*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Heippa vaan kaikille! :) Kirjoittelin tänne lyhyesti alkuvuodesta ja taustailijoidenkin listasta vielä löydyn. Tuolloin alkoi muiden nopeat plussaukset ja palstailu muutenkin aiheuttamaan sen verran lisästressiä, että olen pysytellyt kirjaimellisesti taustalla ja lueskellut kyllä teidän muiden hyödyllisiä juttuja!

Tänä aamuna kuitenkin pätkähti kp30/29 testiin haamu! Yk9 oli kyseessä, eli kyllähän tämä aikansa otti. Ratkaisevana tekijänä taisi olla meillä oikean ovisajankohdan löytäminen. Eli tässä kierrossa sain ekaa kertaa oikein vahvan ovisplussan ja se tuli vasta kp 17. Oon tainnut kärsimättömänä lopettaa testailun liian aikaisin. Ja nyt tosiaan myös paneloitiin JOKA PÄIVÄ tuon Ovian ehdottaman hedelmällisen ikkunan ajan. Preseed myös oli käytössä ekaa kertaa.

Oloista sen verran, että oireet olleet aika lailla samat kuin ennen menkkoja. Parina päivänä tuli ihan minimaalisesti vaaleanpunaista ja kellertävää valkkaria, joista varsinkin jälkimmäinen herätti epäilyt. Pari päivää sitten alkoi myös sellainen pieni matkapahoinvoinnin kaltainen huono olo hiipiä bussissa työmatkoilla ja elen ihan kesken työpäivänkin. Eli pitää varmaan alkaa nyt pyöräillä töihin tulevina viikkoina. :p

Tässä vielä kuva ja täytyy toivoa että tuo haamu tuosta vahvistuu ja pysyy mukana! Toivottavasti tuosta jotain näkyy - on paljon vahvemmin näkyvillä livenä. On kyllä aika helpottunut olo. :)

http://aijaa.com/68q1Pu
 
Onnea Vilijonkalle ihan hurjasti! Hormoonihöyryissä täällä purin huulta kun uutiset luin. <3 Tervetuloa odottajien puolelle vihdoin ja viimein!

Ja samat sanat MamaBoo! Kyllä sieltä kännykänkin onnettomalta näytöltä viiva kurkkii!

Loppukierron piinailijoille tsemppiä! Kovasti Lennis sinua tuonne odottajien puolelle odottelen. :)

Onkohan vadelmanlehti vielä taustalla? Miten siellä kohtalon sisarella on kesä mennyt?
 
Vilijonkalle ja MamaBoolle kovasti onnea :)!

Negan testasin aamulla. Menkkoja ei kuulu eikä näy, joten enemmän kuin se nega mua harmittaa, että jo hetken kuvittelin että ees joku ovulaatio joskus tapahtuis mutta ei :cry: sillä terolut olis varmaan estänyt sen jos se myöhemmin ois yrittänyt tulla. Käytännössä mun keho on näköjään täysin toimintakyvytön, johan se oliskin tosi outoa jos vuoden ovuloimattomuuden jälkeen niin ois käyny kerrankin. Siis kun ei mulla menkat itsestään ole tullut ennenkään, mutta yleensä sentään lääkkeillä...Jos kerran, jos ees kerran olis mahdollisuus raskautumiseen niin se lämmittäis mieltä. Nyt joudun varmaan uudelle hormonikuurille (itkin tätä koko aamun...) vaikka sivuvaikutukset on mulle oikeesti vähän liikaa, sillä en pääse sinne labraan jos ei mulle saada aikaan vuotoa. Eli tässä tilanteessa olisin jälleen kerran enemmän kuin tyytyväinen menkkoihin, sillä viimeinen tero meni tiistaina ja nyt ois kyllä jo aika jos se olis toiminu. Eli aika maansa myynyt fiilis täällä. Maanantaina soitan polille jos en vuoda ennen sitä että oisko sit mitä seuraavaks vai ootetaanko vaan :(

Tilulilulle
ja Lennikselle testaustsemppiä, kyllä ne plussat voi olla vielä tulossa (y)

mut voi siirtää taustalle, ei mun "kierroilla" näköjään kannata tuolla listalla roikkua
 
Voi ei Lennis! :( Ärsyttäviä nuo tikut kun antaa turhaa toivoa.. Toivottavasti se siitä vielä iloksi ja plussaksi kuitenkin muuttuu! Joo, viisainta ois varmasti odottaa sinne maanantaille, jos vaan malttaa. Eihän tässä tosiaan oo ku yksi aamu välissä!

