Yrittämään päässeistä plussanneet <3

Tein eilen varsin ovistestin kun niitä jäi yli. Enkä ollu viel saanu yhtä tummia viivoja. Vei sitten testi viiva värin controllista :D

20140209 235950 - Aijaa.com

Täälläkin väsyttää kauheesti ja ku yksin on kotona ja koiratki vaa nukkuu nii pakko varmaa ruveta päikkäreille. Paleleeki hirveesti. Yks oire mitä en oo vissii viel sanonu on närästys, onneks sitä ei oo koko ajan muut välillä.

anni00 6+2
 
Mun o pakko käydä ostaa joku raskaustesti must tuntuu etten oo enää raskaana :D

Hitto ku toi mieski on nii täysillä mukana. Kauheet kilarit siitä et pitää odottaa vartti sitä neuvolan soittoaikaa ku hän haluis just nyt lähtee ostoksille. Se neuvola soittoaika on auki muutaman tunnin ja kaupat koko päivän. Vähä alko vituttaa et kumpi täs nyt on tärkeempää!!!

Anteeks avautuminen :D eipä oo ketää muutakaa jolle kertoo.
 
Kävin täällä jo kerran kirjoittamassa puhelimella, mutta koko teksti jostain syystä pyyhkiytyi pois.... :S Sitten heitin kirveen kaivoon ja annoin olla. Päätin, että koneella sitten kirjoitan. :) Anni00 ompa siinä viivaa kerrakseen! Kyllä se ovistesti taitaa raskauden näyttää.

Ja mitäs se ponitytön uusin testi näyttää? Laitappa kuvaa niin saa ihailla. Niitä viivoja on aina kiva katsella. :)

Tänne kuuluu ihanaa. Mua potkittiin eilen illalla ihan kunnolla ja tänäänkin on liikkeet tuntuneet aivan selvästi. Enää ei ole epäilystäkään siitä, ovatko nämä liikkeitä vai ei. Päällepäinkin tuntui eilen illalla, jospa tuo miehekekin pääsis kohta liikkeistä osallisiksi. Tosi hellyyttävää, kun toinen mönkii siellä. :) <3

Taas tänään mennään kattoon asuntoa, jospa nyt olis sellainen hyvä, jossa olis asiat kohillaan, jotta pääsee muihinkin asioihin keskittymään. :)

Kuukkis 17+0!
 
Mun testi olo selvä plussa! :) en jaksanu edes ottaa kuvaa. Yks testi mulla vielä on että sen vois vielä jokupäivä tehä. Yrittäjissä ujm kertoi saaneensa keskenmenon :( tosi ikävää :(. Tuli itellekki iha epäusko ettei tää nyt täällä pysy.
Eka neuvola on meillä 7+3. Mille viikoille muilla osunu?
Varhaisultran hintoja ajattelin huomenna kysellä.
Ihana kuukkis noi liikkeet <3
Täällä ei vieläkään oireita...jos en sais noota viivoja testeihi ni en todellakaa tietäis olevani raskaana :D

Ponityttö 4+5
 
Mä melkein tykkään tästä pinosta enemmän ku tosta lokakuisten. Siellä alkaa olla jo niin paljon porukkaa ja paljon keskustelua et saa monta sivua lukee kerralla. Nyt ollu niin väsy ja tuntuu et on niin kiirekin et ei oikein jaksais niin paljon lukea saatikka vastata kun enää muista kuka sanoi mitä kun saa viimesen luettua. Ja taisin olla ainoa oululainen koko pinossa. Täällä muistelisin et oli muitaki joilla oys. Ja kiva kun ainaki osa on jo vähä tuttuja tuolta yrittäjistä ja odottajista.

Ole ponityttö ilonen kun ei oo oireita, niin määki oon varsinki et ei okseta. Rinnat on edelleen kipeet ja väsyttää mut enää ei juurikaa muita oloja.

Joko sulla kuukkis on vauvamasu näkyvä?

Oliko meillä tässä pinossa fb-sivut tai onko tarkotus tulla?
 
