Hakutulokset

  1. F

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Heippa teille, pitkästä aikaa. Täälläpä onkin paljon uusia kuumeilijoita... olkoon lapsettomuutenne enää lyhytaikainen:kiss:! Elokuussa meillä oli viimeisin yritys (1. pas = nega) ja se tulee jäämään viimeiseksi koskaan. Olemme mieheni kanssa tehneet elämämme raskaimman päätöksen ja...
  2. F

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Heipsan teille voimanaiset :). Semmoista vaan tulin kertomaan että meidän hoidot jää nyt tauolle loppuvuodeksi. Vuodenvaihteen jälkeen harkitaan asiaa uudestaan jos voimia on. Teille kaikille toivon onnistumisia, pikaista raskautumista ja kaikkea hyvää kauniiseen syksyyn:heart:.
  3. F

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v VOL.2

    Se oli sit siinä, tämäkään yritys ei onnistunut ja unelma omasta lapsesta valuu verenä rättiin. Itkua, surua, vihaa ja katkeruutta tunnen itseäni ja koko maailmaa kohtaan eikä mun pää kestä tätä helvettiä enää. Kiitos teille ja pikaisia onnistumisia teille kaikille:kiss:.
  4. F

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Se siitä sitten. Unelma omasta lapsesta valuu verisenä rättiin eli pas epäonnistui, alkio ei halunnut kiinnittyä minuun. Toivon teille muille parempaa onnea! Poistun nyt ketjusta joksikin aikaa, mulla ei oikeesti kestää pää enää tätä helvettiä, nyt on tainnut tulla eteen se hetki että faktat...
  5. F

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Se siitä piinailusta sitten. Harras unelmamme valuu parhaillaan verisenä rättiin eli tämäkään hoito ei meillä onnistunut. Plussapuhureita teille muille.
  6. F

    Löytyykö pas/ivf piinailijoita?

    Aivan mielettömän ihania uutisia sinulla Ellineea:heart:!!!Tuhannesti onnea, jarrusukkia, maailman vahvinta rakkausliimaa ja kaikkea muutakin nyt että se pieni ihme pysyy mukananne:kiss:! Plussapuhureita teille muillekin ihanat :). Mun toiveeni valuu parhaillaan verisenä rättiin eli hoito...
  7. F

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Anteeksi taas tämä hyvin itsekeskeinen, omanapainen ruikuttaminen, mutku... Voisitteko kertoa onko mulla enää minkäänlaisia mahiksia raskautua tästä pas:sista? Siirtohan tehtiin jo 14.8 ja virallinen testipäivä olis vasta 30.8 mutku testeissä ei vieläkään näy yhtään mitään!!! Luulis sen jo...
  8. F

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    nelHM: sitähän tuo juuri tarkoittaa; siirto tehtiin to 14.8 ja pp1 oli 15.8, jne... En mä tiedä mitän pitäs aatella. Jos totta puhutaan niin olen tikuttanut nyt aamuin illoin ja kummastelen suuresti kun silloin toukokuussa sain plussan jo aikoja sitten kun tähän vertaa, nyt ei tuu ees haamua...
  9. F

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Täti kurkkii kulman takana, vittumaisesti virnistellen:( sen verran häijyt kuukautiskivut jo päällä vaikkei mitään vuodakkaan. Eli negatiivinen oli tämänkin aamun tulos:'(. fenix pp11, dpo14, kp29/29.
  10. F

    Löytyykö pas/ivf piinailijoita?

