*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

18.8.



Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Miu84...............30v....kp 9/29...............yk 20..........luomu
BlackCat...........29v.....kp 17/24-28.........yk 13.........luomu
Lennis………….…..30v…...kp 18/28.............yk 6
Tilulilu..............34v.....kp 19/27..............yk 17.........lz+pr+l+ins
Hupikonna.........32v.....kp 23/?.................yk 1.......luomu
Karoliiniska........29v.....kp 24/?.................yk 10............terot
Keinuilija...........31v.....kp 35/30-32.........yk 8...........luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, Mustikk4, MamaBoo, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella, Jännää, Vanessaaa, Fiidu, Lillans, Jenifer, Mirassa

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v.........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2.............21.2.
Lennis.................29v.......yk3.............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4..............3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2..............11.4.
Metsäläinen.......................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4.............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1.............23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1.............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2.............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2..............14.5.
Norna.............................yk 4/5..........5/15
Rockwell............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7..............18.6.
Lili85...................30v......yk2...............13.7.
Fiidu...................34v.......yk3..............23.7.
Lillans.................37v.......yk2...............23.7.

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Hupikonna: Eikäää!? :LOL::ROFLMAO::eek: Siis ihan uskomatonta! Oot vissiin kova näkemään (ja muistamaan) unia, kun näin helpolla saatiin sinut asian ytimeen ;) Laitappa ens yönä tyyny vähän vielä paremmin, jos tulis tarkempaa infoa.. :D
Ja siis en usko mihinkään unien tulkintaan sen suuremmin, mutta pakko oli katsoa mitä se perhonen meinaa. Ja kas!

Perhonen on hyvä enne, joka tuo menestystä ja mukavan viestin ystävältä. Rakkautta on ilmassa.

:LOL::LOL:


Ja kiva, että ultrassa kaikki ookoo. :) Onhan tuo limakalvon paksuus mullekin aina sanottu (tosin ennen ovulaatiota), mut en valitettavasti yhtään muista mikä se oli o_O Muistan vaan, että mietin että miten se voi olla niiiin paksu! Siis tyyliin 1cm :D Mut ennen ovistahan se onkin aina paksu. Et jos sulla on se ovis jo mennyt, miltä ilmeisesti näyttikin, niin sittenhän se varmasti oli ok. Tosin nyt kun miettii, niin miks se ohenisi oviksen jälkeen kun eiks sen pitäis pysyä paksumpana kun odottelee sitä alkiota kiinnittymään? No en todellakaan nyt kyllä tiedä :LOL: Mut jos lääkäri sanoi, että se oli hyvä, niin so it is. Hyvä ettet (vielä) generoi hysteriaa ;)(y) Sille on aikansa..

Karoliiniska: Oijoi, siellähän ollaan siis jännän äärellä! :geek: Tuo jännittävä toive-/haavemaailma onkin ehkä just parasta, vaikka siinä voikin käydä huonosti. Mut on ihana elää aina sellasessa pilvilinnassa ja toivoa parasta :love:
Mut sulla on kyllä tosi hyvät merkit nyt kaikin puolin! Eiks tuo kipujen puuttuminen just oo tosi monella eka plussan oire? Huh, jännää! (y)(y)
 
Tilulilu, täytyykin varata se gyne aika sit tuollein ennen ovista. ;)

Hupikonna, aika jännä kun oot nähny unta siitä kaverin raskaudesta! Mä oon itse nähnyt enneunia ja siks uskon kyllä kaikkiin tällasiin.

Blackcat, oiskohan se tosissaan sit vaan niin et toiset pidempään yrittäneet ei vaan jaksa kirjotella näillä palstoilla ja siks näyttää siltä et väki nopeesti raskautuu. Taisko Tilulilu epäillä tätä samaa aiemmin.
Joskushan sitä kuulee näitä "ohjeita", että lopeta yrittäminen niin sitten tärppää ja oon lukenut, että jotkut pystyvät tekemäänkin näin ja sitten jossain vaiheessa ovat huomanneet ettei menkat ole tulleetkaan. Ei millään pahalla ja todellakin hienoa jos joku tähän pystyy, mutta mua aina henk.koht huvittaa nää kommentit, kun mulle ei kyllä vois koskaan käydä noin, että en mukamas muistais millon menkkojen pitäis alkaa. :LOL::D

Mulla on tänään kp16, eikä oo ollut mitään selviä ovis tuntemuksia. Muuta kuin menkkamaista mahakipua on ollut parina päivänä. o_O
Ajattelin etten olis testaillut tässä kierrossa, mutta eilen tulin katumapäälle ja kävin ostaan Prismasta ovistestejä. Haamut tuli eilen ja tänään, eilen vahvempi mitä tänään. Tosi kummallista, kun viime kierrossa tuli selvä plussa kp16 ja kp17 oli oireita. Enkö sit ole ovuloinut tässä kierrossa vai onko se ollut aiemmin, yleensähän mulla on siitä se selvä toispuoleinen vatsakipu. :confused:
 
19.8.



Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Miu84...............30v....kp 10/29...............yk 20..........luomu
BlackCat...........29v.....kp 18/24-28.........yk 13.........luomu
Lennis………….…..30v…...kp 19/28.............yk 6
Tilulilu..............34v.....kp 20/27..............yk 17.........lz+pr+l+ins
Hupikonna.........32v.....kp 24/?.................yk 1.......luomu
Karoliiniska........29v.....kp 25/?.................yk 10............terot
Keinuilija...........31v.....kp 36/30-32.........yk 8...........luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, Mustikk4, MamaBoo, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella, Jännää, Vanessaaa, Fiidu, Lillans, Jenifer, Mirassa

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v.........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2.............21.2.
Lennis.................29v.......yk3.............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4..............3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2..............11.4.
Metsäläinen.......................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4.............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1.............23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1.............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2.............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2..............14.5.
Norna.............................yk 4/5..........5/15
Rockwell............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7..............18.6.
Lili85...................30v......yk2...............13.7.
Fiidu...................34v.......yk3..............23.7.
Lillans.................37v.......yk2...............23.7.

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Täällä on taas valmistauduttu ovista varten, iso pakkaus ovistestejä on valmiina kaapissa ja tän kierron testailut on aloitettu. Tilasin myös ison satsin raskaustestejä, mikä on poikkeavaa mulle. Olen tilaillut niitä välillä muutamia enkä edes tikuttanut joka kierron lopulla, mutta taitaa kärsivällisyys loppua pelkällä menkkojen odottelulla, joten taidan testata jatkossa enemmän :ROFLMAO:.

Mähän en ole edes kertonut miehelle, että tikuttelen yhtään mitään! Yritän pitää tämän yrityksen mahdollisimman stressittömänä, joten en viitsi heilutella ovistikkuja nenän edessä ja luoda paineita. Tällä lailla on sujunut hyvin, vaikkei toivottua tulosta olekaan vielä.

Saa nähdä miten oviksen käy, kun olen sairastellut ja yleensä sairastus siirtää mun ovista myöhemmäksi. Nyt on ollut pakko ottaa ibuprofeenia särkyyn, niin pelkään, että se on estänyt mun oviksen kokonaan. Eikös se jotenkin saata estää munasolun irtoamisen?

Missäs Keinuilija on? Ei tainnut käydä kertomassa testin tulosta.

Tuosta "lopeta yrittäminen, niin tärppää" -jutusta, niin mä en usko siihen :D. Jos sen mukaan mentäisiin, niin mulla menis ovikset ohi huomaamatta, kun ei me niin ahkeria olla sillä saralla. Ja miten voisin unohtaa kierron, kun nykyään on niitä ihme tuntemuksia puolet kierrosta ja muutenkin laskisin seuraavien menkkojen ajankohtaa. Tuo sopii niille, jotka tulee raskaaksi sormia napsauttamalla ja joilla ikä ei tuu vielä vastaan, vaan on aikaa odottaa... mut tää on siis vaan mun mielipide :LOL:.

Tällä hetkellä mua stressaa tää mun paino, kun tuli taas kilo lisää sairastaessa. Eli lapsettomuuslääkäri ei ainakaan lähene tällä tavalla ja stressatessa paino nousee yhä. Kierre on valmis ja raskautta turha odottaa :confused:. No onneksi on sentään kaunis loppukesä, niin syksy ei tunnu niin pitkältä.
 
Daniela samaa mieltä et ainakin toinen osapuoli on stressitön eikä välttämättä ajattele harrastavansa ajoitettua panelointia :D
Me voitas mennä siihen dieetit vaihtoon juttuun jos mää saisin muutaman lisäkilon ja sä pääsisit eroon :p

Täällä on seesteistä. Ovikseen vielä vajaa viikko, joten koitan keskittyä kaikkeen muuhun kivaan. Esim tänään yritän saada ekaa kertaa tortellineja aikaseks. Pelmenit on jo testattu niin kai tääkin sujuu :)

No joi testit polttelee jo mieltä vaikka mitä höpöttäisin....
 
