Voisin varovaisesti liittyä piinailujengiin koska on kiva myötäelää samassa tilanteessa olevien kanssa kun olen itse ensimmäistä kertaa IVF rumbassa. Punktio oli tiistaina 19.8. ja eilen 21.pvä siirrettiin yksi alkio kyytiin
Mitens ne pp päivät lasketaankaan? Onko siirtopäivä 0 vai 1?
Ohjeiden mukaan aloitin Lutinus tukilääkkeen juuri ja hitto kun nauroin itselleni oikein. En siis koskaan mekkoihin käytä tampponia kun en tykkää miltä ne tuntuu joten nyt vähän mietin miten lääkkeen laitto onnistuu. Enköhän mä sitten paina sitä asettimen nappia vahingossa kai liian aikaiseen niin jouduin sormella propaamaan ja tunnustelemaan onko tarpeeksi syvällä
Oli sitten niin syvällä että sormi juuri yletti, mutta kun en tiedä onko se tarpeeksi syvällä?? Voi huoh
Hoitosuunnitelman (stadissa julkisella puolella siis) mukaan menen verikokeeseen 2.9. josta mulle soitetaan 3.9.
Mulla on luomuyrittämisen ajoilta, ennenkuin johtimet poistettiin, jäljellä testejä kyllä joten varmasti sormet syyhyttää testata ennen verikoetta vaikken silloin ennenkään koskaan testannut ennenkuin menkat oli myöhässä. Nyt kuitenkin mietin että voisin ehkä synttäreiden aikoihin (28.pvä) testata kun en pregnyliä ole käyttänyt (ovitrelle irrotukseen ja lutinus siis tukemaan) ihan vaan jotta tietäisin tuleeko juhlittua millä tyylillä synttäreitä
Rennosti yritän ottaa täällä itse piinailun suhteen ja ajatella että jos menee plörinäksi niin pakasteessa on 10 kaveria odottamassa
Perinteiset tarrasukkatoivotukset kaikille ja mukavaa viikonloppua <3