Elviiralle voimia suurten surujen keskelle. :hug:
Tulin niin surulliseksi, kun luin yrittäjistä uutisia. Joskus sitä miettii, miksi itse on niin onnekas, että raskautuu kertaheitolla eikä ole tarvinnut kohdata keskenmenoja. No, meillä onkin sitten kertynyt heti synnytysten jälkeen murheita oikein olan takaa, joten ehkä se ny on vaan se meidän polkumme. Kiitollinen muistan olla jatkuvasti siitä, että näin monta lasta on meille suotu. Toivottavasti tämä viimeinen pääsee terveenä syliin saakka. :heart:
Oli olevinaan niin paljon kommentoitavaa, mutta hatara pää teki tepposet. ponitytölle kaikki sympatiat yksinäisyyteen ja reenivierotusoireisiin. Jouduin itse lopettamaan lähes kaiken fyysisen toiminnan alkuraskaudessa niiden vuotojen vuoksi, ja se oli vaikeaa. Nyt hiljalleen taas uskaltanut lähteä ähkimään, kun vuodot ovat pysyneet poissa. Tarkoitus olisi pysyä edes jonkinlaisessa kunnossa raskaudesta huolimatta, tai kenties juurikin sen takia. Vaikka ei sitten pystykään tekemään ihan kaikkea haluamaansa. Tarkottaen siis mun tapauksessa, että kroppa alkaa tässä vaiheessa kertomaan kyllä aika kipakasti, että ei tällaisia liikkeitä tai tempoa, kiitooos! =)
Onko pidemmällä olevilla mitattu jo useamman kerran hemoglobiinia? Mulla mitattiin sillon ekassa neuvolassa, mutta ei toisessa. Mietin, että voisko tämä jäätävä väsymys johtua hempan laskusta? Mulla se ei kyllä ole yksösodotuksissa laskenut paljoa yhtään, kaksosista romahti tosi nopeasti tosi alas. On kyllä niin kurjaa, kun ei jaksa mitään ja on jo puoliltapäivin ihan kanttuvei. :snotty:
5th 16+3