Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Tervetuloahaikara, kyllä tuo minusta enteilee hyvää eli taidatpa olla raskaana :) Kuitenkin testiajalla näkyy melko selkeästi ja viiva on leveä. :)

HooKoolle ja Myrtille viivoihin vahvistumisia!! :)

NelHM alkoiko sinulla vuoto nyt kunnolla? Vieläkö olet testannut? Tsemppiä sinulle :)

YrittäjäJ harmillista, että se täti hyökkäsi kylään :/ Toivottavasti tällä kierroksella onni olisi myöden :heart:

Mukavaa sunnuntai päivää, tää lähtee töihin :wave:
 
Tervetuloahaikara Edelleen näkyy =). Vahvistumista!

Mulla kp2 ja huhikseen tein testin. Haamu taas.. Eipä tarvinnut tiirata tätä. Livenä näkyi oikein hyvin. Olen hämilläni koska vuotoa on ihan normaalisti. Nuo sofit taitaa olla tosi huonoja testejä!

Linkissä on kolme kuvaa vähän eri valoissa otettu testiajalla. Vaikea puhelimella liittää useaa kuvaa samaan viestiin ni selatkee tuosta =)

20140824 063203
 
Viimeksi muokattu:
Kun siinä oikeesti on haalea viiva. Se on ihan punertavakin. Mua oikeesti kyrsii noi sofit. Tää on muutenki iha hölmöä kun vuotoa on. Yksi on jäljellä niitä, teen sen huomenna. Jos edelleen jotain näyttää niin haen vaikka pc paketin.
 
Miusta ihan normi kk vuotoa sen paussin jälkeen taas.. tosin menkkakivuilta olen välttynyt. Mutta eiköhän nuo ole noita sofin turhuuksia vain. Melko selkeö turhuus miun silmään. Jos sen pc paketin hakisin vielä..
 
Heippa taas!
nelHM: lupaavalta näyttää muru:heart:...

Tämän aamun tulos oli aivan yhtä blancko-tyhjä-väritön-nega kuin aiemminkin :(. Pientä alavatsanippailua vaan ja thats it.
Normikiertoni mukaisesti huomenna pitäs taas tädin tulla kylään ja olo on kyl niin pettyny; tällä kertaa ei näemmä ole edes kiinnittymisyritystä kun en viisari värähdä tikussa yhtään! Voi paska:'(.

fenix pp10, dpo13, kp28/29.
 
fenix: :hug: toivotaan että huurunenä kumminkin ois mukana ja testaat vaan liian aikaseen..

nelHM: on siellä jotain.. kummallista kun mulla noi testit ei kyllä juurikaan mitään väärää oo näyttäny..

omanapa: dpo8 ja aamuntestiin sain mielestäni jotain myös ja pinkille se näytti kuivanakin, mutta kuvaa en saa kun kamera v*ttuilee :headwall: mutta mä oon niin pessimisti ja en usko raskauteen tässäkään kierrossa, ainakaan pysyvään, se vaa nähty niin monta kertaa. Mä kyllä huomenna haen pc_liuskoja kaupan tyhjäks se kumminki varma testi johon luottaa.
 
Pakko on sanoa Tervetuloahaikaralle, että kokeile tehdä esimerkiksi pregcheckillä? Testaat ilmeisesti onestepillä? Mulla antoi ihan tuon näköistä epäselvää viivaa sama testi dpo9 myös. Dpo 10 kokeilin huvikseni pregcheckiä ja se näytti paljon selkeämmän haamun! Ja siitä vahvistui.

Ei näyttänyt onestep kunnolla mitään silloin kun pregcheck jo näytti! Ihan susia mun mielestä noi onestepit kun ei näytä selkeänä mitään :O mutta vahvistumisia sinne!! :heart:
 
Fenix Pidetään toivoa vielä yllä.. jos se viiva sieltä tupsahtas! Voi kun niin toivon sitä sinulle <3

HooKoo Harmi kun et kuvaa saanu otettua. Ois voinu vähän vertailla kun sama tikku kyseessä.

Oikeestaan hyvä ku näette tekin mun testissä koska muuten tarttis huolestua itse.. tikku hallujako mulla on :D. Mut jos se raskautta meinais pitäis sen olla jo vahva viiva. Että eiköhän se vaan ole joku maanantai kappale tuo testi. Vuotoakin on niin ei mitään mahkuja olla raskaana. Uutta ja vikaa yritystä kehiin siis heti ku menkat loppuu :D
 
Viimeksi muokattu:
tervetuloahaikara, viiva on vahvistunut hurjasti. Oisko se sitä itteensä <3

Itse kokeilin parin tunnin pisusta onestepin herkällä. Nyt dpo9. Onko noissa herkästi vääriä haamuja. Mielestäni nimittäin näin siinä jotain, mutta vasta kuivana.. Voin yrittää ottaa kuvaa, jos vaan kameran löydän. Tän puhelimen kuvia en osaa tänne liittää :/
 
joa
Tervetuloahaikara, näkyy selvästi pinkki haamu sulla! :heart:

NelHM jotain näkyy sulla taas :)

