*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Huomenta,

Ihan pikaisesti päivitystä töistä. Sain haamun tai haalean plussan. En ole aikasemmin käyttänyt liuskatestejä, jotn en tiedä mitä niiden pitäisi näyttää?

Olen erittäin yllättynyt, niin eri oireet, kun viimeksi.

Onnea fiidu!
 
Wow wow Lillans!! Sen on pakko olla plussa!! :love: Mullakin ne liuskatestit superhaaleita. Haeppa kotimatkalla digitesti ;) Onneks olkoon!

Ja kiitos kaikille onnitteluista! :) Ihana luovuttaa listanpäivittäjän plussapalli seuraavalle onnekkaalle :love:

Vielä en uskalla siirtyä plussanneiden puolelle, joten hengailen täällä ja laitoin itseni taustailijaks.

Tervetuloa mukaan Jenifer! :) Tää on tosi mukava ketju, jossa tuetaan toisia ja jokainen voi avoimesti kertoa tuntemuksistaan. Plussaonnea sinullekin!
 
Ihan loistavaa Fiidu, että sulla oli jemmassa luotettava CB. Mullakin on yksi jäljellä ja ajattelin tehdä sen huomenna. On kiva tuliainen miehelle, kun palaan työreissusta.

Nyt tietenkin jännittää, miten jatko sujuu. Uskon, että tällä kertaa meillä menee hyvin, eikö niin Fiidu?

Suuret onnittelut vielä ja jatketaan matkaa yhdessä.


Lupaan tulla töiden jälkeen kommentoimaan muille, siihen saakka hyvää päivän jatkoa!
 
Onpa täällä Ihania uutisia! Onnea Fiidu plussasta! Toivottavasti kaikki menee hienosti siellä :)

Iillans jännää, eiköhän se digitesti plussan vahvista! Peukut on pystyssä sulle :)

Jenifer tervetuloa kuumeilemaan :)

Täällä lomaillaan ja aamu aloitettiin vauvantekopuuhilla :D
Nyt oon ottanut tähän kiertoon gelet ja ovian käyttöön. Oon vaan niin oireeton et vaikee sen oviankaan on varmaan mulle ennustaa. Yritetään kuitenkin ja heilutellaan sitä peittoo paljon niin eiköös se siitä :)

Toivotaan tänne nyt kaikille plussat niin ei tartte sitä listanpäivittäjää enää miettiä ;)
 
  • Tykkää
Reactions: BlackCat
Fiidu ja lillans!! Sieltä sitä vaan ponkastiin positiivisella asenteella plussanneiden joukkoon! Onnea hirmuisesti! :love::love: Kyllä nyt kaikki menee hyvin, samalla positiivisuudella vaan eteenpäin. Toivonkin, ettette jätä meitä heti - on aina niin orpoa kun tutut siirtyvät täältä takavasemmalle.. (n) Vaikka hyvästä syystä siirryttekin, sitten 'myöhemmin'! :D Onnea vielä! :love:

Ja se progearvo oli 30,6! Luotettavat vauva.fi -lähteet kertovat, että pitää olla yli 25 jotta keltarauhastoiminta on normaalia/riittävää. Eli nyt kai ovis on tapahtunut! ..samat lähteet kertoo myös, et jos ois raskautunut/meinannut raskautua niin tuo arvo ois jotain yli 60..? Eli sen perusteella kai tän kuun tärppitoiveen voi unohtaa? Mut lohdullista silti, että arvo oli noin paljon (viimeeksi 2,5..)!

Että Fiidu on hyvä ja alkaa kouluttamaan uutta listanpäivittäjää tässä lähipäivinä.. :LOL: Minua tai muita halukkaita. (En oikeesti oo hirveen innokas, että jos joku haluaa niin mun puolesta saa ottaa pestin vastaan!)

Ois tosiaan kiva listata plussanneet listanpäivittäjät! Ainakin siitä päivityksen ja plussaamisen yhteydestä on puhuttu jostain vuoden alusta asti, et eiköhän niitä aika monta ole :)(y)

Mut ihana tuo Miu84:n kommentti :ROFLMAO::ROFLMAO: Päästäis tosiaan tostakin päivitysmurheesta jos kaikki nyt vaan plussattais..:) Onnea ja intoa Miu sullekin vauvatekopuuhiin!
 
