Hei naiset, mielelläni liittyisin seuraanne jos sopii?
Söin viimeiset e-pillerit 9/2013 ja siitä asti yritys ollut päällä. Luomukierrot pillereiden jälkeen oli alkuun venyvää sorttia, 24-48 ja sitten olikin jo jotain 110. En tikuttanut ovista, joten ekat kierrot meni aika harakoille kun yhdynnät ei välttämättä osunu ihan oikeisiin ajankohtiin, aina hölmönä kuvittelin kierron olevan yhtä pitkä kuin edellinen, mutta toisin kävi. Gynellä havaittiin tossa oisko 4.kierrossa mfo eli multifollikulaarinen ovario ja lääkäri määräs letrot. Päätin olla aloittamatta sitä seur. kiertoon vielä (älkää kysykö miksi...), joka sitten paukkui ton yli sadan. Siinä otin jossasin kohtaa terot menkkoja tuottamaan vaan eipä niitä kuulunu ja ultrassa havaittiin vajaa 100kp kohdalla tulossa oleva ovis. Seuraavaan kiertoon aloitin letrot 2tbl kp3-7 ja näin edettiin kolme kiertoa. Ekassa ultrattiin ja vaste hyvä, kaks rakkulaa oli kypsymässä ja ovis tuli kp17, seuraavassa ovis tuli oisko kp26 ja nyt viime kierrossa suureksi pettymyksekseni sitä ei kuulunut ollenkaan ja primoilla saatiin menkat tulemaan. Nyt menossa siis kp8 yk9 ja taas vedetty letroja kp3-7 nyt kolminkert. annoksella. Ens vkolla mies käy viemässä oman näytteensä ja mulla ultra kp12 niin nähdään tuleeko nyt letroilla vastetta. Tää koko prosessi on ollu mulle tosi raskas ja mulla on siinä suhteessa huonoa tuuria (itsekkäästi ajateltuna), että lähipiirini on todella helposti sikiävää sorttia (ei, se ei ole vain mun kokemus asiasta) ja kaikki muksut saaneet alkunsa ekalla tai toisella kierrolla. Biologinen kello tikittää tosi lujaa, ikää nyt 29v ja mun elämäntehtäväni tuntuu olevan vain ja ainoastaan tulla äidiksi. On toki muutakin elämää ja teen mielekästä työtä jne, mut tiiätte kyllä. Ympärillä olevat ihmiset elävät tällä hetkellä mun unelmaa kun ovat saaneet tulla vanhemmiksi tai ovat sellaisiksi juuri matkalla ja me täällä vaan tahkotaan kuukaudesta toiseen. Huuh, tulipas tilitys. Olisi tosiaan mukava liittyä joukkoonne ja saada vertaistukea vastaavissa tilanteissa olevilta naisilta.