Löytyykö pas/ivf piinailijoita?

Voisin varovaisesti liittyä piinailujengiin koska on kiva myötäelää samassa tilanteessa olevien kanssa kun olen itse ensimmäistä kertaa IVF rumbassa. Punktio oli tiistaina 19.8. ja eilen 21.pvä siirrettiin yksi alkio kyytiin :) Mitens ne pp päivät lasketaankaan? Onko siirtopäivä 0 vai 1?

Ohjeiden mukaan aloitin Lutinus tukilääkkeen juuri ja hitto kun nauroin itselleni oikein. En siis koskaan mekkoihin käytä tampponia kun en tykkää miltä ne tuntuu joten nyt vähän mietin miten lääkkeen laitto onnistuu. Enköhän mä sitten paina sitä asettimen nappia vahingossa kai liian aikaiseen niin jouduin sormella propaamaan ja tunnustelemaan onko tarpeeksi syvällä :D Oli sitten niin syvällä että sormi juuri yletti, mutta kun en tiedä onko se tarpeeksi syvällä?? Voi huoh :D

Hoitosuunnitelman (stadissa julkisella puolella siis) mukaan menen verikokeeseen 2.9. josta mulle soitetaan 3.9.
Mulla on luomuyrittämisen ajoilta, ennenkuin johtimet poistettiin, jäljellä testejä kyllä joten varmasti sormet syyhyttää testata ennen verikoetta vaikken silloin ennenkään koskaan testannut ennenkuin menkat oli myöhässä. Nyt kuitenkin mietin että voisin ehkä synttäreiden aikoihin (28.pvä) testata kun en pregnyliä ole käyttänyt (ovitrelle irrotukseen ja lutinus siis tukemaan) ihan vaan jotta tietäisin tuleeko juhlittua millä tyylillä synttäreitä :D

Rennosti yritän ottaa täällä itse piinailun suhteen ja ajatella että jos menee plörinäksi niin pakasteessa on 10 kaveria odottamassa :D

Perinteiset tarrasukkatoivotukset kaikille ja mukavaa viikonloppua <3
 
Huomenta kohtalotoverit!
Hyvin nukutun yön jälkeen tikutin negan aamupissistä. No, arvasihan tuon.
Olo on ihan ok, aika oireeton näemmä taas tänään, ärsyttävää :D !

Tsemppiä teille muille ja rentouttavaa viikiloppua:hug:!
 
Hei Mandala ja tervetuloa piinailemaan! :)
Taitaa olla sulla pp 1 nyt menossa. Laskin alussa siirtopäivän ekaksi piinapäiväksi, mutta huomasin sitten että melkeen kaikkialla lasketaan sitä seuraava päivä ekaksi piinapäiväksi.

Lutinusten kanssa kyllä aina säätämistä riittää! :D Osassa hoitopaikoissa tosiaan on tuo että otetaan verikoe. Siinä mielessä hyvä ettei tarvitse pähkäillä mahdollisen haamun kanssa. :) Täällä Oulussa Oysista olen aina saanut vaan ohjeen testailla itse. Teillä on kyllä hyvä määrä pakkasessa alkioita :)

Fenix-78, rentouttavaa viikonloppua myös sulle ja älä vielä negasta lannistu :hug: voi olla että alkaa vielä näkymään jotain
 
Moikka:) Tervetuloa Mandala. Juu, testaan vasta 27.8. Alavatsaa repii edelleen niinkuin sivulta. Ei kuitenkaan ole menkkamaista kipua. Väsynyt olen. Kyllä tää jännittää, mutta niin on hyvät fiilikset kuitenkin:) Tsemppiä kaikille???
 
Kyllä se näköjään sormikopeloinniksi menee tuon Lutinuksen kanssakin niin tietää että menee tarpeeksi syvälle :D ja on kyllä aikamoiset puurot pöksyssä voi herranen aika :x miehelle sanoin että seksirintamalla voi olla aika hiljasta, on sen verran inhaa :D

Katsoin laatikon pohjilta niitä mun r-testejä. Aikaahan tässä johdinten poiston ja hoitojen aloittamisen välillä on kertynyt hyvän matkaa, joten osa testeistä on vanhentunut 2012 ja osa 2013 :O onkohan niillä mitään virkaa enää??

