Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Wolt mitä jos kuitenkin..:whistle: Testauksia odotellessa!!

Cristal nimenomaan niin näkyy kyllä se viiva hyvin jos edes jotain haituvaa siihen meinaa lykkää. :)

Mä en oikeasti ollut näin katujyrän alle jääneen oloinen niissä kmeissä raskauksissa.. palelee ja nytkin lämmöt 37, tosi kipeä olo..jos en olis tehnyt noita testejä niin luulisin että oon vaan kipeäksi tulossa. :sick:

Mun mies nauraa mulle kun en usko että pieniin päin oon.. :love: En mä varmaan kehtaa sille sanoo että tilaan ainakin digejä pari :rolleyes:
 
Paitsi jos ei annakaan ja vietän huomisaamun itkua tihrustaen. :D jotenkin yliherkkä tämän viikon aikana tullut.. Itku silmässä kun luin odotuskirjasta.. :p

Kävit sä katsoo sen cb kuvan vai päivittikö tää sivu edes sitä..
 
Theran. Kävin. Mut kuten sanottu mulla ei oo noista ihan hirveästi kokemusta. Esikoisesta tein kyllä yhden hoitojen aikana jota en muistanukaan.. en tosin enää muista päivää. Silloin tuli tumma viiva. Sit kaks negaa tein kans toisessa hoidossa. Ne oli kyllä ihan blankkoja paitsi testiajan jälkeen tuli sellanen sininen ohut viiva niinkuin kynällä piirretty. Hcg oli alle2. Silloin kettuunnuin noihin.
Mutta jos sulla on omasta kropasta se kokemus ettei tuu vahvaa viivaa nii sillonhan se on ihan niinku pitää :). Apteekin omaan sain Kuouksen aikaan sellaisen tos haamun pp8. Pp12 sain jo suht tummam ja hcg oli n.100. Nyt keväällä dpo14 tuli samanlainen joten mulla se näyttää aika hyvin. Pc oli hiukka haaleampi.

Mutta jos ne ei ala näyttää silleen mieltä rauhoittavaa niin pyydä hcg labra :)

Pidän peukkuja kovasti! !
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
sivu päivittyy oudosti..

Onnea plussanneille

on: kp 14 ja ovistesti plussa! Taas kn kertoi asian päivää ennen testiä, joten talletus tais illalla osua aika nappiin, toki illalla tai huomenna pitää varmistella :)

muok. laitetaas nyt vielä kuva kun en pääse tässä kierrossa himotestailemaan :)
 
Viimeksi muokattu:
hain vielä kaupunkireissulla apteekin oman, piti tehdä se huomisaamuna. Piti :D

Siihen tuli iiihan haalean vaalea viivanen, mutta kyllä se näkyy. Huihai. Ehkä sitten kuitenkin, jotenkin jo masennuin tuosta CB:stä kun mietin sitä omaakin kokemusta että joku tiesmikä viiva siellä ennenkin on seikkaillut. Apteekin testi kuitenkin on ilmeisen luotettava? Kuvaa en saa kun huono kamera ja se varmaan hävittäisi tuon, en nyt niin vahvaksi sanoisi. Huomenna EN testaa...paitsi ehkä yhen pc:n kun niitä on kaapissa :whistle: digiä en vielä ostanut. Kun pelotti :unsure:
 
Turhat toiveet taas tehokkaasti karistettu... Tein digitestin viikkonäytöllä että on varmasti tarkka ja ei raskaana - se sanoi. Harmi, mutta odotettua.
Tein samalla vielä apteekin testin että saa viivojakin arvioida :D Pakkohan se on. Näin irl olen näkevinäni siinä jotain ihan ihan haaleaa häivähdystä viiivsta... mutta ehkä se on sitten vaan toiveajattelua.
Testiajalla http://aijaa.com/uzZBp3
Testiajan jälkeen http://aijaa.com/O9iczJ
Tosin eiliseen pc:n testiin tuli ihan testiajalla se hiukkasen väriä sisältävä viiva, vaikka kameraan ei hirveen hyvin taltioitunut. Kummallista tämmönen, eka tulee haamjen haamua, sitten negaa, sitten haamua ja sitten negaa..
Menkatkin loistaa edelleen poissaolollaan, hohhoijaa...
 
Karoliiniska älä masennu siitä cb testistä. Livenä ne on paljon selvempiä noi viivat. Jos on oikein hentoinen mutta viiva ei välttämättä tallennu kameraan. Yritä ottaa siitä apteekin omasta kuva. Olen utelias kun polttelee sama testi kaapissa. :D ja mua pelotti se digin tekeminen kun olin varma että ei raskaana että kaikki haamuilevat testit huijaa.
 
