Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

Sofi PCO ei tullut puskista. Sen olen tiennyt jo aikaisemminkin. Se mikä tässä tuli yllätyksenä, oli se että lääkäri oli niin "kielteinen" noiden follikkeleiden kypsymisen suhteen. Mulla 3 clomikiertoa, yhdessä oli johtofollikkeli kypsymässä. Tästä kierrosta ei kuitenkaan raskaus alkanut. Se että ivf-hoitoa ehdotettiin näin nopeasti, ehkä "järkytti" :attn:
 
sofi12, tiedän kyllä tunteen kun ei itse pääse hoidoissa eteenpäin ja muut etenee ja raskautuukin. Odottavan aika on kyllä pitkä. En tiedä miten kauan pistoksia jatketaan. Kait se riippuu siitä miten tässä kierrossa käy, joudutaanko punktioon vai meneekö jostain syystä plörinäksi.

flowergirl, ihmettelen edelleen lääkärin kommenttia. Mullahan on todella rakkulaiset munasarjat ja ei ole kukaan lääkäri tollasta puhunut. Toki realiteetit on kerrottu, että hoidoilla on riski hyperiin yms, varsinkin pistoksilla.
 
Flowergirl, tuli mieleen, että sun lääkärillä on oma lehmä ojassa, että se suosittaa sulle yksityistä ivf:ää sen takia, että saa susta asiakkaan... Koska harvoin tilanne nyt niin huono on, etteikö vois kevyempiä hoitoja kokeilla ensin.. KOska ivf on raskas lompakolle ja päälle ja niillä kevyilläkin onnistutaan, myös pcolaiset!!
No tiedä häntä, saatte lisätietoja sieltä polilta...
 
flowergirl samaa mietin ku sofi että lääkäri taitaa pelata nyt vähän omaan pussiin, mikä ois kyl aikamoisen törkeää...

Täällä alkoi eilen tuhruttelu ja tänään kp1 :( Ainoa lohtu on se, että luomukierto oli 30 päivää ja ovis tuli ajallaan kp 16 niin kuin se tuli clomienkin kanssa. Mutta ei kai clomit elimistöstä nyt ihan samantien häviäkkään, vai? Että kai ne vaikuttaa vielä seuraavaankin kiertoon. Luomukierto oli siis samanlainen ku muutkin, mutta enpä tullut siitäkään raskaaksi.
Outoa kierrossa on ollut se, että mulla oli ihan hirveästi kipuilua oviksen jälkeen ja erityisesti semmosta tosi paikallista kipua yhdessä tietyssä kohdassa tossa kohdun oikealla puolelle. Välillä ollut niin inhottavaa tuiketta että oon ihan pelästynyt :| Siksipä olinkin hirveän toiveikas, että tommoset uudenlaiset kivut vois merkitä alkanutta raskautta, mut ei! Ja ihan eilenkin vielä kipuili kyllä, mut ei enää niin voimakkaasti. Mikä ihme lienee sekin ollut... Mutta toisaalta, kyseinen kierto oli tosiaan eka luomukierto aikoihin ja aukkarikin tehtiin niin ei kai se ihme ole jos on erikoisia juilimisia semmosen jäljiltä. Who knows...

Multa voi muuten poistaa noi terot ja clomit, seuraavasta kierrosta siirrytään letroihin.

Potuttaa ihan täysillä että näiden menkkojen piti alkaa viikonloppua vasten! Letrot pitää kulemma syödä kp 3-7 mut menen vielä labratesteihin, jotka pitää ottaa kp 3-5 välillä mielellään, mutta letroja ei voi alottaa ennen labratestejä. Eli jos oisin päässyt labraan kp 3 niin oisin voinu aloittaa letrot heti verikokeiden jälkeen. Mutta kun pääsen labraan vasta ma eli kp 4 niin en ehdi aloittaa letroja :( Luomuna mennään siis vielä tämäkin kierto.