Huomenta!

Aika mieletöntä Lillans, että meiän raskaudet etenee niin samaa tahtia koko 9kk :) Mulla laskettuaika tulis huhtikuun alkupäiville. Sulla varmasti myös. Kunhan testaat vielä tänään sen varmistuksen plussalle, niin päivitän sut listalle :) Haluatko plussan 23.7. vai 24.7.?

Miu84 voisko lomapäivä paremmin alkaa, kuin rentoutuneena lomaseksillä (y) Antaa sen ovian olla ymmällään, jos et paljoa oirehdi. Pääasia, että saat sydämiä sinne janalle useista vauvantekohetkistä :)

Hieno juttu Tilulilu!! (y) Progearvot todistaa että ovuloit. Ai, että olen onnellinen sun puolesta! :)

Lili85 mukavaa jälleentapaamista miehesi kanssa! Pieni erossa olo voi tehdä ihan hyvää ja hän on voinut ottaa asiaan hieman etäisyyttä ja uusia katsontakantoja. Kerrothan meille miten viikonloppunne sujuu. Tuntuu, että mahdatkohan edes huomata raskautesi etenemistä, kun arki ympärillä on niin solmussa. Toivottavasti saisitte nauttia raskaudesta ja iloita yhdessä haaveillen tulevasta. Ole kuitenkin rohkea ja päättäväinen nainen ja tee ratkaisut itsesi ja vauvasi parhaaksi. Voimia!
 
Tilulilu selailin nopsaan ketjua taaksepäin ja listanpäivittäjistä ainakin seuraavat löytyy plussanneista: Hironea, MelodyPop, Tamariini, Pöllötär ja Fiidu. Toki todennäköisyys plussan saamiselle on riippumaton tästä päivittäjän tittelistä, mutta hauska asia, joka luo positiivisuutta.
 
Tervetuloa jenifer! :)
Uusia on kiva saada joukkoon kuumeilemaan!

Onnittelut varovaisesti jo lillans!
Toivotaan digille myös viikkoja :love:

Hieno juttu Tilulilu,että arvot oli kohdallaan.Ainakin se ovis tulee,vaikka ei ois nyt tärpännyt.

Täällä ovia heittikin ovulaation pari päivää aikaisemmaksi,mutta onneksi niitä talletuksia on tullut tehtyä.Ja se on varma et tuo greippimehun litkiminen saa jäädä,hirveetä kamaa :giggle:
Kohtahan pääsee jo testamaan sitä tulevaa plussaa,vaikka yritys hyvä hillitä itseään himotestailussa :D
 
Onnittelut Fiidulle ja lillansille! :)

Blackcat, Oli mullakin jotkut paikat kyllä tosi kipeitä, mutta ei mitään siis ihanihan hirveetä kipua tullut. Kävin siellä jo toisen kerran siis ja tällä toisella kertaa mulla teki kipeetä tietyt pisteet ja se sanoi, että se on hyvä, kun ne reagoi, kun niiden kuuluikin tuntua kipeeltä siinä vaiheessa kiertoa, kun kävin. Ne oli niitä munasarjojen ja kohdun pisteitä. Muutenkin se on kyl löytänyt multa pari sellasta kipeetä pistettä, jotka on mua kropassa vaivanneetkin. Että ei se mitään ihan humpuukia kyl voi olla.(y)Toivotaan että tästä olis nyt meille molemmille apua. :) Mä varasin kanssa jo uuden ajan, mutta toivottavasti plussa tulis nyt tästä kierrosta eikä tarvis enää mennä. :LOL:

Fiidu, sanos muuta! Kyllä olis paljon helpompaa, kun ei olis nettiä eikä vois näitä asioita googletella eikä tietäis mistään mitään. :LOL:Niin ja pitää kyl olla tyytyväinen, että testit näytti kuitenkin oviksen.

