*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Fiidu,jos tulis plussa niin vähä samat fiilikset tuon kertomisen kanssa.Mies kyllä sitä mieltä,että ei varmaan kerrota kenellekään ennen ku ultrassa asia varmaksi nähdään.Ei siitä raskaudesta osaa nauttia kun on km takana.
Kaveri sanoi että mieti,alkuraskauden pelkää meneekö kaikki hyvin,sit pelkää rakenneultraa onko siellä kaikki ok ja sit pelkää meneekö kaikki hyvin synnytyksessä.Tai sit lakkaa pelkäämästä ja ottaa vastaan mitä tulee.
Kävin miettii et tuo on kyllä niin totta! Yritetään olla rohkeita,kun sen aika on :)

Täällä kamalat alavatsakivut jo vissii perjantaista (eli oviksen jälkeen).Kohtu on ku tulessa.Vähä samanlaista oli viime kierrossa,mut ei se näin kauan kestänyt.:ninja:
 
Taas käyn täällä hääräämässä... :cautious:

Meillä mies myös vannoi tästä plussasta, että nyt ei kerrota kellekään. No meni vissiin kolme päivää, niin kertoi jo isälleen, joka kertoi anopille ja langolle ja ja ja... :) Eikä tuo mies ole sitä kyllä harmitellut. Vannoin myös etukäteen, että sitten kun seuraavan kerran plussaan, niin käyn joka viikko ultrassa, ettei mene viikkoja hukkaan. Noh... Enpä käynyt. Toki pelotti kun tuli vuotoja, mutta jotenkin sitä sitten tyyntyi siihen, että katellaan nyt ja että ultrassa sen sitten näkee.

Pitää vaan ajatella positiivisesti, että keskenmenot on yleisiä, eikä se tarkoita että niitä tulee lisää jos on ollut yksi tai useampia aiemmin. Ja että on hienoa, että ylipäätään tulee raskaaksi! Ja vaikka kuumeilun seassa aina onkin kiire, niin loppupeleissä yksi tai kaksi keskenmenoa ei elämän menoa hirveästi aikajanalla heilauta. Akuutisti pari päivääkin tuntuu iäisyydeltä, mutta lopulta pari vuottakaan ei ole pitkä aika kun katsotaan koko elämän kaarta.

Rauhaisaa odotusta siis Fiidu! Kyllä tämä onnistuu pelkäämättä myös näin keskenmenon kokeneenakin. (y) Ja itselleni oli muuten hyvä, että soitin neuvolaan ajoissa! Sain ekan ajan tosi nopsaan (jo viikoille 7+) varmaan juuri sen takia, että sain mahdollisuuden jutella myös keskenmenosta ja peloista tätsän kanssa. Ja se oli kyllä hyvä juttu!
 
Heippa kaikille,

Täällä ollaan siis lomalla ja jotenkin kauhean ristiriitainen fiilis. Toisaalta olen onnessani raskaudesta, mutta toisaalta erittäin skeptinen, että se jatkuisi loppuun saakka. Pahoinvointi on tänään helpottanut, mikä voi taas johtua, että sain vihdoinkin nukkua niin pitkään, kun tahdoin.

Fiidu, voi ei sitä hiton tiputtelua. Niin raastavaa, onneksi viivat kuitenkin tummuvat ja eikä se tiputtelukaan ole niin epätavallista alkuraskaudessa. Tosin tietenkin meidän taustalla, sen ottaa vielä rankemmin. Ainakin itse ottaisin.

Olen myös kertonut läheisille uudesta raskaudesta. Tietenkin jokainen tekee omat ratkaisunsa, mutta joskus ihmettelen alkuraskauden salaamista ja kuinka pitkälle jotkut ihmiset menevät siinä. Keskenmenot on yleisiä ja itse ainakin sain paljon lohtua siitä, kun ihmiset kertoivat omista kokemuksistaan.
Jouduin kertomaan raskaudetani työpaikalle aikaisin työtehtävien takia ja jos nyt raskaus jatkuu, ensi viikolla on se taas edessä ja tietenkin ensimmäiset lääkärin tarkastukset.