20.8.



Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Miu84...............30v....kp 11/29...............yk 20..........luomu
BlackCat...........29v.....kp 19/24-28.........yk 13.........luomu
Lennis………….…..30v…...kp 20/28.............yk 6
Tilulilu..............34v.....kp 21/27..............yk 17.........lz+pr+l+ins
Hupikonna.........32v.....kp 25/?.................yk 1.......luomu
Karoliiniska........29v.....kp 26/?.................yk 10............terot
Keinuilija...........31v.....kp 37/30-32.........yk 8...........luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, Mustikk4, MamaBoo, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella, Jännää, Vanessaaa, Fiidu, Lillans, Jenifer, Mirassa

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v.........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2.............21.2.
Lennis.................29v.......yk3.............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4..............3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2..............11.4.
Metsäläinen.......................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4.............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1.............23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1.............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2.............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2..............14.5.
Norna.............................yk 4/5..........5/15
Rockwell............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7..............18.6.
Lili85...................30v......yk2...............13.7.
Fiidu...................34v.......yk3..............23.7.
Lillans.................37v.......yk2...............23.7.

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Heipparallaa!

Keinuilijaa kun tässä on kaipailtu: lueskelin pari sivua taaksepäin ja hänhän lähti viime perjantaina viikoksi reissuun! :LOL: Pitkä muisti on mullakin.. Että jos huomenna jo saatais kuulla testituloksia (y)

Mustikk4: Tuo oviksen metsästys voi kyllä olla melkoista salatiedettä o_O Vaikka tekis testejäkin, niin ei se aina oo niin selvää. Mut oireet voi varmasti vaihdella kierrosta toiseen! Tai sitte ovis jäi vaan tulematta, niitä kiertojahan on aina silloin tällöin. Nyt ei auta muuta kuin odotella (ja ehkä testailla ja paneloida lisää :D) ja katsoa kuinka käy. o_O Mut ehkäpä sulla oli se jo silloin kun tunsit niitä menkkamaisia kipuja! Se nähdään parin viikon päästä! (y)

Joo ja samaa mieltä tosta rennosti ottamisesta! Tositosi hienoa, jos joku siihen pystyy, mut mun kohdalla.. Not gonna happen! :D No ok, pystyn ehkä joskus ottamaan rennommin, mut yritystä ja kierron vaiheita en kyllä unohda.

Danniella: Niin ne raskaustestit vaan hiipii kuvaan mukaan.. :) Toivottavasti saat niihin jotain pällisteltävää!
Minäkin oon kuullu että ibuprofeeni voi vaikuttaa jotenkin ovikseen. En kyllä muista miten, mutta oon sitä parhaan kykyni mukaan vältelly kaikissa kierron vaiheissa :D Tosin syön muutenkin särkylääkkeitä ehkä 5kpl vuodessa, mut tietty joku kuumetauti puskee sitten just siihen oviksen nurkille.

Miu84: Hyvä ajatus kyllä tuo, että pitää miehen stressittömänä! Mut meillä kyllä se ehkä huomais, kun 'väkisinmakaan' sen joka ilta :ROFLMAO: Toki jos sillä saralla on aina aktiivista, niin sittenhän tärppiajankohta ei 'paljastuisi'.
Ja johan sulla testailuaika kolkuttelee ovella! :) Kohta pääset tositoimiin ;)

Omanapa: No nythän tää oireiden kyttäily lähti sitten ihan lapasesta.. Vaikkei mitään oireita varsinaisesti edes ole! Taaaaas tuijottelen nännejäni peilistä, että ihan ku ois erinäköiset. Vaikka tasan tarkkaan muistan, että oon niitä samoja 'muutoksia' tarkkaillut joka kierrossa. Kohdun suunnalla on myös sellasia ohimeneviä tuntemuksia, mut nekin tuttuja jo ennestään. Sit oon aina välillä varma, et toinen nänni on kipeä (aamulla herään niitä tunnustelemaan). Mut se on hellänä sillä tavalla, että oon tyyliin maannut sen päällä viimeiset yön tunnit. Ei siis sellaista 'kipua' mitä esim. oviksen jälkeen.

