Kesämassut Oulusta

No niin, tänne siis Oulun kesämassut suunnittelemaan tapaamista.

Vapun jälkeen varmaan sitten joku päivä olisi hyvä, kaikilla ilmeisesti vapun jälkeen alkaa olla jo äitiyslomakin alkamassa tai alkanut...ellen ihan väärin laske tällä heikolla matemaattisilla aivojen käytöllä... :p

Mitäs ehdottelette ? Syömään (esim.buffettipaikoissa kiva istua kauan) , kahville...jädelle ?

Pepsukka ja massuneiti 33+2.
 
Kiva, kun Pepsukka otit hoitaakses tän jutun =)

Joskus tuollon vapun jälkeen passaa, äitiyslomalla ainaki minä oon sillon. Tuo buffettipaikka kuulostaa kivalta. Mukava ois syömään mennä, kun tuota matkaa kertyy multa ainakin niin pitkästi, että ehtii nälkä yllättään kun joutuu reissussa pitkään olemaan.. :p

Mites ootko miettiny, että viikolla vai viikonloppuna?
Viikolla mun täytyy ainakin kulkea bussien mukaan, joita kulkee tosi harvakseltaan, tais olla niin, että kahella bussilla pääsee sinne ja takasi päivässä.. Mutta viikonloppuna vois ukon ottaa matkaan niin pääsis autolla, hän vois sitte mennä kierteleen niitä rautakauppojaan sunmuita ;)

Pistäkäähän muutkin ehotuksia!

KuuttiPieni
 
Heissan,

mulle kävis kanssa vappuviikon jälkeen oikeastaan milloin vaan. Tosin viikolla helpommin kuin viikonloppuna, kun nämä uusperhekuviot vaativat aina vähän ennakkosuunnittelua & säätämistä ;) Buffetti on hyvä idea, kun etukäteen ei voi millään tietää mitä yksittäistä ruokaa tekee milloinkin mieli.

Mutta onko meitä oululaisia kesämassuja oikeasti näin vähän...?
 
Moi,

Täällä yksi oululaismassu.. Mulle sopii vappuviikon jälkeen kans parhaiten, paitsi 9.-11.5. en ole paikkakunnalla ollenkaan. Kahvi- tai teehetki passais mulle parhaiten kun joudun maito-ongelmani takia valikoimaan noita ruokia, mutta buffettikin käy jos valikoimaa löytyy :)!

Toivottavasti nähhään :)!
 
Pepsukka81 harmailee
Niini: Tiedätkö itse, missä puffetissa olisi sinulle sopivaa ruokavaliota tarjolla ?

Sopisiko tapaaminen 16.5 vai meneekö liian myöhään ? Itse tietenkin olen sitten jo synnyttämässä ainakin näiden ennakkomerkkien perusteella... :p

Tai sitten sovitaanko jo ensi viikolle ?

Minullekin v-loput tuottaa vaikeuksia, kun miehen poika joka viikonloppu aina meillä.

Pepsukka ja massu 33+6.
 
Moi taas!

Se 16.5. käy mulle ainakin ihan hyvin ellen joudu uusimaan kovin montaa tenttiä :kieh: .. Hmm, täytyy kyllä tunnustaa että aika harvoin oon käynyt buffeteissa syömässä, luulisi että niistä löytyy vaihtoehtoja kaikille? Ehdottakaa ihmeessä, jos teillä on jotain suosikkipaikkoja :)! Lempparini viime kesänä oli Joutsensillan kiinalaisen buffetpöytä, mutta raskausaikana en ole siellä käynyt.. Ulkona syömiset rajoittuu nykyään lähinnä yliopiston ruokaloihin..
 
Miten muille tuo 16.5. sopisi ?

Minulle sopii kiinalainen ravintola todella hyvin. Kiinalainen onkin ollut sellainen ruokavaihtoehto, joka on raskauden aikana mennyt alas lähes koko raskauden... :snotty: ..

Mutta antakaapas muutkin mielipiteitä :).

