Toiveissa vauva 2021

@Vindy OS käyttöohjeessa sanotaan näin: "Odota värillisten viivojen ilmestymistä. Riippuen virtsan LH-pitoisuudesta, positiivisen tuloksen voi havaita 1 minuutin kuluessa. Vahvistaaksesi negatiivisen tuloksen, vaaditaan testin 10 minuutin täysi reaktioaika. 30 minuutin jälkeen testitulos ei päde."

AINIIN ja näin viime yönä ihan hullua testaus/raskausunta! Olin tehnyt ovistestin, joka näytti tyhjää ja heitin sen roskiin. Jostakin syystä isäni löysi testin ja oli ihan raivona siitä, että kuka täällä on raskaana. Ihmettelin tätä reaktiota unessa, koska ei tässä nyt mitään teinejä enää olla ja reaktio oli muutenkin ihan outo isälleni. Yritin siinä sitten selittää, että ei kukaan ei ole raskaana, kun tein ovistestin mutta sekin oli nega. Sitten muistin, että olin heittänyt testin heti menemään, kun ei viivaa tullut tauluun ja että raskaustestiin tulee viivat vasta 10 minuutin (???!) jälkeen. Ilmeisesti olinkin siis tehnyt unessa vahingossa raskaustestin ja siinä olikin sitten leffaviivat. Heräsin epätodelliseen tunteeseen, kun pällistelin niitä kahta viivaa ja mietin, että viimein se on tapahtunut :D :D Oikeastihan täällä aletaan vasta hiljalleen träkkäämään ovista, että raskaana ei vielä olla.
 
Omasta piinailusta: dpo 6 ja mieli seilaa ees taas: ensin tuntu että nyt tärppäsi, koska dpo 1-2 oli menkkamaisia tuntemuksia, jonka jälkeen ei oo yhtä vahvana tuntunu; ajoittain ehkä pientä tunnetta että vatsan alue on "olemassa".. Vv on tullu jonkin verran, semmosta ihan kirkasta ja vain pyyhkiessä muutamia kertoja melkein joka päivä oviksen jälkeen.. Tämäkin mietityttää, kun yleensä on täysin kuivaa ollu loppukierto, ne kierrot missä oon päätelly oviksen mahd. tapahtuneen. Aamulämpöjä en oo säännöllisesti mittaillu vaan oon mittaillu vähän miten sattuu, aamulla esim. tunnin päästä kun oon heränny tai sitte päivällä. Ne näyttää koko ajan päivällä olevan noin 36.5-36.7 välillä, en tiiä onko se mun normaali vai ei, ainaki aiemmin ylös merkatut lämmöt on olleet aamulla aika matalia, jotain 34,5-35,5 välillä, nyt mittasin yks aamu dpo 4 sängyssä kainalosta lämmön joka oli 35.37, lämpö nousee kyllä sitten päivän mittaan klo 12 mennessä nopeaan tuohon noin 36.6 asteeseen. Jotenki en luota noihin omiin lämmön mittailuihin vaan tuntuu että sitä haluaa tehdä ees jotain josta sais jotain vinkkiä mihin suuntaan tämä kierto on menossa! Muita 'oireita' kun en oo huomannu. On se kyllä ku ei jaksa vaan ootella nyt tätä kiertoa loppuun ku yrittää vaan analysoida kaikkea koko ajan :D
 
Viimeksi muokattu:
Jeee plussarintamat jatkuu! Onnea @Masunen !

@Vindy Eläs hättäile, mullahan myös tässä kierrossa noin viikkoa ennen ovisplussaa limailut ja halut nousi, välissä hävis hetkeksi tykkänään ja alkoi taas. Kp18 vasta yhtäkkiä vahvistui tikku. Hyvin voi nopeasti pärähtää sinnekin

On kyllä hyvä mun sanoa et relax, kun samalla tavalla ressasin itsekin et missä hitossa se nyt viipyy

Täällä dpo7 ja ai että kun ei malttas yhtään odotella, että pääsisi testaileen. Mulla ei kyllä taaskaan ole mitään oireita ollut. En oo jaksanut mitata edes lämpöjä. Kierto-applikaatit veikkaa menkkoja jo keskiviikoksi. Nouuu!

