Hakutulokset

  1. P

    Yv-viesti

    Miten pääsee lähettämään? Minulla ei näy mitään kirjoitavalikkoa... :o ...blondi.. :ashamed:
  2. P

    miten etsiä ja mistä tiettyä nimimerkkiä?

    eli tuossa kyssä?
  3. P

    KESÄMASSUT 2007

    Missä te nykyään olette??? :snotty:
  4. P

    Sydämen sivuääni

    Hei! Onko kenelläkään kokemusta: käytiin juuri päivystyksessä, kun tytöllä meni henki ahtaalle hetkittäin (ei ole koskaan ennen mennyt). Sai ventolinea ja ventoli-reseptin kotiin. Lääkäri totesi kuulleensa sydämen sivuäänen, joka pitäät tutkia kuukauden päästä ilman flunssaa. Aiemmin ei ole...
  5. P

    Kuvan liittäminen

    Miten saa liitettyä kuvan suoraan tähän omalta koneelta, ettei tarvitse linkkiä laittaa? Kiitos vastauksestanne.
  6. P

    Vaippaihottuma

    Hei! Meidän tytöllä (1v.5kk) paloi eilen peppu ihan uskomattoman nopeasti, kun kakkaa ei kaupassa käynnin aikana hoksattu heti vaihtaa. Kysyisin, mitä keinoja käytätte pahan vaippa ihottuman hoitoon? Itse olen nyt laittanut bepanthen voidetta ja talkkia. Rauhoittunut eilisestä huomattavasti...
  7. P

    Jälkitarkastuksessa lantionpohjalihasten-harjoitteen kokeilu

    Huh, kun oli vaikea otsikoida, mutta lyhyesti: Onko teillä kokeiltu jälkitarkastuksessa, osaatteko tehdä lantionpohjalihasharjoitteen? Kun minulla neuvolalääkäri sanoi (sormet sisälläni),että teepäs nyt harjoite ja sitten sanoi, että hyvin sujuu. No mainitsin tästä tyttökavereilleni ja he...
  8. P

    Munasolujen luovuttaminen

    Hei! Haluaisin tarkempaa tietoa ja kokemuksia sellaiselta, joka on joskus luovuttanut munasoluja. Miten prosessi alkoi, mitä se vaati ja saitko pysyä nimettömänä? Käsittääkseni nimitiedot ja joitain ulkoisia ominaisuuksia annetaan tiedoksi, jotta lapsi voi saada ne 18-vuotiaana ellen ole ihan...
  9. P

    Eronneet

    Minulla on ongelma. Mieheni on avioeronnut ja hänen poikansa kulkee luonamme. Mieheni ja hänen ex-vaimonsa tapaavat aina ja vaihtavat pojan. Olen pyytänyt, ettei mieheni enää tapaisi ex-vaimoaan, poika jo sen verran iso, että osaa itse tulla esim.sisälle, jos tuodaan pihaan. Mies kuitenkin...
  10. P

    Lapsivesien menon tunnistaminen

    Vähän noloa nyt, mutta kun alkaa olla hermojännitys jo pinnalla niin rajusti. Eilen meni limatulppa ja menkkasupistukset on rajujakin...joten kysymys...Eilen harrastettiin seksiä yöllä...joskus klo.00.30 aikaan menin sitten sohvalle makaamaan, siihen nukahdin ja menin sitten sänkyyn ja yön...
  11. P

    Kesämassut Oulusta

    No niin, tänne siis Oulun kesämassut suunnittelemaan tapaamista. Vapun jälkeen varmaan sitten joku päivä olisi hyvä, kaikilla ilmeisesti vapun jälkeen alkaa olla jo äitiyslomakin alkamassa tai alkanut...ellen ihan väärin laske tällä heikolla matemaattisilla aivojen käytöllä... :p Mitäs...
  12. P

    Painontunne ja supistukset?

    Täällä voidaan epätietoisesti ja aika kurjasti: Lauantaina tuli sellaisia supistuksia mitä ei aiemmin ja kipeä olo jatkui iltaan saakka. Illalla alkoi hieman hellittää. Eilen sitten, kun olin seisaalteen, niin tunsin aivan hirveää painontunnetta alavatsalla ja ehkä supistuksia (olen niin huono...
  13. P

    Keskosuudesta

    Hei! Kävin lukemassa tuota keskoslapset- otsikolla olevaa palstaa, jossa olette kertoneet lapsenne syntymäpainon ja viikot, joilla hän on syntynyt. Vierailen nyt teidän sivustollanne tuolta odotuspuolelta, kun huoli kasvaa koko ajan. Minut on määrätty ns.pakkolepoon, kun kohdunkaula oli...

Yhteistyössä