*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

9.8



Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto
BlackCat...........29v.....kp 8/24-28.........yk 13.........luomu
Lennis………….…..30v…...kp 9/28…………… ...yk6
Tilulilu..............34v.....kp 10/27..............yk 17.........lz+l
Karoliiniska........29v.....kp 15/?.................yk10............terot
Jenifer..............33v.....kp 24/24-26.........yk 6............luomu
Keinuilija...........31v.....kp 26/30-32.........yk 8...........luomu
Miu84...............30v....kp 29/28...............yk 19..........luomu
Mirassa…………....31v……kp 59/32-39…….…..yk 2 ..........luomu
Hupikonna.........32v.....kp14/?.................yk1.......luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, Mustikk4, MamaBoo, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella, Jännää, Vanessaaa, Fiidu, Lillans

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v.........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2.............21.2.
Lennis.................29v.......yk3.............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4..............3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2..............11.4.
Metsäläinen.......................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4.............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1.............23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1.............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2.............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2..............14.5.
Norna.............................yk 4/5..........5/15
Rockwell............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7..............18.6.
Lili85...................30v......yk2...............13.7.
Fiidu...................34v.......yk3..............23.7.
Lillans.................37v.......yk2...............23.7.

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Päivittelin taas listaa. :) Toivottavasti kaikki on oikeilla päivillä, oon puhelimella välillä päivittänyt ja se on vähän vaikeampaa. Miu84, sulla onkin jo jännät päivät. ;)

Karoliiniska, mulla kyllä menkkoihin asti oli yllättävänkin positiiviset fiilikset ja sit kun ne taas alkoikin, niin oli vähän semmonen olo, että eikä taasko!
Niinhän sitä pitäisi vaan uskoa, että oma aika tulee vielä. Mutta kyllä se usko todella on koetuksella näin, kun yrityskerrat vaan lisääntyy. Mut on kyllä tulut jo vähän sellanen luovuttaja olikin tietyllä tapaa, että ei vaan koko ajan päässään mieti miksi ei ole tärpännyt vaan toivoisi, että vielä tässä loppuvuonna luomusti tärppäisi jossain kohtaa, vaikka onkin nyt sitten kestänyt.

Me lähdetään tänään kahdestaan muutaman päivän kestävälle matkalle. Ihanaa päästä vähän reissuun ja rentoutumaan. :love:

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille! :)
 
Pikainen omanapailu: uusi kierto jo menossa. Menkat alkoi loppuviikosta ja ovulaatiotestejäkin pitää taas tilata lisää. Painoa pitää pudottaa 10 kg ettei lapsettomuuslääkäri anna palautetta, jos ja kun sinne asti päästään joskus. Apua, tässähän tulee kiire, kun oli tarkoitus kesän jälkeen soitella lääkäriin. Ehkä otan armonaikaa vielä pari kuukautta painon takia. Mistä mä saan itsekuria?? Oon löysäillyt koko kevään/kesän vaikka tiesin, että tää on edessä.

Kivaa viikkoa kaikille!
 
10.8.



Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Miu84...............30v....kp 1/29...............yk 20..........luomu
BlackCat...........29v.....kp 9/24-28.........yk 13.........luomu
Lennis………….…..30v…...kp 10/28.............yk 6
Tilulilu..............34v.....kp 11/27..............yk 17.........lz+pr+l
Karoliiniska........29v.....kp 16/?.................yk 10............terot
Keinuilija...........31v.....kp 27/30-32.........yk 8...........luomu
Mirassa…………....31v……kp 60/32-39…….…..yk 2 ..........luomu
Hupikonna.........32v.....kp15/?.................yk 1.......luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, Mustikk4, MamaBoo, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella, Jännää, Vanessaaa, Fiidu, Lillans, Jenifer

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v.........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2.............21.2.
Lennis.................29v.......yk3.............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4..............3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2..............11.4.
Metsäläinen.......................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4.............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1.............23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1.............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2.............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2..............14.5.
Norna.............................yk 4/5..........5/15
Rockwell............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7..............18.6.
Lili85...................30v......yk2...............13.7.
Fiidu...................34v.......yk3..............23.7.
Lillans.................37v.......yk2...............23.7.