Lennis sulla on erittäin luupaavan kuuloisia oireita. Mullahan keskenmenon jälkeen oli voimakkaampia tuntemuksia kohdussa, jotenkin se tuntui herkemmältä. Ja ne kivut oviksen jälkeen! Luulin oikeasti, että jokin on tosi pahasti vialla, mutta taisikin olla niin, että joku vaan porautui sinne tiukasti. Toivotaan samaa sulle!

Mustikk4 ihanaa loman alkua ja toivotaan sen alkavan plussalla!

Mili mahtavaa kuulla, että teillä on rauhamaassa. Millainen olosi on muuten?

Tilulilu onnea keskiviikon testailuun, täällä niin toivotaan plussaa sinne!

tamariini kiitos ihanista ja rohkaisevista sanoista!

Niin ja vosin vielä tostaiseksi jäädä hebgailemaan tänne. Kiitos:)
 
Hei vaan kuumeilijat! Täällä kirjoittelin tuossa viime vuoden puolella, ja jäin sitten taustailemaan. Ei ole tärppi vielä käynyt, ja ikää alkaa olemaan lähempänä neljääkymmentä kuin kolmeakymppiä, joten minut voi poistaa taustalta. Hyppään tuonne nelikymppisiin :eek:

Hyvää kesää ja tärppionnea kaikille teille :)
 
..niinpä niin.. "Testaan vasta keskiviikkona".. :cautious: No testasin jo nyt (maanantai) ja täysin negahan tuo on. Nyt kuitenkin DPO12 joten en usko enää ihmeisiin(kään). Testasin lähinnä sen takia, että voin lopettaa Luget. Koska mitään menkkoihin (saatikka raskauteen) viitaavaa ei oo, niin en viitti ottaa noita Lugeja turhaan kun ne tuntuu pitkittävän kiertoa.

Ja mulla ei siis tosiaan oo mitään oireita. Ei mitään! Ihan kuin elelisi jotain postmenopaussia :D (Tosin silloin varmasti ois edes jotain oireita..) Siks tässä tuntuukin, että kroppa junnaa jotenkin paikoillaan. Et jos nyt sais sen uuden kierron alkamaan vielä tän viikon puolella!

Teille plussanneille hirveästi tsemppiä ja positiivista mieltä :) Helposti sitä itse kukin sortuu murehtimaan asioita turhaan. Mut itse ainakin yritän ajatella niin, että turha murehtia ennen kuin siihen on aihetta! Niin, yritän mutta en onnistu. Onnistukaa te muut jooko?! :love:
 
Lennis niinhän sitä pitäis uskaltaa asennoitua. Olla turhaan pelkäämättä koko ajan. Tän ruskeen tiputtelun alettua olin ihan paniikissa, mutta nyt oon jo fiiliksillä, että katsotaan päivä kerrallaan. En hihku ilosta mutta en panikoikaan. Voin vaan elellä päivä kerrallaan ja katsoa miten menee. Jotenkaan ei osaa uskoa mihinkään.

Mielenkiintoisia tuntemuksia sulla kyllä Lennis! (y)

Kiitos Tamariini! Keskenmenon jälkeen uusi raskaus tuntuu erilaiselta, mutta pitää vaan suhtautua rennosti tulevaan ja ottaa se vastaan mitä on tullakseen. Hyvä, että neuvolassa ottivat sut niin pian vastaan ja tarjosivat tukea keskenmenon kokeneelle. Pitäisiköhän sitä sitten itsekin soitella jo tällä viikolla. Työvuorot vähän sanelee millon voi soittaa, kun soittoaika on keskellä päivää. Jos ajaa työpaikan lähelle ennen iltavuoron alkua, niin kerkeää juuri kilauttaa :LOL: Ja tuota samaa olin uhonnut itsekin, että juoksen sitten ultrassa toistuvasti tarkistamassa, että kaikki on hyvin. Kallis harrastus n. 150€ kerta :confused: Ainakin siihen kerran mennään joskus rv 7+.