Alkaa olee epätoivoinen olo, vaikka tiedän että moni on onnistunut paljon pidemmänkin lapsettomuusajan jälkeen, mutta silti : / Eilenkin oli yks kaveri käymässä pitkästä aikaa kahden lapsensa kanssa ja kyllä oli pari kertaa itkussa pidättelemistä kun olivat niin suloisia.
 
En oikein usko tuohon lääkärin "omaan pussiin pelaamiseen". Asutaan ihan eri paikkakunnalla, kuin missä on meidän lähin yksityinen lapsettomuushoitoklinikka. Enkä kyllä usko että hänellä on mitään yhteyksiä sinne. Odotetaan siihen polikäyntiin, joka on parin viikon päästä. Olo on kyllä toivoton! Tämä katkeruus kalvaa mieltä. Kaikkialla on lapsia, raskaana olevia, raskauksista ja lapsista puhuvia. Ne vain iskee niinkuin puukko syvälle sisälle. Kuinka tästä katkeruudesta oikein pääsisi yli? Ajatellen siis vaikka tilannetta, ettei koskaan saada lasta. Vai onko se asia joka satuttaa koko loppuelämän?? Pitäisi ainakin pysyä jostain tämänkin palstan keskusteluista pois, koska plussataan yk 1 jälkeen, tai ollaan epätoivoisia jos ei yk 3 vielä onnistunut!! Huono päivä, anteeksi! :$
 
bumby voi että mikä ajoitus! Voisitko kysyä lääkäriltä, jos sellainen onnistuisi että aloitat letrot vasta kp4 niin saisit verikokeet otettua samana päivänä? Mun ymmärtääkseni letrojen aloituspäivä vaihtelee muutenkin aika paljon lääkäristä (ja tietty potilaasta) riippuen. Itse aloitin kerran muistaakseni kp5, kun miehellä oli työreissu suunnitteilla niin, että haluttiin siirtää ovista vähän eteenpäin. Ovis onnistui siinä kierrossa, tosin raskaus ei alkanut siitäkään.

flowergirl sulle iso tsemppihali :hug: mullahan on vähän samanlainen tausta, pco ja ovuloimattomuus, ja IVF:ää lääkäri suositteli suoraan ovulaationinduktioiden jälkeen kun nekään eivät toimineen joka kerta toivotusti. Sperma priimaa, niin sanoi ettei inssi tuo todennäköisesti eroa. Mä ajattelin sen niin, että IVF on hyvä asia ja ja hoidon aikana oma stressi siitä, että tekeekö varmasti kaiken mahdollisen, helpotti ja vastuu ajoituksesta ja muusta siirtyi lääkärille. Mulla hoitoa suositellut lääkäri myös toteuttaa hoitoja, joten kyllä mäkin kävin ajatuksissa läpi sen että rahoitanko mä tässä nyt hänen uutta autoaan tms. Mutta ei kevyemmät hoidotkaan kuukausi kuukauden jälkeen toistettuina ilmaisia ole, etenkin kun mulla tuli usein monta ultraa jos follit ei kasvaneet odotetusti. Ja sitten tietenkin se pettymys, kun kierto menee kokonaan hukkaan ja taas lähdetään nollasta kokeilemaan, että saadaanko ovista aikaan. Lopulta päätös oli helppo, ja onhan IVF:n onnistumisprosentit kuitenkin paremmat kuin muissa hoidoissa.

Sellaista. Nyt on pp5 eli suunnilleen dpo10. Oireita ei juuri ole, hieman rintatuntemuksia ja ihan tosi vaimeita menkkafiiliksiä alavatsalla silloin tällöin. Sinänsä positiivista, että ne oli oireet plussakierrossakin, ja sinänsä negatiivista että edellisen plussan tulos oli mikä oli ja samat oireet ovat myös mulle tyypillisiä menkkaoireita. No, ootellaan..
 
bumby Samaa meinasin ehdottaa kuin Ricardina, harvoin se alottaminen kuitenkaan yhden päivän päälle on :) Kannattaa ehdottomasti kysyä niin ei menisi koko kierto hukkaan.