Tänään on kp19 meneillään ja mulla alkaa ensi viikolla kesäloma, mietin vaan, että olis niin huippua tehdä plussatesti loman alkajaisiks! :love::)
 
  • Tykkää
Reactions: BlackCat
Kiitos kaikille onnentoivotuksistä ja plussahan se on. Digiin tuli heti "raskaana" ja hetken päästä viikot 1-2.
Nyt kun sen tietää, niin onhan olo aika raskaana oleva. Mulla alkoi jo viime viikonloppuna huono-olo ja kuvotus, luulin sen vaan johtuvan jostain muusta, viime raskaudessa ei huonoa oloa oikeastaan olllut.
Tääläkertaa otan sen ilolla vastaan ja vaikka halalisin vessanpönttöä seuraavan yhdeksän kuukautta, en valita, kunhan terve bebe syntyy ajallaan.

Lennis kiitos onnitteluista, toivon todella, että saat samanlaisen loman aloituksen plussalla. (y)
Oletko kokeillut greipin syömistä? Minusta verigreippi on oikeastaan aikaa hyvälisä aamupalalle.

Tilulilu eihän täältä uskalla vielä poistua, eikä itseasiassa haluakkaan. Täällä on niin ihania ja rohkaisevia ihmisia.

Isot onnittelut oviksesta! Älä vielä menetä toivoa, meidän kaikkien kropat toimii niin erilailla ja omakin kroppa muuttaa toimintaansa. Jospa kuitenkin plussaisit nyt?

Tamariini ihanaa, kunnolet käynyt rohkaisemassa meitä täällä ja kertomassa, kuinka raskaus etenee hyvin.

Ihan totta puhut, että tuntemukset herkistyvät alakerrassa keskenmenon jälkeen. Itse koen olevani aika herkkä omille tuntemuksille ja viimeksi jo dpo9 tiesin olevani raskaana ilman testiä. Nyt kun oireet ja olot on ihan kummalliset, on jotenkin vaikea tulkita tilannetta. Nythän sen tiedän raskaudet tuntuvat erillaisilta.:)

BlackCat hienoa, että kerroit päätavoiteen olevan kropan kuntoon ja toimivaksi saaminen. Sitä kauttahan se raskauskin alkaa ja jatkuu.
Itsekin keskityin viimeiset kuukaudet kropan kuntoon saamiseen.
Mulla oli takana pitkä antibioottikuuri ja krooninen bakteerivagionoosi, ennen edellistä plussaa. Nyt ne on vihdoin kunnossa ja voin olla levollisempi sekin asian takia uudessa raskaudessa.

Daniella samoja viiltäviä tuntemuksia mullakin oli kohdussa ja olin ihan ihmeissäni niiden kanssa. Hienoa, että gyne on kertonut sinulle kaiken olevan hyvin ja niinhän varmaan täälläkin on, jos raskautuminen on tapahtunut.
On se outoa, miten tuntemikset muuttuu.

Toivottavasti sait oviksen kiinni ja pääsitte hyödyntämmän sen hyvin? Nyt toivotaan parasta!

Lili85 ihanaa kuulla, että mies alkaa rauhoittumaan ja suhtautumaan raskauteesi asiallisemmin. Toivottavasti tapaamisenne meni hyvin? Halauksia ja tsemppiä sinne.

Jenifer tervetuloa joukkoon. Täälltä saa aivan ihanaa vertaistukea ja onnihan mahtavia tyyppejä!

Toivotaan Lilin aloittaman plussaputken jatkuvan ja kaikkien plussaavaan pian, eipähän tarvitse miettiä listan päivittäjääkään.
Lisää plussia kiitos!:love:
 
  • Tykkää
Reactions: miu84
Fiidu, ihan mahtavaa jatkaa tästä sun kanssa samaa matkaa.
Jos laskee mun oikea kierron mukaan, olisi laskettuaika 30.3, luulen sen kuitenkin menevän huhtikuun alkupäiville. Aika samoissa siis mennään, ihan huippua!

Tällä kertaa meillä molemmilla sujuu hyvin:love:

Niin ja voit päivittää plussapäiväksi 23.7, oli se plussa silloin jo. Luulin, että niihin tikkuihin pitää tulla samanvahvuinen viiva, kun kontrolli, muttei se ilmeisesti ole niin.

