Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Myrtti Nyt muakin jännittää sun puolesta!! Kuvaa sit heti tulee!

Hei apua! Koitin Raskauskeijun sivuilta tilata niitä davidin vaaleanpunaisia ovisliuskoja mut ei siellä enää ole sellaisia :O. Eikä niitä taavetin vihreitä r-testiliuskojakaan. Siis mistä mie saan niitä pinkkejä tikkuja nyt?!! Tykkäsin niistä ovistesteistä ja haluan samat tilata nyt. Eikö se raskauskeiju just niitä myyny??

joa
Myrtti toivotaan että oireesi enteilevät plussaa! :heart:

nelHM, mulla noi pct tekee ihan samaa. Ja rfsut. Vaan kun monasti ei ole muita saatavilla :/ tympeää sitten niitä viivanpaikkoja tiirailla.
Oon siinä käsityksessä että tuo pc kuitenkin tosipaikan edessä piirtää selkeetä viivaa aika herkästikin??
Voi kun pääsis testaamaan, meinasin jo ostaa raskaustestejä kaupasta että saa edes jotakin uittaa.. :LOL: täällä päin kun ovistestejä ei löydä sitten mistään marketista. :|

Mammaksilta saa niitä vhreitä davideja mut ovistestit on vihreitä siellä kans ja menee LH kirjailu pitkin vihreetä osaa..
Mä tilasin raskauskeijulta jotain vaaleenvihreitä/ limenvihreitä ovistikkuja, tänään kait pitäs tulla. Jossain sivustolla kyllä törmäsin niihin vaaleenpunasiin kun etsin vaihtoehtoja, vaan en kyllä enää muista missä niitä näin..

Kiitos vastauksista. Mut mie haluun ne pinkit tikut :/. Miusta ku se oli raskauskeiju.. davidin r testiliuskat oli violetissa paketissa ja tumman vihreitä ja ovisliuskat pinkkejä ja pinkki paketti ja niissäki lukee david. Nyt siellö on just vihreitä o testejä ja sinisiä r testejä. Mistä mie sit oon niitä taavetteja tilannu :O ? Siinäpä mulle dilemma tälle päivää.
Ja siis alkaako mulla menkat uudestaan? Pientä vuotoa tuli ja mahaan koskee. Toivottavasti ei ala! Mun kroppa on iha sekasi!!

joa
NelHM, sielä mammaksin sivuilla on väärät kuvat, eli kun tilaat niitä " sinisiä " raskaustestejä niin saat juurikin davidin tummanvihreitä testejä! Oon kahdesti tilannu sieltä nyt kesän aikana :)

Myrtti Joo mie nään kans alareunassa viivan alkua =). Katso tummuuko se ajan kanssa. Nuo pc:t iha plussatessakin miulla ainakin tummu vasta testiajan jälkeen selvemmäksi vaikka haalea plussa tulkki testiajalla näkyviin. Jännää!

Täytyy juu perehtyä noihin testilöihin päikkäriaikana =)

myrtti miekii nään alareunassa :)

nelHM: mammaksi myy taavetin tikkuja (tilasin ison satsin sieltä testilöitä)
kotitesti myy sofin testejä, sieltä omat onestepit ja sofit ainakii ostelen.

ON: Mä muuten tänään ostin netin kautta uuvven kameran, pitäs tulla parin päivän päästä :D Aamusesta dippasin pc-liuskan ja siihen mielestäni tuli pinkkihaalee viiva joka kuivuttuaan meni harmahtavaksi.. että menee kyllä oikeesti usko noihin peeceen testeihin :stick: ainut mihin taidan luottaa on sofin testit ja digi tietty.. viime kierrosta kaksi digi on kaapissa, vaa en halua niitä todellakaan vielä käyttää. dpo10 ja kp27/28-30 tänään..

Nopee omanapa päivitys.

Mulle voi nyt päivittää kp1/? yk5

Nyt sitten alkoi kierto, toivottavasti hiukan runsaampana kuin aikaisemmat :D Katsotaan vaan niin nyttenhän se sitten tärppää :D Kävin nimittäin aamulla työhaastattelussa ja sain vakiduunin :D

Onnea S4nnn vakituisesta työpaikasta! Se on tosi iso juttu :flower:

Tässä heti omaa napaa. Eilenhän se haamujen isoäiti ei ollut vahvistunut, mutta nyt näyttäis et on. Mitä mieltä olette? Joko uskaltais digiin pissiä. Ei malttais odottaakaan.

