Mä olen mukana yhdessä facebook ryhmässä, joka on saanut alkunsa mun toisena odotusaikana. Ja se ryhmä on sanoinkuvaamattoman ihana ja tärkeä :heart:. Meistä on vuosien varrella tullut todella hyviä ystäviä ja järjestellään treffejä useamman kerran vuodessa ympäri Suomea. Nykyään lähinnä vain me mammat.
Sen jälkeen olen ollut mukana yhdessä vastaavassa ryhmässä, joka olikin sitten edellisen vastakohta. Ilkeät, itsekkäät naiset saivat aikaan tappelun aiheesta jos toisestakin ja hyökkäilivät toisten mielipiteitä ja elämäntapoja vastaan, vaikka niistä ei voi kiistellä. Järkyttävää! :O Siitä ryhmästä lähdinkin sitten hyvin pian.
Mun mielestä faceryhmä olis ihana idea, koska siellä olis niin paljon helpompi ja nopeampi kommunikoida. Tämän ryhmän kohdalla mua ehkä häiritsee ainoastaan se, että porukkaa tulee koko ajan lisää eli faceryhmääkään ei voi sulkea. Jossain vaiheessa kuitenkin kun tutuiksi tullaan ja jos jaan itsestäni henkilökohtaista informaatiota, mua saattais häiritä se, että koko ajan tulee lisää porukkaa... :snotty: Salaisesta ryhmästä ei näy mitään muille, ei liittymiset eikä muut. Sitä ei voi löytää edes haulla.
kuukkikselle peukut pystyssä asunnon suhteen! b
d Ihanaa myös, että liikkeet alkaa tuntua jo ulospäin! Sä olet niin hoikka, että ei ihmekään. Mulla on sellanen nahkasäkki tossa edessä (olen laihduttanut aika rutkasti edellisen raskauden jälkeen), etä ei ole toivoakaan tuntea ulospäin mitään ennenkuin monenmonen viikon kuluttua.
5th rv17+0 ja tasan 3 viikkoa ultraan, wuhuu!!!