Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Huomenta!

aamuinen testi (tai no, muutama :whistle:) tehtynä, tuleeko CB:n plussaan viivanpaikkoja vai voisiko tämä jo olla ihan oikea? Livenä haalean sinertävä viiva näkyy kääntelemättä ja vääntelemättä, mutta pc:ssä oli vain hyyyvin haalea "joku". Ovistesti tosin plussalla :)

dpo12 joten edelleen ajoissa mutta kylläpä tuon nyt jo tulisi alkaa näkyä...

http://aijaa.com/cohtRz
 
Karoliiniska: Itsellä kahta kokemusta tuosta viivasta.. Eli cb antaa helposti myös olematonta viivaa..

Tässä mun cb ja dpo12.. Kyseessä oli kuitenkin tuulimuna raskaus nyt viimeksi, mutta saa osviittaa viivasta mikä plussa.

http://aijaa.com/L3t69B

Täällä vissiin dpo 5 ja tiettyjä "vinkkejä" raskaudesta olen pongaavinani.. Mutta vaikka olisikin niin ei koskaan tiedä.. Rauhallisesti vain eteenpäin :cautious:
 
Haamulaisia täällä. :) vahvistukoon!

Karoliiniska mä sain tuon ekan haamun cb plus. Dpo12 jollei siis lasketa noita yesno testejä dpo11.
En kyllä mitään selvää väriä koskaan cb plus ole nähnyt jos en oo raskaana. Ovis kyllä näkyi siinä plussana.

Cristal pidetään peukkuja että nyt olis tärpännyt :)

Mulla oli vielä yksi niitä one step liuskoja.. Ja sekin ilmeisesti alkanut herää että saattaisin olla raskaana. Eihän sitä voinut olla kokeilematta.. Jos kaikki menee hyvin niin tajusin että nämä on mun viimeiset r-testit.. Ollaan päätetty että se on sitten siinä. http://aijaa.com/wZLztQ
Kuivatesti http://aijaa.com/ts028m
 
Viimeksi muokattu:
Theran: kävin kattoon ne sun dpo12 kuvat ja kovin oli saman näköinen kun tuo miun tikku livenä :) eli ehkä tässä olis ainakin toivon poikanen, mies ei nähnyt kuvassa mitään kun lähetin sille ja menin jo ihan maihin, mutta toisaalta se on mun mies joka varmaan suostuis näkemään vasta kirkuvan viivan :D onnea vielä sinne!

kai se täytyy digi hakee, siinäpä sitten tulee tuomio kuvittelenko omiani. Mulla kyllä kerran viime talvena kävi, että tää sama testi näytti jonkun ihan mielikuvitusviivan, labrassa hcg:tä ei ollut. Että hengitys, rauha ja odotus. Ja kaupan kautta :whistle:
 
Karliiniska Peukut!

Bela varovainen onnittelu :)!!

Theran. Siis onko noi halpikset ihan todellisia!?? Siis millä laadunvarmistuksella ne on päässy läpi jos viivan taso on toi! ? Onks sulla verrokkikuvaa siitä sun eilisestä CB plussasta? Etkäs sä tehny sellasen :)?

Cristal tsemppiä piinaan :) ei mulla ainakaan vielä noilla päivillä olis tuntunut missään. Vasta siinä dpo10 kun tein aamutikun oli fiilis että hetkinen. Tosin nyt tässä kierrossa oli ihan samoja oloja ja negaa viuhui :whistle:
 
Haamulaisia täällä. :) vahvistukoon!

Karoliiniska mä sain tuon ekan haamun cb plus. Dpo12 jollei siis lasketa noita yesno testejä dpo11.
En kyllä mitään selvää väriä koskaan cb plus ole nähnyt jos en oo raskaana. Ovis kyllä näkyi siinä plussana.

Cristal pidetään peukkuja että nyt olis tärpännyt :)

Mulla oli vielä yksi niitä one step liuskoja.. Ja sekin ilmeisesti alkanut herää että saattaisin olla raskaana. Eihän sitä voinut olla kokeilematta.. Jos kaikki menee hyvin niin tajusin että nämä on mun viimeiset r-testit.. Ollaan päätetty että se on sitten siinä. http://aijaa.com/wZLztQ
Kuivatesti http://aijaa.com/ts028m