Ei oo fb sivuja kukaan pistänyt pystyy.
Mäkin tunsin eilen ekan liikkeen dopplerilla kuunneltiin niin suoraan anturin alla poksahti masussa ja oli sellanen muljahdus että eiköhän vauva siellä liikuskellu :) mulla ei näy masua vieläkään! En oo kovin hoikka oon sellanen tasapaksu muutama kilo ylipainoa niin ei oo viel ainakaan vauva maha pullahtanut esille :D

Nannaa 16+2
 
  • Tykkää
Reactions: anni00
5th
Mulla on aika valtava maha. Johtuu varmaan siitä, että on niin monta raskautta takana niin jotenkin se säkki löystyy. :D Vaikka eihän se mun kohtuni sen isompi oo kuin muillakaan, mutntoi pallo vaan kasvaa. Miehen veli oli vaivihkaa kyselly mun nähtyään, että onko perheenlisäystä tulossa. Joten ei kai tätä enää piilotella.

Hitto, piti ehtiä kirjottamaan enemmänkin, mutta iltapisut, -pesut ja -sadut kutsuu. Paremmalla ajalla taas. :wave:

5th rv16+6


Muoks. Olisko teillä kiinnostusta fb-ryhmään vai jatkaa näin anonyymisti?
 
Viimeksi muokattu:
Me käytiin kattoo asuntoa ja otetaan se jos vaan meidät siihen huolivat. Oli muutama muukin jo käynyt katsomassa sitä. Se oli kyllä se meijän koti, toivottavasti ei mee sivusuun....

Minä oon heinäkuisten faceryhmässä ja oikeastaan siellä tulee höpöteltyäkin enemmän ja sit tää on ainoa ketju missä hörisen. Mää oon ainakin innokas tulemaan tämän faceryhmään, jos vain joku sen laittaa pystyyn. Itellä on tällä hetkellä niin monta rautaa tulessa että en ehdi enää siitä huolehtia... On nuo blogit ja tän listan päivitykset ym :)

Anni: Kyllä se on jo ihan pömpötti. Voi sen vielä piilottaakin (jos haluais) :D Mahan kasvu tässä on parasta ja toki nyt ne liikkeet.
 
  • Tykkää
Reactions: anni00
Minäkin tulen mielelläni Facebook ryhmään jos sellainen perustetaan. Olen mukana myös elokuisten ryhmässä niin täällä kuin facebookissakin. Aluksi se Facebook tuntui niin sekavalta mut nyt taas toisinpäin. Täällä varsinkin tuolla elokuisissa pitää lukea tosi aktiivisesti jos haluaa pysyä mukana ja vaikea vastata mihinkään tiettyyn kun tekstiä on niin paljon.

Liikkeitä on vissiin alkanut tuntua, tosin en ole ihan varma vielä. Samoin harjoitussupistuksia. Ja maha kasvaa jo selvästi :)

mariet ja pieni 15+6 :)
 
Ponityttö: Mulla on ollu ihan samanlaisia ajatuksia koskien sitä yksin joutuu olemaan uuden asian kanssa ja haluais tavata muita samassa elämäntilanteessa olevia :) Laskiskelin ett mun eka neuvola käynti menee rv. 8+6.. Sitä jotenkin haluais vain kokoajan jotenkin varmistaa että onko siellä mahassa elämää vai ei, toivottavasti meidän neuvolassa on ultralaitteet :D

Kyllähän näitä oireita on ollu, esim. kauhea itkuherkkyys, rinnat arat ja yöllä ei voi nukkua mitenkään päin kun kääntyminen sattuu ja selälleen ei voi nukkua ku tulee huono olo :LOL: Sitt ei mikään ruoka oikein maistu ja alavatsa kipuja ja väsymystä.. (huh oiretta kerrakseen)
Viellä sen verran tuosta face-ryhmään liittyen.. en itse voi liittä ilman että kaikki facekaverit sais tietää ett oon raskaana (vai voinko?)
 
