Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mulla on kp 23/31 mulla on ollut kaikennäköistä raskausoiretta muutamia päiviä. Mulla on ollut yksi raskaus joka meni kesken viikolla 11 siitä on aikaa jokusen vuotta. Silloinkin mulla alkoi todella varhain raskausoireet ennen plussaa. Olin tullut raskaaksi heti menkkojen jälkeen silloin. Silloin minulla oli vähän erilaisempia oireita kun nyt ja vähemmän oireita. Silloin tein päivää ennen kuin kuukautisten alkua positiivisen raskaustestin. En tiedä milloin mulla nyt on ollut ovulaatio. En ole tikuttanut ovulaatiota.

Tietenkin nämä oireet voi olla vaan pahoja pms oireita tai voi oirehtia kun haluaa niin paljon vauvaa. Saa nähdä onko tärpännyt vai ei. Sen näkee sitten myöhemmin. Hain sitten tänään raskaustestejä ja pitihän sitä hätähousuisena himotestaajana yksi jo tehdä parin tunnin päivä pissasta. En näe siinä mitään taitaa olla tyyli puhdas nega. Laitan kuvat kuitenkin tänne. Testi oli pc. Huomen aamulla testaan toisen pc:n aamupissasta. Tiedän että testaan liian aikaisin.

boomm, tuosta ei voi erehtyä :D Nyt vaan tänään ja pari seuraavaa päivää (tai ainakin huomenna) hikijumppaa!

Nokkasiili, kannattaa kokeilla niitä ovistestejä. Ja kyllä gyne pystyy ultralla katsomaan onko ovulaatio tapahtunut. Itse satuin kaks pvää oletetun oviksen jälkeen gynelle ja näki sen hyvin.
Mulla ei ollu mitään ovisoireita nuorempana ja vasta ekan synnytyksen jälkeen kivut on tullu.

Nokkasiili, kannattaa kokeilla niitä ovistestejä. Ja kyllä gyne pystyy ultralla katsomaan onko ovulaatio tapahtunut. Itse satuin kaks pvää oletetun oviksen jälkeen gynelle ja näki sen hyvin.
Mulla ei ollu mitään ovisoireita nuorempana ja vasta ekan synnytyksen jälkeen kivut on tullu.
Millähän valelääkäreillä mä oon mahtanut käydä :-D Turussa en ole vielä asiasta puhunutkaan kenenkään kanssa, mutta edellisellä asuinpaikalla kohautettiin vaan olkapäitä ja sanottiin, ettei ole mitään millä sen voisi testata ennen kuin yrittää raskautua ja se ei onnistu :rolleyes:

Tarvitsee tosiaan ostella noita tikkuja, ja jos ei lapsenteko-mielessä niin ainakin saa varmistuksen, et jotain toimintaa munkin kehossa on!

Tosin, aikaisemmin tässä topivissa mainitsinkin jo siitä, että oli tilanne jolloin saatoin olla raskaana, koska tuntemukset jne oireet... Valemenkkoja epäilin ja epäilen edelleen sekä mahdollisesti sitä, että olis mennyt kesken stressin takia. Missään vaiheessa tosin testi ei näyttänyt plussaa. Yksi haamu tais olla. Itse näin siinä viivan ja kaverikin, mutta mies ei nähnyt mitään. Tän voi toki aina pistää sen piikkiin, et kyseessä on mies :p Toiveajattelua(ko?)

En ole varma osaatteko auttaa, mutta välillä on tullut täällä lueskeltua keskusteluja ja ajattelin, että te olisitte oikea ryhmä antamaan minulle vastauksia! Elikkä siis, olen syönyt vreya-merkkisiä epillereitä jo useamman vuoden. Hyvin ovat toimineet, ei siinä mitään. Aloitin tyhjennys vuodon jälkeen uuden liuskan viime keskiviikkona. Edellisestä liuskasta unohdin ottaa viimeisen pillerin ja nyt tästä uudesta aloitetusta olen unohtanut yhden. Tänään ajattelin, että miksipä ei ja tein ovulaatiotestin. Muutaman kerran aikasemminkin olen tehnyt ja silloin ovat olleet selviä negoja. Enhän pysty kiertoani tietämään, koska epillereiden takia kierto ei ole luonnollinen eikä ovulaatiota pitäisi edes tapahtua. No, joka tapauksessa; testi näytti tältä (linkki alhaalla). Mitä mieltä olette? Onko ovulaatio mahdollisesti tulossa parin päivän päästä, vai mennyt jo, vai voiko testi näyttää jopa raskautta? Pakkausen ohjeissa sanottiin, että jos 2 viivaa niin posit. ja jos vain 1 niin nega (olen ulkomailla ja täältä ostettu testi). Olen ymmärtänyt, että ovistesti näyttää positiivista vain jos molemmat viivat yhtä vahvoja. ?! PS. Vauva olisi tervetullut! :)
LINKKI:

ovis?

Zohra, mun ymmärtääkseni pillerit ehkäisevät munasolun irtoamisen. Tuo että pillereitä on jäänyt ottamatta - vaikea sanoa vaikuttaako se. Ne ei kuitenkaan ole puolivälistä levyä. Joissain pilleriohjeissa (ainakin Meliane, jos muistan oikein) on tietoa miten toimia unohduksen sattuessa ja niissä oli väliä miltä viikolta unohtunut pilleri on.