Että ihan yhtä tyhjän kanssa taas! Miksei osaa vaan ottaa rennosti ja odottaa :LOL:

Ainiin ja ne raskaustestit.. Oon tehny jo kolme :ninja: Siis kun haluan vaan nähdä ne Pregnylin aiheuttamat viivat siinä. Tänään tein taas (DPO7) ja selvästi se haalenee. DPO10 jälkeen ei pitäis enää näkyä, ellei oo raskaana tietty. Että viihdytän itseäni nyt noilla feikkiviivoilla.. :oops:
 
..nukkumaanmennessä selitin miehelle tuota Pregnyl+raskaustesti -juttua ja tajusin, että oon laskenu nuo päivät ihan väärin! Se piikkihän pistettiin ~2 vrk ennen ovista, joten enhän minä voi DPO:n mukaan laskea sitä kuinka kauan se virtsassa näkyy :) Nooh, sittenhän tajusin, että piikistä olikin jo 9 päivää (tänään 10) ja se varoaika oli 10 päivää. Voi että.. Eihän siinä sitten meinannu uni tulla kun mietin vaan että oisko se haamu jo oikea haamu :LOL: Nyt näin aamulla on jo realistisempi olo, monet lääkärit kun suosittelee kuulemma testaamaan vasta 12-14 vrk piikin jälkeen, ettei se vaan enää sotke tuloksia. (Ja se haamu oli eilen enää sellainen 'esiäiti'-tasoinen) Herätessäni taistelin testailuhalun kanssa ja päätin sitte urheasti lorottaa aamupissit hukkaan ja testaan vasta huomenna :LOL: DPO:kin on kuitenki vasta 8. Näinköhän vaan odottelen huomiseen.. Iltapäivällä varmasti uittelen jo testiä, mut ihan salaa vaan :whistle:
 
Tilulilu, uita ihmeessä! :LOL: Muiden testailuja on kiva seurata, kun itsellä on vasta ovis tulossa. Kannattaahan sun uittaa, niin näet haaleneeko haamu vai vahvistuuko. Ei me ihan täysjärkisiä olla, kun yllytetään toisia testailemaan hullun lailla, mutta minkä sille omalle malttamattomuudelle voi... Ja kaikki muutkin kierron lopulla olevat, nyt testejä kehiin! :D

No eiköhän Keinuilija palaa kertomaan tuloksen, kun on tullut takaisin :). Mä muistelin, että oli viikonlopun reissu, mut eihän se sit olekaan ihme, ettei mitään oo kuulunut. Toivottavasti on hyviä kuulumisia!
 
Daniella: mä oon kans kuullut tuosta ibuprofeiinista, just että voi siirtää ovista, mutta ei kai kokonaan estää? Toivottavasti se sieltä tulis!

miu84: hauska tuo dieetit vaihtoon, mäkin kaipaisin jonkun kamun samaan systeemiin :p nyt oon yrittänyt ihan oikeesti syödä enemmän mut sit mun aineenvaihduntakin on vilkastunut niin buuu eihän niitä kiloja tartu. On tää kans ongelma, muttakun ihan oikeesti haluaisin olla vähän pehmoisempi :rolleyes: tuo on toisaalta kiva vaihe kun ovikseenkin on vielä aikaa, ei tarvii miettiä ja kytätä mitään :D onnistuiko tortellinit?

Tilulilu: hahaa joku muukin testaa paljon :ROFLMAO: jännittävää jännittävää! Ehkä se on oikea viiva :love: tsempit sinne kertaa sata!

Mulla pitäis siis todellakin tänään alkaa menkat, odotin jo eiliseksi. Terot loppu tiistaina...testissä siis keskiviikkona näkyi jotakin, mutta sitten eilisaamuna joku tyhmä viivanpaikka vaan niin meni maku koko testailusta ja nyt ei enää oo ees testejä kun koko hommassa ois oikeesti vasta järkee :LOL: kai se on haettava jos ei tänään vuoda. Tissit on omituiset juu ( Tilulilu nauratti tuo "eri näköset", mullakin on eri näköset :D) ja lämmöt yhä koholla, eilen kyllä väsytti vähemmän kuin muina päivinä kun olen ollut ihan raato, niin ajattelin sitten että se siitä. Ja niin, en voi ymmärtää, mulle on alkanut tulla huono olo jos en syö. Siis että jos edelllisestä ateriasta on kauan, mulle tulee sellainen "pakkosaadaruokaaaaaaa" - olo, mikä on kyllä mulle superepätavallista ja sit etoo ja koskee päähän. Kun olen huono syömään eikä mun kroppa normaalisti todellakaan reagoi vaikka unohtaisin koko homman aika moneksi tunniksi niin outoa, vaikka tosi hyvä vaan! Muistanpa syödä ja ehkä tämä painoasiakin alkais korjaantumaan :). Niin ja itken jatkuvasti, tosta noin vaan byhyy. Mut liitin nää kaikki ihan vaan noihin teroluteihin, oon tosi herkkä hormonilääkkeille. Mutta ne on nyt loppu niin näidenkin pitäis loppua...

