausien aikana niin reippaasti.. Mut mulla se raja menee siinä, että kun vuotaa sen verran että sitä tulee ihan pikkuhousunsuojaan asti (silleen vähän reippaammin) eikä pelkästään vessassa pyyhkiessä, niin menkat on alkanut.
Ja joo, toiveita tää tuhru taas jostain syystä herätti, kun se oli muka jotenkin "ihan outoa" (niin varmaan joo, unohdan vaan onnellisesti edellisten kiertojen tuhrut!). Mut kuten sanottua, raskaana ei tässä olla :(

Muthei kiva kuulla että sun tuhruttelu Fiidu ilmeisesti jo loppui! :) Nyt voit rentoutua asian suhteen ja nauttia olostasi. Vaikka sitten nukkumalla sitä väsymystä pois :LOL:

Nyt lähden viettämään viimeistä työpäivää ja sitten lomalle! :)
 
Tilulilu,kyllä jo dpo 10 luulis näkyvän ees haamulaista.Mut pelkkä blanko.En voi silti vastustaa kiusausta huomisesta testistä :p
Tää on vähän ku arpojen raaputtaminen-pitäs saada ne kaks tiettyä viivaa näkyviin jotta saa voiton.Ja aina käy niin ettei voittoa tule,vaikka näytti hyvältä :LOL:
Ja onneks sielläkin on tuplavarmistettu raskautta,ainahan on se "entä jos" :rolleyes:

Ja normaalit ihmiset pääsee jo lomalle kun alkaa viikonloppu! Täällä kärvistellään vuorotöissä sunnuntaihin,ennen ku alkaa loma :poop: Ei,ei vaan saanut vkl vapaata. 5kk:een töissä ollu 2 viikonloppu vapaata.:poop::poop: Hohhoijaa...
 
hei naiset! Oon seurannut teidän meininkiä jo pidempään ja nyt ajattelin että mikäjottei jos liittyisin joukkoon :) ensinnäkin onnittelen plussalaisia, ihan hassua kun oon oikeasti täällä koneen ääressä jo pari kuukautta jännittänyt teidän kiertoja enkä oo ilmoittanut itsestäni mitään :whistle: olen siis hiljainen taustailija josta tuli nyt vauhdilla äänekäs! Täällä niin ihanasti plussia kuitenkin tulee, etenkin ilmeisesti listanpäivittäjille, että porukka vähenee koko ajan. Noh, meillä nyt varmaan tovi kestää eli joukon jatkoksi!

Yritystä siis takana vuosi, yk10 kuitenkin vasta menossa kun mun kierrot on ihan...noh, yllättäviä jos sen näin kauniisti sanoisi :D eli siis kaikkea 21-96 päivän välillä. PCO- tyyppisyyttä ja endometrioosi ja kaiken kaupan päälle viellä kilpparin vajaatoiminta. Nauroin jo tuossa keväällä että pitäis varmaan lotota kun endo alkoi pahentua, on tää nyt tuuri kun kaikki mahdolliset vaivat yhdellä ihmisellä. Käytin kesän pillereitä kun endokivut oli niin järkyttävät ja tutkimukset jatkuu syyskuussa, nyt siis ihan melkein luomuna, terolutit aloitan tässä kierrossa jotta saan vuodon ja pääsen labraan. Kun jos sitä jäätäisiin vaan luomuna odottamaan niin kokeet vois olla jouluna :LOL:

Tää kierto on siis tavallaan vähän välikierto labroja ja tutkimuksia odottaessa. Mutta en kuitenkaan lähtenyt mustikkareissulle ensi viikolla kun saattaisi olla ovulaatioviikko. En kyllä ole ovuloinut varmaan vuoteen (siis ilmeisesti noiden mun outojen kiertojen syy on, etten vissiin juurikaan ovuloi) mutta nyt vois tulla megaovis ja olisin mustikassa toisella paikkakunnalla! Nauratti kun mieskin jo kielsi ettet lähde...olishan se tietysti tuuri että eka ovis vuoteen ja minä siellä rämmin hirvikärpästen syötävänä puskassa :D

eli nyt tavallaan yk1 välipillerinsyönnin jälkeen (hedelmällinen kuukausi näinhän sitä jossain lukee...), ja odotan vähän kauhulla mitä tästä nyt oikeasti tulee. Mun menkkakivut alkaa nykyisin pillereilläkin kaks viikkoo ennen menkkoja ja päivää ennen vuotoa syön megavahvoja kipulääkkeitä, useampaan päivään en pääse sängystä. Eli sairastan menkkoja vähintään sen viikon kuussa, mutta onneks oon opiskelija niin pystyn järjestämään itseni sohvalle...mut taistelutahtoa on! Jospa raskautuisin nyt heti niin helpottaisi nämä kivutkin. Kaiken muun ihanan lisäksi :)

mutta siis listalle voisi lisätä minut 29v kp6/? terot yk10
 
Karoliiniska Tervetuloa! Auts, kuulostaapa inhottavilta noi kuukautiset sulla. Eikä kovin ihanteeselta kuulosta nuo kierrot ja "ongelmat" kun yrittää raskautua :( Toivottavasti se ovis sieltä tulisi ja yllättäisi!

Lennis ja Tilulilu Voi harmi ettei kummallakaan ees haamu ole kurkkinut :( mut Lennis ainakin huomenna uusiks, jos sillon jo jotain näkyisi... Toi arvan raaputtaminen oli hyvä vertaus :D
Oikein hyvää lomaa kummallekin huolimatta näkyykö testeissä viivoja vai ei..

Fiidulle jaksamista alkuraskauden väsymykseen!

Miu84 Voi, olisipa se enneuni <3

Se ovia kuulostaa niin kivalta että harkitsen androidin ostoa ihan vakavasti, vaikka vanha puhelin vielä pelittääkin :D

Ja mitäpä mulle kuuluu, no eilen tein testin, puhdas nega...prkl...
Samat fiilikset kuin Mustik4lla, haavoja nuoleskeltu... I feel you!!!
Tänään jätin testaamatta, mutta kyllä sen vertaa polttelee testit että huomenna varmaan hakkaan päätä seinään (taas) ja testaan... Jospajospa kuitenkin :) ihanaa nää optimismi ja pessimismi kun vuorottelevat samassa lauseessa :p
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Karoliiniska :)

Täällä kerrankin raportoitavaa! Jei! Wuhuu!
Eli sanoin miehelle et on kyl niin känkkäränkkä olo et varmaan alkaa menkat.No,pari tuntia siitä meen vessaan ja tiputtelee.Ai kettu että ottaa pannuun!
Eipä tarvi testata tänään. Nyt on kuitenki vasta kp 25/28,aina ollut kierto säännöllinen ennen keskenmenoa,ei näköjää enää.
 
No voi p***a Lennis :(

Niin Mustikk4 hyvää lomaa sullekin, en äsken kun kirjotin muistanut että sulla alkoi myös loma..

Tilulilu ja Mustikk4
Mäkin testasin eilen siks ku illalla oli juhlintaa tiedossa ja ennen testin tekoa pohtisin kans et noooo, ihan ok jos nega niin saa ottaa hyvällä omallatunnolla :D Niin itsepetosta ainakin mulla, mieluummin olisin raskaana ja ottamatta, mutta tapa selviytyä negastahan tuokin on ;)
 
Tilulilu: Niinhän se on, että toisilla voi vaan se plussan tuleminen kestää, ettei heti näy. Toki nyt mä testasin tositosi aikasin, niin kuin Fiidukin aikasemmin sanoi. Mä en oikeen osaa laskee noita dpo:ita. Tosiaan siis kp15 ja 16 tuli vahvat viivat ovistesteissä ja kp17 oli luultavasti ovis, oli selvä muutaman tunnin kestävä mahakipu oikeella vatsassa. Jos laskis noista oireista, niin tänään olis dpo9, mutta sitten taas jossain on lukenut, että ensimmäinen positiivinen ovistestipäivä olis dpo -1, sit siitä seuraava dp0 ja seuraava dpo1, niin laskettuna mulla olis sit tänään dpo10. o_O Jokatapauksessa vois kuvitella, että huomenna jo näkyis edes jotain jos nyt edes on näkyäkseen. :LOL: Huomenna on siis kp27.

