Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
nelHM edelleen musta näkyy viivasta!! Jäntskä homma kyllä.

boom toivottavasti oli hyvin säilötty ;)

HooKoo, pirulaisen kamera, mä tahdon nähdä sun kuvia!!!!!

Omanapa: Tän aamunen testailu:

Testiajalla:

5min:

Kuiva:


Ite en kyl edelleen mitään tavota...kovin toivon et loppu viikosta rupeis edes jotain näkymään !
 
Mä oon kokeillut greippimehua muutamissa kierroissa, mulla ei kyllä toimi. Itse asiassa limat vaan vähenee... Nyt tässä meneillään olevassa kierrossa oli kans greippimehu käytössä, limat normaalia vähemmät, ovisplussa tuli ihan normaalisti kp 13 niinku ennenkin, sitten lopetin mehun juomisen ja limat tuli kp 16, vähän niinku jälkijunassa. Musta vähän outoa.

Ja oviksesta lähtien lasi punkkua illalla :p

Saa nähdä miten tässä kierrossa käy.
 
Eikös ne vehnänalkioöljyä oo kehunu? Itellä tässä kierrossa vehnis ennen ovista 5ml joka aamu (saa esim Lifestä ja kuulemma Prismoista). Sitten oviksesta eteenpäin punkkua 12 cl /ilta. Viime illat on jostain syystä ällöttänyt enempi.. KP21/24-25. Viimeyönä näin unta, että näytin miehelle raskaustestiä jossa on haamu ja ajattelin sitä enteeksi ja eikun pissalle tikulle, aivan tyylipuhdas nega ja viel se testi minkä pitäis näyttää 6pv etukäteen. mut onko kokemuksia, näkyykö plussat näin lyhyessä kierrossa ajallaan?
 
Greippimehusta. Sehän pitää alottaa kp1 ja käsittääkseni perustuu foolihappoon joka lisää limoja. Kolmosta yrittäessä koitin ja ovis oli nii kioee että en voinu esim.lenkillä käydä ku tuntu että munikset räjähtää. Täältä savosta ei vaa nykään enää saa sitä Valion greipoimehua mihin foolihappoa oli lisätty.. mistään! Ne muut greippimehut on iha turhia. Tai näin mie ajattelen.. ku ei niissä ole foolihappoa. Ite syö edelleen imetyksen ja raskauden jäljiltä mamma vitamiineja ja siinähön on foolihappolisä.

Punaviiniä koitin keväällä yhdessä kierrossa. Sit eikö ole aspirinin syönti oviksen jälkeen kiinnittymistä ajatellen?

Myrtti En näe kyllä noissa mitään vielä :(

Mulla tosiaan vuoto lopöu eilen päivällä. Lämmöt koholla mut oon kipeenä. 3/4 muksuista kipeenä ja itekin. Taifan tilata tikut iha suomesta ja alottaa heti ni ei tuu viekkareita :D
 
Ok, siis se perustuu foolihappoon! Viimekierrossa söin raskautta suunnittelevalle tarkoitettua vitaaminilisää, jossa on juuri foolihappoa ja limat oli pitkästä aikaa hurjan runsaat. Täytyypä jatkaa popsimista. Mä pelkään että aspirin lisää verenvuotoa?? mullahan on yleensä oviksen jälkeen rusehtavaa limaa monta päivää.

muoks. Mä vuodan muutenkin menkkojen aikaan usein viikon kuin seula.
 
Viimeksi muokattu:
Niinjuu ja foolihappoa oon syöny 400mcg Foliren 1kps aamussa kans jo kaikki 5 kiertoo. Seuraavaks sitten ukolle sinkkiä ja itelle noi raskaus-imetys pillerit, jos kaipaa muitakin. Valion /Tropicanan greippimehu sen olla pitää, toi Rybb/Deckers on ihan turhia kaloreita ja turvottaa muutenkin toiveesta turpean alamahan.. :)
 
Eikös ne vehnänalkioöljyä oo kehunu? Itellä tässä kierrossa vehnis ennen ovista 5ml joka aamu (saa esim Lifestä ja kuulemma Prismoista). Sitten oviksesta eteenpäin punkkua 12 cl /ilta. Viime illat on jostain syystä ällöttänyt enempi.. KP21/24-25. Viimeyönä näin unta, että näytin miehelle raskaustestiä jossa on haamu ja ajattelin sitä enteeksi ja eikun pissalle tikulle, aivan tyylipuhdas nega ja viel se testi minkä pitäis näyttää 6pv etukäteen. mut onko kokemuksia, näkyykö plussat näin lyhyessä kierrossa ajallaan?
Ei taida riippua kierron pituudesta, vaan oviksen ajankohdasta ja siitä kuinka nopeasti on kiinnittynyt. Vielä on siis hyvät mahkut plussata! :)
 
Laitahan Jadey huomenna sit lisätietoa testin tuloksesta ! :) pidän peukkuja.

