Toiveissa vauva 2021

Mä oon tähän asti ollu varma että ovis tapahtuu vasemmalta, sieltä on kasvukipuja ollu, kunnes nyt tänä aamuna kipuja myös oikealla. Tunnen nykyään oviskipuja myös alaselän puolella hentona juilimisena. Saas nyt sit nähdä kumpi puoli sen the munasolun posauttaa täs kuussa :D
Ovista pääsen testaamaan tänään vasta illalla, ku tuli extempore reissu aamusta ja ovistestit jäi kotiin kaappiin. Toivottavasti sais vauva puuhat pois mielestä päiväksi ja illalla sit pari lonkeroa ja miehen kaato :D
Mennään joka toinen päivä syklissä. Alkuovis mentiin joka 3.Päivä mut näin lähempänä ovista joka 2. Eli maanantaina vielä ainaki ois varmistelut.
Tekis toisaalta mieli mennä tyttöpuuhin, eli 3päivää ennen ovista ja päiväoviksen jälkeen. (tai jotkut sanoo että oviksen aikaan)
Mutta kun ei väliä kumpi tulee, nii otetaan ennemmin varman päälle :D
 
Itsellä vähemmän tänne tulee kirjoteltua, kun meidän yritys vielä odottaa muutaman kuukauden. Mukavan aktiivista keskustelua, seuraan kyllä mukana

Tuleeko ovistikut raskauskeijulta tilattaessa edullisemmaksi kuin että marketista ostaisi?
Ainakaan rfsu:n liuskat ei tule halvemmaksi. Just katoin, ni sellanen 7 liuskan paketti raskauskeijulta 13.95e ja prismasta saa 14 liuskan paketin alle kympillä :)
 
@Alinna86 Ootko googletellut, että onko kiinnittyminen mahdollista noin aikaisilla päivillä? Koska eiliset nippailut ja dippi, ni ne yks yhteen, ni vois vaikuttaa kiinnittymiseltä, mutta näin ajoissa?
En oo :X3:
Mietin vaa et jospa se ovis olikin vähän ajois mut luulis ettei noi ovis testit hämäis :unsure:
Jännä kyllä kun itsekin heti pohdin eilisiä nippailuja ja tän päivän lämmönlasku niin vois mahdollisesti olla kiinnittymistä:oops:
Muistan kyllä syksyn plussasta että heti oviksen jälkeen alko kaikenmaailman nippailut ja vihlomiset, tosi kipeitäkin kohtauksia oli ennen plussaa...mut voihan tää olla ihan jotain perus ihanaa olla nainen vaivojakin:LOL::LOL:
 
En oo
Mietin vaa et jospa se ovis olikin vähän ajois mut luulis ettei noi ovis testit hämäis
Jännä kyllä kun itsekin heti pohdin eilisiä nippailuja ja tän päivän lämmönlasku niin vois mahdollisesti olla kiinnittymistä
Muistan kyllä syksyn plussasta että heti oviksen jälkeen alko kaikenmaailman nippailut ja vihlomiset, tosi kipeitäkin kohtauksia oli ennen plussaa...mut voihan tää olla ihan jotain perus ihanaa olla nainen vaivojakin
Digi tuskin hämää ja sillähän sinä sen oviksen varmistit, mutta siis kaikkihan on varmasti mahdollista :X3: Jännittävää odottaa mitä tämä kierto tuo sinulle tullessaan ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Alinna86
Huomenta :)
Ihanaa täällä plussanneita vaikka kuinka , oikein paljon onnea
Ollut hirmuisesti hommaa täällä kotona niin en ole ehtinyt käydä täällä kommentoimassa ...ihanan aktiivinen porukka täällä.
Me alettiin kotona remppaamaan keittiöö miehen kanssa niin kiirettä on pitänyt ja sitten nää kaikki kolme lasta tässä niin riittää äksöniä kyllä :D
Mulla taitaa olla kiertopäivä 9 ja hommasin noita ovistikkuja taas niin ajattelin huomenna aloittaa niiden kanssa :) Kävin lääkärissäkin tarkastuttamassa kaikki ja varmistamassa että kaikki on hyvin etten turhaan haaveile vauvasta....ja kaikki oli hyvin että ei muuta kun yritystä vaan. Tämä on meille yk 4 ja tällä hetkellä fiilis on taas erittäin korkealla...kun menkat alkoi niin olin kaks päivää verhot kiinni kotona ja itkin vaan mutta kummasti on taas ihan fiiliksissä kaikesta. Tuntuu niin hullulta jotenki tämä oman mielialan pomppiminen :D
 
Minulla on tosi niukat menkat. Vuodan oikeastaan vaan pönttöön vessassa käydessä ja vuoti kestää 2-3 päivää. Kuukautisia ennen tulee semmosta tuhruvuotoa 2 päivää. Kolme lasta ja kaksi keskenmenoa, joten ei ole ollut vaikutusta raskautumiseen.
Kiitos paljon vastauksesta ja jakamisesta <3 tämä helpotti omaa oloa :) pahoittelen keskenmenoista :(
 
  • Tykkää
Reactions: Töppönen_
Paljon onnea plussanneille ja pahoittelut negan saaneille!