SannaMarko, ainakin tuo meidän faceryhmä on salainen. Ja mää pääsin siihen siten, että lisäsin yhen ylläpitäjän kaveriksi ja se lisäs mut. En tiedä tuliko tieto siitä että oon liittyny ryhmään niin julkisesti, mutta sillä meidän ryhmällä on semmoinen nimikin ettei siitä voi päätellä että se on vauvaryhmä :)
 
5th
Mä olen mukana yhdessä facebook ryhmässä, joka on saanut alkunsa mun toisena odotusaikana. Ja se ryhmä on sanoinkuvaamattoman ihana ja tärkeä :heart:. Meistä on vuosien varrella tullut todella hyviä ystäviä ja järjestellään treffejä useamman kerran vuodessa ympäri Suomea. Nykyään lähinnä vain me mammat. ;) Sen jälkeen olen ollut mukana yhdessä vastaavassa ryhmässä, joka olikin sitten edellisen vastakohta. Ilkeät, itsekkäät naiset saivat aikaan tappelun aiheesta jos toisestakin ja hyökkäilivät toisten mielipiteitä ja elämäntapoja vastaan, vaikka niistä ei voi kiistellä. Järkyttävää! :O Siitä ryhmästä lähdinkin sitten hyvin pian.

Mun mielestä faceryhmä olis ihana idea, koska siellä olis niin paljon helpompi ja nopeampi kommunikoida. Tämän ryhmän kohdalla mua ehkä häiritsee ainoastaan se, että porukkaa tulee koko ajan lisää eli faceryhmääkään ei voi sulkea. Jossain vaiheessa kuitenkin kun tutuiksi tullaan ja jos jaan itsestäni henkilökohtaista informaatiota, mua saattais häiritä se, että koko ajan tulee lisää porukkaa... :snotty: Salaisesta ryhmästä ei näy mitään muille, ei liittymiset eikä muut. Sitä ei voi löytää edes haulla.

kuukkikselle peukut pystyssä asunnon suhteen! b:)d Ihanaa myös, että liikkeet alkaa tuntua jo ulospäin! Sä olet niin hoikka, että ei ihmekään. Mulla on sellanen nahkasäkki tossa edessä (olen laihduttanut aika rutkasti edellisen raskauden jälkeen), etä ei ole toivoakaan tuntea ulospäin mitään ennenkuin monenmonen viikon kuluttua.


5th rv17+0 ja tasan 3 viikkoa ultraan, wuhuu!!!
 
Voi vitsi kun mäki mietin tota facee et uskallanko julkistaa oman nimeni, mut se olis tosi kiva. Varsinki siis jos sinne ei tuu ihan jatkuvasti uutta "tuntematonta" porukkaa ni sitte uskaltaiski ehkä tulla ulos kaapista.

Kuukkis: toivottavasti nyt saatte sen kämpän! Me etitään asumisoikeus asuntoa, mutta ei oo tärpänny vaikka joulukuussa jo haku alotettiin. :(

Sannamarko: voi harmi et sun eka neuvola on noi myöhää. Mä ku luulin et mukla on myöhään :D

Kyllähän mä onnellinen olen ettei ole oireita, mut pelkään kuollakseni et ihan yhtäkkiä varottamatta kesken työpäivän juoksen oksentamaan. Me työskennellään pareittain tai ryhmässä eli en mitenkään pääse oksentamaan salassa. Toisaalta taas jos tulee kovaa väsymystä niin 12h työpäivät aiheuttaa kyllä aikamoisen haasteen. Onha tässä seki huono vielä että ku lapsi syntyy se on tottunu et valvon yöt yövuoroissa...eli ei varmaa paljon oo rutiineja meijän vauvalla.

Tosiaan hyvää ystävänpäivää kaikille!

Ps. Vannoin etten osta digiä ku on nii kallis, mut ostinpa silti!! :D katotaan millon uskallan tehä. Huomenna on hedelmöittymisestä 3 viikkoa mut luulen saavani siihen sen 1-2 viikkoa koska mun r-testit ei oo vieläkää mitää iiiiiihan super vahvoi.