Nyt loman viettoon ja hyvää viikonloppua kaikille!

Ja niitä plussatuulia:love:
 
Loma alkoi,ihanaa! Mies aloitti myös loman,palasi työreissultaan ja lähti kaverille pelaamaan ja juomaan olutta. Itse vasta olen tulossa töistä eli ei olla nähty lainkaan vielä.

Meidän tosiaan piti suunnitellä tänään kesälomaa, eipä suunniteltu. Huoh. Mies, joka ri edes ole käynyt tällein juhlimassa melkein puoleen vuoteen menee nyt koko ajan.
 
24.7.2015



Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto
BlackCat...........29v.....kp 19/24-28.........yk 12.........luomu
Tilulilu..............34v.....kp 24/27..............yk 16.........lz+l
Keinuilija...........31v.....kp 11/30-32.........yk 8...........luomu
Lennis………….…..30v…...kp 18/28……………...yk 5
Mirassa…………....31v……kp 44/32-39…….…..yk 2 ..........luomu
Miu84...............30v....kp 14/28...............yk 19..........luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Tikru78, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, Mustikk4, MamaBoo, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella, Jännää, Vanessaaa, Fiidu

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v.........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2.............21.2.
Lennis.................29v.......yk3.............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4..............3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2..............11.4.
Metsäläinen.......................................16.4.
tamariini..............32v.......yk4.............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1.............23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1.............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2.............14.5.
pöllötär...............28v.......yk2..............14.5.
Norna.............................yk 4/5..........5/15
Rockwell............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7..............18.6.
Lili85...................30v......yk2...............13.7.
Fiidu...................34v.......yk3..............23.7.
Lillans.................37v.......yk2...............23.7.

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Höh. Ihmettelin kun kommentoitte asioihin joista en oo kuullutkaan - mulla on jäänyt edellisen sivun viimeiset viestit lukematta! :eek:

Lili85: Ihanaa lomaa teille! Ehkä se mies vähän jännittää sun kohtaamista kaiken tän jälkeen. Mut kunhan se palaa kotiin niin pääsette puhumaan asiat selviksi. Hyvä, että oli puhunut vanhempiesi kanssa, luulisi että se sai ajattelemaan asioita järkevämmin. Toivotaan ainakin parasta. Mut nyt vaan nautitte lomasta ja raskaudesta! :)

Jenifer: Tervetuloa joukkoon! :) Täällä käy sellainen plussatuuli tällä hetkellä, että uutta verta kaivataankin pikkuhiljaa :LOL:
Yk 6 ei ole vielä paljon, ei mitään tuskailtavaa! Mut tiedän kyllä kokemuksesta, että jokainen epäonnistunut kerta on aina raskas ja turhauttava.. Toivottavasti et joudu näin pitkään jännäilemään (meillä menossa yk16). Kohtahan sulla on ovulaatiokin käsillä - ei kun vaan tuumasta toimeen! :D

Fiidu: Ei se vuoto mitään merkkaa!! Pidä positiivisuus! Tiedän, että se on vaikeeta. Mut googlekin kertoo, et tuo on tosi yleistä alkuraskaudessa. Luota vaan että kaikki menee hyvin.. *halaus*

Lillans: En oo täysin menettäny toivoani, mut aamulla tein taas täysin blankon raskaustestin (DPO 9-10). Ei edes sitä toivomaani viivanpaikkaa. Koin taas sen tyhmyys-hetken siinä pöntöllä - miksi edes uskoin sen testin näyttävän jotain muuta kuin negaa?! Ei kuitenkaan itketä tms., vielä. Säästelen menkkojen alkuun.. :poop:
 
25.7.2015



Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto
BlackCat...........29v.....kp 19/24-28.........yk 12.........luomu
Tilulilu..............34v.....kp 24/27..............yk 16.........lz+l
Keinuilija...........31v.....kp 11/30-32.........yk 8...........luomu
Lennis………….…..30v…...kp 18/28……………...yk 5
Mirassa…………....31v……kp 44/32-39…….…..yk 2 ..........luomu
Miu84...............30v....kp 14/28...............yk 19..........luomu
Jenifer..............33v.....kp 9/24-26...........yk 6............luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Tikru78, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, Mustikk4, MamaBoo, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella, Jännää, Vanessaaa, Fiidu, Lillans