Ne mun peruskivut puuttuu, vähän vaan juilii vatsaa. Oon jo ihan menkkamoodissa ja suunnitellut kaikkee miten asiat menee KUN ne nyt alkaa niin alkais sitten jos aikovat...niin ja oli mulla ovistestejä niin sen verran tsekkasin että sellaisen tein, pissa oli ihan superlaihaa vettä mutta viiva tosi tumma. Ei plussa, mutta tumma kuitenkin. Mikä voi kyllä johtua PCOS:ta, on sellaisia ennenkin tullut. Että odottelen tässä ja kai se on käväistävä apteekissa jos ei tää nyt etene, heitin jo eilen kaiken toivon enkä jaksais enää intoilla mutta pakkohan se on testata, ihan jo siks et täytyy soittaa polille ens viikolla jos ei menkat tuu näillä teroillakaan. Labraan en kuitenkaan pääse ennen uuden kierron alkua...

että hip hop jänniä päiviä!
 
Wuhuu, nyt jännittää Tilulilun puolesta! Ja heti meille raportoimaan testituloksista :giggle:

Karoliiniska,saas nähdä alkaako siellä vuoto kuitenkaa. ;)
Varsin jos olet herkkä reagoimaan,niin siullahan on hyviä oireita! Kuinka paljo siulla on lämmöt koholla? Täällä mittailuissa 37-37.3 koko ajan.Sitä pitäisin jo hyvänä merkkinä :p

Ei tullut testit vieläkään,dpo8 tänään ja ois kiva päästä ees kokeilee jos tulee nega.
Aika ajoin menkkakipuja,lämmöt tosiaan koholla ja mieliala heittelee jo nyt.Eipä auta kuin odottaa.
Oon nyt pissaamatta pari tuntia ennen kuin posti tuo testit (aamuseiskalta heräsin pissalle). Sit jos ei tuo,niin juoksen lähimarkettiin jalat ristissä :LOL:
 
21.8.



Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Miu84...............30v....kp 12/29...............yk 20..........luomu
BlackCat...........29v.....kp 20/24-28.........yk 13.........luomu
Lennis………….…..30v…...kp 21/28.............yk 6
Tilulilu..............34v.....kp 22/27..............yk 17.........lz+pr+l+ins
Hupikonna.........32v.....kp 26/?.................yk 1.......luomu
Karoliiniska........29v.....kp 27/?.................yk 10............terot
Keinuilija...........31v.....kp 38/30-32.........yk 8...........luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, Mustikk4, MamaBoo, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella, Jännää, Vanessaaa, Fiidu, Lillans, Jenifer, Mirassa

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v.........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2.............21.2.
Lennis.................29v.......yk3.............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4..............3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2..............11.4.
Metsäläinen.......................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4.............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1.............23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1.............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2.............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2..............14.5.
Norna.............................yk 4/5..........5/15
Rockwell............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7..............18.6.
Lili85...................30v......yk2...............13.7.
Fiidu...................34v.......yk3..............23.7.
Lillans.................37v.......yk2...............23.7.

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Kiitos tsempeistä, mut yritän nyt pidättäytyä testaamisesta, ainakin huomiseen! Paras ois ehkä odottaa sunnuntaihin (DPO10) koska silloin ois jo teoriassa mahdollista, että jotain näkyisi jos ois näkyäkseen. Näin alhaisilla DPO:lla vois olla vaan itsensä kiusaamista.. Mut ehkä se ois tosiaan kiva testailla sekin, että koska se Pregnyl-viiva siitä häipyy kokonaan :whistle: Mieskin töni minua testailemaan, mut haiskahti enemmänkin hyväntahtoiselle v**tuilulle, varsinkin kun tiedän mitä se näistä tikutteluista ajattelee :LOL: Tosin eilen se sanoi ekan kerran sillai ihan vakavana, että "Niiiiiiin toivon että tällä kertaa tärppäisi.. On tässä niin kauan yritetty." Awwww :love:

