Yrittämään päässeistä plussanneet <3

Okei teen niin.
No toi vau laskuri sanoo sit että laskettu aika on 7.10.14 ja olisin 4 viikkoa 4 päivää raskaana. Sit taas kaksplus sanoo et LA on 11.10.14.

Pitääkö mun nyt sit heti tyyliin maanantaina jo soittaa jonnekin ja mihin mää soitan? :D mulla on varmaa niin paljo kysymyksiä että ei oo enää hiljasta täällä ;D

Mitäs tietoja siihen listalle piti laittaa?

No voit soittaa jo maanantaina :) Mä soitin kans ku plussa päivä oli perjantai niiin mä soitin maanantaina neuvolaan ja sanoin että tein sillo ja sillo positiivisen testin ja sit se kysyy just millo vikat menkat ollut ja jotain ja sit saat varmaan ekan neuvola ajan muutaman viikon päähän :)

Ai se olikin eka sivulla se lista ja siinä olikin vähemmän tietoja ku luulin.

Anni00.....26.....7.10.14.....Oys.....1.

Mä en nyt kyl tiiä mitään.. voiko toi sairaala olla muu kuin Oys kun asuu oulussa?

Onnea Anni00 ja tervetuloa mukaan! :) Lisäilen sut listalle kun pääsen koneelle, nyt kirjoitan puhelimella nii helpompi koneella.

5th kunnolla potkii vauva kyllä anturia kun sattuu riehumaan. Oon syöny nyt niin paljo karkkia että raukalla varmaan kauheet bileet menossa..... :) Kuunteleen... ->

Sylin täydeltä onnea Elviira86: lle ja Anni00:lle!! :flower:

Mä olin eilen näkevinäni linea negran alavatsalla ja äiti ja ystäväkin näkivät sen, tosin haalean ja nyt en nää sitä.. outoa, kun en ole edes ajatellut että mulle sellanen tulis, et ihan sattumalta sen bongasin.. vaikeaa tämä raskaana oleminen :D muuten olo ok, väsynyt ja vähän öklö...

Huomenna mennäänki sitten VU:hun ja toivotaan sydämmen pohjasta, että kaikki ois hyvin.. jännittää, onneksi tuo ihana mies tulee mukaan..!

Viimeksi muokattu:
5th
Sandrille peukut pystyssä ultraan! b:)d

Meillä on masun asukille olemassa sellanen hassuttelunimi, jota käytetään miehen kanssa keskenämme. Nimi tuli varhaisultran kuvasta, kun alkio näytti olevan aika hassussa asennossa ja sitä myöden tuli nimi. :)

Noi liikkeet tai lähinnä niiden tuntuminen taitaa riippua hyvin paljon tässä vaiheessa siitä, mihin se tyyppi siellä monottaa. Tunsin sillon yks ilta tosi hyvin liikkeet ja sen jälkeen ei oikestaan mitään. Sattu sillon sitten vaan monottamaan johonkin "arkaan" paikkaan. :)

5th rv15+3

Minä sanoin pientä tintiksi aluksi, mutta mies alkoi kutsua vauvaa meidän nimien sekoituksella. Eli vauvan nimen eka tavu tulee minun nimen ekasta ja vauvan toinen tavu miehen nimen tokasta tavusta.... ju nou? :D Minusta se oli aivan kamala kutsumanimi, koska se ei edes tarkoita mitään. Mutta kun mies sanoi sitä koko ajan sillä nimellä, jäi se mullekin. Nyt en voi sitten allekirjoittaa mitään täällä, että t. kuukkis + ? koska siitä voi ihan hyvin päätellä meidän nimet! :D

Täällä tulee harjoitussuppareita. Ei käy kipeää, mutta monena iltana tullut. Aluksi en edes tajunnut mitä nämä on. Soitan varalta neuvolaan....

Joko teillä on nimet keksittynä tytölle ja pojalle? Meillä mies keksi nimen tytölle jo kesällä ja minä keksin pojalle hyvän nimen muutama viikko sitten. :) Jos rakenneultrassa saadaan sukupuoli selville, tulee vauvan tekonimeksi jompikumpi nimistä, tietenkin riippuen siitä onko hän tyttö vai poika. :)

Oonkin tainnut täällä sanoa, että voimakas tyttöolo ollut alusta saakka. Tuntuisi hullulta, että joku sanoisi mulle, että poikaa ootat. Vaikka aina oon salaa vähän ekaksi lapseksi toivonut poikaa.... Mutta nyt ei sillä tietenkään ole yhtään mitään väliä. :)

Sandrille tsemppiä ultraan! Tuuhan heti sit kertomaan uutiset! :):heart:

Viimeksi muokattu:
Varhaisultrassa käyty ja oli joka sentin arvoista!! hintaa kelan jälkeen jäi 113e.. :)

Masusta löytyi yksi pikkuinen rakkauspakkaus, jolta mittaa löytyi reilut 6mm! :heart: gyne sanoi, että sydän on alkanut lyödä muutama päivä sitten! se sanoi, että kuusi täyttä viikkoa ois takana eli ei enää mitää hajuu mitä ?+?, mutta lasken kuitenki niinku neukkuki tulee laskemaan! mutta tämähän selitt'ää pari asiaa: ne kovat kivut oli todellakin kiinnittymiskipuja ja oireet ovat mahdollisesti vasta tulossa :eek: no, päästiinpä naimisiin ennen niitä! jeee, kaikki hyvin tähän asti <3

anteeksi tämä omanapaisuus taas, nyt pitää soittaa kamulle ja sulatella!!