Kuulin siitä työkaverin raskaudesta parilta työkaverilta, sanoivat et tämä työkaveri oli käynyt mahansa kanssa töissä (hän on siis ollut hoitovapaalla nyt). Ajattelin heti, että onneksi en ollut silloin töissä, olis vaan tullut niin paha mieli, taas. Mä olin niin toivonut, että olisin meillä töissä seuraavana raskaana. :(
Tähän liittyen, oli aika kauhee tilanne, kun yksi työkaveri sai keväällä vauvan ja kävi sitten tässä joku aika sitten töissä näyttämässä sitä vauvaa. Mulla oli juuri samana aamuna alkanut menkat! Se näytti vielä jotenkin aivan ihanalta, kun kantoi sitä pientä vauvaa sylissä. Oli hirveetä siinä muiden kanssa hymyillä, että voi kuinka on ihana vauva jne. Mä olin niin kateellinen, että oli pakko hetken päästä lähteä pois siitä tilanteesta ja mennä tekemään jotain muuta. En vain pystynyt olemaan siinä. :(

Tosi kurjaa Lennis ettet saanut aloittaa lomaa vapaalla viikonlopulla! :poop: Mä teen kanssa kaksivuorotyötä ja viikonloppuja. Aika paljon sä oot joutunu olemaan kyllä viikonloppuja töissä! Miksi noin paljon?

Karoliiniskalle tervetuloa joukkoon! :)

Voi harmi Lennis ja Tilulilu, kun menkat alkoi! :( Jokatapauksessa teillekin hyvää lomaa ja nautitaan nyt kaikesta huolimatta siitä ettei tarvii mennä töihin! :) Menkää tekin ostaan kuoharia sen kunniaksi. :LOL:

Kiitos Blackcat! Testaillaan sit molemmat huomenna. ;) Mä kävin kyllä ostamassa sen kuoharipullon jo, oon jotenkin niin varma et ne menkat sieltä taas alkaa. Ihan jäätävä turvotus on ainakin mahassa, mikä mulla tulee aina näin ennen menkkojen alkua. :poop:

Kiva kun Fiidu käyt täällä vielä lukemassa meidän juttuja ja kiva kuulla sun kuulumisia. :)
 
Mustikk4,meillä kolmivuorotyö,paljon lomia,iso henkilökunta ja liian vähän sijaisia.Siks niin paljon vkl töitä.

Kyllä täällä on nyt sellanen sapetus että... Mut onneks täällä voi purkaa :oops:
Ei oo oikein kuka tietäs yrityksestä,tai on muutama mut kun ei niitä kiinnosta,toisella on jo isoja lapsia ja toinen ei halua lapsia,joten ei voi millään samaistua tilanteeseen.

Mietin jo tässä,että kun ya on 12/14.Sit kun on vuosi täynnä,niin pääseekö tutkimuksiin,vai vaikuttaako se yksi tärppi joka ei edes ollut raskaus? Luulen kyllä,et vaikuttaa.
Ja joo,tiedän et jouluun on aikaa :D
 
Lennis, on kyl silti aika p*rseestä, että noin paljon joutuu viikonloppuisin töissä olemaan. Mä kyllä tykkään olla viikonloppuja töissä, kun on pieni palkka niin lisiä on pakko saada, mutta toivon aina kolmesta viikonlopusta yhden vapaaksi.