Mulla eilen illalla järkyttävä kramppi kohtaus, ihan kaksinkerroin täytyi suunnilleen kontata vessaan kun ei pystynyt suorassa kävelemään.. Hieman punertavaa vuotoakin tuli paperiin sitten. Nyt olo ok eikä kipuja, vaan vähän kyllä säikäytti : /
 
nelHM, käy hakemassa jonkun muun merkkinen testi ja kokeile vielä. Onhan se outoa kun viivaa vaan piirtyy. Ja pitäishän sen viivan vahvistua jos ois kyytiläinen matkassa :/ Ja menkathan voi tulla vaikka ois raskaana. Mulla on sellainen yllätysvauva jota tehtiin kuukausi tolkulla ja sit nt-ultrassa selvis et vauveli oli 6 vkoa isompi. Mua oli hämännyt ne kunnon valemenkat, sitä vuotoa oli ihan runsaasti.
 
Ihanaa , kun noin moni vastaillut ! :) kiitos.

NelHM, kyllä siellä minunkin silmään jotain näkyy. Kokeile jotain muuta testiä.

..taitaa olla niin, että olen kuvaillut pelkkiä perkeleen viivanpaikkoja !
Tänään Dpo10, tässä muutama kuva iltapäivän testistä;
Juuri tehty testi, ihan kuin siihen hahmottuisi jotain
IMG 0905-001

Sittempä se joku hahmottui testiin
IMG 0921-001

..mutta sepä muuttui sit tällaseks (kuvaa lähennetty ja hieman kontrastia tummennettu, jotta näkisitte paremmin)
IMG 0925-001

Kyseiset testit on ihan syvältä sieltä ja poikittain (OneStep) !!
Mitä muita "markettitestejä" suosittelette, vai onko se Pregcheck ylitse muiden? :p
 
Tervetuloahaikara, onko sun onestepit erittäin herkkiä vai tavallisia?
Mulla on onestepin erittäin herkkiä ja sain niihin punasen haamun tänään dpo9. Eikä ollu edes aamupissa. En pystyny seuraamaan tikkua ennenkuin jonkun ajan päästä ja luulen, että se haamu tuli liian myöhään jotta sen vois ottaa tosissaan :) Mut antaa toiveita seuraaville päiville, kun toivon viivan vahvistuvan.

Miten aikaisin ootte uskaltanu kokeilla cb:n digiä? Mulla on niitä pari ja meinasin jossain vaiheessa sellaistakin kokeilla. Paketissa sanotaan, et jopa dpo10 näkyy raskaus 55%:lla. Ehkä ei vielä huomenna uskalla sellaista tuhlata :D
 
Jadey, nää on ihan niitä "normaaleja" 25mIU testejä. ..suosittelen vielä oottamaan sen diginkaa. (Itse en ole kyllä ikinä digiä päässyt tekemään, että vaikea sanoa.)

nelHM, pakko käydä tänään kyllä jostain joku muu testi!

Huoah.. kylläpä ärsyttää.. :/
 
Tässä on tää mun. Nyt kun otin siitä kuvan, niin en oikein pääse enää sen viivan jäljille :LOL: No huomenna aamupissasta sitten testi numero 2!

IMG 3118


muoks. taitaa olla se mun näkemä väri ainakin ihan kuvitelmaa :whistle:
Joo täytyy odotella ainakin keskiviikkoon sen digin kanssa!
 
Viimeksi muokattu:
Jadey Ihan selvästi näkyy väriä tossa.

Neppisnei Ihan selvä pinkki viiva. Varovainen onnentoivotus =)
Muoks. Taitaa olla nuo perhosen 10mlU liuskoja? Mulla ne ei näyttänyt raskautta kun moni muu testi jo selkeesti haamus pinkkinä.. mm.rfsu. että jos tekisit jollai toisella testillä niin viiva vois olla vahvempi. Vaikkakin miusta oikein hyvä viiva dpo12 =)

Ps. Minun vuoto loppui kokonaan tässä päivän mittaan. Tissit edelleen törkykipeet.
 
Viimeksi muokattu:
Neppisnei, sehän on plussa. onnittelut, toivotaan että viiva vahvistuu vielä lisää :)

nelHM, sulla on kyllä jännät paikat. Aika epätietoinen tilanne. Eikä sulla ollu edes isot dopit.. Mitä vaan voi vielä tapahtua niiden puitteissa :)
 
Mä en ole koskaan vielä testannut ovistestejä, harkitsen vakaasti ostavani niitä. Sais ainakin tietää, tuleeko ovulaatiota ylipäänsä ollenkaan, kun ei mulla ole mitään erityisiä "ovisoireita" ollut koskaan :rolleyes: Joskus varhaisteininä, kun sairastui anoreksiaan ja bulimiaan, on erityisen todennäköistä ettei lapsien saaminen oo edes mahdollista. Lääkärit eivät kuulema voi selvittää tätä mitenkään :$ Menkat kyllä tulee, mutta ovulaatiosta en tiedä.

Jännä juttu, kun sellaiset jotka eivät mitenkään koe raskautta ajankohtaiseksi tai edes halua lapsia, pamahtaa paksuksi tosta noin vaan ihan yllätyksenä ja ne ketkä haluaa, saa tehdä jumalattomasti työtä sen eteen. Jotenkin epäreilua.
 

Yhteistyössä