Lapsivesien menon tunnistaminen

Vähän noloa nyt, mutta kun alkaa olla hermojännitys jo pinnalla niin rajusti. Eilen meni limatulppa ja menkkasupistukset on rajujakin...joten kysymys...Eilen harrastettiin seksiä yöllä...joskus klo.00.30 aikaan menin sitten sohvalle makaamaan, siihen nukahdin ja menin sitten sänkyyn ja yön aikana on pitänyt käydä wc:ssa useamman kerran. Neljät alushousut pitänyt jo vaihtaa, kun valumalla tullut housuihin aineita, joka kerta, kun nousin sängystä. Siis luotan nyt, että se on miehen omaa nestettä, joka sieltä valunut, kun eikö lapsivesi valu sänkyyn kokonaan, vaikka olisi makuultaan ? Kauheaa arpoa, mitä sieltä tulee...Minulla siis valahtanut jalkoja pitkin nesteet aina, kun ylös nousin...mutta siis lapsivedet olisi ilmeisesti valahtanut sänkyyn myös makuuasennossa...? Voi tätä iloista loppuraskautta. Kiitän vastauksistanne.

Pepsukka ja massu 39+0.
 
Kirjoitin sulle tuonne kesämassuihinkin.. mutta nyt ku luen täältä tuon sun teksin.. niin olen aika varma että se on lapsi vettä, kun mulla kans just tuolleen valahti aina vaan ku nousin!! Eli soitappa vaan sinne äippäpolille tai minne nyt menetkään synnyttään.. että menet tarkistuttaan ja mulla kyllä alko ne supistuksetki samalla. Että voi olla että sullaki alkaa ne kunnolla pian.
Mutta älä odotuta kauheesti, kun vauvalla ei ole hyvä olla siellä jos sulla ei ole siellä enää vettä!
nyt kipin kapin luuri käteen vaan!!
 
Moonlight: laitoinkin sinulle kiitokset tuonne kesämassujen puolelle ja siellä kerroinkin, että soitin vo:lle teidän rohkaisustanne, vaikka nolottikin :ashamed: ja kesämassuissa sitten kerron, mitä käskivät tehdä (illalla mennä odottamaan supistuksia, kun tod.näk. lapsivedestä kysymys- päivän ajan saa elää normaalia elämää side housuissa, kun vesi kirkasta, ei hätää).
 

Yhteistyössä