    Miinusmerkkinen meininki jatkuu täällä, aika kovia menkkakipuja aina välillä, lämmöt koholla, mutta mitään ei vielä vuoda. Vitutus ja suru hankaloittaa arkea:'(... fenix pp11, dpo14, kp29/29.
  11. F

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Miinusmerkkinen meininki jatkuu, menkkakivut välillä aika kovat, mitään ei vielä vuoda, mutta vitutus ja suru hankaloittaa arkista elämää:'(. fenix pp11, dpo14, kp29/29.
  12. F

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v VOL.2

    Heipsan teille tännekin! Täällä piinaillaan ja tuskaillaan kovasti. Nyt on pp10, dpo13 ja kp28/29 ja oireet vaihtelee ihan päivittäin. Nyt vaan vähän nippailee alavatsalla, hetkittäin. Testannut olen jo useampana aamuna ja negaahan se tietty näyttää, ainakin vielä. Usko alkaa oleen totisessa...
  13. F

    Löytyykö pas/ivf piinailijoita?

    ^Kuinka pitkä kierto sulla normisti on? Mä en noihin lämpöjen mittailuihin kauheesti ite luota, sillä jotta tulokset olis edes hitusen luotettavia niin seurantaa pitäis olla tehtynä jo pidemmältä aikaa ja ihminen kun on niin monimutkainen kokonaisuus että pitäs melkeen mitata aina jopa samaan...
  14. F

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Suloisen sunnuntaiaamun tyly tikutuksen tulos: nega, taas. Onkohan nyt niin että tälläkertaa ei ole edes kiinnittymisyritystä kun en vieläkään saaviisaria tikussa värähtämään :( ? Alavatsalla vähän nippailee ja jos kaikki todella menee näin päin p*rsettä niin huomena tulee täti kylään. Hoh...
  15. F

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Heippa taas! nelHM: lupaavalta näyttää muru:heart:... Tämän aamun tulos oli aivan yhtä blancko-tyhjä-väritön-nega kuin aiemminkin :(. Pientä alavatsanippailua vaan ja thats it. Normikiertoni mukaisesti huomenna pitäs taas tädin tulla kylään ja olo on kyl niin pettyny; tällä kertaa ei näemmä...
  16. F

    Löytyykö pas/ivf piinailijoita?

    ^Voimia sinulle Toiveessa, uskon silti että sinäkin voit onnistua, siis ihan nyt tällä yrityksellä:hug:! Mulla ainoa oire on hetkittäinen nippailu alavatsalla ja tietty toi ärsyttävä selkäkipu :(. Kuukautiset alkaa varmaanki huomenna, normikiertoni mukaan se ainaki menis niin ja koska...
  17. F

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    StellaI : Meillä kans tuo siittiötiheys oli max 2 milj. ja niistäkin valtaosa hyvin huonosti liikkuvia ja epämuodostuneita. Ainoa mahdollisuus meillä on siis tuo icsi. Lilja: hirmusti voimia sinulle tuohon todella haastavaan tilanteeseen:hug:! Ja kaikille muillekin toivon jaksamista näiden...
  18. F

    Löytyykö pas/ivf piinailijoita?

    Heissan taas :). Tulevaisuudesta ollaan vähän puhuttu, vaan mitään ei olla vielä lyöty lukkoon. Koska me emme halua ryhtyä sijais- tai tukiperheeksi eikä meillä enää ole mahdollisuutta adoptioon niin olemme päättäneet että icsi + pas -yritykset riittää. Sitä ei vielä tiedä miten monta...
  19. F

    Löytyykö pas/ivf piinailijoita?

    Tervetuloa mukaan Mandala :D ! Mulla on käytössä luget ja en kyllä tiedä mitään ällöttävämpää kuin niiden tahnapalleroiden asettelu... tai se on tietty vähintään yhtä ällöä kun sitä tinttanaa tahnaa valuu ja valuu ja valuu:x... ON: negatiivinen oli tämänkin aamun pc:n liuskan tulos. Vointi...
  20. F

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Negatiivinen linja jatkuu; pc:n liuskatesti ei antanut vielä edes haamua tai viivanpaikkaa :(. Muuten vointi on aika oireeton. (Anteeksi tämä kovin itsekeskeinen omanapainen pikatilitys taas :( ...)

Yhteistyössä