Samoin mullakin on, kuin Blackcatilla, että joopa joo ihan kun sitä mukamas olis ilonen siitä, et saa muutamat drinksut juoda ja ei olekaan raskaana. :D Oikeen itsensä huijaamista.

Nyt on testailtu ja aivan selvää negaa näyttää edelleen. :confused:

Joko Blackcat teit testin?
 
Syvältä nää menkat.Hanat aukes aamulla joten kp 1/28 tänään.
Jos joku sitä listaa vielä päivittää :rolleyes:
Vetäsin tuossa miehelle kamalat raivarit aamulla,ihan jostai typerästä asiasta.
Ääh,josko nää mielialat tästä nyt tasaantus.Tää on itestäki ärsyttävää.

Drinkit! Jei! Samaa mieltä,saanpahan ensi vkl poksauttaa pullon ysäreillä :LOL:
 
1.8.2015



Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto
BlackCat...........29v.....kp 27/24-28.........yk 12.........luomu
Tilulilu..............34v.....kp 31/27..............yk 16.........lz+l
Keinuilija...........31v.....kp 18/30-32.........yk 8...........luomu
Lennis………….…..30v…...kp 1/28…………… ...yk6
Mirassa…………....31v……kp 51/32-39…….…..yk 2 ..........luomu
Miu84...............30v....kp 21/28...............yk 19..........luomu
Jenifer..............33v.....kp 16/24-26.........yk 6............luomu
Karoliiniska........29v.....kp 6/?.................yk10............terot

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, Mustikk4, MamaBoo, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella, Jännää, Vanessaaa, Fiidu, Lillans

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v.........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2.............21.2.
Lennis.................29v.......yk3.............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4..............3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2..............11.4.
Metsäläinen.......................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4.............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1.............23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1.............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2.............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2..............14.5.
Norna.............................yk 4/5..........5/15
Rockwell............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7..............18.6.
Lili85...................30v......yk2...............13.7.
Fiidu...................34v.......yk3..............23.7.
Lillans.................37v.......yk2...............23.7.

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Eiii... ei tullu lisää plussia heinäkuulle!? :eek: Höh! :( Elokuulle sitten useampi! (y)

Luulenpa, että voisin nyt luopua tästä listanpäivittäjän hommasta. Kuka ottais hoitaakseen?

Täällä nautitaan alkoholitonta sidukkaa lauantain kunniaks :D
 
Pikainen iltapäivitys, negaa näytti päiväpissasta tehty testi :( Unohdin testata aamulla :eek: eli menkkoja odotellessa täälläkin!
Tsemit kaikille jotka negoja testanneet tai joilla kuukautiset on jo alkaneet...

Mustikk4 Noi on kyllä niin inhottavia tilanteita kun kuulee raskaus uutisia tai väkisin joutuu pienen vauvan kanssa olemaan :(
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut negoista :( Mutta uusi kierto ja uudet mahdollisuudet, eiks niin! (y) Itse suhtaudun välillä tuskastuneesti koko projektiin ja pelkään ettei tärppiä tule ikinä... Sitten taas toisinaan on enemmän uskoa ja toiveikaskin fiilis, riippuu vähän kierron vaiheestakin.

Lennis: Kokonaista vuotta ei välttämättä tarvitse odottaa. Yleensähän tuota yhtä vuotta pidetään rajana hoitoon hakeutumiselle alle 35-vuotiailla ellei ole mitään erityistä syytä hakeutua jo aiemmin. Mutta koska mulla on mahdollisesti endometrioosi, niin siksi hakeuduin tässä puolen vuoden yrityksen kohdilla tutkimuksiin yksityiselle. Yksityinen gyne voi myös laittaa lähetteen julkiselle tutkimuksiin. Käsittääkseni simppatesti ainakin meilläpäin tulee olla tehtynä ennen julkiselle puolelle menoa.
Ja jos sulla on työterveys, niin sieltähän voit kysyä verikokeisiin pääsystä: mm. kilpirauhasarvot ja prolaktiini. Itse ainakin sain nämä työterveyden kautta. Hormoneihin liittyviä verikokeita ei yleensä työterveydestä saa, mutta tällaisia enemmän perusjuttuja kylläkin.
 
