Yrittämään päässeistä plussanneet <3

ponityttö, liittyminen ei näy muille kun ryhmä on salainen.
Sun etusivulla näkyy sulle jos joku sinne on jotain kirjoitellut, mutta ei näy muille.

Sonetti, kun klikkaat tuota Nannaan nimimerkkiä pitäisi aueta valikko jossa on kirjekuoren kuva ja lukee yksityisviesti.
 
Hei!

Huippuidis toi fb-ryhmä. Minäkin käyn puhelimella päivittäin lukemassa täällä, mut jostain syystä ei anna mitään kirjoittaa. Laitanpa siis viestiä, jotta pääsis aktiivisemmin keskusteluun taas mukaan.

Onnea uusille plussanneille ja tsemppiä myös muille möhömahoille :heart:

Elviira + tyyppi 6+4
 
Kiva kirjotin nanna viestin mut ei se lähtenykkää...pitää kokeilla kohta uusiks. Mä jäin tänään saikulle peläten eilisen pahoinvoinnin uusiutumista, mut ei se nyt oo viel tullukkaa :D eli odottelen tässä sitä oksentelua nyt vähän turhaan.hmm.. mietin että pitäiakö kuitenki mennä terkkarin juttusille kun kyllä mua kuvottaa vaan ei okseta. Et en tiiä voinko nyt luottaa siihe et huonennaki on hyvä olo aamulla vai niinku häh.
 
Ai tuossahan jo juttelittekin siitä..mahtaisinko minäkin saada tulla mukaan? :) Kahden aiemman odotuksessa oon myös jutellut fb-ryhmissä ja on niistä vaan niin paljon ollu tukea, ja ihan liveystäviäkin saatu roppakaupalla.
 
Heippa kaikki. mulla on tuolla profiilissa testien kuvia. ekat on vanhempia ja näkyy ihan vähän viivaa ja toisent on tän aamusia missä selvä plussa. huomenna aamulla teen digi testin niin nään viikot ym. kolmas siis meille tulossa. mitäs viellä... tuntuu niin ihanalle mutta samalla kummalliselle :)
 
Täällä tuli testiin tänään tämmöinen <3

Fiilikset on kyllä mitä sekavimmat mutta niin onnellisia ollaan miehen kanssa :) Esikoinen tulossa ja toivottavasti pysyy matkassa mukana.

Ja pääsisinkö miekin mukaan fb ryhmään? Oisi kiva jutella kohtalontovereiden kanssa :)
 
Onnea Heranen ja Nalle-Puh!! :flower:

Taitaa tää keskustelu olla siirtynyt aikalalla tuonne fb:hen. Itsellä on ens perjantaina np-ultra ja jos kaikki on siellä hyvin, niin voisin liittyä mukaan, jos vain joukkoon vielä mahtuu :)

Mulla oli viime maanantaina eka neuvola, mutta eihän siel mitää konkreettista vauvasta nähnyt/kuullut, joten vieläkin on epäuskoinen olo.. kivuista sanoin siellä ja pitää kuulemma ilmoitella jos niitä tulee enempi niin otetaan näyte, ettei oo tulehdusta.. mutta kivut ovat taas vähentyneet onneksi..

Sandri 11+0 poks (vu 10+??)
 
Huhuu! Onko täällä enää ketään??

Varovasti jo kurkiselten tänne puolen.. :)

Digi sanoi tänään raskaana 1-2 :heart:

Silti vähän huolettaa lähteekö liuskassa viivat vahvistumaan. Eiliset kuvat on tuolla yrittäjien puolella ja huomenna testaan uudestaan ja toivon parasta. :D
 
Me ollaan taidettu suurin osa enemmän ja vähemmän siirtyä tuonne facebookin puolelle, minä käyn vielä täällä aina välillä kurkkimassa josko ois tullu lisää mukaan liittyjiä face ryhmäämme :) Onnea toivontähti :) Ja Heranen oon laittanut sulle viestiä :)
 
Onnea uusista plussista! Ja tervetuloa mukaan! :)
Itsekkin käyn täällä kurkkimassa välillä, mutta enemmän viihdyn tuolla fb:ssä. Sinne on jotenkin helpompi kirjoitella ja on kiva kun ihmisillä on kasvot :D Siellä on jo tosi mukava porukka koossa. :)
Nähdään siellä ;)
 
Viiva on hieman vahvistunut! :) Enköhän mä nyt uskalla tänne puolen siirtyä! Faceen voisin tulla myös kun teitä "tuttuja" siellä jo paljon on, mutta en ihan vielä uskalla.. Katsellaan vielä hetki pysyykö varmasti kyydissä.