flowergirl Mun mielestä tuollaiset tunteet on ihan oikeutettuja. Toki se ei ole kenenkään helposti raskautuvan vika, että me täällä ryvetään kuukaudesta toiseen, mutta ei tollaisille tunteille oikein voi mitään, kun kuukaudet menee ja itse ei tule raskaaksi. Kaikki ympärillä kyllä. Mulle tuli tota iholla sarjaa katsoessa sellanen ahaa-elämys, kun kuuntelin Yrjänän juttuja. Ehkä meillä joillakin on elämässä enemmän vastoinkäymisiä kuin muilla koska me jaksetaan enemmän niitä kantaa. Tuo on ainakin sellainen ajatus jonka kannalta itse yritän asiaa ajatella. Ei sekään aina helpota, mutta joskus.

Ricardina
, hyvä pointti kyllä sulla :) Ja jos tabletit on jo kokeiltu niin on se aika tyyristä pistoksilla ovulaation induktiota tehdä. En minäkään usko, että meillä näitä kauaa kokeillaan, ja voihan se mun munasarjoilla käydä hyvinkin niin, että jo nyt pitää ivf tehdä.

ON. Yhden päivän tosiaan pistin 150IU ja sillon oli kyllä vaikka mitä tuntemuksia. Ehkä sieltä olis folli/follit valikoituneet, tai sitten niitä on useampi. Vähän epäilyttää edelleen tuo huominen välipäivä, mutta maanantaina nähdään taas miltä näyttää. Tänään meillä olis juhlat, en oikein tiedä tuosta alkon käytöstä pistosten kanssa. En varmaan uskalla kuin yhden juoda ja pari tupakkia poltella (en siis polta muuten kuin joskus oluen kanssa). Pakko saada vähän rentoutua ja ajatella jotain muuta kuin lapsettomuutta.
 
Heipsan teille voimanaiset :).
Semmoista vaan tulin kertomaan että meidän hoidot jää nyt tauolle loppuvuodeksi. Vuodenvaihteen jälkeen harkitaan asiaa uudestaan jos voimia on.

Teille kaikille toivon onnistumisia, pikaista raskautumista ja kaikkea hyvää kauniiseen syksyyn:heart:.
 
Olen kyllä miettinyt samaa, että mahtaako sillä yhdellä päivällä olla niin merkitystä... taidanpa maanantaina soittaa ja kysäistä. Kiitos neuvoista!

Kaikkea hyvää sinullekkin ja rentouttavaa syksyä Fenix!!
 
Heippa Naiset.

Perjantain ultrassa jälleen se tilanne ettei yhtään solua ollut lähtenyt kasvuun. Nyt kuitenkin kohdunlimakalvo oli siisti 9,5mm. Viimeksi oli kuulemma ollut epämääräisen näköinen joten otettiin vuoto väliin. Nyt siis jatkettiin pistelyjä ja keskiviikkona katsotaan uudelleen mikä on tilanne.
Tsemppiä kaikille!
Ja piti vielä kommentoida, että kyllä pco:sta kärsivätkin voi raskautua näillä kevyemmillä hoidoilla. Mullekaan ei koskaan ole vahvempia hoitoja ehdoteltu. Ei ainakaan esikon aikana. Ja mulla siis tosi rakkulaiset munasarjat.
 
Miukula, mitkä pistokset sulla olikaan käytössä ja millä annostuksella? Mä olen nyt pistänyt 14 päivää ja tänään taukopäivä, huomenna taas ultraan. Mulla hitaasti kasvaneet, viime ultrassa isoin oli vasta 11mm ja 10mm oli myös. Muuten oon pistäny 75iu, mutta to viime ultran jälkeen pistin 150iu. Mullakin tosi rakkulaiset munasarjat niin osanin odottaakkin, että ei ehkä ainakaan hirveen nopeeta kasva. Letroillakin saatiin vastetta vasta isolla annostuksella ja sillonkin tuli 2-3follia. Limis oli viime ultrassa mulla vasta joku 5.8mm, toivottavasti siitä paksuuntus..
 