Kurjaa kun näytti negaa Blackcat. Se on niin tympeetä nähdä vaan se yksi viiva, huoh.

Jennifer, mikä se prolaktiini on? Musta on otettu kilpparikokeet alkuvuodesta ja ne oli ok, mutta aattelin et voisi nekin tässä mennä ottaan uudestaan. Mitähän siel työterveydessä kantsii sanoa jos niitä pyytää ottamaan. Ottaako ne niitä kokeita jos kertoo, että vauvan yrityksen takia haluaa ne katottavan?

Meillä on "ehkäisy" eli keskeytetty jätetty pois tammikuun lopulla niin kyllä mä oon jo päättäny, että varaan jo marraskuussa aikaa terkkarin lääkärille joulukuulle ja aion vaatia niihin tutkimuksiin pääsyä. Vaikkei tasan vuosi ole vielä kulunu, mutta silti. En lähde sieltä lekurilta pois ennen kun se on kirjottanu lähetteen. :LOL:
Jokatapauksessa menen kyllä vielä syksyllä yksityiselle gynelle, että se tekee tutkimuksen ja ultraa ja voi jollekin ammatti-ihmiselle puhua tästä asiasta.
 
Jenifer,meillähän on lähtötilanne oli se,että miehellä synnynnäinen kilpirauhasen vajaatoiminta johon aloitti uudelleen lääkkeet,kun tää projekti alkoi.Itsellä pitäs olla arvot kunnossa.
Tietyst noista muista en tiiä,mutta oviskin tapahtuu ultran mukaan. Ehkä sitä on lievästi kärsimätön :D

BlackCat,pahoittelut negasta.Samoilla fiiliksillä mennään (n) perhanan negat.

Yritän hakea nyt positiivista näkökulmaa taas omaan tilanteeseen.Hyvä,että vauva menee toukokuulle,koska edelleen ne häät on tulossa maaliskuun alussa.Joten mahdun mekkoon paremmin:cool:
 
  • Tykkää
Reactions: BlackCat
2.8.2015



Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto
BlackCat...........29v.....kp 28/24-28.........yk 12.........luomu
Tilulilu..............34v.....kp 3/27..............yk 17.........lz+l
Keinuilija...........31v.....kp 19/30-32.........yk 8...........luomu
Lennis………….…..30v…...kp 2/28…………… ...yk6
Mirassa…………....31v……kp 52/32-39…….…..yk 2 ..........luomu
Miu84...............30v....kp 22/28...............yk 19..........luomu
Jenifer..............33v.....kp 17/24-26.........yk 6............luomu
Karoliiniska........29v.....kp 7/?.................yk10............terot

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, Mustikk4, MamaBoo, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella, Jännää, Vanessaaa, Fiidu, Lillans

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v.........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2.............21.2.
Lennis.................29v.......yk3.............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4..............3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2..............11.4.
Metsäläinen.......................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4.............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1.............23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1.............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2.............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2..............14.5.
Norna.............................yk 4/5..........5/15
Rockwell............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7..............18.6.
Lili85...................30v......yk2...............13.7.
Fiidu...................34v.......yk3..............23.7.
Lillans.................37v.......yk2...............23.7.

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Viimeksi muokattu:
Heippa!