Dpo 9 ja jos olisin kotona niin testaisin jo, onneksi vasta huomenna ip ja sillon kyllä heti testaan.
Vähän ristiriitaiset fiilikset, miksi nyt olisi tärpännyt näin nopeasti, mutta sitten taas toisaalta miksi ei kun tuurista kiinni kuitenkin, joten jokainen kierto on mahdollisuus. Ei mitään oireita vielä kumpaankaan suuntaan.

Mä tilasin kotitestistä sofi ovistestejä 42kpl/17e. Toimii mulla hyvin.
 
@Mirella92 mullakin on melko niukat menkat, kestää yleensä tasan 2 vrk, tosin sen ekan päivän kyl vuotelee ihan kunnolla. Ja sit muutaman päivän päästä saattaa taas tiputella vähän. Nuorena oli kyllä runsaammat ja kesti 5-6 pv. Lääkärin mukaan limakalvo ja vuodon määrä ei oo suhteessa toisiinsa, eli runsaat menkat ei automaattisesti tarkoita paksua limakalvoa. Mutta oudolta tuntuu tuo ettei ne liity toisiinsa. Mulla on lapsettomuustutkimuksissa ultrattu limakalvoa eri kierron vaiheissa ja todettu et se on juuri oikeanlainen aina kierron vaiheeseen nähden et siitä ei pitäisi olla kii raskautuminen. Eli kuukautisvuodon määrä ei varmaan vaikuta raskautumiseen, tai näin mulle sanottiin. Et voit varmaan sen suhteen olla huoletta :) Mut tunnistan tämän itsekin et miettii kaikkea mahdollista missä voisi olla vika kun ei tärppää.

Mulla dpo3, rinnat alkoi kipeytyy ja munasarjojen kohdalla pientä nippailua, eli niin kuin aiemmissakin negakierroissa. Ei kai sitä vielä sais heittää kirvestä kaivoon mut kieltämättä ei oo enää juurikaan uskoa että tulisin luomusti raskaaksi kun sen verran jo yritystä takana. Mut mulla on nyt lomaa pari viikkoa, joten kerrankin toivon et seuraavat viikot kuluu mahdollisimman hitaasti vaikka onki piinapäivät :)

Ihailen teidän monen asennetta täällä, eli kun ajattelette et "vielä ei ollut meidän vuoro" tai "kyllä mekin vielä vauva saadaan". Mulla semmonen realistinen asennoituminen ettei välttämättä onnistu enää meillä ja pessimisti ei pety. Mut haluaisin ennemmin olla sellasella taisteluasenteella et hitto, kyllä mekin se vauva vielä saadaan! Varmaan myös se jos ois ollu kemiallisia tai keskenmenoja toisi eri tavalla tota taisteluasennetta, kun tietäisi että raskaaksitulo periaatteessa onnistuu. Vaikka ei noita silti toivo kellekkään. Nyt ei tosiaan tiedä voiko tulla enää raskaaksi ollenkaan, kun kertaakaan yrityksen aikana ei ole ollu mitään merkkiä edes kiinnittymisyrityksestä. Toivotaan parasta kuitenkin.
 
Pari päivää ollut poissa palstalta ja mukavasti sujui tämä aamupäivä lukien teidän kuulumisia. :love:
Paljon onnea @Masunen, ihanaa kun tullut jo monta plussaa. :love:
Ja pahoittelut @Tiukuliina89 , kiva kun tulit mukaan joukkoon.
Tervetuloa muillekin uusille. :giggle:

Niin paljon taas tekstiä, ettei muista mihin kaikkeen piti kommentoida. :ROFLMAO:Ovisoireista kanssa kyseltiin, niin ennen keskenmenoa oli lähinnä limoja, mutta en pystynyt kyllä sanomaan, millon se olisi tarkalleen tapahtunut. Eka ovis km:n jälkeen oli tosi kivulias ja kivut kesti varmaan lähes viikon. Tärinäkipua oli ja viiltelyä munasarjoissa ja sellanen tunne, kun olisi ilmaa munasarjan seutu täynnä.
Tämä ovis ei ollut lähellekään yhtä kivulias, mutta tuntui kuitenkin selvästi. Pian alkaakin todelliset piinapäivät.
Onkos kukaan suunnilleen samoilla päivillä oleva miettinyt, millon testaa? Itsellä siis tänään dpo 6,että vähän vielä joutuu oottamaan. Ensin aattelin, että testaisin vasta, kun menkat myöhässä, mutta tietäähän sen, ettei tule toteutumaan. :LOL:Tärppiolosta en kyllä oikeen osaa sanoa mitään, nännit on arat, mutta toisaalta on ne välillä olleet muissakin negakierroissa, viime kierrossa ei ollut kyllä ollenkaan ja välillä tulee nivuskipuja, mutta muuten aika neutraalia.
 
