Löytyykö pas/ivf piinailijoita?



Näkyyköhän kuva? tässä mun testi.. tästä se varsinainen piina taas alkaa. Mä olen niin tottunut kemiallisiin. pp 14 ja toinen viiva on hailukampi, voikohan siellä olla mitään kiinni :/ Niin ja oireita ei edelleenkään yhtään
 
Kun copy-pastesin tuon kuvan osoitekenttään niin tuli pienen pieni kuva sun testistä näkyviin. Mutta kun suurentelin sitä ihan sumeaksi asti, mutta siis siinähän taitaa olla ihan kunnon viiva? Hailakampi mutta kunnolla näkyvä, eikö? Kyllä siellä silloin joku kiinni on tarraamassa! :heart: Toivotaan ettei ole kemiallinen tulossa, mulla on sormet ristissä ainakin!!! Toivottavasti sait nukuttua :hug:
 
Toiveessa tulehan sitten kertomaan mitä testit näytti :attn:

Kääk mä tajusin, että tänään on viikko alkion hedelmöittymisestä eli mahdollisen kiinnittymisen aikoja. APUA mistä saa ostettua jäisiä hermoja tai tilapäistä lobotomiaa?!? taidan hautautua tietokonepeleihin koko illaksi, jotta saa muuta ajateltavaa :O :stick: |O :headwall:
 


Yritän vielä yhdesti josko näkyis isompana. Kiitos paljon teille ihanille tsemppauksesta :heart::heart: Kyllä se vaan vaikuttaa mielialaan tosi paljon, kun on vertaistukea :) ja hyvää sellaista :) Joku voi ihmetellä miksi mieliala on synkkä, vaikka plussa tulee, mutta kun on monta kemiallista ja varhainen km peräkkäin, niin sitä pelkää niin kovasti että tämäkin onni on väliaikaista :( Mandala, juu ihan oikein katsoit että siis on kunnon viiva mutta vaaleampi kuin testiviiva. :)

Toiveessa, tulehan huomenna kertomaan miten käy! :)

Soitin ivf-hoitajalle, verikoetta yritin saada mutta en päässyt. :| Sain lääkärin numeron johon soittelin kun osallistun yhteen tutkimukseen. Sain ajan jo 2.9. lääkärille katsotaan mitä sieltä sitten sanotaan :)
 
Viimeksi muokattu:
Aivan mielettömän ihania uutisia sinulla Ellineea:heart:!!!Tuhannesti onnea, jarrusukkia, maailman vahvinta rakkausliimaa ja kaikkea muutakin nyt että se pieni ihme pysyy mukananne:kiss:!

Plussapuhureita teille muillekin ihanat :).
Mun toiveeni valuu parhaillaan verisenä rättiin eli hoito epäonnistui.
 
Kiitos paljon Fenix-78 <3
Voi harmi että kävi noin teidän hoidossa :( paljon jaksamista!! <3 <3 Onko tietoa milloin seuraava icsi voitaisiin tehdä teille? Vaikka ymmärrän kylläettei heti jaksa uutta hoitoa ajatellakaan :(
 
Voi että, ihanaa Toiveessa!! <3 <3 Tuo on tosi hyvä merkki että digitaalinen näyttää jo raskaana 2-3 :) mulla kaikissa pieleen menneissädigi on näyttänyt aina vaan raskaana 1-2. Eli siellä on nyt lujasti ja varmasti joku tarranut kiinni sulla! :) <3 Mikä sulla oli toinen testi ja oliko ihan tasavahvat viivat? :)

Mä tulen huomenna kertomaan onko toinen viiva vahvistunut :)
 
Fenixille tätäkin kautta ihan älyttömän iso voimahali!!!! :(

Suuren suuret onnittelut plussauutisista tänne muuten. Ellinealle kaikki maailman tarrasukat että tarraa kiinni tällä kertaa pysyvästi!