Lillans onko sulla siis työterveydenhuollossa joku lääkärin tarkastus raskauteen liittyen? Sulla taitaa olla jokin raskautta vaarantava tekijä siellä työssä. Ihmeen pian joudut jo kärsimään pahoinvoinnista. Toki jokaisen oireen ottaa ilolla vastaan, koska se tekee raskauden todellisemmaksi ja vähentää epävarmuutta.

No oletpas Tilulilu ihmeen oireeton! :rolleyes: Kaikki on mahdollista! (y) vaikka dpo12 ei vielä näkynytkään. Oliko sulla liuskatestit? Maltatko odottaa keskiviikkoon vai testaatko jo tiistaina uudestaan? Olis kyllä niin ihanaa saada sullekin se plussa :love:

Tikru-78 onnea yritykseen ja toivotaan, että teillekin pian se plussa osuisi kohdalle! :)

Täällä alkoi tänään aikamoinen turvotus. Millään ei saa peiteltyä. Saapa nähdä mitä töissä sanovat. :ROFLMAO: Mutta kuten aiemmin sanoin, niin jokainen oire on tervetullut.

Mietin tässä, että nyt kun meitä plussanneita on useampi kirjoittelemassa täällä, niin sanokaa ihmeessä ihan reilusti, jos haluatte meidät muille laitumille. En halua pahoittaa kenenkään mieltä ja hiljentää ketään kuumeilijaa, jos tuntuu siltä että jutut siirtyy jo raskausjuttuihin. Tää on kuitenkin kuumeilijoiden ketju ja olette ykkösasemassa täällä.

Mitäs sinne kuuluu Jenifer?

Miu84 te tiedätte ainakin tehneenne kaikkenne! ;)(y) Vielä pitäisi malttaa odottaa tuloksia. Kuten joku tuossa ylempänä totesikin, niin nyt elettävä aika tuntuu pitkältä odotukselta/menetykseltä vaikka jälkeenpäin katsottuna aika on mennyt ihan siivillä.
 
Fiidu,ei minuu ainakaan haittaa että täällä kirjottelee plussanneita.Teitähän voi aina sit konsultoida enne plussaa olevista oireista ;)
Ja on kiva kuitenkin kuulla,kuinka plussanneiden alkuraskaus sujuu.Mitä fiiliksiä,mitä tuntemuksia milloinkin. :)

Täällä ootetaan tulisilla hiilillä et pääsis jo testaamaan.Täähän oli se the kierto,kun päätin et nyt ollaan raskaana.Joten sais tulla tuloksia :LOL:
 
En mä malta tästä ryhmästä pysyä erossa, jos se on kaikille ihan ok, että jo plussanneet täällä kertoo kuulumisiaan.

Ärsyttää tabletilla päivittäminen, kun ei millään pysty kommentoimaan kaikkien tapahtumia. Sen verran kuitenkin pikaisesti päivittelen omaa napaani, että nyt kaiketi uskallan itsekin tajuta olevani raskaana. Krapulaolo pitää siitä ainakin huolen. Käytiin äskettäin leffassa ja nyt mies tuolla pelailee ja mä datailen sängyssä. Melkein itku tuli, kun mies tuli ja taputti masua <3. Ehkä tämä tästä varovaisesti menee eteenpäin.
 
Kiitos lillans! :)
Tamariini
viestisi oli tosi rohkaiseva ja oot ihan oikeessa, että niinhän tämä raskauden alkamisen odotus on lyhyt aika ihmisen elämässä, vaikka tässä nyt kauemmin meneekin. Mua aina lohduttaa, kun yritän ajatella, että varmasti vuoden päästäkin ollaan viisaampia ja on ainakin jotain tapahtunut, jos ei raskautta niin sitten ainakin on jo asiaan saanut apua. :)

Blackcat meillä onkin kierto tosi samoissa vaiheissa, mä olen sua päivän edellä.