Ponityttö 4+6
 
Viimeksi muokattu:
Osaisinkohan mä kuitenkin tehä ton facesivun laittasinko tän saman nimen sitte nimeksi ja laittasin sen sillee salaseksi että muut ei nää jos liityt sinne ja että oot siellä :) Mä koitan tänään tehä :D
 
Pitäs vissii olla ainakin 1 ihminen mun lisäksi siinnä vaiheessa siinnä ryhmässä kun teen sen :D niinkon että voin lisätä siihen jonkun itseni lisäksi. Onko ketään vapaaehtosia niin laittaa vaikka yksärillä nimensä mulle niin lisän siihen ryhmään :) ja sit loput perässä ja tosiaan salainen on ryhmä
 
No olisko kauheen ilkeetä jos sovitaan yhessä et tää porukka ja sit ne jotka tunnetaan tuolta yrittäjistä ym. Jos porukkaa ahistaa se et tulee koko ajan lisää?

Nonni ponityttö!

Ja hyvää ystävänpäivää! :)
 
Mulle sopii kaikki:) laittakaa joku tosiaan mulle tänne kaksplussaa yksäril teijä nimi ja jos on useita samannimisiä niin kuvailkaa vaikka profiilikuvaa niin tiiän lisätä oikean henkilön :D teen heti kun saan jonkun nimen kun tarvii vissii 1 mun lisäksi liittää sinne et saa koko ryhmän ees pystyy :)
 
Heei :) mulla on pitäny niin kiirettä, että en ole kerinnyt kommentoimaan!!

Tänne ei kummempia, väsynyt olen iltaisin kun harjoittelusta tulen :) kipuja alavatsalla on välillä, parina aamuna on ollut huonoa oloa, kahdesti halaillut pöntön kanssa.. mutta no, muuten menee hyvin.. viel yli viikko siihen ekaan neuvolaan, alkaa jo turhauttamaan :kieh:

facebookki ryhmästä on ollut puhetta.. vierastan vähän ajatusta, ku tuntuu oudolta tulla sinne oman nimen kanssa, toisaalta voisi olla kiva tutustua siellä paremmin :) mietin vielä, ehkä voisin odottaa sinne ekaan neuvolaan ja ehkä ultraankin.. käykö? toki oon vähän yllytyshullu, että jos sinne kaikki lähtee niin se voi olla et mä tuun jonon jatkona heti :D

Sandri 8+6
 
Voi ei voi ei!! Jos työ kaikki häviätte facebookiin mistä luen enää teidän ihania masu-uutisia o_O Ja jos otatte vaan pidempää yrittäneet mukaan :( Ite oon ollut tuolla yrittäjijen odottajissa alusta asti mutta päässyt nyt vasta yrittäjii :/ Tiedä milloin sitä sitten raskautuu. En itsekään tiedä ihan varmasti voinko olla esillä omalla nimelläni koska puhun työstäni myös blogissani. Hmm...

Mutta siis totta kai varmasti tulee ihan erilainen yhteisö siellä facebookissa <3
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka
Hei, laitelkaahan tänne näkyville teidän masukuvia niin saa ihastella! :) Kuukkiksella onki jo kivasti pyöristyny vauvamasu blogissa nähtävillä! :)

Ja sit mietin, että ois kiva lukea teidän oireet ennen ja plussan jälkeen dpo-päivien kanssa jos tiedossa. Voisi vertailla sitten vähän omiin tuntemuksiin kunhan taas pääsee jännäileen! :)

t. kuokkavieras :p
 
Mulle tuli samanlainen olo ku Kanelilla. Voi ei! Miten voin iloita teidän puolesta jos häviätte. Toki tiedän että ette minua tunne.. mutta olen alusta asti lukenut juttujanne ja odottanut niin kovasti että pääsisin mukaan! Vaan ymmärrän hyvin, facebookin avulla voitte oikeasti tutustua ja saada vertaistukea. Voi kun itse sen plussan saisin.. :)

Onnea kaikille ihanaan raskauteen ja tulevaan pikku ihmeeseen <3
 

Yhteistyössä