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v.........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2.............21.2.
Lennis.................29v.......yk3.............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4..............3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2..............11.4.
Metsäläinen.......................................16.4.
tamariini..............32v.......yk4.............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1.............23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1.............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2.............14.5.
pöllötär...............28v.......yk2..............14.5.
Norna.............................yk 4/5..........5/15
Rockwell............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7..............18.6.
Lili85...................30v......yk2...............13.7.
Fiidu...................34v.......yk3..............23.7.
Lillans.................37v.......yk2...............23.7.

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Kiitos Tilulilu! <3 Koitan pysyä positiivisena. Vaikka tällä kertaa aion olla sen verran varovainen etten suin päin lähde soittelemaan neuvolaan kuten viimeksi. Annetaan nyt hetki aikaa ja katsotaan että pikkuinen pysyy kyydissä.

Hieman aikaisin aloitit Tilulilu testailun, joten toivoa on edelleen! :) Testaat vissiin myös niillä liuskoilla, joiden viivan haaleus on jotain käsittämätöntä. Olen nyt testannut plussasta saakka joka aamu nähdäkseni, että viiva lähtee tummumaan. No, hyvin hienovaraista tummumistahan se on, kun edelleen on tosi hailukka. En oo tarpeeks kokeillu eri testejä, joten en tiedä millä sais luotua parhaiten uskoa itseensä.

Mitä raskaustestejä te kaikki käytätte? Mulla ollut One Step liuskatestit ja varmistuksena CB digit.

Anteeksi Jenifer etten heti hoksannut lisätä sua listoille. Jotenkin ei mennyt perille, kun tiedot oli samalla mustalla kuin muukin teksti. No, mutta nyt olet listalla ja saamme seurattua sun kiertoa! :) Siellä alkaakin juuri talletusten kuuma kausi ;) Vauvantekoiloa! :love:

Samaa Lillans mietin, että tulisi vaikka kuinka paha olo, niin ei haittaa, kunhan sais tän lapsen syliin asti. Heti tietysti sainkin sitten tän ruskeen vuodon jännäiltäväkseni. Se vie eri tavalla mielenrauhaa ja uskoa, kun pahoinvointi taas kertoisi juurikin siitä, että hormoneja on paljon ja vauva kasvaa reippaasti. No, mutta niillä mennään, mitä eteen tulee. Mites muuten miehesi reagoi uutiseen? :love:

Tässähän on heinäkuuta sen verran jäljellä, että vielä ehtisi muutamat plussat... ;) Joten jännätään kuka seuraavaksi huutaa hep! :) Elokuussa voisikin sitten pistää vielä heinäkuuta paremmaksi (y) Voitais laittaa koko porukka vaihtoon tältä palstalta ja siirtyä porukalla odottavien puolelle. Sehän tässä on harmi, kun mukava porukka hajoaa ihmisten plussatessa eri aikaan. Laitoin muuten sutkin Lillans tuonne taustailijoihin, koska jos/kun vielä kuitenkin hengailet tässä ketjussa.
 
Hei te viisaat. Tein tänään ekaa kertaa ovistestin. En oo ihan varma lopputuloksesta. Kaksi viivaa olivat ihan saman väriset. Ei mitään räiskyvän tumman punaista, vaan tasaisen punahaalakkaa. Onko se nyt si plussa vai ei?
muok. Niin ja jos ovis näkyy tikussa niin tapahtuuko se kans, vai voiko silti jäädä tulematta?
 
Viimeksi muokattu:
Miu84: Viisaasta en tiedä, mut ovistestejä on tullut käytettyä :LOL: Ei mullakaan mun mielestä ne viivat yleensä ole mitään kirkuvan punaisia, vaihtelee tosi paljon. Mut oon vaa kattonu sitä, että onko ne viivat keskenään samanvahvuisia jne. Eli jos sulla ne oli samanvahvuisia (ts. tällä kertaa yhtä hailakoita) niin silloin sen pitäis olla plussa :) Tuo viivojen vahvuus on aika paljon kai testimerkistäkin kiinni. Tässä kierrossa testasin ekaa kertaa uudella merkillä ja ne viivat oli tosi vaaleita..