@Pampula3 Siis meillä niin samoja ajatuksia, kun olen itsekin miettinyt, että tulisi edes se kemiallinen tai keskenmeno, niin tietäisi, että luomuraskautuminen on mahdollista :( Toki eihän noita toivo, mutta kun ei mitään ole tapahtunut vuodessa, niin tottakai sitä meinaa toivo hiipua. Silti joka kk jaksan tsempata itseäni yksin tai muiden avulla, että tämäkään kierto ei ollut meidän, vaan se odottaa sitä oikeaa hetkeä ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Pampula3
Mä oon lueskellut joka päivä keskusteluja aina vähänväliä, mutta omat jutut on harvassa kun ei tässä oo nyt muuta kun oviksen odottelua. Kommenteista oon tykkäilly, mutta ei oikein pääse mihinkään keskusteluun mukaan, kun oon vähän yksin kiertoni kanssa:(

Tulin kuitenkin nyt purkautumaan, kun ei nuot ovistestipirulaiset näytä yhtään mitään!!! Nyt jo kp14 ja yleensä kp16 on ollu ovis (oireiden perusteella). Tavanomaiset oireet alkaa kyllä nostamaan päätään ja limat ainakin alkaa oleen kohillaan jo, mutta ovistesteissä ei näy edes haamua (onestep). Alkaa hiipimään jo paniikki, että enkö mä ookkaan ovuloinu sillon ku oon ajatellu. Soos:oops:
 
Mä oon lueskellut joka päivä keskusteluja aina vähänväliä, mutta omat jutut on harvassa kun ei tässä oo nyt muuta kun oviksen odottelua. Kommenteista oon tykkäilly, mutta ei oikein pääse mihinkään keskusteluun mukaan, kun oon vähän yksin kiertoni kanssa

Tulin kuitenkin nyt purkautumaan, kun ei nuot ovistestipirulaiset näytä yhtään mitään!!! Nyt jo kp14 ja yleensä kp16 on ollu ovis (oireiden perusteella). Tavanomaiset oireet alkaa kyllä nostamaan päätään ja limat ainakin alkaa oleen kohillaan jo, mutta ovistesteissä ei näy edes haamua (onestep). Alkaa hiipimään jo paniikki, että enkö mä ookkaan ovuloinu sillon ku oon ajatellu. Soos
Mullakaan ei näytä ovistestit mitään.. Yhden kerran sain elokuussa 2019 plussan rfsu:n ovistestiin mutta sillon ei ollu limoja tms oireita ollenkaan, tallettelut tehtiin, kuiteski menkat alko ajallaan. Jotenki jäi siitä kierrosta kuiteski semmonen olo, että en ois ovuloinu vaikka testiin tuliki viivat. Ja niinhän se kait onki, että viivat testissä ei takaa ovulointia..

Nyt itellä menossa täysin päinvastainen kierto, minkälaista ei oo aiemmin ollu: eli kp 15 kipuja oli oikealla puolen muutaman tunnin ajan ja limat tuli, sitte verta vuosin seuraavana päivänä kp 16 eli näiden perusteella päättelin oviksen mahdollisesti tapahtuneen kp 15 ja nyt ois menossa sen perusteella dpo 6. Ja just nuo samat testit one stepiltä käytössä eikä ne ole näyttäneet mitään. Eli luottasin oman kokemuksen perusteella myös ihan vain oman kehon viesteihinkin, toki oishan se kiva saada viivat joskus niihin testeihinkin.. :) :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
Jeee plussarintamat jatkuu! Onnea @Masunen !

@Vindy Eläs hättäile, mullahan myös tässä kierrossa noin viikkoa ennen ovisplussaa limailut ja halut nousi, välissä hävis hetkeksi tykkänään ja alkoi taas. Kp18 vasta yhtäkkiä vahvistui tikku. Hyvin voi nopeasti pärähtää sinnekin :)

On kyllä hyvä mun sanoa et relax, kun samalla tavalla ressasin itsekin et missä hitossa se nyt viipyy :D

Täällä dpo7 ja ai että kun ei malttas yhtään odotella, että pääsisi testaileen. Mulla ei kyllä taaskaan ole mitään oireita ollut. En oo jaksanut mitata edes lämpöjä. Kierto-applikaatit veikkaa menkkoja jo keskiviikoksi. Nouuu!

Olispa muuten aika ihanaa plussata äitienpäiväksi ❤
 

Yhteistyössä