Tuntuu hurjalta, että nyt täytyis oikeasti alkaa miettimään sitä neuvolaan soittamista.. Oireita ei juurikaan edes ole. Iltaisin enemmän saattaa tuikkia ihan alavatsaan ja siitä tietää, että jotain tapahtuu, mutta muuten ihan normaali olo. Sitten välillä tulee huoli, että onhan siellä varmasti jotain kasvamassa kun ei tunnu missään. Kai niitä oireita ehtii vielä tulla? Tai sitten täytyy olla onnellinen, ettei niitä juurikaan ole ja kaikki silti on hyvin.

Soittelitteko heti neuvolaan? Entä kävikö moni varhaisultrassa?

Te ootte varmasti jo kaikki nämä käyneet läpi, mutta tuntuu niin hiljenneeltä tämä nyt :|
Noh alanpa selaileen tätä ketjua taaksepäin! :)

Niin ja nyt olisi kai 4+2 :cool: Hurjaa! :D

Heranen Miten pitkällä sinä nyt olet?

Olis kiva tietää mitä teille nyt kuuluu? Vai oletteko jääneet kokonaan sinne facen puolelle?
 
Viimeksi muokattu:
Mä soitin heti neuvolaan, tai plussasin perjantai päivänä ja het maanantaina soitin ja varasin ajan ja hyvä et soitin kun oli aikoja tosi niukasti jälellä ennen joulua..

Ja oireista toivontähti niin kyllä niitä vielä tulee pikkuhiljaa alkaa varmasti tulla enemmän :) Mulla tai alkaa joskus 6+ jotain niin pahoinvointi ja sitä jatkukin sitte tonne jonnekin 13+ viikolle asti :D

Mä kävin tosiaan, torstaina ylimääräsessä ultrassa ihan huvikseen (rakenne on 20.3) niin siellä selvis että kaikki on just niinkun pitää ja niinkun arvelinkin tyttö tulossa :heart:
painoa oli 307g

Nannaa 19+4 Tiistaina ollaa puolivälissä, hui :D
 
  • Tykkää
Reactions: Sandri
heippaa! toivontähti mul ei oo ollu mitää muuta oiretta koko raskaudessa ku menkkakivut välillä ja oon monta viikkoa ollu huolissani onko kaikki hyvin ja perjantaina pelot osottautuivat turhiksi kun np-ultrassa kaikki oli juuri mallillaan :) joten oireettomuuskin on normaalia, toivottavasti sä et "tuhlaa aikaa" samaan murehtimiseen, vaikka tiedän et epävarmuus alussa on kai aika luonnollistakin,..

np-ultrassa siis kaikki hyvin! aluksi pikkuinen nukkui, mutta alkoi pyöriä kun mä naurahdin :D turvotus oli normaali, liikkeet hyvät, sydän pumputti ja tää mami rakastui ihan täysin <3

nyt oonki sitten flunssassa.. nenä ja kurkku kipeinä, öklö olo ja ne menkkakivut päälle välillä, voin kertoa että aikamoinen olo.. mut kuvat pikkuisesta piristävät paljon <3

Sandri ja pikkuinen 12+1 (tässä ultrassa kaveri vastasi ihan menkoista laskettua aikaa, vaikka vu:ssa heittikin)
 
Kiitos vastauksista! :) On niin normaali olo, että pelottaa onko pieni lakannut kasvamasta. Ehkä pakko varata varh.ultraan aika, muuten stressaan niin paljon. Huomenna teen testiä vielä, onko viivat vahvistunu. Huoli on, mutta kiva kuulla että teilläkin silti raskaus jatkunut normaalisti! :)

Oi ihana kuulla teidän ultrista <3 omaani odotan kyllä niiiin paljon. Enkä kyllä jaksa sinne viikolle 12 odottaa. ;)

Luultavasti myös doppleri tulee hankittua niin saa rauhoittaa mieltä ihanilla sydänäänillä! Nyt vaan toivon, että pääsen sinne asti!
 

Yhteistyössä