Danniella: Siis joo'o, muille aina neuvotaan että testiätestiä vaan ja sitte omalla kohdalla miettii et ei tässä oo järkee :ROFLMAO: No eihän noissa testailuissa ennen DPO14 ookkaan ehkä järkee, mut jännää se on silti :D
Nyt kun sanoit, niin voi olla että luin sen Keinuilijan viestin väärin. Nopeasti vain osui silmään se viikon reissu. Siinä on yhtä hyvin voinu lukea vaikka kuukauden reissu! Oon ihan kuuluisa näistä "mun mielestä" -lausahduksista, ne harvoin osuu nimittäin oikeaan :rolleyes: Noo, eiköhän hän tuu itse kertomaan tilanteensa!

Karoliiniska!!! Sullahan menee siellä jännästi :) Hae vaan lisää testejä! Kyllähän niitten Terojen jälkeen pitäis menkat kuitenki tulla jos on tullakseen, et ehkä ne nyt jääkin sitten vaan hyvästä syystä pois..? :love:

Lennis: Haha :ROFLMAO::ROFLMAO: Kaikkee sitä kun joutuu pissaakin pidättämään! Mut toisethan pissaa kuppiin valmiiksi ja testailee siitä sitten kun saa käsiinsä testejä, oisko ideaa? ;) Ei tartte pidätellä. Ja eiks jossain testeissä sanota, että virtsan pitäiskin olla huoneenlämpöistä? (En oo koskaan tarkistanut, muistan vain kuulleeni) Että purkkiin vaan ja sitten kaupungille hamstraamaan erilaisia testejä :D
Oireitahan sullakin kuitenkin jo on :)

Peukut kaikille! (y)(y)(y)
 
Nonii,heti piti tulla raportoimaan! :LOL:
Ehkä siinä testissä oli haamujen esiäiti,eli ees tuskin huomaa.Sanoinkin miehelle,et siinä on toinen viiva kun niin päätän,mut ehkä sinä et sitä näe :LOL: Eli ei saa ees kameraan tallennettua.
Hmph,vaikka tiesin ettei voi näkyä vielä,mutta sitä kuvittelee.Ja varsin olemattomia.
Onneksi huomennakin on aamu ja testejä jäljellä vaikka kuinka! :geek:
 
Noniin Lennis, kun oikein päättää niin kyllä se viiva siihen tulee! Ei nuo miehet vaan niitä näe, se nyt on selviö :D Mut jos oikeesti sanot näkeväsi haamujen esiäidin etkä vain viivanpaikkaa, niin kyllä siinä sitten varmasti jotain on!

Totta, aamu se on onneksi huomennakin! Ja ylihuomenna, ja ja ja.. (y)

Jahei! Mullakin on DPO8! Ja yritin kans psyykata itteni siihen, et ei niissä testeissä vielä mitään näy. Mut ymmärrän - kun niitä testejä kerran on, niin miksei niitä käyttäisi.. :geek:
 
Lennis: mullakin 37 pinnassa, välillä vähän alle tai vähän yli mutta siinä tuo pyörii. Ehkä se haamujen esiäiti onkin oikea ja huomenna kurkistelee sieltä vaan selvemmin :) tsempit sinne ja testejä vaan kehiin! Toivotaan parasta!

Tilulilu: oiii tuo sinun mies, kunpa nyt teidän kummankin odotus palkittaisiin! Voi jännitys jo dpo8 :p

ei näy menkkoja, ei edes mitään pientä häivähdystä siihen suuntaan. Käyn vessassa puolen tunnin välein et jokojoko :D tottakai saisivat pysyä poissa jos siihen on syytä mutta mikään muu temppuilu ei nyt kyllä olisi yhtään hauskaa. Huomisaamuksi ostin testin, ihan tuollaisen apteekin oman. Ja nyt se on tuolla kaapissa huhuilemassa että huu kyllä se jo näkyis uita minut heti, heti...mut ajattelin odottaa huomiseen :rolleyes:
 
Tilulilu,aamun jälkeen en enää itsekään tiedä oliko haamu vai viivanpaikka vai puhtaasti mielikuvituksen tuotetta.Testitkin kun on uutta merkkiä,niin vaikea sanoa.Josko huomenna ois viisaampi.