Miukula ihan varmasti kevyemmät hoidot voi riittää, en suinkaan tarjoittanut sitä :) omalla kohdallani kuitenkin katsottiin että parasta edetä näin.

Mulle on tänään iskenyt epätoivo tän hoidon onnistumisen suhteen. En oo testannut, mutta oikein mitään oireita ei ole ja se ahdistaa. Viimeksi kaikki oli voimakkaampaa ja "isompaa", toki silloin oli takana lähelle hyperiä mennyt IVF punktioineen. Ahdistaa :(

fenixille rentouttavaa loppuvuotta :heart:
 
Fenix: Oikein ihanaa loppuvuotta :hug:

Ricardina: Jos kuitenkin oireettomuus olisi hyvä merkki? Juuri tuttuni oli ivf hoidoissa ja oli tosi pahoinvointinen jne ja nega sieltä tuli. Aiemmalla kerralla oli oireeton ja siitä kerrasta siellä tuhisee pieni poika. Koska testaat? Tsemppiä :flower:
 
Tänään oli seurantaultra. Löytyi 6 isoa munarakkulaa, jotka oli kooltaan 15-18mm ja 6-8 pientä munarakkulaa olivat kooltaan 11-13mm. Limakalvon paksuutta en muista, mutta oli kuitenkin hyvä. Tuo munarakkuloiden määrä ja koko oli ihan hyvää luokkaa ja todennäköisesti myös nuo pienimmt tuosta vielä kasvaa lisää. :)

Tänään pistän vielä viimmeisen Gonal-F:n ja Orgalutranin. Huomenna illalla pistän Pregnylin ja torstaina menen punktioon ja aloitan Lugesteronin käytön kolmesti päivässä. Maanantaina olisi sitten vihdoin siirto. Jännittävää! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Merope
Ricardina, jospa oireettomuus kertoisi tällä kertaa siitä, että kyytiläinen on matkassa ja loppuun asti :)

esikoinehaaveissa, tsemppiä punktioon :) toivottavasti tulee hyvä saalis :)

ON
. Mulla ei ollutkaan yhtään kiva polikäynti. Limis oli kivasti paksuuntunu, mutta follit eivät olleet kasvaneet :headwall: Ei siis jateta enää pistoksia, kun jo 14 päivää oon pistelly ja jos annostusta kasvatetaan niin tulee useita. Aloitan nyt metforemit myös jos niillä saatas munasarjoja toimimaan paremmin. Jos ei mekat ala (tai ennemmin kun) niin käynnistän vuodon teroilla ja ensi kiertoon kokeillaan niin, että letrot pohjalle ja sitten menopur limistä tukemaan. Tuli hiukan pahamieli käynnistä, kun lääkäri useasti toisteli, että onpa mulla vaikeat munasarjat. Mies joka oli siis mukana sanoi, että hänellekkin särähti korvaan miten useasti lääkäri sitä toisteli. Eli aikalailla luovuttaja fiilis tällä hetkellä. Vaikka lääkäri sanoi kyllä, että hyvähän se on, että folleja löytyy, mutta ne pitäs saada kasvamaan tasasesti, IVF:ssäkin suuri risi hyperiin.
 
Caro87 Voi ei :hug: Onpa kumma, että ei tullut vastetta. Ilmeisesti hyperin vaara on sinulla jotenkin poikkeuksellisen suuri, jos lääkäri 'päivitteli' tilannetta. Toivottavasti letrozol + menopur yhdistelmä toimisi sinulla.
bumbylle olisin sanonut samaa kuin muutkin, mutta taitaa olla jo myöhäistä..
esikoinenhaaveissa tsemppiä follien kasvatteluun ja torstain punktioon.

