Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
NeIHM siis oliko noi missä viiva selkee r-testejä?? ja sullehan on tullu muutreskin sitä viivaa...eikös tarkoita et raskaana olisit...vaikka sulla vuotoa ollutkin? voihan raskaana tullakin menkat..joillakin

omaan napaan...ei muutoksia,menkkanippailut jatkuu,ja väsymys...pitäiskö tehä iltapissasta viä testi?

koska tekisit digillä testin itse?

onnea plussanneille ja haamuilijoille :)

omanapa: ei menkkoja, ei plussaa, aamusta lähtien neganeganega v*ttu :ashamed: tein vielä apteekin oman (sinikorkkinen) siihen piirty haaleanhaaleahaamu :) vaa tänään kun kävin kaupassa en ostanut testejä vaan sidepaketin, jos yhtään itseäni tunnen kohta alkaa menkat (niinkun aina)..
Mitä sitä rupeis tekemään elämässä ettei tää pyöris 24/7 mielessä.. nyt kun on kotona pienten kanssa niin elämä hullunmyllyä näitten testauksien kanssa. Taidan kohta panna pillit pussiin lapsenteon osalta, pää ei kestä tällästä kauaa.

nelHM :O Onpa todella vahvoja viivoja, jos on vaan jotain viivanpaikkoja tai haamuja! Pakkohan tuon on olla positiivinen? Minä en tainnut ihan noin vahvaa saada, mutta kuitenkin. Ja tänään tein taas PC:n saamatta siihen mitään oikeastaan. Kuivana näkyy joku viivanpaikantapainen.

Hitto noita testejä!

En kyllä ymmärrä minäkään noita testejä. Ovis ei plussa miusta mut ei se kaukanakaan ole. Tein vielä toisen ovistestin äsken ja testiviiva ilmesty siihen heti, ennen kontrollia. Mut miusta se ei plussa ole vieläkään. Teen se toisen r-testin aamulla siitä paketista. Sit pitäs tulla se keijon puketti jo huomenna.

HooKoo Mie voin allekirjoittaa nuo sinun tuntemukset 100%. Mie en kans jaksa. En hitto tajua miksi pitää edes testata ku menkat oli ja meni, vaikka lyhyet olikii. Sitä vaan tää homma jää päälle enkä osaa lopettaa. Oikeen raivostuttavaa. Jotenki se että vika kierto ku yritetään, antaa mulle muka luvan räjäyttä se mopo avaruuteen asti tän testailun kanssa.

Mut tuossa vielä täysin kuiva pc r-testi.
20140827 214357

nelHM tuo kuiva näyttää ainakin viivanpaikalta, kun se on kuopalla. Oon joskus sekottanut oikeeseen viivaan, kun tietyssä kulmassa ilmestyy varjo. Mutta tsemppiä kiertoon!!

Omaa napaa.. tänään ollu ihan kauheen paha olo, oksettanut koko päivän :/ dpo 3 vasta, joten johtuu varmaan jostain muusta, kun siitä mitä toivoisin.. :D pissalla joutuu kans ravaamaan, siihenkin voi olla monia syitä. Esikoisesta pahoinvointi alkoi tosi aikaisin, muutama päivä ennen plussaa, jonka tein dpo10.

Ostin valmiiksi paketin pregcheckin liuskoja, miten maltan olla testaamatta!! Nyt siinä testaamisessa ei olis mitään järkeä. Millonhan aikasintaan uskaltas..?

boom Ei siinä ole kuoppaa. Tän mie jo miehelle näytin äsken, kun yleensä en näyttele. Ihan siinä värillinen viiva on. Tai sit myö molemmat ollaan oikeesti jo hulluksi tulossa :D. Märkänä oli pinkki. Mie oon nii tuhat näitä tehny.. mutta.. pakko olla ovis tulossa ja reagoi siihen? Ja tärppi kierrossa kun pc:n ovistesti näytti tuolta, taavetti oli selvä plussa. Kaikista parasta ois ku herkiäis koko homman ja antas mennä vaan painollaan. Huoh.

nelHM sit kuva hämää kun näytti zoomattuna kuopalta :) katoin uudestaan niin näyttäs valkoselta viivalta jonka toisessa reunassa jotain, reagoiskohan sit ovikseen ninkun sulla aiemminkii :)
Liika tiirailu ei kyllä oo hyvästä, tiedän tunteen! Nyt aion yrittää malttaa ite pitää tän homman kurissa :D

boom Pitäisitkö sitä kuria miunki puolesta?! Tää on iha hullua kun raskauteen en usko en sitten yhtään.. siis edellis kierrosta. Nykysestä toivon kyllä että ajallaan saan testata ja oikeastk saada raskautta tarkoittavan viivan..Niin pittää silti vaa testata.. ne on ku nuo olot outoja ja menkat varsinki.. sitä lähtee asiaa kelailee ni paisuu tässä kaalissa vähän liiankin. Mulla on hyvä mielikuvitus :D

Minä intoonnuin tekemään vielä keskellä yötä testiä! Typerää! Testitkin oli vielä jotain yyberherkkiä eli toisinsanoen niitä, jotka antaa tuloksen VIIMEISENÄ.
Nyt yritän sitten epätoivon vimmalla tiirata, josko niihin tulisi jotain. Mut ei oikein näytä tulevan.. tai ehkä jotain, jota ei silmällä nää :D
Minä kuulun kans niihin pahoihin himotestaajiin ja välillä menen sitten ihan pois raiteilta sen homman kanssa.

Toivotaan parempaa huomista meille!

myrtti..mä en nää mitn.tossa sun r.testissä...

tein aamulla heti pissasta testin..ja taas tuli sama haalea viivanen ku eilen...oireita ei oo kun väsymys,kylmä on vähän väliä,ja nälän tunne kokoajan...eilen oli vielä menkkatuntemuksia alamahalla,mut nyt ei niinkään...tekis niiin mieli tehä se digi..ku jos oiski kemiallinen tai tuulimuna niin ei näyttäis vääriä...

kerrankin mulla oli tuulimuna,ja tein digin johon tulikin sit ei raskaana,vaikka tavalliseen testiin oli tullut haalea haamunen

nelHM, mul ehkä semisti joo silmät aina osuu tohon siniseen ja vie katseen pois. Johtuneeko siitä että nyt en kyl saa enää kiinni tosta viivanpaikkaa! Jospa sul nousee menkkojen takia hcg :D

Tiettekö naiset, mä meinaan seuraavasta pissistä tehdä digin, menköö syteen taikka saveen! Onks muut tehny digiä jostain muusta pissistä kuin aamu, ja mikä ollu tulos???

nelhm: aika hauska sininen viiva :LOL:

omanapa: dpo12 kp29/28-30 ei menkkoja viäkää, eikä kyllä plussaakaan.. jotai viivanpaikkoja vaan, kameraki tuli eilen vaa en kehtaa noista mitään tänne ladata.. eilen vähä tuikkas alamahasta poltteen kera, mutta ei se kestäny ku hetken ja mitään vuotoo ei oo tullu. Kyrsii koko testailu. Mä meinasin varata gynelle aikaa saa kahtoo onks kaikki ookoo tuolla ja ottaa papa näytteen. TURHAUTTAVAA :headwall:

Yhteistyössä