Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mulla on tänään kp24 ja dpo11 (Ovista en testannut mutta oireiden mukaan ajattelin näin) dpo8 ja 9 tuli vähän verituhrua ja ajattelin että tämä kierto oli tässä ja aloin odottamaan menkkoja. Eilen testi oli puhdas nega ja tänään taas sain testiin jonkinlaisen haalean haamun.
Kierto mulla ollut 25-28 päivää ja menkkoja oottaisin alkavaksi ma-ke paikkeilla.
Ajattelin eilisen negan jälkeen että kun ei vielä mitään näy niin tuskin alkaa näkymäänkään, kunnes tämän päovänen testi vähän hämmensi.
voi toki olla että on sitten vaan joku viivanpaikka vai voiko se alkaa nyt "vasta" näkymään? Oisko tuo verituhru voinut olla kiinnittymistä?

Tervetuloahaikara Siulla kyllä nyt lupaavaa tuo touhu =). Kyllä siellä viiva on.

Mulla ku jäi paketti noita sofeja niin aamulla tein huvikseen yhden ku halusin nähdä tuleeks taas hailura. Tunnin pidätyksellä ja kyllä tuli. Samanlainen kuin eilenkin. Normimenkoilta vaikutti aamulla mut nyt ei yhtään vuotoa. Joku paussiko menossa? No en elättele enää raskaustoiveita todellakaan, oisko keho vaa siitä tuulimunasta vielä sekasin..? Silti teen aamulla sen sofin.. huvikseen. Niitä en kyllä enää tilaa ku turhia näytteleevät. Mur!

Viimeksi muokattu:
Kyllä mää testasin :stick: mie laitan kohta kuvia tiirailtavaksi :D mullakii sofin 25 testejä, mä kyllä niistä tykänny että ei vielä näyttäneet väärin..

muoks. nyt menee aikaa kun kamera ja tietsikka ei halua yhteystyötä tehhdä.. murr..

Viimeksi muokattu:
HooKoo mielenkiintoista nähdä sun sofin kuvat. Minä väitän samaa ku joku aiemmin täällä että ne antaa ihan turhaa pinkkiä hailuraa.

Laitelkeehan kaikki kuvia. Niitä on nii kiva arpoa.. nyt ku ei ite tarviis testailla piiiiitkään aikaan. Mut isännän kaa kateltiin ni eBaysta saa iha sikahalvalla ja paljon testejä. Tarvii valkata sopivat ja laittaa heti tilaukseen. Cb:n Digitkin iha pilkkahinnalla. Matreialisoidun tähän kiertoon ja hommaan kaikki mahdolliset testit :D

en odottanutkaan vielä mitään näillä dopeilla :D mutta joskos dpo10-14 rupeis jotain näkymään jos mitään nähtävissä.. Pitäsköhän maanantaina satsata pc-liuskan ostoon.. mulla kyllä mammaksin 10miun testejä.. joskos huomenna sellasen käyttäs..

nelHM, onnea ensi kiertoon! Pannaan parastaan :) Mulla on muuten lapsettomuushoitoihin lähete. Jos ei seuraavalla kerralla tärppää, niin menemme hoitoihin.

Huom. jokaiseen testiin saa haamun kuvaan, jos ottaa kuvan ennen kuin se pinkki liikkuva taustaväri on kadonnut... Antaa vaan turhia toiveita.

myrtti: todellakin ois pitäny olla ostamatta :stick: eihän ees näillä dopeilla voi nähdä mitään viivoja :D kuvittelee vaan kaikenlaista.. ens viikko paras viikko testaukseen ois vasta, miten sinne asti jaksais..

en mä näe myrtti sunkaan kuvissa mitään.. :( jospa pian näkys kun malttas oottaa :headwall:

Tiältä tullaan, poes alta! :D

HooKoo Siis mie nään tuossa kuivassa haaleeta viivasta.

Myrtti Siun 5min kuvassa näen kans haaleeta.

Mut pc:n testit antaa miusta aina jonku siinä vartin kohdalla. Ja sofi taitaa olla tosiaan omaa luokkaansa.

Kiitoksia tsempeistä. Kun menis aika nopeeta ja ois aikanen tai edes normiajalla ovis eikä missään kp20 paikkeilla vasta. Jos sitä tänään laittas tikkutilausta vetämään :D

Tänään lähtee viimenen pilleri primoluttia!! Jee! Sit kaikki peukut pystyyn että se täti tulee käymään normaalisti niin pääsään uuteen kiertoon ja hiukan paremmilla mahdollisuuksilla ovista odottelemaan :) Laskeskelin just että jos kierto nyt palautuu normaaliin 28 päivään niin oviksen pitäs olla noin 11. päivän tienoilla :) Jos siis menee se pari päivää nyt näiden pillereiden jälkeen että täti tulee joten sitä vielä jännäillään :)

Plussatuulia ja viivojen vahvistumisia toivoisin kaikille :)

Yhteistyössä