Pepsukka ja massuneiti 34+4.
 
Hei vaan kaikille !

Eli nyt pitäisi saada päätöksiä aikaan. Jos en minäkään ihan väärin ymmärrä, puffetti on lounasaikaan halvempi! Kuutipientä ei ole näkynyt palstoilla nyt eli silloin ei taida päästä koneelle. Lupasin hänelle laittaa tekstaria eli kysyn häneltäkin tätä asiaa ja laitan vastauksen tänne.

Laittaisiko jokainen mielipiteen (+Kuuttipieni tekstarilla) kumpi sopii paremmin ja valitaan enemmistön päätöksellä sitten

eli tavataan Joutsensillan puffetissa lounasaikaan (klo. 11- (13.00?, tietääkö joku paremmin?) joko ke 16.5. tai pe 18.5. esim. klo. 12.00 ?

Laittaisitteko sopivamman päivämäärän ja haluamme kellonajan. KIITOS, niin päästään sitten tosiaan tapaamaan !

Minä ehdotan 18.5. klo.12.00.

Pepsukka ja massu vielä yhtenä kappaleena 35+3.
 
Pepsukka81 harmailee
Kuuttipieni ei ikävä kyllä pääse nyt tapaamiseen kohdunsuun tilanteen vuoksi eli hänet määrätty tänään vuodelepoon. Tulee kyllä mielellään jatkossa tapaamisiin, jos sellaisia sitten päätetään sopia :).

Miten teille muille- olisi kiva saada tehtyä päätöstä eli laitatteko ehdotuksenne ! Niinille olikin sopinut jo sama aika kuin minulle :).

Pepsukka ja massuneiti 35+4.
 
Nähdään siinä kiinalaisen edessä :) , voi olla nimittäin silloin sisätiloissa, kun siinä ainakin penkki (jos joku haluaa istua) ja sitten, jos sataa, niin ei tarvitse ulkona palella.

Eli nähdäänpäs pe:na 18.5. klo.12.00 !

Muistakaas tulla massut tyhjinä paikalle ja juu, eiköhän sitä massuista tunnisteta toisemme :) !

Pepsukka ja massuneiti 36+2.

:wave:
 
Kuuttipieni tuolla odotuspuolella kyseli, että milloin sitä alettaisiin vauvojen kanssa tavata ! Itse olen tosiaan liikkunut neidin kanssa alusta saakka runsaasti, joten meille sopii kyllä jo alkaa tapaamista sopia.

Sopisiko muille, kaikki ollaan jo käsittääkseni jakaannuttu :) ! Miten olisi vaikka tuolla heinäkuun loppupuolella, päiväsaikaan, esim. jotain piknikkiä ?

Laittakaapas mielipiteitä tulemaan, niin aletaan selkeää päivää sopia :)!

Pepsukka ja neiti 1kk+4 pvä
 

Vähän myöhään meni tämä vastaaminen.. Olisi kyllä kiva nähdä muitakin palstalaisia.. Viime miitissä kaksi viidestä tulevasta mammasta pääsi paikalle. Jos ilmoittautuneita tulee ja päivä passaa niin oon mukana :).
 
Eli Kuuttipienen kanssa ollaan oltu hieman yhteyksissä ja hän olisi ainakin näillä näkymin tulossa Ouluun 1.11.

Ajattelinpas siis, että voisihan sitä sille päivälle yrittää myös isompaa tapaamista järjestää eli kuka olisi kiinnostunut tapaamaan 1.11 ? Paikkaa saa myös ehdotella, samoin kellon aikaa.
 
Pitkästä aikaa toimeuduin tänne asti :) Mulle sopii tuo 1.11, ja oikeastaan mihin aikaan vaan, esim. yhden maissa tai sitten heti aamusta? Coffee shop vai mikälie kahvila se on nimeltään siinä Arinan alakerrassa vois olla hyvä, kun sinne pääsee vaunuilla niin kätevästi.
 

Yhteistyössä