Ainakaan rfsu:n liuskat ei tule halvemmaksi. Just katoin, ni sellanen 7 liuskan paketti raskauskeijulta 13.95e ja prismasta saa 14 liuskan paketin alle kympilläItsellä vähemmän tänne tulee kirjoteltua, kun meidän yritys vielä odottaa muutaman kuukauden. Mukavan aktiivista keskustelua, seuraan kyllä mukana
Tuleeko ovistikut raskauskeijulta tilattaessa edullisemmaksi kuin että marketista ostaisi?
En oo@Alinna86 Ootko googletellut, että onko kiinnittyminen mahdollista noin aikaisilla päivillä? Koska eiliset nippailut ja dippi, ni ne yks yhteen, ni vois vaikuttaa kiinnittymiseltä, mutta näin ajoissa?
Onnea!!!Huomenta!
Tänä aamuna testattu selkeä plussa <3 Outo ja sekava fiilis, ehkä se tästä iloksi muuttuu
Minut voi poistaa kiertolistoilta ja siirtää plussanneisiin.
Digi tuskin hämää ja sillähän sinä sen oviksen varmistit, mutta siis kaikkihan on varmasti mahdollista Jännittävää odottaa mitä tämä kierto tuo sinulle tullessaanEn oo
Mietin vaa et jospa se ovis olikin vähän ajois mut luulis ettei noi ovis testit hämäis
Jännä kyllä kun itsekin heti pohdin eilisiä nippailuja ja tän päivän lämmönlasku niin vois mahdollisesti olla kiinnittymistä
Muistan kyllä syksyn plussasta että heti oviksen jälkeen alko kaikenmaailman nippailut ja vihlomiset, tosi kipeitäkin kohtauksia oli ennen plussaa...mut voihan tää olla ihan jotain perus ihanaa olla nainen vaivojakin
Kiitos paljon vastauksesta ja jakamisesta <3 tämä helpotti omaa oloa pahoittelen keskenmenoistaMinulla on tosi niukat menkat. Vuodan oikeastaan vaan pönttöön vessassa käydessä ja vuoti kestää 2-3 päivää. Kuukautisia ennen tulee semmosta tuhruvuotoa 2 päivää. Kolme lasta ja kaksi keskenmenoa, joten ei ole ollut vaikutusta raskautumiseen.
Nii! Toivottavasti se ei oo huono juttu. Kaivoin noi edelliset testit jemmasta, nii kyl niihin on tullu sellaset hailuhaamut jälkeenpäin. Mikä nois ovistesteissä on se tarkkailuikkuna? Mä oon vaa näpänny kuvan 3min dippaamisen jälkeen ja heittäny laatikkoon.@Vindy olisko huippu niin nopea, että testi ei sitä vielä saa kiinni?
Mullakaan ei näytä ovistestit mitään.. Yhden kerran sain elokuussa 2019 plussan rfsu:n ovistestiin mutta sillon ei ollu limoja tms oireita ollenkaan, tallettelut tehtiin, kuiteski menkat alko ajallaan. Jotenki jäi siitä kierrosta kuiteski semmonen olo, että en ois ovuloinu vaikka testiin tuliki viivat. Ja niinhän se kait onki, että viivat testissä ei takaa ovulointia..Mä oon lueskellut joka päivä keskusteluja aina vähänväliä, mutta omat jutut on harvassa kun ei tässä oo nyt muuta kun oviksen odottelua. Kommenteista oon tykkäilly, mutta ei oikein pääse mihinkään keskusteluun mukaan, kun oon vähän yksin kiertoni kanssa
Tulin kuitenkin nyt purkautumaan, kun ei nuot ovistestipirulaiset näytä yhtään mitään!!! Nyt jo kp14 ja yleensä kp16 on ollu ovis (oireiden perusteella). Tavanomaiset oireet alkaa kyllä nostamaan päätään ja limat ainakin alkaa oleen kohillaan jo, mutta ovistesteissä ei näy edes haamua (onestep). Alkaa hiipimään jo paniikki, että enkö mä ookkaan ovuloinu sillon ku oon ajatellu. Soos