Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kyllä tosiaan nuo olemassa olevat lapset on kyllä tehokkaita ehkäisyyn!:D

Meillä isäntä on 41v. Sekin vähän alkoi puhuu ennen 40v. Että olisko jo liian vanha. :)
Tämä päivä onkin sit ollut vessassa juoksemista että alkaako menkat..
Hain kissanhiekkaa kaupasta aikeena puhdistaa hiekka niin mieheltä tuli jyrkkä ei.. "Sinä et koske siihen vatiin etkä pussaile kissaa" että sellaista..

Theran sano miehelles, että ihan turhaa huolehtii tuosta kissasta :) Toksoplasmoosi tulee PALJON helpommin ihmiselle huonosti pestyistä vihanneksista kuin omasta kissasta... Sun pitäis tyyliin syödä kissan kakkaa, että se toksoplasmoosi voisi tarttua JOS sitä edes teidän kissalla on. Tokso nimittäin ei todellakaan ole ilman kautta tarttuva tauti.
Mun miehen serkku on aivan päästään sekaisin tuon toksoplasmoosin kanssa, vanhemmalla iällä alkanut lapsia hankkia ja nyt raskaana niin ei suostunut edes tulemaan mökille missä on lääniä vaikka kuinka paljon ja kissa usein ulkona päivisin :rolleyes: :poop:
Minä meinaan kyllä kissaa pusutella samalla tavalla ja hiekat putsata jos tässä ikinä uutta tilaisuutta tulee.

Joo vaikka lupasin pistää hanskat käteen niin ei.. Kieltäköön kakkojen siivoamisen mut halaan ja nujuan tuossa meidän kissassa. Tai siis kolmessa kissassa.. :D pienin on vaan niin vauva.. (otettiin edellisen km jälkeen mulle hoivattavaksi) se tykkää kun sitä halailee..

Jaahas... unohtakaa kaikki mitä eilen olen sanonut testaamisesta. Eli kyllä vaan löysin itsestäni myös himotestaajan o_O. Tänään apteekista tuli mukaan sellainen apteekin oma tuplapakkaus ja pitihän toinen uittaa jo tänään. Toisen säästän huomiselle aamulle. Mutta siis... joku viiva tuli, mutta tosi hailura. Itse en edes luokittelisi tuota viivaksi!

http://aijaa.com/oEBu4h

Onko muut saaneet apteekin testistä ja pc:stä samanlaisia viivoja? Saattaa tietty olla, että tein tuon päivällä mutta kun siinä pc:ssä oli jo niin vahva viiva, että odotin tähänkin. Nyt alko pelottaa :unsure:

• Tykkää
Reactions: Mandala
No joo, ehkä näin Theran. Tosiaan oon juonut aika paljon päivän aikana. Ja nyt kun testiä (kuivunut) katsoo, niin kyllä se ihan selkeä viiva on. Odotin vaan jotenkin, että viiva ilmestyy jo siinä kastuessa, mutta kesti aika kauan ennen kuin muodostui :oops:.

Tässä vielä kuivana http://aijaa.com/CVi7up

Kyllä tääkin jonkin sortin hulluutta kuvata pissatikkuja sitten lähetellä tänne... onneksi näyttää olevan muitakin :LOL:

• Tykkää
Reactions: Cristal3
Viljonkka aikaisessa vaiheessa ilta ja aamupissan ero on aika iso.
En nyt muista mitkä pv sulla on menos mutta tässä keväältä mun dpo12 apteekin oma..jos auttaa mitään :)
http://aijaa.com/C1m5AK

Käsittääkseni mun tikkujen viivat ja hcg nousee suht normaalitahtia vaikkakin hoidoalkusisa hcg on laahannu perässä. Eli kuopuksen hoidoissa hcg oli matala päiviin nähden ja tässä pp11 viiva
http://aijaa.com/RpmhoF

En tiiä auttoiko tää :)

Toi 4+0 on kylläkin dpo16. Oviksesta laskien siis joku 4+2. Nii mä en tiiä, eiköhän ne viivat riipu niin monesta jutusta. Mm.siitä milloin ovis on ollu ja yksilöllisistä asioista. En mäkään saanu yhdessä raskaudessa tosiaan ku sen roskishaamun terkkarilla mut silloin ovis oli ollutki myöhemmin.
Peukut aamuun :)

Jep ei ollut ihan yhtä tumma kuin kontrolli.. http://aijaa.com/F3XTNw
Mut tuohon mä silloin tyydyin kun en osannut pelätä että jotain väliä olis vahvuudella. o_O

Oviksesta ei taas ole muuta kuin ovis+ joka oli kaksi viikkoa sitten tiistaina. Sitä ei sitten tiedä missä vaiheessa se on oikeasti irronnut..:oops:

Ja siis muistikuva että tein tuon testin aika myöhään kun edelliset antoi vaan epämääräisiä viivoja.. :unsure:

Kiitos tammityttö ja theran kuvista ja infoista. Noissa tytön testeissä on kyllä tosi tummat viivat. Pitääpä aamulla vielä tsekata se apteekin oma ennen labraan menoa. Iltapäivällä sitten jännät paikat, että kuinka käy :cautious:. Ja siitähän se vasta alkaa...

Ihania tuplaviiva tikkuja vilisee täällä!♡ onnea ja hurjasti tarrasukkia ja vauvaliimaa kaikille plussanneille, tsemppiä piinailijoille ja onnea kaikille hoitoihin meneville! (y)
miulla alko menkat..:unsure: vauvan kaipuu ois kova mutta työhommat pistää vähä miettimään että onko nyt oikea aika...

Theran toihan on ihan samaa tasoa ku toi mun pp11 joka olis about dpo 14-15 eli menkkojen alku tai päivä yli. Kyl se hcg nousee päivässä jo nii paljo et viiva olis voinu olla ton mun dpo16 tasoa :)

Sanotaan et menkkojen alkupv hcg on keskimäärin 75-100. Eli vahvuus vois täsmätä tohon mun pp11 tikkuun :) pp12 oli siis hcg n.100 ja alakantissa mut ok.

Mut siis Viljonkka ja Theran, jännät hetket! Peukut pystyssä! Toivottavasti kaikki on ok! Viljonkka mun silmään toi sun viiva on ihan hyvä, eikös sulla ollu aika pienet dpot? En muista nyt mikä sun tilanne oli, hoitoalkuinen?

Mä toivottavasti pääsen kans parin kk päästä tuijottamaan ja jännäämään viivoja. Huoh. Toiveajattelua mutta....

Tammityttö PAS-siirto oli 7.8, tänään siis jo pp 12 eli periaatteessa kai dpo 14 tai 15? En mä tiedä miten ne lasketaan. Mutta huomenna virallinen määrätty verikoe ja sitä ennen ei lääkärin mukaan ole mitään järkeä testata... Joopa, joo. Semiluottavaisin mielin kuitekin huomiseen päivään.

Oireita ei ole kyllä suuntaan eikä toiseen. Toisalta menkat ei ole lugejen läpi koskaan alkaneet eli sinänsä ei kerro mitään.

Huomiseen leidit :love:

Yhteistyössä