Olispa muuten aika ihanaa plussata äitienpäiväksi
Tuntuu tosiaan että oottavan aika on pitkä, jo tässä vaiheessa!

Äitienpäivän plussaus kuullostaa ihanalta :love:
 
  • Rakkaus
Reactions: Riama
@Pampula3 ja @Kasikuus
Ite taas keskenmenoja ja kemiallisia kokeneena ennemmin ottaisin vaan ne negat koska se että annetaan toivoa ja kerta toisensa jälkeen se viedään pois on jotain niin sydäntäsärkevää :cry: tiedän että se menettämisen pelko mikä tulee niiden kahden viivan saatua on kans ihan jäätävä kun sen menetyksen on kokenut monesti.
Mutta nää on näitä pohdintoja toki ei voi sanoa miltä tuntuisi toisen kengissä mutta ajatukset ovat olleet tämmöisiä.
 
@Piipaa93 varmaan hyvä ratkaisu ja jos palstailu alkaa tuntua liian kuluttavalta, niin täältäkin saa ottaa lomaa ja palata takaisin, kun siltä tuntuu. <3
Pysyn listalla, mutta en lue päivittäin. Ilmoitan myöhemmin sitten tilanteen. Muutenkin tämä minun ja miehen tilanne rassaa hermoja, kun ei asuta yhdessä. Nähdään kyllä viikottain ja vkonloppuisin ollaan sitten koko viikonloppu yhdessä.
 
  • Rakkaus
Reactions: Hipposka ja 3milia
Mä oon lueskellut joka päivä keskusteluja aina vähänväliä, mutta omat jutut on harvassa kun ei tässä oo nyt muuta kun oviksen odottelua. Kommenteista oon tykkäilly, mutta ei oikein pääse mihinkään keskusteluun mukaan, kun oon vähän yksin kiertoni kanssa:(

Tulin kuitenkin nyt purkautumaan, kun ei nuot ovistestipirulaiset näytä yhtään mitään!!! Nyt jo kp14 ja yleensä kp16 on ollu ovis (oireiden perusteella). Tavanomaiset oireet alkaa kyllä nostamaan päätään ja limat ainakin alkaa oleen kohillaan jo, mutta ovistesteissä ei näy edes haamua (onestep). Alkaa hiipimään jo paniikki, että enkö mä ookkaan ovuloinu sillon ku oon ajatellu. Soos:oops:
Hei kannattaa kokeilla niitä PregCheckin ovistestejä, jos ne sopis sulle paremmin. Ovat selvästi herkempiä kun noi OneStepin.
 
  • Tykkää
Reactions: Vindy
@Alinna86 tuo on kyllä varmasti äärettömän raskasta, vaikea kuvitellakaan, ja niin kuin sanoin en toivoisi kellekkään ❤ Ja toisaalta jos ei saada vauvaa, voi olla helmpompi näin kun tietää ettei ole ollu edes lähellä. Silti toisaalta toivoo et kroppa jotenkin viestittäisi et toivoa vielä on. Epätietoisuus on pahinta, ja kun se jatkuu näköjään kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Tiedän toki että varmasti löytyy vieläkin pidempään yrittäneitä. Mutta itselle tämä 16 yk on jo pitkä aika, kun on saanut kuulla ettei aikaa ole vuosia enää jäljellä. Jokainen yrityskierto on menetetty mahdollisuus ja vie haavetta aina vain kauemmas, koska eihän se hedelmällisyys tästä ainakaan enää parane. No, koitan nostaa pään pystyyn, eihän sitä koskaan tiedä milloin tärppää. Ja tosiaan nuo useamman sadan euron pistokset jääkaapissa odottelee, tulepahan sitten käyttöä niille jos ei taaskaan tärppää :)
 
@mandariinilohko siirretty oikealle paikalle listassa :)
@Zennuli poistettu piinailijoista. Tänä aamuna ihmettelinkin, et kuulutko vielä sinne, mutta en sit aamuhöperönä tajunnut katsoa kp-listasta nimeä ja päiviä sen tarkemmin :D