ON: täällä odotellaan torstain ultraa ja aikataulua sen jälkeen... toivottavasti päästäisiin ensi viikolla ekaan inssiin. Viime yön unettomina tunteina ajatukset pyöri ajatuksissa, että jos en saa koskaan lapsia. Miten saan onnistumisen tunteita elämässä ja mitä tavoittelen...en oikein päässyt lopputulokseen, toisin sanoen taisin nukahtaa ;). On niin vaikeaa hyväksyä sitä vaihtoehtoa, mutta ehkä sitten siihenkin tottuisi. En tiedä. Pelkään vaan, että katkeroidun todella paljon. Nooh, ei sitä nyt vielä kannata murehtia. Vielä on vaikka mitä mahdollisuuksia ja niihen pitää uskoa.

Tsemppiä kaikille :)
 
Viljonkka, ainahan tietysti pcossa on riski hyperiin ja mulla rakkuloita on paljon. Muutkin lääkärit kyllä todenneet, että mulla on hyvin aktiiviset munasarjat mutta ei ihan tuolla tavalla. Ei ne lääkärit aina oikein ajattele miltä potilaastatuntuu. Mullahan oli pieni annos pistoksilla 75iu ja yhden kerran pistin 150iu. Ja tolla annoksella oli liikaa folleja tarjolla että jos annosta kasvattas niin joutus sitten ivf tekemään... muutenkin pcossa voi olla vaikea löytää kynnys millä follit saadaan yli 10mm kasvamaan.. oli taas eri lääkäri niin en tiedä oisko joku toinen vielä jatkanut pistoksia. Tämä lääkäri teki nyt tämmösen ratkasun. sulle paljon tsemppiä ultraan!

Ärsyttää muutenkin olla tämmönen epätyypillinen pco tapaus kun ei tosiaan sitä ylipainoo yms ole. Toivottavasti nuo metut silti mullakin tilannetta parantas.
 
Viimeksi muokattu:
Caro87 Juu, kyllähän PCO:ssa on aina hyperin riski. Lääkärit välillä valitsevat sanansa todella huonosti. Meillä tk-lääkäri kysyi tutkimusten alussa, että olemmeko miettineet lahjasukusoluja... hänen mukaansa miehen näyte näytti niin lohduttomalta. Onneksi saatiin pian aika lapsettomuuspolille, jolloin asia sitten lähti etenemään muuhun suuntain kuin lahjasoluihin.

Tosi paljon tsemppiä sulle seuraavaan kiertoon :).

ps. itselläni pco-tyyppiset munasarjat mutta ei syndroomaa. Ei siis myöskään muita oireita eikä ilmeisesti myöskään verikokeet normaaleja pcolaiselle.
 
Viimeksi muokattu:
huhhuh, kun kamalia lääkäreitä! Tai lähinnä miten he eivät katso mitä suustaan päästelevät.. Tämä lapsettomuus kun on hieman rankka asia niin luulisi osaavan käsitellä. Toihan ois vähän sama et leku toteais että sukupuolitautihan täällä, että oletkos muuten kuullut kondomeista.. Mulla oli ONNEKS tosi hyvä tklääkäri, kannusti, että kyllä sieltä vauva vielä saadaan ja kysyi että tarvitsenko keskusteluapua. En suostunut myöntämään keskusteluaputarvetta. Eikä sitä niin paljoa olekaan, kun tänne saa kirjoitella.

Tsemppiä, siskot! Ja nyt heitelkää niitä plussia kehiin! :popcorn:
 
Caro :hug: harmi tosiaan ettei vastetta tullut. Sun tilanne onkin varmasti oikein nuoralla tasapainottelua, ettei tule ongelmia mutta saataisiin tuloksia. Tsemppiä sulle ihan hirveästi, on varmasti ajoittain kovinkin rankkaa.

Viljonkalle tsemppiä myös tulevaan inssiin!
 
Caro, voi surku...:hug: Tympeää pistellä kalliita piikkejä ja loppupeleissä ihan turhaan... Hitsi kun kiukuttaa sun puolesta..:stick: Nyt ei muutakuin kovalla tahdolla ensi kiertoon toivoen, että metuista on sulle apua, vaikkei ylipainoa ookkaan!!