Kääk minusta tuli kai sitten kertaheitolla hätähousu nimittäin ei ole edes uutta alkion siirtoa tehty ja googlailen testien ostamista netistä :D toisaalta haluan varautua hyvissä ajoin, että kotona on testejä ettei tarvi sitten kaupasta käydä hakemassa. Mutta silti :D naurattaa itteni.

Jännäilen täällä kyllä teidän kaikkien testejä oikein urakalla. Ja puhaltelen hirmusti plussatuulia :love:
 
Mandala :D ei mullakaa ole edes varmaa tuleeko hoitoa saati jännitettävää ja silti meinaa kaupasta tarttuu paketti mukaan :ROFLMAO: mä oon ollut tosi taikauskoinen välillä näissä hommissa mut nyt oon miettiny että ei se raskauden onnistuminen oo testailusta kii :rolleyes:. Tekis mieli uittaa edes jotain mutku näiden pillerien aikana sekin on ihan turhaa :D pläh.
No odottelen muiden dippailuja :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Joyzy ja Mandala
sivu päivittyy oudosti..

Onnea plussanneille

on: kp 14 ja ovistesti plussa! Taas kn kertoi asian päivää ennen testiä, joten talletus tais illalla osua aika nappiin, toki illalla tai huomenna pitää varmistella :)

muok. laitetaas nyt vielä kuva kun en pääse tässä kierrossa himotestailemaan :)
Meillä on mimmi taas sama kierto, aamulla tuli samanlainen plussa. Illalla jäi meillä tallettelut väliin, maanantain ja tämän illan pitäisi riittää... Nyt kun vielä tietäisi, että irtoaako se munis 12 tunnin vai minkä ajan päästä kun tuon huipun tikuttaa? Tuskin se muuten vaikuttaa, mutta tietäisi, milloin alkaa testata taas :)
 
SPHE sepä se kun itsekkin haluisin tietää millon irtoaa. Eilen illalla ovistesti oli kuitenkin vielä nega, vaikka muita ovisoireita oli. Hmm täytyy katella millon alkaa kunnon vatsakrampit. Yleensä tullut ovis+ päivän iltana tai seuraavana aamuna. Irtoamiskivuiksi olen olettanut, mutta eipä sitä varmaksi tiedä..
 
Mulla on semmoinen kramppikipu vatsassa pari päivää, jona aikana tuo ovisplussa tavallisesti tulee, joten ei mitään aavistusta, milloin irtoaa.

Tässä kierrossa en tilaa yhtään herkkää tikkua netistä, kun viime kierrossa niitä viivanpaikkoja sain muutaman, ja katkerasti petyin. Taidan jatkossa luottaa vaan vanhaan kunnon CB:aan.

Vahvistumista viivoihin niille, joilla ei vielä hyppää viivat silmille :) ja onnea plussanneille.
 
SPHE. Se voi irrtota 12-36h päästä. Ja kyl se sikäli merkkaa että simpoilta vie aikaa mennä sinne tuubaan ja ne tarvii vähintään 7h muuttua pystyäkseen hedelmöttämään. Eli mieluummin etukäteen ku liian myöhään. Simpat ku elää parikin pv mutta munis vain hetken irrtotuaan :)
 
SPHE. Se voi irrtota 12-36h päästä. Ja kyl se sikäli merkkaa että simpoilta vie aikaa mennä sinne tuubaan ja ne tarvii vähintään 7h muuttua pystyäkseen hedelmöttämään. Eli mieluummin etukäteen ku liian myöhään. Simpat ku elää parikin pv mutta munis vain hetken irrtotuaan :)
No voihan kökkö, eli eilisilta olisi ollut tärkeä :( oli vaan tungosta sängyssä, kun pienin tuli koko ajan meidän väliin... Jospa irtois vasta tuon 36 tunnin kuluttua, niin ehdittäis vielä tänään mukaan tähän kiertoon. Hieman haasteita aiheuttaa löytää yhteistä aikaa muuloin kuin viikonloppuina.
 
No mut jos se plus tuli tänään niin ihan hyvin varmasti ehditte :D Toivotaan vielä että simpat on nopeita ja munis vähän hidas :ROFLMAO:(y). Ja jep näin se menee..enää ei voi hommailla fiiliksen eikä pakonkaan mukaan vaan lapset toimii aika tehokkaana ehkäisynä :rolleyes::D
 
No mut jos se plus tuli tänään niin ihan hyvin varmasti ehditte :D Toivotaan vielä että simpat on nopeita ja munis vähän hidas :ROFLMAO:(y). Ja jep näin se menee..enää ei voi hommailla fiiliksen eikä pakonkaan mukaan vaan lapset toimii aika tehokkaana ehkäisynä :rolleyes::D

Tässä iässä (minä 40 ja mies 46) on varmaan kaikki melko hidasta, toivottavsti on edes yksi uiskenteleva simppa olemassa. Ja ihme, että meillä edes on muita kuin esikoinen, kun kaikki tykkää nukkua vieressä;)
 

Yhteistyössä