Siis tää sivu päivittyy jotenkin oudosti enkä viestiä nähnyt :oops: mutta hienoa punaista viivaa (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
En mä oo edes huomannut Cristal3 että jossain milläänlailla tyrmäisit tai mistään en niin ainakaan ymmärtänyt. :D Toi Daivid-testien tulos ei liittynyt mihinkään milläänlailla, kunhan sanoin että huonoja ovat. :D Apteekin testissä ainakin on selkeästi punaista etten usko että nega ainakaan on. Kemiallisen mahdollisuushan tietysti aina on. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Cristal3
Mulla siis 4+0 tänään.. Ja tänään tuli enemmän väriäkin tuohon liuskaan kuin muina päivinä. Livenä vähän selkeämpi kuin kuvissa. Mä yritän etsiä sen cb plus kuvan.. Mut hei.. Heräsi noikin testit! Ehkä mä olenkin raskaana. :D
 
Ihanaa että täällä tulee positiivisia testejä niin antaa uskoa itsellekin, onnea kaikille plussanneille :)

Mä bongasin aamulla limaa jossa oli häivähdys pinkkiä...olisko kiinnittyminen?
Ovis siis viime ke tai to testien perusteella kun antoi molempina päivinä yhtä vahvaa ja perjantaina oli jo selkeesti haaleempi.
Eli joko dpo 7 tai 6 nyt menossa.
Noh, pitihän se tikkuun ja puikkoon liotukset tehdä...tuloksena jotkut hailurat elikkäs viivanpaikat.
Tästä tää taas alkaa :ROFLMAO:
Mitenkähän mä eilen ajattelin et pitäis viel viikko odottaa :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Tammityttö: Mulla on tosi herkkä keho reagoimaan kaikkiin muutoksiin ja voivat johtua ihan mistä vain.. Jopa lähestyvistä menkoista.. Piinailun yksi parhaista puolista tosin on nämä olevinaan oireet :D

Joyzylle pahoittelut.

Theran tuo cb viiva on mun mielestä tosi selkeä koska on leveä :)

Bela88 hyvä etten tullut väärin ymmärretyksi ja pistähän viivoista kuvasia (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Ihana käydä katsomassa, kun ihmiset saa plussia ja haamuja <3 Vannoin, etten tässä kierrossa testaa mitään, niin eilen illalla piti kurvata kauppaan o-testejä hakemaan :whistle:

Eilen illalla niissä vahva,muttei vielä plussaviiva ja nyt äsken kahvitauolla pissityssä tasavahva... ELi illaksi hommia tiedossa :oops::oops::sneaky:

Sitten se taas alkaa, se testien uittaminen jo dpo 1 alkaen
 
Theran (y):love: ja kaikki muutkin viivan napanneet!

Täällä ei nyt tainnutkaan olla vielä ovis, nyt kp15 ja pari päivää olleet lämmöt vain 35,9. 3 päivää nyt olleet tosi alhaalla. Eilen taas alamahaa nipisteli ja tissejä kihelmöi. En oo ennen juurikaan kiinnittäny oviksen mahdollisiin oireisiin mitään huomiota, muuten kuin limoihin, eli en osaa varmaks mitään tulkita. Miten kauan ne lämmöt on matalalla ennen ovista..? Miestä on kyllä kellistetty ahkeraan ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
oi himotestailijat auttakee..

onko kuin monella tullut alkuraskaudessa ( alle 6+ ) gröhöm :confused: ruskeaa limaista vuotoa niinkuin valkuaista?

Mä rupesin fundeeraamaan että josko sittenkin...
Ne "menkat" kesti 2pv ja helkutin niukat ja sitten samoja aikoja tuli melkein ruskeaa limistä...mitä ei normaalisti tuu.

Ja eilen sitten iski grande väsymys. Piti :whistle::X3: safkatauolla ottaa päiväunet töissä ...ja ku kotiin pääsin niin simahin melkein samantien ja nukuin aamuun asti ( not like me at all ).

tissi aristusta eikä muuta oo..paitsi aamuisin etovaa oloa ja suolaisen himo...testejä on kyl tilattu..
 
Juu sama juttu Cristal. Mäkin reagoin noihin hormooneihin. Nytkin ku syön estrogeenia nii tissit on kipeet ja aamuyöllä kovin pahaolo. Hah kivaa.

Toivottavasti jengin haamut vahvenee(y)

Mullekin jäi säästöön yks CB ja PC liuska. Saa nähdä tuoko ne enää koskaan iloa. Digiin on tosin sikäli pettynyt että se on nii monesti monella nostanut turhia toiveita tai aiheuttaa paniikkia jos viikot ei nouse "niinku pitäisi ".. ja toisaalta mä tykkään syynätä ja hillota niitä viivoja :LOL::LOL:
 

Yhteistyössä