Karoliiniskalle myös isot halit! Voin kuvitella tuon turhautumisen tunteen tuossa tilanteessa! :cry: Älä luovuta, missään nimessä!! Kyllä se sun kroppa saadaan toimimaan säännöllisemmin tai ainakin niin, että lapsihaaveet toteutuu. Tosi paljon on lääkäreillä keinoja! Ja jos sulla on ennenkin menkat tullut Teroluteilla, niin ehkä ne sieltä vielä tulee tälläkin kertaa..? Kestää vaan pidempään.. :unsure: Mut soita vaan heti sinne klinikalle niin saat asian eteenpäin! Ei kai nyt enää joudu odottelemaan.. :eek:
Mut poistan sinut nyt listalta, jos niin haluat. Kerro heti jos/kun haluat sinne takaisin!

Onnittelut MamaBoo! :) Muistan nimimerkin vielä, mutten sen kummemmin mitään juttuja. :) Muistan itsekin joskus keväällä 'ahdistuneeni' siitä raskautumisbuumista, varsinkin just ku tuntui että kaikki ekaa tai tokaa kiertoa yrittävät plussasivat ja itsellä käynnissä jo toinen vuosi. Ja eihän ne toisten plussat tosiaan oo multa pois, mut jossain kierron vaiheessa se vaan aina tuntuu niin rankalta. Tiedätte kyllä! :)
No enivei, onnea suuresti! :love: Laitetaanko jo plussanneisiin? :)

..täällä ollaan jotenkin taas jo luovutettu. Välillä silmät kostuu kun asiaa ajattelee, mutta oon nyt sitte purkanu turhautumisen siivoamiseen ja pakkailuun (muutto parin viikon päästä). Ja miten se onkin niin, että kaupungilla joka toinen nainen tuntuu olevan raskaana?! Ja mikä 'pahinta: meidän lapsettomuusklinikan yksi lääkäreistä (ei se mun viimeisin) tuli vastaan - raskaana!! o_Oo_O Tasan ei käy onnen lahjat..
 
Onnea Vilijonkka ja MamaBoo <3

Lennis Harmi ettei testeissä vielä ole näkynyt mitään... Toivottavasti maanantaina olis jo jotain ihasteltavaa tikussa :)

Tilulilu Argh! Toi lapsettomuuslääkäri onkin paha :( Tsemppiä muuttoon ja omiin fiiliksiin! Taas tartteis olla se*hali*- hymiö...
Anteeksi, mutta niin repesin sun vaa'alla käynnille :D :D

Karoliiniska Ääh, toi sun tilanne vaikuttaa kyllä inhottavalta jos kroppa ei laisin toimi, mutta toivotaan että kuukautiset sieltä vielä tulisi (tai vielä parempi jos raskaustestiin tulee kaksi viivaa :) )

Keinuilija Kiva kun olet takaisin ja harmi että jouduit uuteen kiertoon... Toivottavasti reissu oli onnistunut!

Mustikk4 Toi oireiden kyttäily, voi miten sitä onkin juuri kuvailemasi kaltainen :eek: Kaikkea sitä analysoikin raskausoireeksi kun niiiiin toivoo plussaa :)

Ja edelliseen liittyen mulla on alamaha turvoksissa kuin ilmapallo, mutta olen syönyt tänään niin turvottavaa ruokaa ja muutenkin syöny huonosti, joten ei se oikein oire ole... Paitsi omassa päässä se on juuri sitä :p Muuten ei juurikaan mitään oloja :( Silti tuo ainukainen oire (mahanippailut jota alkuviikosta oli on loppunut) sai jo aikaan sen, että testit tuolla kaapissa huutelee mullekin :D
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Viljonkka ja MamaBoo plussista!! Hieno kuulla, et tässä ketjussa pidempäänkin yrittäneet raskautuu :love: ja se luo toivoa itselle, että ehkä meilläkin sitten joskus. Tässä kierrossa mulla on ollut tosi positiiviset ajatukset jo menkoista lähtien, aivan hullua. Kuvittelen, että tää on the kierto, vaikka se ei ennenkään ole ollut.

Karoliiniska tsemppiä sinne! Ja yhteyttä vaan lääkärin suuntaan. Ootteko te jo jossain lapsettomuushoidoissa vai millä lailla nää sun lääkärijutut toimii?