Ja se plussa siinä testissä ei takaa ovulaation tapahtuvan. Se kertoo vain, että hormonitaso on huipussaan, mutta se munasolu voi silti jäädä irtoamatta. Se irtoaminen selviää vain sillä progesteronikokeella joka otetaan 7 vrk oviksen jälkeen (tai ultrallakin sen kai näkee?). Kokemusta on! (y)
 
Onnea lillans <3

Fiidu Toivotaan että vuoto on niitä alkuraskauden vuotoja, jotka ei merkkaa kuitenkaan mitään!
En muista mitä raskaustestejä on (ja olen niin laiska etten jaksa kävellä katsomaan ;) ), mutta ne on niitä raskauskeijun halvimpia liuskatestejä, digitestit on sitten sitä varten jos joskus saa jotain viivaa halppistesteihin, niin pääsee varmistelemaan...

Miu84 Mäkin sanoisin että ei väliä minkä värinen viiva on, kunhan on yhtä vahva tai vahvempi kuin testiviiva..

Jenifer Tervetuloa, tää on ihan huippuryhmä :)

Mustikk4 Toivottavasti sun ei enää tartte käyttää uutta aikaa vyöhyketerapiaan!

Lennis Hyvä että olitte alottaneet tallettelut ajoissa :)

Tilulilu Ootko testaillu uudestaan? Vielähän se voi hyvin plussaksi muuttua!

Itsellä ei ole vielä tullut oireita, eikä niitä toki pitäisi vielä ollakaan, silti jotenkin positiivinen fiilis. Vaikka nyt ei tärppäisikään, niin kuitenkaan ei vallitse vähän aikaa sitten ollut "me ei ikinä saada lapsia" - olo. Jotain hyvää se vyöhyketerapia on jo siis saanut aikaan, positiivisuutta ;)
 
BlackCat: En oo testaillu. Enkä testaakkaan ennen keskiviikkoa. Nyt on siis DPO11 ja yleensä tuhru on jo tässä vaiheessa alkanut ja menkat sitten DPO12. Nyt ei MITÄÄN oireita, ei tuhrua eikä vihlaisuja (joita on aiemmin aina ollut reilusti) tms. MUTTA.. Ennen kuin tästä innostutaan, niin pakko mainita, että oon tässä kierrossa ottanut Lugesteronit alakautta. Ennen aina suun kautta. Alakautta vaikuttaa ilmeisesti jotenkin tehokkaammin, ja kerran kun otin niitä alakautta tupla-annostuksella, oli menkat VIIKON myöhässä!! Nyt ei oo tupla-annostus, mut varmasti tuo ottotapa vaikuttaa. Ja myös se Letrozol voi vaikuttaa - jossain luki, että jos ovulaatio on hyvä niin se voi pidentää luteaalivaihettakin. Mulla kun on aina ollut se vähän lyhyt ja nyt tässä kierrossa sitten saatiin kunnon ovis aikaiseksi.. eli.. Ei voi tietää :eek: Keskiviikkona on joka tapauksessa DPO14 ja silloin on testipäivä, jotta osaan negan tullessa lopettaa Luget jottei kierto turhaan veny. Toki menkat voi alkaa jo ennen sitä! Tai toivottavasti ei ala :) Mut tosiaan mitään oireita ei oo, ei edes menkkoihin liittyvää. Ei pistoja eikä viiltoja. Tissitkin ihan kivuttomat vaikka oon niitä puristellut o_O

Mut hyvä jos sulla on hyvä fiilis kaiken kaikkiaan tästä yrittämisestä :) Kurjaahan se on jos kierrosta toiseen velloo siinä pessimismissä. Aina parempi kun pystyy olemaan luottavaisin mielin! Jännäilyä tiedossa siis sielläkin! (y)
 
Hei kaikki ihaNAISET :)

Pakko tulla kertomaan, että meillä on viimein rauha maassa. Varovaisesti yritän uskoa, että tämä jatkuu tällaisena, mutta hyvältä näyttää. Lomailen parisen viikkoa ja yritän välttää netissä roikkumista parhaan mukaan, joten tsemiä tänne yrittämiseen. Toivottavasti lisää plussia vielä satelee.
 
