Ellinea on tuo vahvistunut, jeee :heart: edelleen niitä pirun tarrasukkia rekkalastillinen sinne!!! Ei mua ainakaan haittaa nähdä positiivisia testikuvia, sellaista kun en ole koskaan livenä nähnyt
Täällä on ainoa juttu rinnat. Tai no kyllä mulla jotain juilii mahasta välllä mutta mun mielestä kyllä niin sivuilta (aivastaessa on vihlaissut myös sivulta pari kertaa), että olisi munasarjojen kohdalla ennemminkin, eli en sitä laske miksikään.
Mulla yleensä oviksen tienoilla nännit arat, ennen menkkoja ei oikein mitään muita oireita yleensä normaalisti paitsi ehkä vähän mahaa turvottaa. Nyt on eilisestä ollut rinnat erilaiset. Varsinkin makuulta nousemisen jälkeen tuntuu tosi inhottavilta, samoin jos painelee yhtään.
Käytän Lutinus:ta tukilääkkeenä ja siinä yleisimmät haittavaikutukset (1-10 naista sadasta voi kokea) ei luettele rintaongelmia, mutta vähemmät yleiset (1-10 naista tuhannesta) toki sitten jo listaa. Eli vaikka mielessä kuohuu niin yritän ajatella, että rinnat nyt sitten alkoi kipuilemaan Lutinuksen takia, etten hypetä itseäni vielä hölmömmäksi.
On tämä kanssa elämää.. pp7 apua!
Edit:
Ellinea mitä oireita sulla on tällä hetkellä muuten?