Tilulilu ja Lennis, tsemppiä tikutteluun! Vaikka on se helpompi nähdä tyhjä testi kuin yllättäen alkavat menkat (ainakin itsellä), niin nyt Tilulilun tyhjä testi on paha paikka. Muttamutta, eikös vielä ole toivoa? *halaus molemmille*.
BlackCatillakin on jo testailun paikka. Miks mä elän ihan eri kiertoa kuin muut?:eek: Odottelen yhä ovista!
 
Tilulilu, harmi kun testit näyttäneet negaa. Toivon todella et vielä muuttuisi plussaksi testi! Noihin raskausmahoihin kiinnittää kyllä huomiota enemmän, kun raskautta toivoo. Varmaan tämä kesäkin tekee sen, että ne ovat enemmän näkösällä, talvella moni vauvamaha voi jäädä huomioimatta, kun on paksut talvitakit.

Karoliiniska, kurjaa kun uusi kierto ei ala vaikka testit näyttää negaa. Ei yhtään kiva. Tsemppiä nyt kauheesti!

Pikainen omanapailu, mulla on tänään kp21 ja alkaa taas olla sellanen olo, että varmaan menkat alkaa ens viikolla. On jotenkin sellanen fiilis, että tuskinpa on taaskaan tärpännyt. :cautious: Odotan vaan sitä, et ne alkaa ja pääsen sit varaamaan aikaa sinne gynelle, kun tiedän sitten mille päivälle varaan sen. Seuraava kierto on jo yhdeksäs kierto, luulisi, että gyne ottaisi vakavasti mun huolen tästä asiasta, kun alkaa kuitenkin yritystä olla takana aika monta kiertoa sitten.

Tuntuu kyllä niin epäreilulta, kun tämä perheenperustaminen on näin vaikeeta. Jokapuolella näkee lapsiperheitä ja välillä alan miettimään niitä nähdessä, että kuinkahan helposti tai vaikeasti ne lapset on saaneet aikansa..
 
Tilulilu, täällä myös dpo 10 ja puhdas nega. Ei tulkinnan varaa. Pakko oli testata, vaikka ei pitänyt. :whistle:

Mustikk4, samoja ajatuksia. Kuinka vaikeaa voikaan olla raskautuminen. Ja muka keskenmenonkin jälkeen tulee helposti raskaaksi. :poop: Meillä vielä kun ne häät tulossa niin kaikki vihjailee perheen perustamisesta, oon tyytynyt toteamaan että voi kun se oiskin niin helppoa.

Kp 23/28 ja myöskin oletan menkkoja saapuvaksi. Olkoonkin lämmöt koholla, mut siinä on oireet. Ei ees monen kuvailemaan fiilistä siitä, että olisi tärpännyt. Ottaa päähän taas niin kovin lähteä uuteen kiertoon. :(

BlackCatin testiä odotellaan aamulla :barefoot:
 
Mutta ihanaa, kun teillä on Lennis ne häät tulossa! :love: On kuitenkin se mitä voit odottaa ja saa ainakin hetkellisesti ajatuksia vauvoista muualle, kun niitä suunnittelee. ;) Onko sulla jo hääpuku ostettuna? En muista ootko sanonut. Tuleeko teille isot häät?

Mä oon ajatellut, että jos yksikin kysely vielä tulee, et joko on meille kohta perheenlisäystä tulossa, niin aion sanoa, että yritetty on, mutta ei ole tullut! Olen itseasiassa kerran jo töissä yhdelle asiakkaalle (vanhukselle) sanonut näin ja muistan kun hän silloin vaan nyökkäs ja jotain tokasi siihen, niin kuin se olisi ihan tavallinen asia eikä mitenkään ihmetellyt sitä. Siitä aloinkin sitten miettimään, että on se ennen ollut kyllä toisenlaista. Eihän sillon ole varmaan mitään lääkkeitä ollut- hoidoista puhumattakaan. On varmaan sitten vaan tyydytty siihen, että lapsia ei tule jos ei tule. Että onneksi eletään tätä aikaa, kun on apua mahdollista saada. Toki tietysti siihen aikaan ei ole myöskään mitään pillereitä ollut, että olisi voinut raskautta ehkäistä ja näin ollen lapset saatu nuorempina jne.
 
24.8.



Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Keinuilija...........31v.....kp 12/30-32.........yk 9...........luomu
Miu84...............30v....kp 15/29...............yk 20..........luomu
BlackCat...........29v.....kp 23/24-28.........yk 13.........luomu
Lennis………….…..30v…...kp 24/28.............yk 6
Tilulilu..............34v.....kp 25/27..............yk 17.........lz+pr+l+ins
Hupikonna.........32v.....kp 29/?.................yk 1.......luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, Mustikk4, MamaBoo, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella, Jännää, Vanessaaa, Fiidu, Lillans, Jenifer, Mirassa, Karoliiniska

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v.........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2.............21.2.
Lennis.................29v.......yk3.............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4..............3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2..............11.4.
Metsäläinen.......................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4.............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1.............23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1.............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2.............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2..............14.5.
Norna.............................yk 4/5..........5/15
Rockwell............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7..............18.6.
Lili85...................30v......yk2...............13.7.
Fiidu...................34v.......yk3..............23.7.
Lillans.................37v.......yk2...............23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Negaa tänäänkin! Oon kuulkaas jo yrittänyt taskulampunkin kanssa sitä haamua löytää, mutta kun ei niin ei :( (kun oon lukenut, että kun valaisee tikkua 'alapuolelta' niin ne viivat erottuu paremmin) Kai se on vaa uskottava! Mies on ihan varma, että nyt tärppää. Yritin jo aamulla sanoa, että kyllä tää vaan vähän pahalta vaikuttaa. Mut se vaan haluaa pysyä positiivisena, ehkä minua lohduttaakseenkin. Ja kiva kun on positiivinen! Mut jos se vielä ylihuomenna negatestin tullessa sanoo, et "kyllä se vielä plussaksi muuttuu" niin saatan jo hermostua :) Tänään on ollut itku herkässä..

Oon ihan yhtä oireeton ku viime kierrossa. Nuo luget alakautta otettuna estää näköjään ne perus menkkoja edeltävät oireetkin, joista aiemmin olin aina "niiiiiin raskaana". Suun kautta otettuna Luget ei näköjään mulla ainakaan imeydy niin hyvin, koska menkat (ja oireet) alkoi aina niiden läpi. Nyt ei tuu ees oireita ennen kuin lopettaa nuo, ja siihen menkkojen alkamiseenkin menee tyyliin neljä päivää viimisestä lääkkeestä!

Tuosta lapsienhankintautelusta.. Minuakin on alkanut jo vähän ahdistamaan/häiritsemään nuo kyselyt. Lähinnä silloin, jos ne tulee tyylillä "Miksette hanki lapsia?" "Eikös nyt olis jo aika?" "Tehkää nyt monta lasta!"... Joo'o! Kerran jo meinasin ärähtää :mad: Mut oon kans päättänyt, että jossain vaiheessa alan vaan vastaamaan, että "ei se oo niin helppoa". Jännä katsoa miten vastapuoli reagoi o_O
Ja sen oon miettinyt, että jos vanhemmat kyselee niin kerron niille totuuden (eivät siis tiedä mitään). Selvästi ne kyllä tietää, että yritys taitaa olla päällä, koska eivät oo kyselleet aikoihin mitään. Ja kyllähän mun hormonimuutokset näki heti esim. finneistä kun lopetin e-pillerit. Vauvan pylly muuttui kyntöpelloksi :D
 
Yritetääs nyt naiset kuitenkin saada jotenkin psyykattua itsemme ja toisemme positiiviselle mielelle! :) Nyt pitäisi tietenkin sanoa, että niin kauan on toivoa kun ei ole menkkoja! Ja tottahan se onkin. Mut itse en ainakaan nyt pysty moiseen ajatteluun.. :unsure: Mut ajatellaan vaikka, että jos ei tässä kierrossa tärppää, niin ehkä ensi kierto on just Se Kierto! Vauva on matkalla, se vaan antaa odottaa itseään..

Ja niille joilla on tässä kierrossa vielä mahdollisuudet, ihan hirveästi tsemppiä ja kärsivällisyyttä! (y)(y) Ootte kaikki todellakin ansainneet sen plussan, joka siellä ehkä jo kolkuttelee.
 
Tänään hillitsin itseni enkä testannut blankoa.Huomenna sit dpo12 ja pitäs kyllä näkyä jos on näkyäkseen.
Jotenkin meni mieli maahan,vaikka en testannutkaan tänään.Tuli vaan sellanen olo et tuskin tässä raskaana ollaan.