Vilijonkalle tsemppiä tulevaan inssiin! Teillä on vielä monta mahdollisuutta käyttämättä, joten uskotaan enemmänkin siihen plussaan kuin totaaliseen lapsettomuuteen!:hug:

Esikoinenhaaveissa, onnea tulevaan punktioon, hyvä saalis sieltä on ultran mukana tulossa!! Äläkä jännitä sitä, kyllä siitä lääkkeillä selviää!!!

Ricardina, oireettomuus on mun kokemusten mukaan paras ennuste plussasta! Toivotaan parasta!!!:heart:

Miukula, ei oo totta, etteikö taaskaan kasvais folleja... Samankaltainen tilanne kuin carolla...:stick: Toivottavasti huomenna saisit parempia uutisia!!

Bumpy, kuinka sun kävi aloituksen kanssa, onnistuiko? Kovasti jaksamisia!!

Fenix :hug::heart:

ON, kuulin eilen raskausuutisia, joita jo tiesin odottaa.. Mutta ei se tehnyt niistä uutisista yhtään sen helpompia kestää.. Teki jo mieli pyytää lainaa ja soittaa yksityiselle, mutta tässä on jo 4kk odotettu sitä jonon kulumista, ei kait se enää kannata...
 

Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat


Mukana kuumeilemassa

Caro87 ya 1/14, esikoinen toiveissa. PCO diagnoosi. Tammi-/helmikuun vaihteeseen asti Divina hormoonikorvaushoito, jonka jälkeen luomumenkkojen odottelua 3kk.

Fenix-78 Esikoinen toiveissa. Miehellä aikaisemmin havaittu ongelmaa simppojen laadussa. 1.icsi 05/14 -> km. PAS 08/14 nega. Loppuvuosi tauolla.

Enneliina ya 2/11, toinen toiveissa. Selittämätön lapsettomuus. Takana luomuplussa, joka kohdunulkoinen jonka seurauksena toinen johdin jouduttu poistamaan, sekä ivf ja tuotesiirto, joka kemiallinen. Takana useita kemiallisia.

-bella Kilpirauhasen vajaatoiminta. Syytä myös gynekologisten vaivojen epäilyyn, mutta tätä ei vielä tutkittu.

Sofi12 ya1/13. Toiveissa toinen yhteinen. Laproskopia 06/14-> dg. endo + vaurioituneet munanjohtimet poistettu. Jonossa 2.ivf:ään julkisella, 1.ivf:stä syntynyt tyttö.

Katjusca ya1/13. Esikoinen toiveissa. Diagnoosina: pcos ja miehellä vähän liikkuvia hyviä simppoja. Hoitona inseminaatio, tästä alkanut yksi raskaus joka keskeytynyt heti alussa. Nyt hoitotauolla.

diadora ya 02/13. Esikoinen toiveissa. Todettu PCO ja miehellä siittiöt eivät aivan priimaa. Aukkari, hormonilääkitykset ja inseminaatiot tulossa syksyllä.

Miukula Toinen lapsi toiveissa. Esikko 7/10, PCO ja kilpirauhasen vajaatoiminta. Hoidot (ovulaatioinduktio) aloitettu elokuussa 2014. Lääkkeinä: metforem, tamofen, puregon, pregnyl ja lugesteron. ya 3/14.

bumpy ya 1/13. Esikoinen toiveissa. PCO, takana yksi kohdunulkoinen. Clomit ja terot vaihtuneet nyt letroihin.

Merope ya 8/13. Esikoinen toiveissa. Kilpirauhasen vajaatoiminta rasitteena. Minkäänlaisia tärppejä ei ole ollut.

esikoinenhaaveissa ya 07/2012. Esikoinen toiveissa. Miehellä on todettu oligoasthenozoospermia. Syyskuussa 2014 alkaa ICSI-hoidot. Lääkkeinä Gonal-F ja Orgalutran.

_Lilja_ ya 6/2013. Esikoinen toiveissa. Alkuraskauden km 9/2013. Haittana loppukierron välivuodot, joita hoidettu ilman tulosta. Omat ja miehen labrat ok. Ehkä pco?! Syksyllä jonoon kunnalliselle.