Lennis mä odotan kanssa jo testaamaan pääsemistä. Ostin viimeksi vahingossa rfsu:n raskaustesti paketin kaupasta, kun piti ottaa ovistestejä ja huomasin sen vasta, kun pakkasin ostoksia. Se on kahden testin pakkaus ja se polttelee tuolla mua koko ajan!

Ajattelin huomenna uhrata toisen liuskan, vaikka aikaistahan se vielä on.:whistle: Mähän sain siis ovistestiin plussan kp15 ja 16 ja kp17 oli ovisoireita, ihan selvä useamman tunnin toispuoleinen mahakipu, mitä oon ennenkin tuntenut. Huomenna on kp23. Vähän on ollut sellasia menkkamaisia mahajuilintoja viikonlopun ja tän päivän aikana, mutta en usko noihin mun oireisiin kyllä yhtään, oon niin monet kerrat kuvitellu olevani jo raskaana. :rolleyes:
 
28.7.2015



Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto
BlackCat...........29v.....kp 22/24-28.........yk 12.........luomu
Tilulilu..............34v.....kp 27/27..............yk 16.........lz+l
Keinuilija...........31v.....kp 14/30-32.........yk 8...........luomu
Lennis………….…..30v…...kp 21/28……………...yk 5
Mirassa…………....31v……kp 47/32-39…….…..yk 2 ..........luomu
Miu84...............30v....kp 17/28...............yk 19..........luomu
Jenifer..............33v.....kp 12/24-26...........yk 6............luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, Mustikk4, MamaBoo, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella, Jännää, Vanessaaa, Fiidu, Lillans

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v.........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2.............21.2.
Lennis.................29v.......yk3.............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4..............3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2..............11.4.
Metsäläinen.......................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4.............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1.............23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1.............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2.............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2..............14.5.
Norna.............................yk 4/5..........5/15
Rockwell............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7..............18.6.
Lili85...................30v......yk2...............13.7.
Fiidu...................34v.......yk3..............23.7.
Lillans.................37v.......yk2...............23.7.

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Täällähän on todella jännä viikko meneillään! Voi kun kaikki testailijat saisitte plussan! :)

Ihanaa Lili85 että mies herkistyy silittelemään masua. <3 Jos nyt uskallat tuntea raskautesi ja elää sitä täysillä, niin minkälaisia oireita sulla on? Olet mua 10 päivää edellä plussaamispäivistä laskettuna.

Lennis täähän on se the kierto! (y) Vahva usko siihen, että on raskaana! Vielä viimeiset piinapäivät. Koska meinaat testata?

Mustikk4 ovikseen nähden aikaisin aiot ryhtyä testailemaan, joten älä menetä uskoa vaikka ei vielä näkyiskään mitään. Oireet kuulostaa kyllä lupaavilta ja plussa vois olla hyvinkin tulossa! (y) Ei mulla ainakaan menkkajuilintoja ole ennen menkkoja. Tai no, ei ollut ennen keskenmenoa. Se muutti kaiken.
 
Fiidu,en yhtään tiiä millo uskaltais testata,ideoita? :D
Kovasti se polttelis,mut ei oo yhtään testiä nyt kotona.Pitäs niitä vissii ens hankkia :ROFLMAO:

Aamulämmöt ollu pitkään koholla.Vatsakipu helpottamaan päin.Oireet siis vähenee mitä lähemmäs testiä mennään.Päätös raskaudesta pitää silti :sneaky:

Miltäs Mustikk4:n testailut näyttää? Teitkö jo?
 
Ketju vaikuttaa tosi kivalta! Aikansa varmaan ottaa, että pääsee kärryille osallistujista. Mutta mukava henki täällä todella on ja hyvä tsemppi. Plussapuhuri tuntuu käyvän. Onnea kaikille onnekkaille! <3 Toivotaan, että suotuisa keli jatkuu ja plussa-aalto tyhjää pian koko ketjun. ;)

Ovisplussa tikutettu eilen ja on menty jokatoinenpäivä-menetelmällä gynen ohjeen mukaan. Eli 2-3 päivää ennen oletettua ovisplussaa, ovisplussapäivänä ja sitten vielä varmistus välipäivän jälkeen. Aiemmin ollaan ajateltu, että pitäisi tehdä talletuksia päivittäin ovulaation aikoihin, mutta näillä mennään nyt. :)

Tsemppiä kaikille meneillä olevaan kiertoon!!
 