Tilulilu,täällä taas just niitä menkkaoireita joita voisi olettaa.Mahaa nippaillut ja mielialat heittelee.Kumpikaan ei oo hyvä,oireet tai oireettomuus :LOL:
 
Lennis Kuule, että näin voikin käydä mutta UNOHDIN aamulla testata... Johtuu siitä että nukuin pommiin ja oli vähän hässäkkää :) Toivottavasti kummallakin näkyy huomenna jotain!

Huomenna siis aamulla testiä kehiin, tänään päivällä kyllä testasin 2h pissasta negan, mutta tuskin DPO 10 muutaman tunnin pidätyksellä mitään näkyykään... Koitetaan siis kaivaa sitä Tilulilun kuuluttamaa positiivisuutta ja ajatella että mahkuja on vielä :) Mullakin on alamahakivut tulleet uudelleen, edelleen turvottaa ja eilen ja edellispäivänä olin hyvin äkäinen, kaikki voivat olla THE oireita tai menkkaoireita, ei niistäkään siis nyt osaa sanoa mitään..

Mustikk4 Olen kans ihan täynnä kaikkien uteluita ja neuvoja varsinkin.. "kyllä teidän jo pitäisi asiaa miettiä" "kannattais alottaa kun se voi kestää" "kyllä teidän jo pitäisi, olette sen ikäisiä"... Niin tekis mieli välillä kiljua kun se alkaa :eek:
Olen alkanut vastaamaan kyselyihin, että kaikki ei edes yrityksestä huolimatta saa ja noihin neuvoihin, että olen harvinaisen tietoinen että kaikki eivät saa lapsia... Mullakin "onneksi" on ystäviä/tuttuja jotka on saanut vasta hoidoilla lapsen, niin niillä esimerkeillä saa vastapuolen kyllä hiljentymään ;)
 
25.8



Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Keinuilija...........31v.....kp 13/30-32.........yk 9...........luomu
Miu84...............30v....kp 16/29...............yk 20..........luomu
BlackCat...........29v.....kp 24/24-28.........yk 13.........luomu
Lennis………….…..30v…...kp 25/28.............yk 6
Tilulilu..............34v.....kp 26/27..............yk 17.........lz+pr+l+ins
Hupikonna.........32v.....kp 30/?.................yk 1.......luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, Mustikk4, MamaBoo, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella, Jännää, Vanessaaa, Fiidu, Lillans, Jenifer, Mirassa, Karoliiniska

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v.........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2.............21.2.
Lennis.................29v.......yk3.............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4..............3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2..............11.4.
Metsäläinen.......................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4.............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1.............23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1.............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2.............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2..............14.5.
Norna.............................yk 4/5..........5/15
Rockwell............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7..............18.6.
Lili85...................30v......yk2...............13.7.
Fiidu...................34v.......yk3..............23.7.
Lillans.................37v.......yk2...............23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Kurjaa kun on negoja tullut. Kyllä se vaan niin tympeeltä aina tuntuu nähdä vaan se yksi viiva siinä testissä. :confused:
Mutta ei vielä menetetä toivoa! Teillä piinailijoilla on kuitenkin sellaset kiertopäivät vielä, et eihän sitä ikinä tiedä. :)
Tää on kyllä huvittavaa miten hyvin täällä jaksaa muita tsempata, mutta hyvä kun ei samassa lauseessa valita, että kyllä itsellä varmaan menkat taas alkaa. :D
 
Tervehdys naiset!

Hoh-hoijakkaa tätä oviksen metsästystä! Kp 18 on muistaakseni menossa (en jaksa mennä tarkistamaan kalenterista). Ovisoireita oli viime viikon loppupuolella, mutta testit näytti puolivahvaa viivaa ja on siitä laimentunut, joten en taaskaan tiedä missä mennään... Ennen juhannustahan mulla oli samoja ongelmia ja lopulta tuli ovisplussa tosi myöhään, joten epäilen edelleen jotain ongelmia ovulaatiossa. Kyllä nyt meni taas raskautumisfiilikset täysin metsään...