Ihanaa Sandri :heart: Onnea hyvistä kuulumisista! :) Minustakin vu oli joka pennin arvoinen. Odotapas sitten sitä seuraavaa muutaman viikon päästä! Se se vasta jännittävää on kun se pieni näyttää jo ihan vauvalta ja ne muutokset tapahtuu niin hetkessä..... :) Ar-ultraa yhtään vähättelemättä :)

• Tykkää
Reactions: Sandri
voin vain kuvitella kuukkis, sitä odotellen :p nyt tuntuu, että voi jo alkaa vähän enemmän iloitsemaan vaavista :)

Me tässä ollaan mietitty mikä olisi hyvä nimi vaaville tässä vaiheessa, mutta ei olla viel keksitty hyvää.. kyllä se varmaan pienen leikittelyn jälkeen joku vakiintuu :) oikeasta nimestä ei vielä olla puhuttu, kun on tuntunut niin kaukaiselta ajatukselta.. :)

5th
Onnea Sandri! :heart:

Mullahan on ollu jo ennen raskautta tosi vahva poikaolo. Mies sanoi ultrassa, että kyllä sen täytyy olla tyttö, kun on niin härö. :LOL: Sukupuolta en halua selvittää etukäteen, joten jännitys säilyy loppuun saakka. Molempia laatuja meiltä jo löytyy, joten asialla ei niin ole väliä. Tai olisiko silä loppupeleissä muutenkaan?! ;) Poika olis kiva siksikin, että mun kokemuksen mukaan tytöt on huomattavasti haastavampia tapauksia. Tai ehkä ne vaan tulee äitiinsä. :saint:

Mulla olis jo molemmat nimet valmiina pojalle, mutta ne ei todennäköisesti mene läpi miehelle. Tytölle on yksi nimi, jota on mietitty jo aiemminkin. Kaksosille meillä oli aikanaan nimet valmiina jo odotusaikana, mutta sen jälkeen näiden yksittäisten nimiä on mietitty pitkään ja hartaasti, viimeksi ihan ristiäisiä edeltävään yöhön asti. Pappikin oli jo vähän kauhuissaan. :D Mutta oli kyllä huomattavasti helpompaa, kun nimi oli jo valmiina. Siis niin päin, että lapsen syntyessä näki miltä se "Pertti" oikein näyttääkään. Eikä niin, että sitten lapsen synnytyä mietitään, että mikä nimi hänelle sopisi. Kun tuntui sitten, ettei mikän kiva nimi sopinut. Tai ainakaan mikään, mikä olis kelvannut molemmille vanhemmile. Tai sit me ollaan vaan vähän vaikeita. Ja ehkä tämäkin asia aavistuksen hankaloituu, mitä enemmän muksuja tulee. Siksikin tämä lienee viimeinen laatuaan, loppuu hyvät nimet kesken. :LOL:

Me ollaan lasten kanssa kaikki flunssassa, joten pidetään sairastupaa täällä kotona. Aavistuksen alkaa olemaan seinille kiipeilyn makua ilmassa... Tänään mä olen itse niin kurjassa kunnossa, että tekis mieli vaan ottaa kutimet ja viltti ja rötvätä sohvannurkassa katsoen hömppää telkasta. Mutta yritä nyt selittää moista lapsille, jotka on taudista huolimatta täynnä virtaa. :snotty: Eikä nuo kotihommatkaan taida tuosta itsestään hoitua. Siispä ryhtiliike ja hommiin!

5th rv15+4

5th
mymosa :wave: Mä en tiedä muistatko sitä mun alkuraskautta, mut mähän olen vuotanut säännöllisesti tähän päivään saakka jos vaikka minkälaista tavaraa kaikissa sateenkaaren väreissä. On ollu keskenmenon ja kohdunulkoisen epäilyt, mutta niin tuolla vaan parhaillaan yks tyyppi monottelee masussa. Että niin vaan kaikki on mahdollista! Pidän sulle edelleen peukkuja! b:)d

SannaMarko, tervetuloa! :flower: Sä voinet varmaan husin piiristä valita itse synnärin. Paitsi lieneekö se naistenklinikan remontti vielä tuohon sun la:han mennessä valmis? Nythän sinne ei oteta ku riskiraskaudet. Muuten helsinkiläiset synnyttää ilmeisesti kätilöopistolla.

mymosa
5th, kiitos <3 mahtavaa kun ootte olemassa.. Tänään viimeksi miehelle puhelimessa itkin kuinka haluisin iloita. Nyt en ole enää vuotanut, se oli vaan se 3päivää kun luulin menkkojen tulleen.. Nyt tulee sitten satunnaisesti ovistyylistä klimppiä.

Pitää vaan toivoa, että meidän veikkoiivari tekee pesänsä tukevasti :)

• Tykkää
Reactions: anni00

Yhteistyössä