Kyllä se punktio vieläkin kuulostelee mahassa. Kauhean pinkeä on ja iltaa myöden on kuin ilmaa täynnä ja pakottaa. Vaikka itse operaatio oli ihan jees hyvän lääkityksen takia niin kyllä tuli yllätyksenä miten kovin kipeä siitä voi tulla (ilman hyperiäkin!)!
 
Mulla toimi kesäkuun lopulla mainiosti testit vielä (näytti plussan, joka tosin rv8+ kkm) vaikka vanhimmat oli päivätty vuodelle 2011 eli yli 3 vuotta vanhoja. Samoin o-testit vuodelta 2012, ja näytti muuten viivan vahvistumisen ennen mitään r-testejä ;)
 
Tervetuloa mukaan Mandala :D !
Mulla on käytössä luget ja en kyllä tiedä mitään ällöttävämpää kuin niiden tahnapalleroiden asettelu... tai se on tietty vähintään yhtä ällöä kun sitä tinttanaa tahnaa valuu ja valuu ja valuu:x...

ON: negatiivinen oli tämänkin aamun pc:n liuskan tulos. Vointi on varsin oireeton. Piiiiinaaaaavia päiviä, todellakin!
 
Minäkin luulisin että kyllä vanhat testit toimii, en usko että se päiväys on kovin tarkka :)

Lugeista/lutinuksista, mun mielestä luget oli aikoinaan jotenkin siistimpiä. Niissä on päälläsellanen "kalvo" jota lutinuksissa ei ole, tuntuu että lutinus hajoaa ihan heti mömmöksi. Mulla on lievä pähkinä allergia, sen takia lugesteron kiellettiin multa kun parempi pelata varman päälle :) Ei tarvitse piinailla että saako sitä jonkun laakin vielä kaupan päälle ;D

Omaa napaa: Täysin oireetonta :/ aina kun on plussa tullut, ihan kemuallisissakin niin tissit on ollut todella kipeät :/ vielä 4 päivää piinaa!

Mitkäs on muuten teidän suunnitelmat tän jälkeen jos ei plussaa? Me oltaisiin menossa icsi:in seuraavana. Mutta kyllä haluaisin adoptio/sijaisperhe mahdollisuuksia alkaa selvittämään, mies vaan ei ole niihin innokas :(
 
Ellinea toivotaan, että oireettomus olisikin oire! jäätäviä hermoja piinailuun :hug:

Me ollaan miehen kanssa puhuttu, että jos ivf kokonaisuudessaan menee mönkään meillä niin sitten elellään kahdestaan loppuelämä. Ollaan molemmat sitä mieltä, että me riitetään toisillemme, eikä adoptio/siirto/luovutetut solut tule meille kyseeseen koska halutaan, että jälkikasvu on joko meistä molemmista "rakennettu" tai sitten ei ollenkaan :)
Mieli on vähän vaihdellut tosin siitä, että monta ivf rundia kokeillaan. Aluksi mietittiin, että josko kaikki julkisen tarjoamat. Mutta sittemmin ennen hoitoja mietittiin, että jospa vain 1+passit. Ainakin noita pakastealkioita on runsaasti tarjolla (tosin en muista miten ne oli pakastettu, että kuinka monta joutuu kerralla sulattamaan, joten se yksi rundi voi hyvinkin olla todellisuus meidän kohdalla.
 
Heissan taas :).
Tulevaisuudesta ollaan vähän puhuttu, vaan mitään ei olla vielä lyöty lukkoon.
Koska me emme halua ryhtyä sijais- tai tukiperheeksi eikä meillä enää ole mahdollisuutta adoptioon niin olemme päättäneet että icsi + pas -yritykset riittää. Sitä ei vielä tiedä miten monta icsi-rundia pää (ja lompakko) kestää mutta aika näyttää.
Myös siitä mahdollisuudesta ollaan keskusteltu että mitäs sitten jos hoidot eivät tuota tulosta ja jäädäänkin vain kaksin... Olemme tulleet siihen lopputulokseen että surutyö tehdään, mutta olemme hyvin onnellisia myös juuri siksi että meillä on toisemme:heart:...

Huomisaamun tikutusta odotellessa :)...
 