Mä olen ihan jäljessä täällä :D
 


Testiraporttia pukkaa kuvien kera. :D Pyydän anteeksi näitä kuva postauksia, tämän enempää ei ole tulossa :D:stick:

Tuossa ylempi tämän aamuinen. Toivoisin että pikkusen olisi vahvistunut. Viiva ilmestyi todella hitaasti testiin, mutta 5min sisällä kumminkin. Tiistain testin jätin itsekseen vessaan 5min ajaksi, niin sen viivan kehittymistä en seuraillut. joten en voi vertailla aikoja. Ylempi näyttää vahvemmalle nyt mutta toisaalta tuo tiistain testihän on jo kuivahtanut ja siinä on väri haalennut. Onkohan sitten vertailukelpoisia.. :confused: Voi ei, tämä on taas niin tätä viivakyttäystä! :LOL:

Päätin että lopetan testit tähän :) Katson ensi ti mitä lääkäri sanoo, tuleeko verikokeita tms.

Nyt jännäilemään Mandalan puolesta :heart: Onkos olossa mitään ihmeempää? :)
 
Ellinea on tuo vahvistunut, jeee :heart: edelleen niitä pirun tarrasukkia rekkalastillinen sinne!!! Ei mua ainakaan haittaa nähdä positiivisia testikuvia, sellaista kun en ole koskaan livenä nähnyt :)

Täällä on ainoa juttu rinnat. Tai no kyllä mulla jotain juilii mahasta välllä mutta mun mielestä kyllä niin sivuilta (aivastaessa on vihlaissut myös sivulta pari kertaa), että olisi munasarjojen kohdalla ennemminkin, eli en sitä laske miksikään.
Mulla yleensä oviksen tienoilla nännit arat, ennen menkkoja ei oikein mitään muita oireita yleensä normaalisti paitsi ehkä vähän mahaa turvottaa. Nyt on eilisestä ollut rinnat erilaiset. Varsinkin makuulta nousemisen jälkeen tuntuu tosi inhottavilta, samoin jos painelee yhtään.
Käytän Lutinus:ta tukilääkkeenä ja siinä yleisimmät haittavaikutukset (1-10 naista sadasta voi kokea) ei luettele rintaongelmia, mutta vähemmät yleiset (1-10 naista tuhannesta) toki sitten jo listaa. Eli vaikka mielessä kuohuu niin yritän ajatella, että rinnat nyt sitten alkoi kipuilemaan Lutinuksen takia, etten hypetä itseäni vielä hölmömmäksi.

On tämä kanssa elämää.. pp7 apua!

Edit: Ellinea mitä oireita sulla on tällä hetkellä muuten?
 
Viimeksi muokattu:
Heips:) Apteekin oman testin tein. En tehnyt kuin ne kaksi. Ultra TAYSissa on 15.9 ja neuvola aika on 3.10. Täällä ei ilmeisesti laiteta esim. hcg-verikokeisiin.

Nyt on alkanut tuleen aamuhuonovointisuutta. Nälkä on lisääntynyt ja väsyttää. Rinnat on normaalit mutta maitorauhasia välillä vetelee.

Mandala: Toi munasarjakipu kuullostaa hyvältä!!! Mulla oli munasarjat kipeet ja sivuille tuikki. Varsinkin kiinnittymisen aikaan. Heräsin keskellä yötä järkyttävään kipuun. Tarrasukkia täältä:heart:

Ellinea::heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Toiveessa, 15.9. pidetään peukut ja varpaat pystyssä että tulee ihania uutisia ultrakäynniltä <3 :)

Mandala, kiitos paljon tarrasukista ja paljon tarrasukkia myös sinne <3 vielä 7 piinapäivää ja toivotaan että sitten tulee plussa <3 Ajattelitko pp 14 testata vai jo aiemmin? :)

Oireista: Niitä ei juurikaan ole vieläkään. Jos edes kerran yököttäisi niin sitä niin tuntisi olevansa raskaana :p Rinnat on painavat vaan, muttei kipeät.
 