Viimeksi muokattu:
Ei mua ainakaan haittaa vaikka plussanneetkin täällä höpöttelevät :)

Lennis Hyvä että päätös pitää vaikka oireet vähenisivätkin!

Mustikk4 No itseasiassa taidetaan mennä ihan samoilla päivillä, kun mun laskujen mukaan olis kp 23. Toivotaan, että samoilla päivillä ja vyöhyketerapian avulla plussattaisi kumpikin <3
Fiidu! Jos huomaat tän niin päivitätkö vaikka huomiselle oikein eli huomenna olis sit KP 24.

Jenifer Ei muutakun talletteluintoa :)

Tikru -78 Tsemppiä sinulle syksyyn, josko plussa sieltä nopeasti tulisi!

Omat oireet aika olemattomia, rinnat kipeytyneet eilisen jälkeen ja mahaa nippaillut muutaman päivän... Ovat noita samoja oireita joiden jälkeen ennenkin on kuukautiset tulleet, joten ei mitenkään hirveän suuret odotukset. Hiljaista haaveilua ja toiveita toki silti plussasta löytyy :)
 
Viimeksi muokattu:
Ei minuakaan haittaa teidän raskautuneiden täällä pyöriminen! Kiva vaan jos jaksatte meitä perässähiihtäjiä kannustaa ;)

Ihana kuulla Lili85 että teillä on jo rauhallinen tilanne siellä :love: Kyllä mulla ainakin tulis itku tuollaisessa masulletaputtelutilanteessa! :LOL: Nautihan kestokrapulastasi.. ;)

Joko Mustikk4 aloittelit sen testailun? :) Hyvä se on ajoissa aloittaa niin ei mene mahdolliset haamut ohi! Tylsäähän se ois suorilta saada vahva plussa :LOL:

Jenifer, meille myös sanottiin, että yhdyntöjä joka toinen päivä. Joissain kierrossa ollaan panostettu joka päivälle, mutta se alkaa kyllä käymään jo työstä :D Et joka toinen on varmasti hyvä tahti, varsinkin kun tähtää siihen ovispäivään.
Niijoo tosin yks rempseä lääkäri sanoi että yhdyntöjä niin paljon ku ehtii, niin niitä lapsia tehdään! Joo yritettiin, ei sopinut meille se 2x/päivässä ;)
Mut nyt sitten vaan siihen piinailuvaiheeseen siellä! Parhaanne ootte tehneet! (y)

BlackCat: Itse olisin ikionnellinen rintojen kipeytymisestä! Jospa se sullakin tässä kierrossa tarkoittaisi muuta kuin menkkojen tuloa :) Jatka vaan sitä hiljaista tai vaikka äänekästäkin haaveilua. Sitä täällä muutkin harrastaa.. ;) Peukut pystyssä sulle!

Ja ne omanapailut vielä.. En ottanu eilen enää Lugea. Tein aamulla kaksi raskaustestiä (kyllä, kaksi..) eikä niissä mitään näkynyt. Toisessa jossain 20min kohdalla oli selvä viivanpaikka, mutta kokonaan kuivuttua se hävisi. Samalla tavalla kävi viime kierrossakin. Saan jotain kummaa tyydytystä jo siitä viivanpaikastakin, on se jotenkin niin maagista nähdä siinä testissä edes jotain :D Ja se ei todellakaan ollut haamu.
Vähän ehkä jo tuntuu kohdussa sellaista heräilyä, että se valmistautuu niihin menkkoihin. Odotellaan.. (n)
 
Tuun nopsaa vastaamaan teille. En eilen vielä uskaltanu tehdä sitä testiä sitten kuitenkaan, mutta nyt tein. Eipä edes hailakkaa haamua tullut, niin negatiivinen, kun olla jo voi. :cautious::devil: Toivotaan et olis niin kuin Fiidu sanoi vaan liian aikaista ja vielä muuttuis plussaksi.
 