Huomenta!

Ihanaa positiivisuutta BlackCat! :)

Ja mukava kuulla Lili85, että teillä on rauha maassa ja loma alkaa rennosti!

Sulla onkin Tilulilu jännät päivät. Kaikki on mahdollista (y) Hienoa, jos luteaalivaihe pidentyisi niin, että keskiviikkona näkyis selvä plussa raskaustestissä. Täällä ollaan ihan fiiliksissä odotuksissa mukana!

Miu84, taisit saada oviksen kiinni! Ja varmasti onnistuitte hyödyntämäänkin sen :) Noissa liuskatesteissä on se jännä ero, että ovistesteissä pitää saada yhtä vahva tai vahvempi viiva ja raskaustestissä ylipäätään jotain näkyviin, jotta vois olla plussa. Digit on niin järjettömän hintasia liuskoihin verrattuna, mutta niillä saa halutessaan sen lopullisen selvyyden.

Täällä on ollut kaikin puolin hektinen ja stressaava viikonloppu, mikä mietitytti välillä, kun tätä ruskeaa tiputteluakin vaan jatkuu. Mulla on BlackCat niitä samoja Raskauskeijun halpisliuskoja, joilla oon varmistellu, että viiva kuitenkin vahvistuu vaikka tiputtelee.

En osaa jotenkaan luottaa yhtä sinisilmäisesti tähän raskauteen kuten ensimmäiseen. Ollaan kerrottu plussasta jo muutamalle läheisimmälle ajatuksena, että voisimme jakaa heidän kanssaan myös menetyksen, jos niin käy uudelleen. En jaksa toista kertaa elää sellaista "esittämisvaihetta", että kaikki on hyvin, kun kukaan ei edes tiedä mitä me ollaan käyty läpi. Jaetaanhan ystävien kanssa muutkin ilot ja murheet. Osalle kyllä kerrotaan vasta sitten, jos päästään viikolle 12 asti ja kaikki on hyvin vielä silloinkin. Tähän porukkaan uuluvat etenkin tulevat isovanhemmat.
 
27.7.2015



Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto
BlackCat...........29v.....kp 21/24-28.........yk 12.........luomu
Tilulilu..............34v.....kp 26/27..............yk 16.........lz+l
Keinuilija...........31v.....kp 13/30-32.........yk 8...........luomu
Lennis………….…..30v…...kp 20/28……………...yk 5
Mirassa…………....31v……kp 46/32-39…….…..yk 2 ..........luomu
Miu84...............30v....kp 16/28...............yk 19..........luomu
Jenifer..............33v.....kp 11/24-26...........yk 6............luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Tikru78, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, Mustikk4, MamaBoo, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella, Jännää, Vanessaaa, Fiidu, Lillans

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v.........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2.............21.2.
Lennis.................29v.......yk3.............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4..............3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2..............11.4.
Metsäläinen.......................................16.4.
tamariini..............32v.......yk4.............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1.............23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1.............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2.............14.5.
pöllötär...............28v.......yk2..............14.5.
Norna.............................yk 4/5..........5/15
Rockwell............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7..............18.6.
Lili85...................30v......yk2...............13.7.
Fiidu...................34v.......yk3..............23.7.
Lillans.................37v.......yk2...............23.7.

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Lili85 ihanaa että tilanne on parempi teillä!

Kiitos kaikille vastauksista. Eiköhän se ovis siinä si vilahtanut. Ja on kyllä hyödynnetty. Oikeeataan jos siellä munasolu irtos niin sen pitäis kellua siittiöissä tän lomaseksin määrällä :D
No ei auta kuin odottaa toimiko...

ihanaa viikon alkua kaikille!
 

Yhteistyössä