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!

Kiitos Mustik4lle ahkerasta listan päivittelystä, oot (tulevan) plussasi ansainnut :D Yritän nyt tsempata, on vaan nää aurinkoiset lomakelit vienyt pois tästä pädin ääreltä..
Oikein rentouttavaa reissua teille! :love:

Karoliiniska: Kyyyyllä, plussaa pukkaa sinne monienkin eri merkkien perusteella! :ROFLMAO:(y) Tuo lapsettomuusyhdistys varsinkin - vau! Miten siihen muuten päädyit liittymään? Sori jos en muista sun taustoista jotain. En oo itse tutustunut aiheeseen ollenkaan. Jotenkin en osaa (halua?) vielä mieltää itseäni lapsettomaksi, vaikka tässä ollaan jo inssiinkin menossa.. o_O
Onnea oviksesta! :) Turhauttavaa kyllä kun testit loppuu, vaikka jos oireista tunnistaa niin mihinkäs niitä sitten tarviskaan. Mut silti! Itse haluan tehdä liuskatestit ja digitestit jajajaja.. Auta armias jos joku loppuu! :LOL: Nyt on enää yks digi jäljellä.. Testaan niillä siis 'varmistuksen' jos liuskatesti on mun mielestä plussa. Jos tuo digi meneekin tällä kertaa hukkaan, eli näyttää negaa, on pakko hakea apteekista lisää. En jotenkin osaa vielä luottaa liuskatestin plussaan, se kun on aina niin tulkinnanvarainen. (Siis mukamas tulkinnanvarainen, onhan se monesti ihan selvä plussa mutkun ei vaan luota omiin silmiinsä.. o_O)

Danniella: Pahoittelut menkoista :( Niiiin tuttua tuo painon kanssa taistelu! Pudotin itse pari vuotta sitten 10kg ja sain sen pidettyäkin suunnilleen viime talveen poissa. Olo oli niiiiin hyvä! Mut mitä lie sitten tapahtui.. :eek: Nyt ollaan siinä tilanteessa, että en uskalla käydä vaa'alla. Itsekuri on mulla ihan onneton!! (En ymmärrä miten onnistuin silloin siinä laihdutuksessa) Tänään alkoi taas ns. Uusi Elämä, minkä kunniaksi eilen meni suklaalevy, 'pari' suklaapatukkaa, karkkipussi.. Jospa se nyt tästä. Tsempataan vaikka toisiamme tässäkin hommassa! :)(y)

Napa. Kohta ois lääkäriaika 'väliaikatietoultraan'. Eli tälle viikolle mahdollisesti se inseminaatio, riippuen siis siitä mitä ultrassa näkyy! Muuten se kai onkin varmaa, mutta voihan se olla että siellä ei mitään follikkeleita kasvakkaan kun ei oo vielä tätä Letrozolia käytettässa ultrattu. Tosin viime kierrossahan siis verikokeen mukaan ovis tapahtui. No saa nähdä, kohta ollaan viisaampia!
Vähän jänskättää myös, kun viimeeksi se toinen lääkäri näki kohdussa 'jotain', jonka näin myös itse siinä ultrakuvassa. Se siis kyseli et onko tästä ennen mainittu ja kun sanoin että ei, niin totesi sitten vaan et ei se sitte ehkä ole mitään. o_O Jaahas.. No katotaan näkyykö tänään..
 
Lyhyt päivitys vaan tilanteestani. Tutut tissijomot ym. menkkaoireet tulivat tuttuun tapaan, mutta hieman myöhemmin kuin kahtena viime kiertona. Yk 7 on siis alkanut, mutta minut voi siirtää taustalle toistaiseksi. Jätän nyt toistaiseksi tikuttelut ym. ja koetan vähentää stressiä. Palailen sitten myöhemmin taas palstalle. Kiitos seurasta tähän saakka ja onnea teille kaikille vauvatoiveisiin!
 