Viimeksi muokattu:
Mulle hoitoihin kuuluu verikoe, sinne pitää mennä 2.9. eli pp12. Mieli vaihtelee ihan hullunaan että testaanko ennen kotona vai en :D tänään olen ollut sitä mieltä että haluan päästä tästä pähkäilystä mahd pian jos nega tulossa, huomenna varmaa taas jänistän koko ajatuksesta!

En ole tiennyt noista munasarjatuikkimisista mitään kyllä :O

Mahtavaa Toiveessa myös oireista :heart:
 
Voi eiii Ellinea :( :(
Onko sulla tutkittu miksi menee kesken? Entä mitä tukilääkkeitä sulla on käytössä siirron jälkeen ja onko sua neuvottu lopettamaan ne plussan saatua?

Täällä pp10 ja testasin pari niitä vanhentunutta testiä (david ja pregcheck) ja niin negatiivisia oli kuin voi olla. Eilen oli todella sysimusta päivä asian suhteen kun rinnatkin lakkasi olemasta kipeät niin tuli varmasti itkettyä kaikki pois. Nyt ei tunnu enää miltään muulta kuin että tekisi mieli jättää lutinus pois jo nyt niin alkaisi menkat aiemmin...

edit: miksi ihmisen pitää olla typerä ja katsoa testiä testiajan jälkeen... pregcheck oli muuttunut roskishaamuksi >.< rinnoissa on vähän kipeyttä vielä (eilen ei mun mielestä ollut yhtään aamun jälkeen), joten en tiedä, ajatukset pyörii ympäri päässä :(
 
Viimeksi muokattu:
Ei ole tutkittu muuta kuin hormoni arvoja verestä. Tukostaipumuksesta kysyin lääkäriltä, mutta sanoi ettei usko mun kohdalla km:ien johtuvan siitä,koska ovat niin varhaisia. Pari verikoetta voitaisiin vielä ottaa (en tiedä mitä niissä sitten tutkitaan) ja ajattelin ensi viikolla ottaa puheeksi.

Roskishaamu voi merkitä jotakin, älä vielä luovuta :) <3 Tee parin päivän päästä uudelleen samanmerkkisellä testillä ja katso tuleeko mitään. Onko sulla vielä samaa testiä kaapissa? :)

Mä hain apteekista predictorin tuplapakkauksen. Tein toisen ja vahva plussa on vielä vuodosta huolimatta. Jos huomenna on päiväpissasta vielä positiivinen niinmenen ti sinne ultraan. Jos siellä vaikka toinen vielä sinnittelisi.
 
Digi sanoi 'ei raskaana' joten roskishaamu on ollut siis turha haamu niin kuin olettaa voikin kun ei ole oikein mitään oireitakaan. Noh pas siintää tulevaisuudessa, vielä pitää odottaa ke asti että hoitaja soittaa verikokeesta ja voin kysyä jatkosta.

Tsemppiä teille molemmille, toivotaan että Ellinean ultrassa löytyisi pikku papunen!
 
Ultrakuulumisia: Yksi ruskuaispussi näkyi. Viikkoja vasta 5+2, joten alkiota ja sykettä ei vielä pystynyt näkemään. Ensi to menen uudestaan. Hui kun pelottaa kuuluuko syke ja pysyykö vuoto pois!

Vuodon syytä ei selvinnyt. Lääkäri sanoi että toisen alkion pois tulo ei aiheuta tuossa vaiheessa veristä vuotoa.

Mandala, Kävitkö vielä verikokeessa? Toivotan paljon tsemppiä, voimia ja jaksamista tulevaan <3 pas alkioilla kuulostaa olevan onnistumisia, eli positiivisin mielin pas:siin! <3

Mun kuulumisia miten asiat etenee saa lukea blogista :) Blogi lapsettomuudesta
 

Yhteistyössä