Tässä se huono puoli, jos unohtaa jonkun asian poistaa/lisätä, ni automaattisesti menee sit seuraavanakin päivänä väärin, kun ei enään katso vanhoja merkintöjä. Ite oon pyrkinyt tekee niin, että lisään päivän mittaan tietoja, kun niitä tänne ilmestyy!
Ei ole sit seuraavana aamuna niin paljoa muutettavaa ja voi vaan siirtää yhdellä päivällä kaikkia eteenpäin ja jos alkaa kierto alusta, ni samalla oon poistanut kyseisen henkilön heti piinailijoista pois, ettei unohdu :)
 
Turhaan stressasin sitä kierron lyhentymistä:rolleyes::D Ei tarvi huomisellekaan muuttaa mun tietoja, ehkä sit huomenna se kp1/26-28. Nyt siis jo kp28 ja edelleen vaan tiputtelua, eikä varmasti ala ennen klo 18 kunnolla vuoto. Aloin nyt syödä sinkkiä, kun joku vinkkas, et vois auttaa tähän tiputteluun :) Teiltä saa kyllä todella hyviä vinkkejä täältä ja muutenkin ihan korvaamaton vertaistuki koko tässä vauva- ja yritysasiassa, vaikka alussa meillä tää matka vasta onkin:love: Kiitos!❤
 
Turhaan stressasin sitä kierron lyhentymistä:rolleyes::D Ei tarvi huomisellekaan muuttaa mun tietoja, ehkä sit huomenna se kp1/26-28. Nyt siis jo kp28 ja edelleen vaan tiputtelua, eikä varmasti ala ennen klo 18 kunnolla vuoto. Aloin nyt syödä sinkkiä, kun joku vinkkas, et vois auttaa tähän tiputteluun :) Teiltä saa kyllä todella hyviä vinkkejä täältä ja muutenkin ihan korvaamaton vertaistuki koko tässä vauva- ja yritysasiassa, vaikka alussa meillä tää matka vasta onkin:love: Kiitos!❤
Hyvä että kierto ei lyhentynyt, mutta ikävää tuo tiputteluvuoto. Minua ahdisti tosi paljon tuo tiputteluvuoto, jota oli joka kierrossa ennen tätä tärppikiertoa. Pelkäsin että hormoneissa on jotain pahasti häikkää kun aina tiputteli. Nyt luulen että keho ei vain oikein vielä toiminut normaalisti pillereiden lopetuksen jälkeen.

Tuli myös mieleen että tämä tärppikierto oli ensimmäinen missä en juonut greippimehua ollenkaan :unsure:
 
Onnea @Masunen esikoisraksaudesta! <3

@Tiukuliina89 Voih ikävää, mutta kovasti olet tähän ikään jo lapsia kerennyt saada, ihanaa! <3

@Töppönen_ En oo tässä kierrossa enkä edellisessä plussakierrossakaan jaksanu mitata lämpöjä, hyvä kun muistaa tuon oviksenkin aamulla testata kun uhmaikäinen pyörii jaloissa.. Laita jossain välissä lämpökäyrää?! Jossain kierrossa oli selkee lämpödippi ennen oletettua ovista, lähti lämmöt nousuun ja laski päivää ennnen menkkoja. Meillä viime kierrossa vasta osu sekstailut ovikseen, 3 tai 4päivää ennen ei oo tärpänny. Mies reissaa paljon...
 
  • Rakkaus
Reactions: Masunen
Mulla tuli eilen ovistestiin plussa, ja jo samana iltana oli kovat oviskivut. Mutta nyt myös jomottelee menkkamaisesti. Olikohan se ovis eilen kun kivut oli kovat ja selkeästi vasemmalla munasarjojen luona vai tänään?

Voi hyvin olla jo eilen.
Mulla tapahtuu ovis monesti 4-12 tunnin sisään ovisplussasta, ainakin jäätävät tärinä kivut tulee.
Tai siis yleensä oon hyvinkin pikaovuloija :D
Ootko testannut kerran päivässä? Et jos lh huippu on tullu jo vähän ennemmin. Mulla ainakaan ei aamusta näy testissä mtn. vaikka parin tunnin päästä vois olla jo plussa. Mut varmaan virtsa on liian vahvaa testille nii testi ei osaa tulkita oikein. En tiedä onko niin, mutta niin oon ajatellut.
 

Yhteistyössä