Jenifer, voi harmi.. :( Stressin vähentäminen vois olla avain onneen aika monellekin, toivottavasti onnistut siinä! :love: Laitoin sinut taustailijoihin. Oot koska tahansa tervetullut takaisin! Toki toivotaan, ettei sun tarttis tänne enää tulla :)

Miu84: Voi eiii :( Miten tää onkin niin vaikeeta.. *halaukset*

Ultrakuulumiset: Vasemmalla johtofolli 15mm. Niin huono näkyvyys oli, että ei ainakaan onnistunut isompaa löytämään :LOL: Letroja syödessäni olin tuntevinani niitä kasvukipuja oikealla puolella, mut olin sitte väärässä. No enivei, koko oli kuitenki ilmeisesti hyvä (vaikka mun mielestä vielä pieni :rolleyes:), koska huomenna pistän sen irroituspiikin (Pregnyl) ja keskiviikkona on inssi! :eek::eek:
Jännitystä revin nyt siitä, et miehen pitäis pidättäytyä siemensyöksystä 2-5 vrk ennen tuota toimnpidettä. No edellisestä kerrasta tulis keskiviikkona 5 vrk jos tänään ei paneloitaisi, mut jos tänään hoidetaan homma niin tulee vajaa 2 vrk. o_O No päädyttiin nyt kuitenkin sitte lemmiskelemään ja nyt vaan toivotaan, että uudet siittiöt ehtii kypsyä keskiviikkoon mennessä (y) Se hoitaja sanoi viimisenä nimittäin, et koska siemenneste oli niin hyvälaatuista silloin viimeeksi, niin ei tuolla ajalla niin väliä. Ja minusta se 5vrk maksimiaika kuulosti iiiihan liian pitkältä - kaikki tilaisuudet pitää nyt hyödyntää :D
 
Heips!

Daniella ja Tilulilu Mäkin sain vajaan 10 kiloo pudotettua pois n.vuodessa, tahti oli hyvä ja sain pidettyä sen siinä -8-9kg haarukassa varmaan vuoden päivät, mutta tänä kesänä jäi liikkuminen ja tilalle tuli suklaat sun muut vanhat paheet ja painoa +3kg :(
Prkl, että ottaa päähän!! Just ennenkun tulin lukemaan palstaa tein taas pyhän päätökset ottaa itseä niskasta kiinni :) Saas nähdä miten käy..
Ois kyllä kiva jos tähänkin sais täällä vertaistukea :)
Mä niin repesin Tilulilun uuden elämän kruunaukselle ;) kuulostaa ihan omalta kesältä... Kiva että folli oli hyvän kokoinen ja teillä alkaa tapahtumaan! Eiköhän se vajaa 2vrk:ta simppojen kasvattelua riitä.. Pitäähän sitä lempeäkin saada!

Mukavaa reissua Mustikk4!
Olin kerran jo uudelleen, mutta se kerta meni selän jumeihin :) Mulla ei kivut hellittänyt kuukautisissa, mutta ne kesti vaan 3 päivää mikä oli erittäin mukava yllätys! Ohhoh, sulla onkin aikamoinen tarina jo takana. Näin jälkikäteen uskaltaa kuitenkin sanoa, että onneks asiat meni miten meni kun nyt olet selkeästi löytänyt paremman kumppanin itselles :)

Mulla on samat ajatukset etten osaa ajatella, saati edes halua meitä vielä lapsettomina... Ajattelen vaan että tää nyt ottaa enemmän aikaa kuin joillain muilla. Ja todellatodella toivon että se myös on niin... Karoliiniska! Toivottavasti teillä tuo liittyminen ja oviksen bongaus samaan kiertoon tuo sen plussan :)

Miu84 Voi hitto :( On tää vaan niin h*elv... hankalaa!!!

Jenifer Toivottavasti stressittömyys auttaa! Hyviä jatkoja :)

Hupikonna Ehkä tosiaan kannattaa paneloida v.loput ja toivoa että riittää, muuten kasvaa vaan se kuuluisa stressi eikä se ainakaan paranna tsäänssejä...