Kokeilin nyt tuota listanpäivitystä! Voin sitä yrittää päivittää, mutta en valitettavasti oo täällä yhtä aktiivinen kuin Fiidu :( Joten en yhtään pistä pahakseni jos joku sitä haluaa päivitellä mun kanssa! Voidaan jakaa se listanpäivittäjän plussaamis-onni siinä samalla :LOL:

Mulla muuten tuo lista näyttää jotenki hassulta? Kaikki ei niinku näytä mahtuvan omalle rivilleen vaan hyppää seuraavalle. En tiedä johtuuko tästä mun laitteesta vai näkyykö tuo muillekin tuollai sekavana? Siinä muokatessa oli ihan ok. o_O

Joo eli päivitin itselleni nyt kp 3/27. Eli tulihan ne menkat perjantaina. Vuoto on paljon runsaampaa nyt kuin edellisissä kierroissa, että ehkä tää on hyvä asia! Kun olin alkukesästä huolissani niukoista menkoista. Kivut kyllä tuli vasta tänään, kolmantena päivänä! :eek:

Mustikk4: Siitä raskausuutisten kuulemisesta jne. Kiva että kuulit sen tiedon mutkan kautta. Aina helpompaa!
Mulle on kans käynyt tässä tän vuoden aikana niin, että yhtenä menkkojenalkamispäivänä en vaan kestänyt töissä työkavereiden lapsikeskusteluita ja aloin itkemään. Pakenin kyllä vessaan mutta veikkaan, että yksi ainakin huomasi asian. En oo heille kuitenkaan tästä yrityksestä tai muusta kertonut. On tää raskasta, tsemppiä kaikille muillekin saman asian kanssa kamppaileville! :love:
 
Karoliiniska: Tervetuloa joukkoon mukaan! :) Toivottavasti sulla kävis tärppi nopeasti, niin pääsisit noista hirviömenkoista eroon :eek: Luulin kerran, että mulla oli kovat kuukautiskivut, mut ei ne ehkä ollutkaan mitään verrattuna sun vastaaviin.. o_O
Ja kyllä - yhtään ovulaatioviikkoa ei kannata jättää väliin! :LOL: Mustikoita saa toriltakin ;)
Kiva kun kerroit taustaasi! Ja hiljaisesta taustailijasta äänekkääksi palstailijaksi - se on hyvä, pidetään palsta aktiivisena! (y)

Lennis, Mustikk4 ja BlackCat: Pahoittelut negoista :( On se p****estä, I know. Mut kunhan menkkojen alkamisesta toipuu niin voi taas jatkaa uudella optimismilla eteenpäin.
Tuo on niiiin tuttua mitä BlackCat sanoit tosta pessimismin ja optimismin vaihtelusta yhden lauseen aikana :LOL: Monesti tuntuu, että vaikutan varmasti ihan jakomielitautiselta näissä jutuissani. :D Kun sitä yrittää niin realistisena uskotella itselleen (ja muille), että ei oo enää mahiksia, mut sit kuitenkin testailee ja vertailee oireita ja selvittelee kuinka myöhään sen plussan voi vielä saada!
..nyt on pakko myöntää, että vielä tänään (kp3) tunsin mielestäni jänniä viiltoja kohdun suunnalla ja mietin taas jotain mitä ei sais miettiä :LOL: Kuitenkin oon vuotanu tässä viime päivät aika reippaasti eikä ne negatestit kyllä antaneet mitään epäilyksen aihetta.. Huhhuh.
Ja kyllä Lennis, tuo on hyvä pointti siihen, että toukokuun vauva on parempi :p Sitäpaitsi eihän siihen vauvan odotteluun tuu nyt kuin 1kk lisää, se on lyhyt aika. Koska sinähän varmasti raskaudut tässä alkaneessa kierrossa, eiksnii? :)(y)

Oi.. Toukokuu ois kyl huippuaika saada vauva :love: Ei tarttis tuskailla ison mahan kanssa kesähelteissä (ens kesästä tulee helteinen!) ja sais nauttia vaan vauvan kanssa ulkoilusta jne. Ah. :love: Plussataan nyt kaikki jookoooo?!
 