Mies oli töissä kun testailin ja innoissaan laitto viestiä, et "kerro heti kun oot uittanut" ja "näkyykö mitään" :p
Huomenna voidaan sit jännätä yhdessä. :)
 
Tervehdys kaikille tutuille ja uusille palstaillijoille täältä taustalta. Mä lähdin kesäkuussa taustalle nuolemaan näppejäni, kun ensimmäisen PASsin tulos oli nega ja meille tuli klinikan mukana 'kesätauko'. Kesätauon jälkeen palattiin heti tositoimiin. 3.8 oli seurantaultra limakalvosta (lääkkeet aloitin jo heinäkuussa) ja pe 7.8 siirto. Tässä on nyt sitten piinailtu, ihmetelty ja kulutettu aikaa (+muutamia testejä) eiliseen asti, jolloin virallinen verikoe. Ja kyllä, mä olen RASKAANA. Uskomatonta, mutta totta kunnes toisin todistetaan :).

Meillä tosiaan yritys aloitettu kesällä 2012 eli aika pitkä ja mutkainen matka tähän ensimmäiseen plussaan oli. Yli kaksi vuotta hoitoja ja takana ja monen monta kyyneltä. Nyt kuitenkin jalat maassa ja varoivaisen onnellisesti päivä kerrallaan eteenpäin. Realiteetit on kuitenkin huomioitava, että PCO-tyyppisenä ja hoitoalkuisena suurempi riski keskenmenoihin, mutta kuitenkin jotain toivoa on.

Mut voi siis siirtää taustalijoista 'suoraan' plussalistaan tiedoilla
Vilijonkka_ 32 v. ya 2012 20.8 1. IVF/2.PAS

Tsemppiä muille kuumeilijoille ja eikös tilulilu sun vuoro siirtyä plussakerhoon.
 
Moi! Tulen nopeasti päivittämään tilannetta. Oltiin tosiaan viikko ulkomailla, enkä ole siellä lueskellut palstaa. Nopeasti äsken vilkaisin ja tuli hyvä mieli, että allekirjoittanutta on odoteltu kertomaan kuulumisia :)

Niin siinä kävi, että menkat sieltä sit alkoi TAAS!

Mulle voi merkata kp 9
 
Vilijonkka,selailinkin tuossa himotestaajien ryhmää ja huomasin hyvät uutiset.Lämpimät onnittelut! Olet todellakin pitkän tien kulkenut,toivotaan tämän matkan menevän hyvin :love::barefoot:
Milloin ois laskettu aika?

Pahoittelut Keinuilija uudesta kierrosta.Kyllä täällä tosiaan kovasti ooteltiin kuulumisia kun yksi "perheenjäsen" oli poissa :LOL:
 
Viljonkalle onnittelut! Hienoa kun viimein teitä lykästi, huippu juttu. (y)

Keinuilija voi harmi kun uusi kierto alkoi. Kyllä täällä heti huomataan. Kun alkaa kiertopäivät olla pitkällä niin johan ollaan heti pohtimassa, et mikähän mahtaa olla tilanne. :LOL: Toivottavasti teillä oli hyvä matka.

Tilulilu, se on kyllä totta että eihän noista testeistä koskaan voi varmaksi tietää mitä ne näyttää. Mua jotenkin hämää tuo haamujen arvuuttelu. Helpompi olis, kun tulis selvä positiivinen tai negatiivinen vastaus, ettei tarvis pähkäillä. Onhan niitä jotain hymynaama-testejä, mut en oo raaskinu ostaa, kun ovat kalliimpia.

Täällä on tänään kp19, yllättävän nopeasti on tämä kierto mennyt. Mulla on edelleen ollut maha vähän kummallinen, omituisia menkkavääntökipuja ollut viime viikonlopusta asti. :cautious: Ihan huvittaa miten tää oireiden vahtaaminen aina alkaa. Vielä ovikseen asti on ihan, kun ei mitään, mutta sitten, kun ensimmäisiä oireita ilmenee, niin johan nousee ihan tuntosarvet päähän, että jaahas mitäs mitäs!? :alien::geek: Voisko olla. Ja jo ollaan kiipeemässä kaivoon hakemaan sitä kirvestä takaisin, että ehkä sittenkin? :whistle::giggle:

Toisaalta, luulen että jos nyt luomusti on meillä raskaus onnistuakseen, niin kyllä se tulee nyt jos ei koskaan. Nyt oon kuitenkin ollut lomalla ja stressitaso varmasti alhaisimpana mitä ennen (jos mahdollista).

