Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
fenix: :hug: oon todella pahoillani :( niin epäreilua..

nelHM: mä en osaa tosta kahtoo tota sun testii.. mä aina revin noi kuoret huitsinnevadaan, ne on vaan tiellä :D

ON: huomenna, viim. lauantaina pitäs menkat alkaa.. tänään siis dpo10.. tein joo päiväpisusta pc liuskan ja siihen tuli pinkkiviiva (joo omasta mielestäni) katoin kyllä päivänvalon kera niin hailura pinkki siinä oli jopa kuivanakii :) vaa en tiiä ei oo mitään oireitakaan, ei raskauteen viittaavaa eikä menkka tuntemuksia. ei ollu kyllä pienimmäistä oottaessakaan mitään oireita. mene ja tiedä..

• Tykkää
Reactions: iloksi ja Jadey
Kiitos nelHM :)

Mä tässä rupesin miettimään et kuinka onnellinen sitä ihminen voikaan olla kun täti tuli kylään :D Äsken käytiin katsomassa isompaa asuntoa ja toivottavasti sekin nyt sit tärppäis niin oispa onnenpäivä :D Työpaikka, menkat ja asunto samana päivänä :)

neIHmmustakin sun tapaus kuulostaa oudolta...mäki suosittelen et menisit lääkäriin tsekkaan tilanteen ja kaikki arvot.

täällä vahvat alavatsa oireet...jos täti ei yön aikana tuu,teen aamulla testin...

s4nn sulla ollu kyl tosissaan onnenpäivä! onnea työpaikasta,ne kun on kiven alla.

kaikille plussatuulia

siskolla munkin silmiin selkeesti näkyy pinkkiä viivaa :)

Fenix halit ja tsemppii <3

Mä meinasin huomen aamul tehdä PC:n puikon (ostin ekaa kertaa semmosen), onko siis yhtä hyvä kun noi liuskat? Aamuun enää pitkä aika!!!!

Kyllä noi pc:t todellakin tuota viivanpaikkaa tarjoaa herkästi, mulla nyt dpo6 ja päivälirusta huvikseen dippasin. Tuollainen kummajainen piirtyi;

Ensin tuli tämä

Sitten kuivahtaneena tällainen

Mulla on jotenkin sellainen fiilis, etten ole varmaan ovuloinut ollenkaan :-/ oletetun oviksen jälkeen lämpö nousi, mut nyt on sit sen jälkeen aamulämmöt sahannut ollen alimmillaan ihan normilukemissa, iltaisin kuitenkin yli 37 kun normi on about 36-36.3.

Viimeksi muokattu:
Tässä nämä minun tämänpäiväset siinä järjestyksessä, kun on tehty. Kaikissa näkyy nyt kuivana nuo viivat paremmin tai huonommin. Keskimmäisessä oli ihan selvin, muttei mikään niistä tainnut tulla ihan hetikään testiajan jälkeen, saatika testiajalla. Vasta siinä puolen tunnin kohdalla alkoi näkyä.

Mitäs sanotte?

niin ja taustaa: Menossa kp 70. Ultrassa näkyi toimiva keltarauhanen, erittäin muhkea limakalvo (estrogeenivaikutteinen limakalvo) ja jokin 2mm halkaisijaltaan oleva vesirakkula/onkalo tai jopa vauvan alku. Tästä ultrauksesta minä sitten innostuneena päätin tehdä testiä päiväpissasta ja kun niihin alkoi ilmaantua roskishaamuja, niin...Nyt jännittää, jos vaikka... jos vaikka.. <3

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Pecanpie
sisko36 minäkin näen viivaa!!! Jes!

Tikru kiitos kun teit testin! Harmittaa ihan, jos tuo on vaan tuollanen hutiviivojen antaja. Toivottavasti teille olis siellä vauva tulossa, ku nkuitenkin jotain minäkin näen noissa!

Myrtti minullakin käsitys, että ovat sama apteekin oman kanssa! Eli eiköhän ole ihan hyvä testi :)

iloksi On kyllä todella pinkkejä viivoja pc:n liuskoissa. Ao:ssa ei niin selvä mut jotain siinäkin. Mutta ei kait tollasia tule ilman hormonia? Jännä on sun tilanne! Onhan sulla aamuksi testi?!

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: iloksi
Oi ihanaa, Jadey. Onnea teille. <3 toivottavasti kaikki menee hyvin. :)

..itse testailin eilen aamulla ja tänäaamuna, tulos on samanlaista viivanpaikkaa joista kuvia aikaisemminkin laittelin.. (joten en niistä nyt kuvia jaksa edes laitella)
Nyt odottelen kerkeääkö tilaamani testit tulla. Huomenna käännän nokkani kohti Tallinnaa.

Tsemppiä kaikille piinailijoille. <3

Apua!!!! auttakaa...oliko noi rfsu:n testit siis kuin hyviä...näyttikö viivanpaikkaa vai??

mulle tuli nyt aamupissasta hyvin haalea haamunen! mulla ei oo kameraa,ja kännykän kamera on sumee paskana..joten kuvia en saa....

mut siis hyvin haalea haamunen on! tai sit se viivanpaikka?

iloksi keskimmäisessä testissä näen jotakin

mä en ois tätä okin maailmassa uskonut jos tässä nyt raskaana ollaan! kerta mulla todettu pco ja monirakkulaiset munasarjat,viimeinen yrittämällä yritetty vauva sai alkunsa clomeilla....

mut siis niiin oudot tuntemukset ollut kyllä,väsymys ja toi et mun alaselkä ollut kuin tulessa!

• Tykkää
Reactions: iloksi

Yhteistyössä