Tämä on se isoäiti dpo9:
IMG haamujenhaamu

Tämä on ihan testiajalla tän päiväinen dpo11 ja kyseessä siis herkkä testi:
IMG haamu

Olin eilen niin masentunut kun ei tässäkään kierrossa onnistunut, oishan sen viivan pitänyt vahvistua. En meinaan eilisessä tikussa nähnyt kuin viivan paikan.

s4nnn Niin sulle piti onnea työpaikasta sanoa, onnea =)

Laitoin kyselyä raskauskeijulle ovisliuskoista. Vastas että vaihtaneet molemmat liuskat davideista sellasiin one stepeihin mktä ei mjut suomessa myy ja valmistaja on sama ku davidin testeillä. No tilasin sellasen paketin molempia :D

moi kaikille! mä oon seuraillut teiän juttuja jo monta viikkoa,tai no ehkä pari vko.
ihanaa ollut lueskella ja seurata teitien testejä! itellä vauvakuume painaa päälle...en kyllä tiä onko järkee vai ei...mut nyt vaan on semmonen olo et viel se yx mahtuis mukaan porukkaan,mulla siis 10v 6v ja 2v muksut.

oloja on ollut vähän sikinsokin viikon verran,mahan nippailuja ei kuiteskaan päivittäisiä,väsymystä,tänään oli kaamee väsymys,oli pakko kellahtaa sohvalle ennenkuin eskarilaista lähin hakemaan.
ja vilun väreet:D

meillä ei kuitenkaan oo tässä kierrossa ollut seksiä kuin 3krt ja 1 lisänä mut silloin ei menty loppuun saakka. ja ovuloinut oon sen oon alkanut tuntemaan ennen en siis tuntenut,mutta maha kivut on kyl aikamoiset!

jadey hieno viiva sulla,onnea!

• Tykkää
Reactions: Jadey
Mä tykkään kyllä pregcheck ovistesteistä :) eka luomukierto raskauden ja pillereiden jälkeen meni davidin vaaleenpunasilla,kun niitä sai halvalla paljon ja en tienny millanen kierto :D mutta joo,selkeät ovisoireet on kyllä. Tänään tuli nega ovistestiin, valkkaria valuu silti, vaikka oviksen jälkeen muuttuu ihan kuivaksi..hmm :) ennen esikoisen plussaa oli samaa,nyt tosin vasta oletettavasti dpo2. Aika matelee!! :D

Mikä dpo myrtillä? ihan kun näkyis viivan alkua!

Jadey onnea viivasta! :)

• Tykkää
Reactions: Jadey
Pakkohan se digi oli tehdä, vaikka jännittikin että näkyykö mitään kun ei ole aamupissi.
Tänään siis vasta dpo11.

Tossa kuva ja vielä se haamu kuivana. Aika jännä että toi digi näyttää noin aikaisin. Oon luullu jotenkin, et ne ei oo niin herkkiä..

Onko muilla kokemusta?

Digi:
IMG Clearblue

Haamu kuivana:
IMG haamu kuivana

Huh, nyt voi alkaa miettii et miten saan oltua, kun ei voi vielä kertoa kenellekään. Aiomme kertoa vasta kun se alkaa näkyä tai sit nt-ultran jälkeen, et ois pienempi riski mennä kesken.

Tsemppiä jännäilijöille!! Jään seurailemaan miten teillä menee :wave:

• Tykkää
Reactions: Sphinx ja Tanya85
NelHM.. anteeksi ku vielä spämmään. Mut musta noi ei oo mitään viivan paikkoja. Kantsisko käydä HCg mittauksessa? Jos vuotokin oli heikko. Ihan vaan ettei oikeesti oo jääny mitään siitä sun ed.raskaudesta. En millään pahalla jauha tätä mut mulla on kokemusta sellasesta. Testit voi näyttää negaa tai just sellasta mukahaamua riippuen sattumasta. Toiv ei oo kyse siitä mut kaikella hyvällå vaan huutelen. Kohtutulehdus ei olis iloinen päätös kaikelle.

Tammityttö Ei minuu haittaa. Kiva vaan kun otat kantaa. Kyllä tämä minuakin hämmästyttää. En usko että olisi siitä edellisestä raskaudesta kun se hcg oli jo 2 siinä vikassa kontrollissa.. mut tiiä sit. Tää vuotokin on nii jännä juttu. Mie ostin tuplapaketin noita apteekin omia. Teen aamupisusta sen toisen ja sit jos posti tois päivällä lisää. Jos nyt jokaisessa jotain niin sitten kyllä vois kysellä jostain. Mie vaa inhoon täällä neuvolassa asiointia. Ei kivaa kohtelua aina ollu ja tää asia niitä provosoi v*ttuilee vaa lisää. Niiden mielestä ei tarviis haluta enää viidettä lasta.. siks välttelen julkiselle puolelle menoa.

Moi taas tauon jälkeen!

Mites se nyt olikaan noiden PREGCHECK-testien kanssa? Antaako ne järjestään roskishaamua? minä oon aiemmat hävittänyt ja taas sain sitten sellasen roskishaamun, joka ei ainakaan mitenkään hyvin näkynyt testiajalla, jos ollenkaan (sitä näkee mitä haluaa..) Mut nyt on sitten ihan selvä viivanpaikka ainakin, jos ei muuta. Kuvaan koitin saada sitä, mut aika huonosti näkyy.

Hitto! Kävin nimittäin ultrassa ja sieltä löytyi kohdusta 2mm halkaisijaltaan oleva nesterakkula tai onkalo tai joku JA toimiva keltarauhanen ja kp 70. Raskaus voisi olla mahdollinen myös, mutta hyvin epätodennäköinen, mut siis nyt tuo tuollasta näyttelee tuo PC. Voin koittaa laittaa kuvaa, kun saan aikaiseksi, mut miten on? Antaako se järjestään viivanpaikkoja yms. ?

Yhteistyössä