Ajattelin illalla kellistää miehen ja vähän treenailla loppuviikkoa ajatellen ;)
 
Viimeksi muokattu:
Heippa pitkästä aikaa!

Täällä menossa kp27 ja pari päivää on tullut niukasti vaaleanruskeaa vuotoa pyyhittäessä.Oon hieman hämilläni, et onko menkat alkamassa jo nyt vai mitä tämä on... Viime viikolla rinnat oli myös sivuilta oudon kipeät. Myönnetään, että mulle poikkeuksellisista ja oudoista tuntemuksista on noussut toivonkipinä! En oo kuitenkaan vielä uskaltanut testata, kun pelkään niin pettymystä... Viime kiertohan oli mulle pitkä ja kesti 34 päivää. Perjantaina lähdetään viikoksi matkalle ja mietin et pitäiskö testata kuitenkin ennen sitä, jos vuoto ei ala kunnolla...

Tilulilu Teillä eletäänkin jänniä aikoja! Tsemppiä kovasti inssiin!

Miu84 koita ajatella positiivisesti! Nyt vaan uuteen yritykseen!

BlackCat Mukavaa treeniä!

Kiitos kovasti ahkerille listan päivittäjille!
 
Harmi juttu Miu84,ettei tullut tärppiä :(

Tilulilulla alkaa sit jännäily! Onnea matkaan! :) Ja ehkä se panelointi oli hyvä juttu,laskeehan se stressitasoa :p

Just kattelinkin aiemmin listaa ja mietin mitä Keinuilijalle kuuluu :) Jänniä oireita,tissikipu.Mitähän se vuoto merkkaa (n) Ja ehdottomasti kannattaa testata ennen reissua! Ainakin meille muille tiedoksi :LOL:

Täällä seesteistä,ovis osuu varmaan viikonlopulle,mut enhän minä sitä kyttääkään :LOL:
Seksiä on jos huvittaa,aivan fiiliksen mukaan.No,sit kun siitä ei oo paineita,niin koulujutut painaa päälle ja kauhee ahdistus motivaation puutteesta :ninja:
 
Mainiota tutkiskella tätä ketjussa vakiintunutta terminologiaa, panelointi on ehdoton suosikkini :)

Stressi on yksi niistä ikeistä, joka sai rehellisesti sanottuna itsenikin pohtimaan tälle palstalle liittymistä. Pelkäsin, että liika analysointi saattaisi vaikuttaa hidastavasti raskaantumisen yrittämiseen. Uskon, että tämä pelko on kuitenkin aiheeton ja toisaalta samassa tilanteessa olevien kokemukset auttavat mieltä askarruttavissa kysymyksissä nyt, kun lähiverkostolle ei ole vielä ajankohtaista asiasta itselläni ainakaan puhua.

Täällä elellään vielä viimeisiä päiviä yhteistä loma-aikaa, ja mies palaa taas omaan maahansa ylihuomenna. Tänään menossa kp 16 ja vaikka en omaa kiertoani ehkäisyn käytön lopettamisen jälkeen vielä tiedäkään, niin todennäköisyys sille, että ovulaatio sattuisi juuri näille näppäimille on olemassa, eikö? :geek: Seuraavan kerran nähdäänkin sitten kolmen viikon päästä...

Toivon plussien rantautumista kaikille!
 
Keinuilija Olen samaa mieltä, että ehdottomasti testit kehiin ennen reissua, niin mekin saadaan tietää miten kävi :cool: Oireet vaikuttais aika lupaavilta!