29.7.2015



Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto
BlackCat...........29v.....kp 24/24-28.........yk 12.........luomu
Tilulilu..............34v.....kp 28/27..............yk 16.........lz+l
Keinuilija...........31v.....kp 15/30-32.........yk 8...........luomu
Lennis………….…..30v…...kp 22/28……………...yk 5
Mirassa…………....31v……kp 48/32-39…….…..yk 2 ..........luomu
Miu84...............30v....kp 18/28...............yk 19..........luomu
Jenifer..............33v.....kp 13/24-26...........yk 6............luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, Mustikk4, MamaBoo, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella, Jännää, Vanessaaa, Fiidu, Lillans

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v.........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2.............21.2.
Lennis.................29v.......yk3.............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4..............3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2..............11.4.
Metsäläinen.......................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4.............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1.............23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1.............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2.............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2..............14.5.
Norna.............................yk 4/5..........5/15
Rockwell............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7..............18.6.
Lili85...................30v......yk2...............13.7.
Fiidu...................34v.......yk3..............23.7.
Lillans.................37v.......yk2...............23.7.

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Jenifer ja tilulilu luulisi kyllä riittävän joka toinen päivä puputtelu, kun siittiöiden pitäisi siellä hengailla useita päiviä. Ja eri kierroissa olette varmasti joka taktiikkaa kokeilleet. Meillä molemmissa tärpänneissä kierroissa puputeltiin noin 9 päivää putkeen. Kun ovis oli selkeästi ohi ja himot lakkas, niin ei kyllä tehnyt enää mielikään. Ja molempien raskauksien alettua hormonit teki myös sen, että juuri siinä plussapäivän paikkeilla limakalvot oli ku hiekkapaperia eikä itseä olis kiinnostanu sitten yhtään. :ROFLMAO: Ihan kuin kroppa ois viestittäny, että enää ei hei tartte! ;)

Lennis mä testaisin ehkä vasta sunnuntaina, että olis varmemmin näkyvissä jotain. Se nega on tosi kurja saada, jos liian aikasin testaa. Se kans niin paljon riippuu siitä, millon on ollut ovulaatio. Kuten Mustik4n kohdalla. Laskisin siis ennemmin, millon on dpo12.

Voi ei Tilulilu! :( Mut menkat ei oo myöskään vielä alkanu? Mikä dpo sulla olis nyt? Pidän vielä peukkuja, jos kuitenkin...:)

BlackCat vois jo vähän testailla... ;) Vai miten suunnittelit? Oireet voi olla täysin samat raskaudessa kuin menkkojen alkaessa. Mielenkiinnolla odotellaan olisko plussa :)

Nyt kun työt on taas lähteny ryminällä käyntiin loman jälkeen, niin en lupaa käydä ihan joka päivä täällä kirjoittelemassa. Alkuraskauden väsymys tuntuu aikalailla. Iltaa kohden nousee myös kiva turvotus vatsaan, jota on lähes mahdotonta peitellä iltavuorossa. Siis näytän kuin olisin jo tosi pitkällä raskaana :LOL: Yövuorot saakin rauhassa heilua siellä pallomahana, kun on vähemmän yleisöä.

Tsemppiä kaikille hurjasti!! (y) Heinäkuulle ehtis vielä joku plussaamaan ;) ja loput sitten elokuulle (y)
 
Kiitos Fiidu päivityksestä :)
En taida tänään ainakaan vielä testailla, ehkä huomenna aikaisintaan. Hitsi kun en muista oliko ovulaatio su vai ma, joten tänään on joko DPO 9 tai 10. Ärsyttää, mutta aivotkin selvästi kesälomalla mikä on tietty ihan hyvä vaan :)

Tilulilu, No voihan p***a jos testit näytti negaa :( ymmärrän niin ton viivan paikka- jutun, mäkin ottaisin edes jotain ihmeteltävää tikkuun sen ainaisen superselkeän negan tilalle ;)

Mustikk4 Vielä on toivoa, että se muuttuisi plussaksi!
 