^Voimia sinulle Toiveessa, uskon silti että sinäkin voit onnistua, siis ihan nyt tällä yrityksellä:hug:!

Mulla ainoa oire on hetkittäinen nippailu alavatsalla ja tietty toi ärsyttävä selkäkipu :(. Kuukautiset alkaa varmaanki huomenna, normikiertoni mukaan se ainaki menis niin ja koska liuskat näyttää edelleen puhdasta negaa niin luulen että tällä kertaa ei ole edes minkäänlaista kiinnittymisyritystä :(.

fenix pp10, dpo13, kp28/29.
 
  • Tykkää
Reactions: Toiveessa3<3!!
Täällä ärsyttää ihan kaikki. Eilen alkoi kovat ärsytys kohtaukset. Keho varmaan yrittää saada menkkoja aikaan, siitä se varmaan johtuu. Tosin ekassa raskaudessa joka meni kesken tosi alussa mulla oli ärsytys raskausoire. Mutta silloin se alkoi heti oviksen jälkeen, nyt tämä on ilmaantunut näinä päivinä kun menkkojen pitäisi alkaa.

Tukalaa tulee olemaan tän olotilan kanssa :eek:

Voimia teille kanssa piinailijoille <3 toiveessa, tuo on tuttu tunne kun pelkää että kohdussa tms. on jotain vikaa. Mulla kun ollut kemiallisia ja varhainen km, niin tuntuu että ehkei hedelmöittymisessä itsessään ole mitään vikaa, vaan minussa jotain pahempaa vikaa jota ei voi korjata.

Mutta ei luovuteta :) <3 Minusta tuntuu että kyllä nyt JONKUN tästä ketjusta ainakin täytyy plussata :)
 
^Kuinka pitkä kierto sulla normisti on?
Mä en noihin lämpöjen mittailuihin kauheesti ite luota, sillä jotta tulokset olis edes hitusen luotettavia niin seurantaa pitäis olla tehtynä jo pidemmältä aikaa ja ihminen kun on niin monimutkainen kokonaisuus että pitäs melkeen mitata aina jopa samaan aikaan päivästä ja silti yksilölliset erot on valtavia.

Soitin muuten kliniallemme tässä viikolla ja varmistin että kuinka pitkään noita lugeja pitikään käyttää ja siinä samalla sit kerroin oireistani niin hoitaja sanoi että kaikenlaiset oireet saattaa johtua ihan pelkästään lugeista. Eli suomeksi sanottuna ihan sama oireilenko vai en - vasta testitulos on se mihin voi luottaa...

Voimia tämän epätoivoisen taistelun keskelle:hug:!
 
Kiitos teille ihanaiset<3 Jouduin ottamaan para-tabsin. Nyt on parempi olo. Taas on tuttu alavatsan paine päällä. Olen kiukutellut ja itkenyt tänään. Koko ajan väsyttää. Onneksi keskiviikko on pian.... siis mun kierto on 25-30 päivää. Mulla alko siinä tuoresiirrossa muistaakseni 27 päivänä. Siis niinku torstaina piti testata niin keskiviikkona alkoi. Ei ole nyt alkanut. Mää en uskala toivoa mitään. Voimia ja tsemppiä ja kaikkea meille:)
 
Peukutukset sinulle Toiveessa! Kuten myös Fenixille jolle toisessa ketjussa jo kommentoinkin!

Ellinea mikäs tämän päivän fiilis?

Täällä synkkää, pp4. Vähän menkkajomottelee mahassa, ja tänään on mun kierron keskiarvoinen viimeinen päivä, kp29. Fiilis on menkkoja odotteleva, vaikka tiedän lutinuksen varmasti pitävän niitä pois vielä jonkin aikaa. Ensimmäistä kertaa piinailemassa reilusti yli kahteen vuoteen ja nyt kyllä muistan kaiken erittäin selvästi - miksei aika voi vain hypätä eteenpäin viikolla, oli se tulos mikä tahansa... :headwall:
 
Viimeksi muokattu:
Huonot fiilikset täällä :( Riidelty vaan, koska minä otin taas sijaisperhe ajatukset ja lapsettomuuden yleensäkin puheeksi. Huomenna aamulla testipäivä, ellei yöllä ala menkat. Ei varmaan tule nukuttua :(
 

Yhteistyössä