Summa summarum, en osaa vastata kysymykseesi :popcorn:

HooKoo Harmi ku et kuvaa sanuu. Mut uskotaan =) Koitahan reiskata se vehe kuntoon ku jännät päivät vaan menee jatkossa jännemmäksi! ;)

Zohra Mie varmaan testailisin nyt säännöllisenn tuolla ovistikulla. Jos se vahvistuu plussaks ja sit haalenee ni varmaa sie sit ovuloit. Jos jää plussaksi ni oisitko raskaana? Testaa ihmeessä nyt jonku aikaa.

Oma napandeerus Mulla tais tosiaan ne menkat loppua jo :O. Nuo tissit mua nyt vaivaa.. ne on kyllä tosi kipeet.. kivistää ja kaikkee sellasta. Alamahalla sivuilla nipistelee ja juilii välillä. Menkkakivut jäi tulematta kokonaan. Yksi sofi jäljellä. Teen kyllä aamulla sen. Tän aamunen taitaa olla mun selkein tulos tähän astisista. Kaverille näytin ja miehelle. Molemmat erotti ihan selvän pinkin viivan.. hohhoijaa! Mie oon friikki. Piste.

nelHM molemmissa näkyy viivat, pc:ssä ainakin näyttäs viivanpaikalta.
Zohra nega tuo on ainakin vielä, testaa huomenna uusiks :)

Osaisko joku neuvoa, oon kahdesti vaan ennen tätä tikuttanut ovista. Tänään kp21 tein ekan, ja testiviiva oli selkeästi vahvempi kun kontrolli. Viimeyönä alkoi lievät tuntemukset oikeassa munasarjassa, tänään ollu limoja ja nyt nippailee munista. Onko oletettu ovis sitten milloin, nyt kun kipuilee? :D tasavahvat olleet varmaan sitten eilen, ainakin ennen menneet niin..
Eli onko se 2 päivän sisällä tasavahvoista.. kauhean hankala selittää, jospa joku tajuaa mitä tarkoitan :D

boomm tuo ovistesti oli eilen niin vahva, että luultavasti se munasolu irtoaa tänään? En kyllä ole varma, mutta voisin olettaa näin :D Ei muuta ku peittojen heiluttelua ;)

NelHM kyllä noissa molemmissa on kuivana viiva, vitsi miten jännää!!! Luulenpa että tänään tärähtää kunnon viiva testiin, tsemppiä =)

Zohralle kans sanoisin että jatka tikuttelua ja katso miten se viiva käyttäytyy, vahvistuuko vaiko haalenee.

Punaisia viivoja toivotaan kaikkien testailevien tikkuihin ;)

Ooti Sie oot iha höpsö. Sieltä tärähtänyt ku viivanpaikat n in sofiin kun pc:nkin liuskaan. Mie oon siinä mestari. Seuraavaks uitan sen eskimotikun ja linkitän komeat viivat siitäkin :D:D. Uuteen kiertoon uudella innolla siis. Laitan kuvaa kohta ku ehdin =)

• Tykkää
Reactions: Ihaa82
Onnea plussanneille <3

nelHM, en oo enää puristellut, kun tissit on taas ihan lätyt. Veikkaan että se johtui mun kohdalla kiinnittymisyrityksestä ja pienestä määrästä raskaushormonia.

Ovis- ja raskaustestejä tilattu läjä. Nyt kp 5. Menkat alkaa olla loppumassa. Ihanaa!

YrittäjäJ Sulla oli kyllä kqns ihan selvää pinkkiä viivasta että varmasti näin oli.

Minä selailen tuota eBayta että mitä sieltä kehtais tilata.. eikös niissä ole pitkät toimitusajat? Ehtiikö edes vaikka viikossa? Jos alottas oviksen tikutuksen ajoissa ni sais tikuttaa mahdolisimman paljon :D. Otan kaiken ilon irti vikasta yk:sta!
Suht samoilla kp:llä mennään me että yhtä aikaa about varmaa lataillaan taas kuvia :D

nelHM no niinpä :D Mä ajattelin alkaa tikuttaa jo tällä viikolla. Viimeksi ovisoireet alkoi jo kp 9 ja mä en halua missata sitä tällä kertaa. Kannattaa kyl varmuuden vuoksi tilata Suomesta.

Mulla on hyvät vipat tästä kierrosta. Olis niin ihanaa päästä touko-odottajiin, me kaikki :)

joa
Tsemppiä nelHM kiertoon!

Tilasin raskauskeijusta ovistestejä, liuskamallisia kun oli joku tarjous siellä. :p
Vois rinnalle ostaa clearbluen niin voi niillä varmistella sitten.

Ajattelin kokeilla greippimehun juomista ennen ovista.. Onko kellään kokemusta, onko vaikuttanut mitenkään? :)

Tsemppiä nelHM kiertoon!

Tilasin raskauskeijusta ovistestejä, liuskamallisia kun oli joku tarjous siellä. :p
Vois rinnalle ostaa clearbluen niin voi niillä varmistella sitten.

Ajattelin kokeilla greippimehun juomista ennen ovista.. Onko kellään kokemusta, onko vaikuttanut mitenkään? :)
Mä olen testannut sitä joskus, ei ollut apua, en tosin muista aloitinko tarpeeksi aikaisin.

Nyt pitää ottaa kaikki keinot käyttöön! :) mitäs muita niitä on?

Yhteistyössä