Tilasin just Raskauskeijulta 2pkt Pregcheckin testejä ja sit ihan kokeilumielessa jotai First Response testipuikkoja (voi testata jo 6 päivää ennen kuukautisten oletettua alkamista.) hmm.. :D Toivottavasti tilaus tulisi nopeasti perille! Keskiviikkona tiedossa reissu.
 
Mä oon kans syönyt vuoden foolihappoa ja joissain kierroissa tosiaan kokeillut kp1:stä alkaen Tropicanan greippimehua. Tässä kierrossa siis kokeilussa punaviini! Nyt tilasin Kotitestistä myös jotain "Conceive Plus" -liukuvoidetta, joka lupaa pitää siittiöt pidempään elossa tms. Tiedä häntä. Onko jollain kokemuksia?
 
heissulivei :wave:

omanapaa samantien: dpo9 ja ostin pc-liuskoja enkä mielestäni saanu siihen kuin harmaanviivanpaikan vaan.. huoh.. ja mitä kameraan tulee saan vasta uuden ostettua keskiviikkona (taas) mieskii koitti sitä eilen rassata ei vaan toimi.. vaan meinasin seuraavan kerran malttaa testauksia ke tai to. lauantaina dpo 14 pitäs mensuunit alkaa.
mutta näin nyt sitten täällä :)
Mitä foolihappoon tulee tilasin aikoja sitten halpatestistä foolihappoja ja sitte syön lisäksi kaksi vuotta putkeen jo mama-raskausvitamiinejä. ja greippimehua kokeilin tähän kiertoon, enkä huomannu kuivia paikkojen olevan :D

muoks. pitää lisätä oireita ei ole juurikaan mitään : / kaitpa se joku merkki..
 
Viimeksi muokattu:
First Signal- testi plussa testiajan jälkeen KOKEMUKSIA? Kukaan raskautunut oikeasti?
Täällä mietitään onko mitään mahdollisuuksia että testiajalla muuttunut mitätön haamuviiva olisi sittenkin saattanut muuttua plussaksi?

Testiin tuli aivan selvä plussa, mutta vasta testiajan jälkeen. Menkat myöhässä noin viikon.

Onko kellään kokemuksia ko. testistä ja näistä haamuista, ja vielä tärkeämpänä onko plussa aina plussa vai onko selkeästi väärä tulos testiajan jälkeen kun voivat näyttää mitä sattuvat. Pregcheck nega, ja RFSU:ssa näkyi ehkä haamun tynkää...RFSU:n testi näytti siinä pahvialueella, sen ohuen muovin alla kaikissa testeissä viivaa, aivan selvää värillistä viivaa. Kuuluuko sen olla kontrolliviivan välittömässä läheisyydessä vai onko se niin että aina vaan tulee siihen?
 
Fenix kulta.. voi oon pahoillani. Mutta tarkoittaako tuo pp11 että siirto tapahtunut 11 päivää sitten? Jos näin niin eikö sinulla ole vielä mahdollista plussa saada? Mie ku en noista ymmärrä..

EllaMamma Tarkotatko rfsu:ssa että siihen sen punasen jälkeen kun on se ohut muovi, ni sen alla viiva? Ei siis varsinaisesti testialueella? Jos näin ni ei se mitään merkkaa.. värikertymää siihen kait vaan tulee. Siitä toisesta testistä ei ole mulla kokemusta mutta jos selväksi plussaksi muuttuu niin väyön nostattelis itellään toivoa! Kuvaa pliis ;)

HooKoo On siulla vielä aikaa.. niin toivon sullekin jo sen pysyvän plussan <3

Oma napa Mulla on iha todella kipeät nuo rinnat ja täyteläisen oloset ja maitoa tulee, ei tarvii ku vähä näplätä. Pieni lorahdus, ehkä rkl:nen, tuli vvaaleeta verta ku oli tiöannetta päällä ja piti nostella ja ponnistella kaikkee. . Muuten siis ei mitään. Joten 1 vrk:n kesti menkat. Vähän on jännä olo kaikinpuolin ja huolestuttaa miks. Tää lenssu ei tosin helpota oloa yhtään. Sori parmatus.
 