Lennis joo noi stressittömät kierrot on vähän hankalia toteuttaa. Stressi tulee siitä kun ei tiedä missä mennään ja että yrittää olla stressaamatta :LOL:

Hupikonna Vertaistuki täällä on kyllä niin mahtava juttu, että stressi mielestäni lievenee juurikin kun voi kertoa ja kysyä päivän polttavat eikä tartte itsekseen miettiä :) Itsellänikään ei lähipiirissä ole ihmisiä, jotka yrityksestä tietäisivät eikä kaikkea viitsi miehen niskaan kaataa... Teillähän vaikuttaa loma osuneen hyvään saumaan ;) Voisi olettaa oviksen olevan juuri ennen tai jälkeen tuon KP 16 (y)

Pian saakin alkaa oviksen metsästys puuhiin, on se niin koukuttava "harrastus" ettei voi lopettaa vaikka vaikuttaakin testailujen perusteella että ovis joka kuukausi tulisi :)
 
BlackCat,uskon et tuo oviksen bongailukin on koukuttavaa. :)
Itse oon koukussa liian aikaisiin raskaustesteihin ennen menkkoja :LOL:

Eilen oli hirveen huono olo sängyssä ku oli käymäs nukkumaan.Piti iha käyä oksentamassa :sick: Onneks se meni sit sillä ohi.Olin varmaan syönyt jotai sopimatonta.Näin lomalla ei voi sairastaa :cool:

Täällä yritetty sitä yrittämisen määrää vähentää sillä myös,että lopetetaan se perusseksi.Jotain uutta niin pysyy mielenkiinto :ROFLMAO:
Tekee muutoinkin hyvää parisuhteelle ;)
 
Nyt on taas kasa ovistikkuja tilauksessa, vaikken tarvitse niitä vielä viikkoon ja silloinkin on melko aikaista aloittaa tikuttaminen. Mutta koskaanhan ei voi olla liian valmis ;), vai onko tuollaista sanontaa edes olemassa? :D
Täälläkin on aloitettu uusi elämä Tilulilun tapaan ja yritän pitää itseni irrallaan kaikesta makeasta ja suolaisesta, vaikka se on yleensä vaikeaa. Mulle iski viime viikolla läskikriisi perustuen siihen tulevaan lapsettomuuslääkärijuttuun ja nyt on pakko laihtua! Viime viikolla tuli jo vähän alkupaineita itseaiheutettuna ja siitä lähtien mulla on ollut huono omatunto kaikesta epäterveellisestä minkä pistän suuhuni. Mulla on ollut yksi avaamaton karkkipussi kaapissa jo 4 päivää (y) ja se on ihan uutta mulle. En kuitenkaan aio ryhtyä kaikesta hyvästä kieltäytyjäksi, mutta yritän pitää kohtuuden ja siten pudottaa painoa.

Kuinka se Tilulilun inssi meni? Nyt en muista, mut oliko teillä jo keväällä eka? Toivotaan, että tää on THE inssi (y). Tästähän ne jännät ajat alkaakin :).

Hupikonna, sullahan saattaa ollakin mahkut, olettaen että sun kierto ois suht normaalimittanen ja oviksen ajankohta näihin aikoihin (y).

Keinuilija, testaa ennen reissua ja kerro meillekin, jooko? :)

BlackCat, mäkin yritän ajatella et meillä vaan menee pidempään tän "projektin" kanssa ja miellän itseni lapsettomaksi vasta sitten, kun tiedän mistä se johtuu. Välillä mietin ollaanko me jo miehen kanssa lapsettomia, kun km:stakin on kohta vuosi, mutta sitten karistan taas nuo ajatukset mielestä.
 
Mitä tää nyt oikeesti mahtaa olla, kun menin nyt sit jo tänään aamulla testaamaan ja puhdas nega sieltä tuli!? (n) Edelleen tulee ruskeaa vuotoa vessakäynnin yhteydessä, mutta ei siteeseen asti... Mulla ei koskaan ennen oo ollut tämmöistä. Testasinko vaan turhan aikaisin? Voisinko olla kuitenkin raskaana? Ovulaatiosta ei oo varmuutta ja nyt on vasta kp29/32. Tosin viime kierto oli vielä pidempi kuin32 päivää.Edes menkkakipuja ei ole... Kyllä nyt on oikein kunnon piinailua :D
 
12.8.



Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Miu84...............30v....kp 3/29...............yk 20..........luomu
BlackCat...........29v.....kp 11/24-28.........yk 13.........luomu
Lennis………….…..30v…...kp 12/28.............yk 6
Tilulilu..............34v.....kp 13/27..............yk 17.........lz+pr+l+ins
Karoliiniska........29v.....kp 18/?.................yk 10............terot
Keinuilija...........31v.....kp 29/30-32.........yk 8...........luomu
Hupikonna.........32v.....kp17/?.................yk 1.......luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, Mustikk4, MamaBoo, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella, Jännää, Vanessaaa, Fiidu, Lillans, Jenifer, Mirassa

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v.........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2.............21.2.
Lennis.................29v.......yk3.............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4..............3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2..............11.4.
Metsäläinen.......................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4.............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1.............23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1.............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2.............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2..............14.5.
Norna.............................yk 4/5..........5/15
Rockwell............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7..............18.6.
Lili85...................30v......yk2...............13.7.
Fiidu...................34v.......yk3..............23.7.
Lillans.................37v.......yk2...............23.7.

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Lista päivitetty! Toivottavasti kaikilla on tiedot oikein, valituksia otetaan vastaan :D

Mirassa siirretty taustailijoihin, kiertopäivä oli jo 62 eikä mitään oo kuulunut.

Mulla alkaa olla pelottavan paljon noita lääkkeitä yms. tuossa listassa! Jos ei noilla jo tulosta synny niin on ihme :mad: (tai niin ainakin luulen)
 
Danniella ja BlackCat: Kyllä tuo laihduttaminen on sitten vaikeaa! Miten se vastakohta eli lihominen sitte taas onkin niin helppoa?! Hupsista vaan ja ollaan taas lähtötilanteessa (tai pahimmassa tapauksessa sen ylikin..). Tänään taas katoin itteäni jostain näyteikkunasta ja totesin, et näytän just siltä ku niissä pari vuotta vanhoissa valokuvissa joita oon tässä kauhulla katsellut aiemmin. Vaa'alle en mee ennenku vaikka kuukauden päästä, etten järkyty niin pahasti. Mut veikkaan, että 8kg ois tullu jo takaisin siitä kymmenestä menetetystä.. :mad:
BlackCatilla samanlainen painonpudotustausta! Tosi hieno saavutus! Trust me, kannattaa aloittaa se tsemppaaminen tuossa +3kg -tilanteessa! Ei oo ehkä niin turhauttavaa pudottaa tuollaista pienempää määrää 'uudelleen'..
Danniellalla melkoinen saavutus tuo, että karkkipussi on koskemattomana kaapissa! Ei tapahtuisi tässä huushollissa :) Kadehdin aina niitä, jotka ottaa joka päivä suklaalevystä yhden palan. Minä syön (valehtelematta) vaikka 2-3 levyä jos tilaisuus annetaan. Siksi mun onkin pakko olla aina totaalilakossa, tuo vähentäminen ei oikein toimi.. :unsure:
Mut tsemppiä kaikille painon kanssa taisteleville! Kyllä tästä vielä Kesäkunto 2016 saadaan aikaiseksi :D (onneks nyt on ollu huono kesä niin ei oo tarttenu paljo shortseissa kulkea ;))

Keinuilija: Uijuij!! :) Tuo on jännää kun tulee uusia oireita, ne kun luo toivoa plussasta! Jos plussasta ei kuitenkaan oo kyse, en osaa sanoa mistä sitten. Toki kierrot ja oireet voi muuttua erilaisiksi ajan kuluessa, mut tietty hassua jos useampi oire tms. muuttuu samalla kertaa! Mut plussahan voi tulla myöhemminkin, eikä kaikki testit tosiaankaan (eikä kaikilla naisilla) näytä mitään ennen sitä maagista 14 vrk ovulaatiosta -rajaa. Et seuraile nyt vielä tilannetta. Ja himotestaile kaikessa rauhassa, jospa se plussa sieltä ilmestyiskin! (y)

