Hakutulokset

  1. E

    Tammikuiset 2021

    Hei, Olin tuolla haaveilemassa vauvasta 2021, mutta plussan jälkeen en koskaan saanut liityttyä tänne keskusteluun. Olisikohan vielä liian myöhäistä? Myös fb-ryhmä kiinnostaa Elviira86, 2.lapsi, la 14.1., synnytyspaikkana Satasairaala
  2. E

    Toiveissa vauva 2021

    näiden kuvien lisääminen on jotenkin tosi vaikeaa. En tiedä onnistuiko taaskaan? Mutta, rohkenen vähitellen ilmoittautua plussanneeksi ja siirtyä haistelemaan myös tammikuisten keskusteluun. ❤️ kiitos kaikille onnitteluista ja tsemppiä valtavasti ❤️ Jään tänne aktiivisesti seurailemaan...
  3. E

    Toiveissa vauva 2021

    Onnea @Masunen ❤️ Täällä tänään viiva vahvistunut ja kyllä se nyt siltä vahvasti näyttää että raskaana ollaan. Toivottavasti jatkaa vahvistumistaan. Vielä en uskalla plussanneisiin siirtyä.
  4. E

    Toiveissa vauva 2021

    Huomenta ja hyvää vappua! Täällä käyty säännöllisesti lueskelemassa, mutta kun ei ihan päivittäin ehdi, niin tuntuu vaikealta päästä juttuun itse mukaan, kun on aina vähän myöhässä. Ihanaa kuitenkin kun keskustelu on aktiivista ja vaikka vähän vähemmän aktiivinen on itse, niin kiva lueskella...
  5. E

    Toiveissa vauva 2021

    Huomenta! Minulle voisi päivittää kp1 kiitos Me ollaan oltu miehen kanssa yhdessä 11vuotta. Alku oli kivikkoista, vähän on-off, mutta sitten asiat loksahti ja yhteen muutettiin 2012, kihloihin mentiin 2013, esikoinen syntyi 2014 ja naimisiin mentiin 2018 ❤️ Olen kuvitellut tuntevani hyvin...
  6. E

    Toiveissa vauva 2021

    Noi on kyl niin hämmentävät noi hymiöt. Ku ei ne jää. Olisko mitään ohjekirjaa Kaksplus-palstan käyttöön? ;)
  7. E

    Toiveissa vauva 2021

    Onpa täällä keskustelu ollut aktiivista. Mahtavaa kun alkaa olla jo iso porukka juttelemassa :) Kyllä mä olen myös kauhulla seurannut keskustelua siitä että isät tai tukihenkilö ei pääse synnytyksen lisäksi muuten osastolle. Eniten harmittaa sen toisen vanhemman puolesta, joka joutuu olemaan...
  8. E

    Toiveissa vauva 2021

    Tuleva iltatähti tulee olemaan varmasti isompien sisarusten lellikki ❤️
  9. E

    Toiveissa vauva 2021

    Kiitos! ❤️ Poika jossain vaiheessa puheli kovastikin siitä, että toivoisi pikkusisarusta. Nyt viime aikoina ollut taas sellainen äitissä roikkumisen vaihe, että huomiota ei tahtoisi millään jakaa. Ollaan kyselty nyt kun asia on tullut ajankohtaiseksi, että mitä mieltä olisi pikkusisaruksesta...
  10. E

    Toiveissa vauva 2021

    Heippa! Voisin hypätä myös mukaan tänne. :) Täällä toinen lapsi haaveissa. Esikoinen täyttää syksyllä 6v. ❤ Kierukka on poistettu tammikuussa, mutta puolison äidin äkillisen sairastumisen ja kuoleman johdosta jäi petipuuhat vähäks aikaa oikeastaan kokonaan tauolle, joten nyt voisi sanoa olevan...
  11. E

    Satakuntalaiset odottajat

    Sen verran vois varmaan kertoa, että ikää tosiaan 27v., mies 31v. Ekasta yrityskierrosta tärppi, ei kyllä yhtään osattu arvatakaan että näin onnekaita vois olla :heart: Kihloissa ollaan, esikoista ootellaan :) Oireista hieman. Mulla on armoton väsymys, ollut hieman etovaa oloa - ei kuitenkaan...
  12. E

    Satakuntalaiset odottajat

    Heippa! Jospa minäkin tulisin tänne huutelemaan :) Olenkin kattonut Grill, että sä oot tuolla lokakuisissa - mä oon siinä "vanhassa" lokakuisten fb-ryhmässä. Pitäiskö mun tulla sinne "uuteen" kans, että pääsis teidän satakuntalaisten kanssa tarkemmin rupattelemaan :) Niiin, ja Raumalta...
  13. E

    Lokakuun Lutuset 2014

    Heippa kaikki taas :) Mä oon niin huono kirjottamaan tänne, kun käyn vaan pääasiassa puhelimella lukemassa ja toi p***a Lumia ei suostu tänne kirjoittamaan mitään. Osanotot menetyksen kohdanneille :heart: :hug: ja onnittelut kaikille iloisista uutisista! :) Täällä pahoinvointi hieman...
  14. E

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    Kukkuu! Kävin plussanneiden puolelta kurkkaamassa :wave: ja puhaltelemassa plussatuulia :whistle: :heart: Tsemppiä kaikille :heart: ja mitä suurimmat pahoittelut teille ujm ja mymosa :hug: Elviira + tyyppi 6+4
  15. E

    Yrittämään päässeistä plussanneet <3

    Saitko Nannaa viestiä, kun mulla ei näy lähetetyissä? :)
  16. E

    Yrittämään päässeistä plussanneet <3

    Hei! Huippuidis toi fb-ryhmä. Minäkin käyn puhelimella päivittäin lukemassa täällä, mut jostain syystä ei anna mitään kirjoittaa. Laitanpa siis viestiä, jotta pääsis aktiivisemmin keskusteluun taas mukaan. Onnea uusille plussanneille ja tsemppiä myös muille möhömahoille :heart: Elviira...
  17. E

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    Heips! Minä oon käyny kurkkimassa teitä täällä, hyvin vähän oon mihkään kirjotellu mitään, kun on ollu kovin raskasta viime aikoina.. Raskaus jatkuu kuitenkin ongelmitta, eli sen tiimoilta ei murhetta :heart: vaikkakin vähän häirii nää raskausviikkojen laskemiset, lyhyessä kierrossa ovis...
  18. E

    Laskettuaika Lokakuussa 2014

    Noista vitamiineista juuri noin sanottiin mullekin, että jos on joku erityissyy, ni sillon syödään enempi :) Kun ihmettelin sitäkin, miks kaupassa myydään sellasta mis on suoraan 800mikrog :) Noi digitestit on kyllä ihan luotettavisa ja näyttää sen 3+ myös... Siinä täytyy vaan huomioida, että...
  19. E

    Laskettuaika Lokakuussa 2014

    Niin, ja pahoittelut teille, joilla mennyt kesken :hug: Ja tervetuloa kaikki uudet, onnea teille! :) :heart:
  20. E

    Laskettuaika Lokakuussa 2014

    Heippa kaikki! Oon seuraillu taustalla päivittäin, vaikka en oo kirjotellu :) Vitamiineista: mulla raskaus ja imetys Multitabs, jossa kaikki foolihapot ym. Lisäfoolia ei kuulemma kannata ottaa ellei lääkäri erikseen määrää. Suositeltu määrä on 400mikrog, ei enempää tai vähempää. Sain...

Yhteistyössä