Kyllä miehellä on tapahtunut selkeä käännös parempaan, kovasti odottaa ultraa ja taputtelee tosiaan masulle. Plus tarjoilee seksiä :D. kun minä kiehnään himoissani.

Fiidu, oireiden suhteen olen ollut paria edellistä päivää lukuun ottamatta hyvin hyvävointinen. Tänään ei esimerkiksi ole yhtään paha olo, ei edes sitä krapulaoloa, joten pakko peukuttaa. Parina päivänä tosiaan on ollut olo, että melkein tulisi oksennus, mutta uskon, että se johtunee normaalista maidosta jota erehdyin vähän pakosta juomaan kahvin kanssa. Maha meni sekaisin ja närästi ihan infernaalisesti, mutta tänään kaikki on jo ok.

Turvotusta ei ole kuin tisseissä ja se on vain plussaa! Ei väsytä, vielä, mutta nälkä on aika jatkuvaa, mutta siihen helpottaa kyllä porkkanat tai hedelmät.
 
Onpas täällä hiljaista :eek: Niin moni yhtäkkiä plussasi, että koko palsta hiljeni :LOL:

Mullakaan ei oo ollu mitään raportoitavaa. Tiistaina tein siis sen negatestin ja eilen alkoi pieni vuoto. Tänään vuotelee jo enemmän, muttei kyllä vielä mitään kunnon kuukautisvuotoa. Toivon todella että ne menkat nyt alkais, että pääsis uuten kiertoon. Vähän nimittäin pelottaa, että tuo Letrozol aiheutti taas jotain uusia ongelmia näihin mun kiertoihin.. En siis tod. tiedä että se ois ees mahdollista, mutta tuli vaan mieleen. Pessimisti kun oon ;)
Niin ja tuolloin tiistaina oli siis DPO13. Nyt meneillään DPO15.

Mustik4n ja BlackCatin testituloksia täällä odotellaan.. :)(y)
 
Hiljaista on ollut täällä juu. Mä oon ollut nuolemassa haavojani negan takia, että mun pitikin mennä tekemään se! :poop: Sen testin jälkeen on taas ollut vähän luovuttaja fiilis. Nyt on siis kp25 ja aloitin jo tänään sen tuttuakin tutumman "ravaan vessassa kattomassa alkoiko ne jo" tai "tekis mieli mennä vessaan kattomaan"- puljaamisen. :confused: Toisaalta ihan huvittaa miten samalla kaavalla nää kierrot menee nykyään, aina tulee nää samat jutut ja ajatukset.

Mulla alkaa huomenna loma ja miehellä lauantaina, aiotaan silloin mennä juhlistamaan loman alkua. Toinen rfsu:n testi odottaa tuolla kaapissa, testaan sitten aamulla varmuuden vuoks, että uskallanko juoda vai en. Saa nähdä pääsenkö ostamaan vyöhyketerapeutille sitä pulloa vai ostanko itselleni kuoharia. :rolleyes: Toisaalta ei oikeestaan haittaa vaikka ne alkaisi, kun kesälomareissulla varmaan olis kiva muutama juoda. (Sanoinko mä tosissaan noin? :LOL:) Mutta olisi se enemmän kuin toivottavaa, että pääsisi viimein siitä plussasta iloitsemaan, tietysti.

Kuulin muuten, että yksi työkaveri on raskaana. :cautious:
 
Mustikk4 ehkä se plussa sieltä vielä tulee ja saat hakea vaikka alkoholitonta kuoharia ittelles :)
Tässä aina pitää käydä kurkkimassa josko jollakin tulis iloisia plussauutisia!
Tilulilu onko mahdollista et ois jotain muuta kuin menkka vuotoja jos on kerta niukat?