Lennis: Haha! :ROFLMAO::ROFLMAO: "Viikonloppuna on ovis, vaikken sitä kyttäile" :LOL: En kyllä ymmärrä miten ois ees mahdollista ottaa rennosti ja unohtaa ovulaatiot! Vaikka lopettaisin tikuttelun, oisin satavarmasti tietoinen koska ovulaatio on tulossa ja mikä DPO on mahdollisesti menossa :ROFLMAO: Sitä ihan 'vahingossa' kuitenkin laskisi noita päiviä..
Mut mukavia panelointihetkiä, ihan omaksi iloksenne!(y)
Tota perusseksistä luopumista minäkin yritin joskus talvella, kun tuntui, että koko homma oli melkoista puurtamista. Tai siis ehdottelin, että pitäis yrittää tehdä niistä kerroista jotenkin erityisiä niin ei tuntuis niin pakkopullalta. Noo, miehen mielestä perusseksi ei oo ongelma, joten aika vähiin on jäänyt ne 'erilaiset kerrat'. :D Mut yritetään, yritetään.. Onnea teille :love:

Hupikonna: Niin, tavallaanhan tää palstailu pitää lapsiasian koko ajan mielessä ja varmaan osaltaan lisää stressiä/paineita. Mut kyl minä ennen tänne kirjoittelua (ja edelleenkin) vietin iltani lukien netistä aiheeseen liittyviä juttuja ja keskusteluita. Kun aina on joku asia johon haluaa lisätietoa. Ja tää vertaistuki.. :love: Mullakaan ei oo yhtään kaveria samassa tilanteessa. Kaks kaveria tietää tästä yrityksestä, mut molemmilla on jo lapsiluvut täynnä eikä voi sillai samaistua mun tilanteeseen.. Et kyllä minäkin pidän tätä palstailua enemmänkin stressiä lieventävänä :D
Harmi, että teille tulee noin pitkä erossaoloaika. Hyvä tietty että ovis osui mahdollisesti just tälle yhdessäoloajalle, melkoinen win-win -tilanne siis :) Vaikket tosiaan kiertoasi vielä tunnekaan, mutta käytännössä se ovis kai on yleisimmin siinä kp 13-16 välillä! Toki vaihtelua on hirrrrrveen paljon.. Toivotaan parasta! (y)
Ja se panelointi: joku sitä täällä keväällä käytti (Lennis?!) ja se jäi elämään! Oiva kiertoilmaus :LOL::ROFLMAO:

Inseminaatio tehtiin siis tänään. Miellyttävä ja kivuton kokemus. :D Vaikka itkinkin koko ajan, jo ennen kuin lääkäri edes koski minuun. Oonkin tällänen itkupilli :cry: Ei sen tarvinnu ku sanoa, että "Nyt toivotaan, että saadaan teille tällä lapsi, olishan se melkoinen kesälomalahja!".. ja siitä se itku sitten lähti. Oon toivoton. o_O
Mut joo, hyvin meni ja siittiöt oli erittäin hyviä! Se follikkeli oli 25mm(!!), toissapäivänä se mitattiin 15mm kokoiseksi. Lääkärikin ihmetteli, että voiko se noin paljon kasvaa. Maanantaina oli kyllä tooodella huono näkyvyys (suolisto täynnä, suklaata varmaan :D), joten ehkä se mittaus meni silloin pieleen.
No sama se, mut koska oon tällainen stressaaja, niin nyt mietin et oliko se sittenkään mikään follikkeli vaan ehkä joku kysta o_O (Niin, ihan ku luottaisin omiin silmiini enemmän kuin sen lääkärin ;)) En ennen pitäny itteäni mitenkään herkästi stressaavana, mut tässä projektin aikana on löytyny itsestä ihan uusia piirteitä. Mieskin jo hermostuu kun aina pitää olla jotain murehdittavaa! Niinhän se on, stressin määrä on vakio :p

Nojoo, mut siis siittiöt, follikkeli ja limakalvot just niinku pitää. Nyt tarvitaan vain hyvää tuuria.. :confused:
 
Keinuilija,odottavan aika on pitkä :giggle: Toivotaan nyt sitä plussaa! :barefoot:

Tilulilu,hienoa et folli oli kasvanut niinkin suureksi! Nyt sitten vaan jännäillään :)
Toivottavasti on onnea matkassa!