Mandala Esikoinen toiveissa. Munajohtimet poistettu laproskopiassa, 1. ivf elokuulla nega. Pas tulossa.

StellaIEsikoinen toiveissa. ya 6/12. Kilpirauhasen vajaatoiminta, endo ja ovulointiongelmat. Km 4/14. 4.OI + inssi tulossa.

~SeaWind~ Esikoinen toiveissa. Ya 4/14. PCO, ovulointiongelmat. Ohuehko kohdun limakalvo. Taustalla yksi KU-raskaus vasemmassa munajohtimessa touko-heinäkuussa 2014. Käytössä Metformiini, Foliverit, Terolutit, ja Clomifenit.

Ricardina Esikoinen toiveissa. ya 11/2013, PCO-tyyppiset munasarjat ja ovuloimattomuus. Lapsettomuushoidot alkoivat 03/14 ja ensimmäinen IVF 07/14 jonka tuoresiirrosta plussa => kkm 08/14

flowergirl ya 10/2013. Esikoinen toiveissa.PCO-tyyppiset munasarjat. Hoidot aloitettu 05/2014. Lääkkeet Terolut,Clomifen, Diformin.

Vilijonkka_ 31 vuotta, ensimmäinen lapsi toiveissa. Yritys aloitettu 9/2012. Lapsettomuuden syynä PCO-tyyppiset munasarjat, ovuloimattomuus sekä miehen alentunut siittiömäärä. Tutkimuksissa/hoidoissa 09/2013 asti, ovulaatoninduktiot takana tuloksettomina. Edessä inssit 9/2014.

Mukana myös:
- mymosa
-Sunflower11

Kadonneet/ taustalla
- vanilla lady
- Nenni88
-ninkku (plussannut ivf-hoidosta??)
- jemil
-Memmo
- Rouva Hattara




Plussanneet :heart: :heart:

Tammikuu

*Stiina la?

Helmikuu

Penni79 La Lokakuun lopussa (yk16 ja 1.clomikuuri)

Maaliskuu

moon stars la 27.11 (6.clomikuuri)
kosmo la 6.12 (yritystä takana 2v, 2.clomi+metformini+terolut)

Toukokuu

Heilanga ya 9/11. Plussa 2.OI-hoidosta.

~SeaWind~ ya 4/14. Plussa 1.clomi+metformin+terolut yhdistelmästä ---> KU, keskeytetty heinäkuussa.


Ilmoitathan listaan toivomasi muutokset punaisella!

Halutessasi voit päivittää listan itse..:)
Ohjeita listan päivitykseen:
1) Hae viestiketjun viimeisin viesti, jossa päivitetty lista.
2) Klikkaa ko. viestin (listan) alapuolelta "LAINAA"
3) Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista. Poista lainausta osoittavat hakasulut edellisen päivittäjän nimi nimimerkkilistan alusta ja lopusta (QUOTE). Siis kaikki se joka on ekojen ja viimeisten hakasten sisällä!
4) Voit esikatsella muokkaamaasi listaa, kun klikkaat painiketta "muokkaa ja esikatsele".
5) Sitten lopuksi painat, "Lähetä". Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
 
noniin ihan keturalleenhan sit meni mun pläänit mennä labroihin ja aloittaa sit ne letrot... Sunnuntaina iski ihan hirvee yrjö-paska-kuumetauti... siis ihan järkyttävän kamalaa. Maanantaina ei ollu vähääkään voimia lähtee verikokeisiin, eikä tietty ois kiva mennä levittelemään tämmöstä tautia. Letrotkin jäi siis aloittamatta, eli luomuna mennään vielä tämä kierto. Ens kierron alussa sitten labratesteihin ja aloitetaan letrot.

Palaan myöhemmin lukemaa paremmin kaikkien kuulumiset. Nyt en oo jaksanu ku nukkua ja käydä pikaseen netissä piipahtelemassa.
 

Yhteistyössä