Vitsi tuohon ovian päivittelyyn jää koukkuun! Oon ny tunnollisesti kirjannu kaiken ylös ja lukenu ovian uutisia vähän väliä. Ihan kun odottas et se vaan ilmottaa, "ONNEA, olet raskaana!" :D

Hassu juttu. Soitin toiseen toimipisteeseemme tänään töissä ja työkaveri kysäsee puhelimessa, ootko raskaana? Olin vähän et öö täh? Oli kuulemma nähny unta et olin tullu sinne käymään ja kieltäytyny nostelemasta mitään :D
Teki mieli sanoo et voi kun olisinkin. Ei ne siellä tiiä meidän yrityksistä...
 
Mustikk4: Höh.. No voi harmi. Eipä sitä tietty jaksa loputtomiin positiivisellakaan mielellä olla. Ja sehän tossa ajoissa testaamisessa onkin se ongelma, että niistä negoista aina lannistuu. Varsinkin kun ei oo koskaan mitään muuta saanutkaan.. Mut sit toisaalta taas haluaisin testata ajoissa, että JOS siellä joku haamu olis niin sen vahvistumista ois kiva jännäillä :rolleyes: Mut ku ei niin ei..

Mut sulla on vielä mahikset! Oon lukenu nyt viime päivinä tosi paljon kokemuksia ihmisiltä, jotka ei oo saanu plussaa edes vielä silloin DPO14 (ovis siis varmistettu tikuilla/ultralla). Toisilla voi mennä paljon pidempään siinä hormonimäärän kasvussa. Toki tääkin on vaa itsensä kiusaamista, enkä omalla kohdallani tuohon ihan usko kun ei oo mitään oireitakaan. Mut sulla on Mustikk4 vielä toivoa! :)

Meilläkin alkaa huomenna loma ja juhlintaa tiedossa.. Teen vielä yhden varmistustestin aamulla, ellei nuo menkkahanat aukea sitä ennen. Että testaillaan yhdessä! :LOL:
..ja tunnistan itsestäni tuon saman minkä sinä, että ehkä ihan hyvä kun ei tärpännyt, että lomalla saa ottaa drinksuja yms. :D Vaikkei siinä oo mitään järkee, mut ehkä tää on vaa sitä itsesuojelua kun pitää löytää tilanteesta jotain positiivista.

Inhottavia nuo raskausuutiset :( Kertoiko työkaveri ihan kasvotusten vai kuulitko muilta?
Toivon niin kovasti ettei kukaan kerro mulle raskausuutisia "livenä", koska en ehkä pysty onnittelemaan.. Ainakaan silleen aidosti. :( Ei se oo koskaan mulle helppoa ollut (jostain ihme syystä?!), mut nyt tällä omalla yritystaustalla vielä aaaiiiiika paljon vaikeampaa..
 
Miu84: Joo toi Ovia on kyllä koukuttava :LOL: Minäkin vaa odotan, että se sanois jotain että "Jospa nyt kuitenkin olisit raskaana". Vaikken oo mitään oireita sinne nyt syötellytkään, kun ei niitä ole! Kovastihan se käskee tekemään raskaustestiä kun menkat on "myöhässä", mut kun ei se reppana ymmärrä että käytin sitä Lugesteronia.. :D Voi meitä sovelluksen orjia..

Kiva tuo raskausutelu! :LOL: Ehkä se oli enne? ;) Tuollaisissa tilanteissa tulee helposti sellanen vaivautunut olo, kun miettii että "ihan kuin tuo tietäisi jotain mitä sen ei pitäisi tietää". Sit varmasti näyttää ulospäinkin niiiin vaikealta, että toinen saa vaan lisävarmistusta sille, että "raskaana se on!"

..enkä usko että on muuta ku alkavat menkat. Toki toivon vaikka ja mitä, mut ei niitä toiveita haluais sanoa ääneen.. Niin monet kerrat oon tehny testin vielä vaikka hanat on jo auenneet! Epätoivoista :oops:
 

Yhteistyössä