Kaikilla on joku laihisprojekti menossa.Just tein mustikka-tuorejuustokakun hyytymään,nams! En itselle vaan miehelle :whistle:
 
Moi kaikille täältä taustajoukoista! Alkuvuodesta täällä kirjoittelin ja kävikin niin onnellisesti että huhtikuussa sitten plussasin ja nyt menossa rv 22+5 ja pieni poika mahassa jyllää.

Jokaiselle teille toivon sydämestäni pysyvää plussaa! Etenkin nyt Tilulilulle toivoisin inssin tuottavan tulosta! :love:

Mä toin tämän panelointi termin sillon keväällä tänne ja hauska nähdä, että se edelleenkin täällä elää. :p

Pitäkää naiset lippu korkeella, tämä on mahtava ryhmä! :)
 
Tilulilu: oo miten siellä on nyt jännät viikot! Ja kiitti kun kerroit tosta inssistä, se voi olla meilläkin edessä...vaikka siis mähän olen nyt raskaana, ja niin olet säkin ;)

Heh, mulla on vähän päinvastainen projekti päällä, pitäis saada lisää painoo kun olen tällainen kukkakeppi :( ja sillon kun sitä haluais nii ei o helppoo. Kun minä kuulun tähän "yksi pala suklaata, sit tulee huono olo" - kerhoon :D en vaan tajua syödä tarpeeks, enkä välitä erikoisemmin herkuista, nyt mun missio on että 2 tunnin välein on syötävä jotain, vaikka ei tekis mieli, koska annoksia en pysty isontamaan. Jos syön sillon kun tekee mieli unohdan koko asian...että ryhdistäytymistä täälläkin, mut toiseen suuntaan :)

Eilen iltana mä ihan hohkasin lämpöä, posket punotti ja lämpö oli koholla, on vieläkin. Ja nää tissit! Ihan hurjan kipeät. Ja maha on oudon vähän kipeä ottaen huomioon, et oon jo 5. teropäivässä. Ja nämä "oireet" johtuu kyllä teroista, mut onhan näitä hauska kytätä...et josko :rolleyes:
 
Se siitä kohtuudesta, mussutin eilen illalla sen kaapissa seisseen karkkipussin kokonaan! :devil: Maistui taivaallisen hyvälle, kun oli ollut monta päivää taukoa makeasta. Mulle ei sovi totaalikieltäytyminen, kun sitten repsahdan täysillä ja se putki ei katkea. Mutta tällanen rajoittaminen toimii välillä, mut ei aina, niin kuin nyt. Jatkan kuitenkin taas rajoitusta....

Ootteko nähnet koskaan raskausunia? Mä näin ennen todellisia vauvahaaveita sellaisia, et olin pitkällä raskaana vaikka en halunnut. Niissä unissa olin paniikissa ja mietin adoptioita ym, kun en halunnut pitää sitä. Se oli usein samaa kaavaa toistava. Tässä oman yrityksen aikana olen joskus nähnyt unia, kun teen plussatestin ja oon aivan uskomattoman onnellinen.

Viimeöinen raskausuni oli ensimmäinen laatuaan: oli alkuraskaus, mutta lapsen isä ei ollut mieheni, vaan olin langennut Uusi Päivä -sarjan Niklas Järvelään, siis siihen roolihahmoon! Siinä unessa oltiin yritetty lasta oman miehen kanssa ja oviksen aikaan olin käynyt myös Niklaksen punkassa. Olin varma, et isä on Nklas, koska heti tärppäsi ja aattelin, että ehkä oman miehen saa suostuteltua isäksi. Mutta että lapsen pidän joka tapauksessa, koska tuskin tulen uudelleen raskaaksi. Ja olin aivan onneni kukkuloilla! :LOL: Pitäiskö jo pitää taukoa palstailusta?
 

Yhteistyössä