Ollaanpa me kaikki niin negatiivisella tuulella, mutta eihän sitä lastenteon vaikeutta ymmärrä ennen kuin itse kokee. Aiemmin esim Satu Taiveahon ja hänen miehensä lapsettomuus tuntui todella kaukaiselta asialta ja silloin aikanaan heidän lapsettomuushoitonsa oli mielestäni jotain todella harvinaista ja erikoista, joihin vain harvat lapsettomat lähtee. Ihmettelin silloin, kuinka he kertoivat siitä julkisesti, mutta nyt ymmärrän, että niin oli helpompi heille ja että on hyvä, että ihmiset ymmärtäisivät paremmin, ettei kaikki saa lapsia niin vain.
 
:(:( Ikäviä uutisia täällä kaikilla..
Luin just jostain eilen, että DPO12 ei vielä kannata masentua, ehkä joku 14% (tai jotain sinnepäin) raskautuneista saa silloin vielä negan testiin vaikka se myöhemmin sitten oiskin plussa. Mut kuten te muutkin negan testanneet, kyllä minäkin sen vaan jotenkin tunnen, että ei se enää muuksi muutu! :(

Tänäänkin siis nega.

JOKA kierrossa näillä päivillä luen tätä 'taulukkoa' joka antaa muka aina toivoa, että vielä se plussa pärähtää:

http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=12

Toivottavasti linkki toimii, en päässyt testaamaan kun se sivusto oli just 'pois käytöstä'.

Mut kyllä, on tää niin turhauttavaa!! :cry::cry: Aamulla testin tehtyäni olin ihan ok, ehkä vaan ärsyyntynyt. Parin tunnin päästä alkoi kyyneleet valua ja siinä sitten paruin miehelle lapsen saannin mahdottomuutta. Heti helpotti. Pakko aina purkaa se suru jotenkin, että pääsee jatkamaan normielämää.

Danniellakin, oot eri vaiheessa kiertoa kuin me muutamat piinailijat, mutta kyllä tuo sunkin piinailu on varmasti yhtä inhottavaa o_O Onhan se ovis kuitenkin aika oleellinen juttu tässä hommassa, niin se ois ihan kiva bongata! Mut jos sulla se on ennenkin tullut myöhään niin kannattaa vaan jatka testailua :) Tai sitten se meni jo ohi, et vaan ehtinyt saada sitä testillä kiinni! Niin tai näin, toivottavasti panelointia on harrastettu ja tullaan harrastamaan (y)

Oon muuten miettinyt, että ois paljon helpompi jos kaikki läheiset tietäisi tästä meidän tilanteesta! Yrityksestä ja epäonnistumisista. Tuntuu niin hirveän vaikealta ottaa tätä lapsettomuusasiaa kenenkään kanssa puheeksi, jos ei olla yrittämisestäkään puhuttu o_O

*Halit* teille ihan jokaiselle!! :love:
 
Onnea plussanneille. Kiva että jossakin on hyviä uutisia :)

Pahoottelut negoista poppoo. Ehkä vielä edes joku kuuluu siihen pieneen prosenttiin jolla vaan näkyy myöhemmin.

Daniela täällä ihan sama juttu.
Neljänä päivänä ovistestin tehny ja kahtena ekana oli jotain haaleaa. Nyt ei mitään. Menikö se, jäikö tulematta, onko vielä matkalla??? Onneks täs on harrasteltu aina sillon tällön jos olikin vaik jo aikasemmin.
 
Tilulilu, on tää ihan p****estä miettii oviksen ajankohtaa. Helpottais hommaa kovasti, jos ois säännöllinen kierto, mut ollaan me nyt yritetty silti olla aktiivisia. Vähän pelkään että jos ovis onkin ollut superaikaisin, ettei ehditty hommiin, vaikkei mulla normaalistikaan ole niin aikaisin. Mut jos nää mun venyvät ovikset viittaisi pco:hon, koska kerran gyne on sanonut, että on viitteitä munasarjojen ulkonäöllä, mutta kun kuuli, että kierrot on kohtuullisen sännöllisiä, niin perui puheitaan.

*Halaus* Tilulilu, ymmärrän lapsettomuuden kertomisen vaikeudun. Ystävistä yksi tietää, kun kerroin kerran siitä varhaisesta km:stä ja pitkästä yrityksestä, kun tuntui että pää hajoaa asian vuoksi. Sekin kertominen meni sekavaksi soperteluksi itkun seassa, ettei siitä melkein tullut mitään. Nyt on suurempi kynnys kertoa muille ja toistaiseksi en ole halunnutkaan, kun en tiedä miten sen tekisin.

Samassa veneessä ollaan kaikki.
 

Yhteistyössä