Ensi viikon lopulla pitäisi menkkojen alkaa ja silloin viikonloppuna olisi varmaan tiedossa iltamenoa ja sen myötä mahdollisuus hörppiä vähän siideriä eli testiä silloin viimestään, ellei täti ole sitä ennen yllättänyt läsnäolollaan. ;)
 
Kiitos.

Vielä lisäyksenä, että vaikka oli hormonaalinen kierto ja plussa pärähti, niin oireita oli paaaaaljooooon vähemmän kuin tässä parin vuoden aikana. Mähän olen mestarillisesti googlettanut alkuraskauden ooireita ja mm. tulkinnut elohiiren silmässä sellaiseksi:X3:. Tässä plussakierrossa kaikki oireet loisti poissaolollaan, oikeastaan ainut vähän outo oli krapulaolo yhden siiderin seurauksena. Eli kyllä kroppa on ihmeellinen. Mulla ei ollut edes sitä, nyt tiedän olevani raskaana tunnetta.

Tässä siis vain yksi kertomus, kun näköjään jokaisella oireet/oireettomuus vaihtelee.

Kovasti plussapuhuria puhaltelen :whistle:.
 
22.8.



Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Keinuilija...........31v.....kp 10/30-32.........yk 9...........luomu
Miu84...............30v....kp 13/29...............yk 20..........luomu
BlackCat...........29v.....kp 21/24-28.........yk 13.........luomu
Lennis………….…..30v…...kp 22/28.............yk 6
Tilulilu..............34v.....kp 23/27..............yk 17.........lz+pr+l+ins
Hupikonna.........32v.....kp 27/?.................yk 1.......luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, Mustikk4, MamaBoo, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella, Jännää, Vanessaaa, Fiidu, Lillans, Jenifer, Mirassa, Karoliiniska

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v.........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2.............21.2.
Lennis.................29v.......yk3.............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4..............3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2..............11.4.
Metsäläinen.......................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4.............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1.............23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1.............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2.............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2..............14.5.
Norna.............................yk 4/5..........5/15
Rockwell............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7..............18.6.
Lili85...................30v......yk2...............13.7.
Fiidu...................34v.......yk3..............23.7.
Lillans.................37v.......yk2...............23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Viimeksi muokattu:
Huomentaa!

Vilijonkka lisätty plussanneisiin! Onnea kilokaupalla!! :love::love: Kyllä se pitkä odotus (melkein) aina lopulta palkitaan.. Nyt vaan toivotaan ja luotetaan, että kaikki menee hyvin. Tsemppiä hirmuisesti! :)(y)Toivottavasti tullaan täältä nopeasti perässä! :)

Keinuilijalle pahoittelut menkoista :( Toivottavasti loma oli kuitenkin onnistunut ja rentouttava :)

Lenniksen ja Karoliiniskan tämän aamuisia testituloksia odotellaan? ;) Kai ootte uittaneet tikkuja?!

Mustikk4: Menkkatuntemuksethan voi olla hyvä merkki :) Mut joo, nopeasti ne tuntosarvet nousee :alien::LOL: Ihan käsittämätöntä, just tuo mainitsemasi "jaahas, mitäsmitäs?!" -tunne :LOL:
Mulla valitettavasti ne menkkatuntemukset on tosi ohimeneviä, kestää ehkä 10sek ja tapahtuu kerran päivässä jos sitäkään. Et en vielä niiden perusteella itse voi toiveita elätellä.. :unsure:

..ja se mun tän päivän testi. Negahan se. Eli ainakin Pregnyl on jo hävinnyt elimistöstä. Mut eipä tuo nyt toiveita nostattanut erityisesti :( Ja joo tiedän että on aikaista vielä, mut.. Luovuttanut olo on jo :cry: Siinä testiviivan kohdalla oli vielä kaks lommoa jotka näin jo heti siinä alkuvaiheessa mut aattelin ettei ne häiritse. Nyt kun testi on kuiva, niin ne lommot luo sellaisen varjon siihen liuskaan, että aina sivusilmällä katon että "Oijoijoijoi! Viiva!!" mut tarkemmalla tarkastelulla siinä ei kyllä oo mitään. :mad:

Ja uskaltauduin sinne vaa'allekin!! :eek::eek: Ei pe*kele..:censored:
 

Yhteistyössä