Tilulilu mulla on kyllä kanssa ihan jakomielitautisen puheet välillä. Saattaa ihan päivänkin aikana vaihdella mielipide ties kuinka moneen kertaan "mä en ikinä tule raskaaks ja kaikki muut vaan saa vauvoja" ja "nyt mä tulen raskaaks!"-ajatusten välillä. Mies on huomannu saman ja välillä nauraa mun jutuille. :LOL:

Mä voin alkaa päivittää listaa sun kanssa. Mietin ihan samaa, että olis kiva jonkun kanssa yhdessä sitä päivittää. :) Me ollaan kohta sitten molemmat raskaana! (y)

Sen verran vielä omanapailua, että mullahan on kerran nuorempana ollut klamydia. :( Oltiin exmiehen kanssa vähän aikaa sitten tavattu, kun sen entinen ketä se tapaili juuri ennen mua (ja jonka se sitten jätti, kun me tavattiin) ilmoitti sille, että oltiin klamydia sillä todettu. Mentiin molemmat heti testeihin ja saatiin lääkkeet. Eli ei ehtinyt kauaa se tauti onneksi olla, ehkä kuukauden maksimissaan. Mietityttää silti, että ei kai se ole ehtinyt tehdä tuhojaan ja vaikuttaa tähän raskautumiseen. :cry:
 
Ääh pahoittelut negoista minunkin puolestani! Pööh! :(

jenifer
: joo mekin hakeuduttiin ekaa kertaa lääkärille jo aiemmin, kun nämä miun ongelmat oli sinänsä tiedossa. Varmaan ihan hyvä että jos endoepäilyä on niin on ajoissa liikenteessä! Meilläkin tutkittiin simpat ja multa kaikennäköistä jo ennen kuin saatiin lapsettomuuspolille edes lähetettä, nyt odotetaan ekaa aikaa johon ei olekaan kuin enää reilu kuukausi. Tai no, tuo nyt oli vähän pyöristetty mut mukavampi ajatella et se ois ihan kohta :D toivottavasti teillä tärppi kävisi pian ja endohuolet katoaisi raskauden myötä :)

Tilulilu: voi höh et menkat, nyt siis toukovauvan tekoon ja hurjat tsempit siihen (y) mä oon kyl kans tuommonen että toisena päivänä on joo tää välikierto en nyt yhtään satsaa en osta ovistestejä en stressaa enkä mieti...ja sit yhtäkkiä selaan raskauskeijua ja pian varmaan taas raha vaihtaa omistajaa ja testejä tippuu postilaatikkoon :ROFLMAO: vaikka siis enhän minä enää usko enkä toivo (as if) enkä ajattele koko asiaa (mitä muuta sitä edes voi ajatella :p). Välillä oon ihan onnessani että nyt on the kierto ja sen ansiosta että mustikat jää keräämättä meille tulee vauva ja sitten kierin taas epätoivossa. Voe huokaus tätä touhua :D

Näin viime yönä ihan sekopäistä unta, olin jostain syystä sairaalassa ja siihen mun sängyn ympärille pelmahti naisia, joiden ajattelin olevan erään tutuntutun kavereita. Eli ei siis edes mun omia tuttuja...ne alkoi antamaan mulle jotain pieniä lahjoja ja ajattelin siinä et nää on varmaan jotain vinkkejä. Sit tajusin, että ne viestittää mulle olevansa raskaana :ROFLMAO: raskaana kaikki neljä niin iloisesti ja kettuillakseen ei ees sanoneet suoraan vaan jollain vinkkilahjoilla! Sit siinä surin että nyt pitäis onnitella, voi räkä mikä tilanne, kun mä oon täällä sairaalassa ja nää random ihmisetkin kehuskelee mulle olevansa raskaana joka iikka eikä meillä onnista niin sitten millään. Mietin vaan että great ja sitten uni loppui.

Olipahan painajainen haha :D että siis ihan lunkisti täällä vaan elelen enkä mieti vauvoja, ei mua yhtään stressaa että jostain tulis raskausuutisia tai mitään...oikeesti varmaan kyllä tulis itku, ihmeen hyvin oon välttynyt tuollaisilta tilanteilta. Paitsi unissani :)
 

Yhteistyössä