nelHM: Juu aattelinkin ettei rfsu testi mitään merkkaa..lähinnä tuo First signal vähän jännittää kun oon lukenut paljon että antaa vääriä plussia testiajan jälkeen...miten kuva liitetään? aijaa.com vai saako jo kännyllä jotenkin?
 
nelHM: sitähän tuo juuri tarkoittaa; siirto tehtiin to 14.8 ja pp1 oli 15.8, jne...
En mä tiedä mitän pitäs aatella. Jos totta puhutaan niin olen tikuttanut nyt aamuin illoin ja kummastelen suuresti kun silloin toukokuussa sain plussan jo aikoja sitten kun tähän vertaa, nyt ei tuu ees haamua, perkele:headwall:.
Kai tässä vielä jonkinmoinen pikkiriikkinen mahdollisuus on, kun kerran virallinen testauspäivä on vasta 30.8 vaan kun noi kuukautiskivut on jo melkoiset, taitaa vaan noi luget pitää sittenkin vuotoa poissa...
 
Fenix Täytyy toivoa myöhäistä kiinnittymistä sit.. mie nii toivon sulle sen vauvan!

EmmaMamma Aijaalla mie kaikki linkitän ja siis puhelimella aina. Koskaan käy tietsikalla. Ihan helppoa se on. Käy koittaa =)

Vielä minäitsetässätaas! (Sori)! Minulla on tosiaan aika kovia ajoittaisia alaselkäkipuja ja vasempaa alamahan sivuun vihloo kovastikin. Itse vuodon aikana ei ollut kk-kipuja ja ku nääkään sellasia nyt ole. Oisko siel joku tulehdus? Ainakin sillo ku ultrattiin tuulimuna ni otettiin kaikki näytteet tuolta ja sillo ne oli ok. No en tiiä. Oon niin törkeen väsynyt nyt että kaikki ottaa aivoon ja suurenee potenssiin sata.. yksin kuumeessa pyörittäny tätä huushollia ja kipeitä lapsia hoitanu aamusta iltaan.. vähän herkistää jo tähän aikaan.
 
Tsemppii Fenix :hug:

ON: Mä oo asiaa niin kun yhtään aatellu kun mul on järkky flunssa. Rupesin vaan siskolle tänään puhelimessa puhumaan että kun inhottava lunssa on, kun välil ihan tajuttoman huonoolo, kunnon etova olo. Sit sisko vaan heitti, et eikös sul aina raskaana ole samanmoinen olo (sisko tietää et yritetään, myötä elää, on itse lapseton ja hoidoista huolimatta ei aikoinaan tärpännyt). Mut siis voiko näin vahvat oireet tulla vaik ei olis tikuis ees sit viivan paikkaa, vai olisko kumminkin tätä lunssaa????
 
Huoh. Eipä tarvinnut testailla, kun kp35 vaihtui päivän aikana kp1. Niin raivostuttaa nuo normaalisti säännöllisen kierron pidennykset, kun aina vaan jotenkin sitä toivoo niin kovasti. Nyt siis menossa kp12 ja päätin, (tai ainakin kuvittelen päättäväni) etten tässä(kään) kierrossa tikuttele, kun meni monta kuukautta ihan niiden tikkujen mukaan koko elämä. Liikaa yritystä kai takana, mutta jos ei tästä kierrosta tärppää, niin en enää jaksa taas yrittää. Huoh. Ja huoh. =(
 
Myrtti Kyllähän joillakin on voimakkaat oireet jo ennen plussaa. Tosi monella. Se on nii yksilöllistä. Peukutan sua täällä!!

Hukkapala Voin kyllä samaistua noihin sun fiiliksiin.. varsinki testailusta. Välillä tuntuu että se hallinoi ihan liikaa ajatuksia ja tekemisiäkin. Toivottavasti tämä olisi sulla se onnellinen kierto!

Minä kahtelin suihkuun mennessä aamun testejä. Kyllä tyo pc antaa sitten ärsyttävää viivaa. Kyllä se ihan selkeesti tossa päivän seisoneessa tikussa näky. Otin kuvan uudestaan.. ei iha yhtä selvä tän kautta mut laitanpa silti. Se on tää pakkomielle..

20140825 212730
 
Viimeksi muokattu:
Myrtti85, mulla esikoisesta alkoi 2-3 päivää ennen plussaa etominen :) plussasin 3+2. En eka uskonu että on ees mahdollista, mutta oli se :D plussapäivänä (haalee) oli semmonen vatsatauti-olo. Edellisenä tyylipuhdas nega.
 

Yhteistyössä