Yrittämään päässeistä plussanneet <3

Onnea ja tervetuloa mukaan kaikille uusille :) mä kävin tänään kirpparilta ostaa ekat vauvanvaatteet! Aika kasan sai 8 eurolla ;) mut seuraavan kerran taidan ostaa vasta maaliskuun lopulla kun sukupuolen saa tietoon ;> sitä ennen jos löytäs ainakin vaunut ja pinnasängyn :)
Nannaa 15+1

• Tykkää
Reactions: anni00
Oivoivoi minäkin haluun shoppaamaan vauvajuttuja :D. En kyllä ehkä ihan vielä mutta tein vauvanviltin loppuun joka oli alunperin veljenpojalle pari vuotta sitten. He oli sit jo saau viltin anopilta niin en sitten antanutkaan ja se oli vielä keskenkin. Nyt teen sellasta kanavatyötä joka tulee varmaanki pinnasängyn päälle tauluna :)

anni00: hienot viivat sinulla! :) Omissa testeissää ei noin tummaa sävyä ole näkynyt ja menin jopa ostamaan clear blue digitestin ennen kuin itse uskoin lopullisesti tähän raskauteen.. tässä tulos --> Kuva 1/4 albumista <span class="normal">kuvia</span>

Nannaa: Itse en ole viellä edes miettinyt vauvanvaatteiden ostoa.. haluaisin odottaan siihen asti että tiedän kumpi sieltä on oikein tulossa. :)) Mutta saa nyt nähdä maltanko odottaa sinnekkään asti vai ostanko aikaisemmin vaatteita jotka sopivat kummalle tahansa.. heh

Viimeksi muokattu:
5th
Mä ostin joulun jälkeen alesta tutan natural-vaatteita muutaman ihan pienintä kokoa. Ne on varmaan hyvät vastasyntyneelle kesäkuumallakin. Lindexin alesta tarttui myös muutama unisex-vaate mukaan. Äitiyspakkauksen olen ajatellut tällä kertaa taas ottaa, joten sieltähän tulee sitten vähän isompia vaatteita jonkin verran. Nyt vaan jännityksellä odotetaan, että tämän vuoden pakkaus julkistetaan ja missä vaiheessa uusi pakkaus vaihtuu jaettavaksi. Olen myös ostanut jo diinglisarin superihanan setin vauvalle, siis unirievun, tuttinauhan ja pehmolelu-soittorasian. Ostettiin kummipojalle syntyessään tuo konepestävä soittorasiapehmo ja rakastuin siihen niin, että se oli ensimmäinen hankinta tälle vauvalle. :heart:
Diinglisar - Vauvaleluja Lekmer.fi

Latasin padille pampersilta hauskan raskauskalenteri-sovelluksen, josta voi seurata masutyypin kasvua ja kehitystä. Ajattelin, että voidaan sitä lasten kanssa sitten joka viikko katsoa, kunhan nyt heille ensin tulevasta sisaruksesta kerrotaan. Ehkä rakenneultran jälkeen. :)

5th rv15+6

Mullakin on ollut alusta asti täs puhelimella liberon ja pamppersin raskaus sovellukset kivahan se on lukea joka viikko mitä masussa tapahtuu ;)
Ja jee me saatiin ihana asunto! Että maaliskuun 1 päivä muutto sitten ite saan onneksi tällä kertaa olla työnjohtajana sillä en viitsi kamalasti rappuja ravata kun alkaa mahaan heti jotenkin ottaa pakkailen vanhan kodin päässä ja organisoin ja siivoan :D onhan siinäkin hommaa

• Tykkää
Reactions: Sandri
Ihana kun täällä on joka päivä nykyään jotain luettavaa :) Muutama uusi odottaja toi selvästi lisää virtaa tännekin.

Meillä on esikoisella tuo diinglisarin uniriepu lehmä ja pupu. Tosin ei ole koskaan ollut kovin kova pehmolelupoika, joten kaikki miljoona muuta pehmolelua on ihan yhtä "rakkaita". Ajattelin että joskus kesällä mennään pojan kanssa ostamaan vauvalle joku pehmo, jonka poika saa antaa sitten kun tulee sairaalaan vauvaa katsomaan.

Vaateostosten kanssa yritän hillitä itseni siihen asti kunnes tiedetään kumpi on tulossa. Ja isompia ostoksia kuten kaukaloakaan tuskin ostetaan tässä ihan lähiaikoina vielä. Äitiyspakkauksen kanssa olen vähän kahden vaiheilla. Siitä jäi viimeeksikin niin paljon käyttämättä ja ovat niin isoja kokoja että siinä vaiheessa sitä vaatetta on kertynyt muutenkin jo paljon. Mutta se haalari ja makuupussi taas olisi niin kivat ja se tilanne kun saa mennä pakkauksen hakemaan ja käydä sen läpi. On siis pohdinnassa vielä.

Varasin ekan neuvolan ^^ 3.3. Sopivasti lomaviikko niin voi mennä niinku huvittaa eikä tarvi kellekää selitellä. Sanoi et sillon on 9+2 eli nyt olis 5+5 mut saa nähä muuttuuko se ku kierto on niin pitkä mulla. Oli niin hassua kun se heti onnitteli :D

Mulla lagittaa kaksplus koneella, en pääse päivittämään taaskaan listaa, mutta teen sen heti kun tekniikka toimii :) Ah mää niin rakastan kaikkia koneita... :/ Onnea SannaMarkolle plussasta! :) Mukavaa saada uusia odottajia tänne!

Me käytiin tänään katsomassa asuntoa ja mietitään että otetaanko se... ollaan käyty katsomassa jo montaa ja kaikissa aina joku vika. Tää olis täydellinen, lasitettu parveke, iso hissi ja huoneet, hyvä pohja.... Mut aika karseessa kunnossa, et pitäis ite vähä maalailla ym. Mut onhan tässä aikaa ennen vauvaa. :)

Ja tänään meni rikki 16+0 ja maha alkanu kunnolla kasvaa. Ihanaa. :)

Tosiaan päivitän listaa kun kone taas pelittää ja kirjoitan parempia juttuja sit... :p

Onnea SannaMarko! :flower: joukko vain kasvaa ;)

Mä hypistelen vauvanvaatteita miltei joka kerta kun käyn kaupassa.. kerran (kun olin varma ettei kukaan nähnyt!) käytin yhtä ihanaa pikkuhaalaria 56cm käsivarsilla, et tajuisin jotenki et kohta meillä voi olla sellainen pikkuinen tuhisija ihan oikeasti! tää koko homma avautuu niin pikkuhiljaa :)

Millon teillä on alkanu ekat raskausoireet? Siis sillai plussasta laskettuna ja sellaset kunnon oireet kuten pahoinvointia?
Mulla on tullu nyt pelkkiä haamuja ja se hcg ei tunnu nousevan ollenkaan tai ainaki sairaalloisen hitaasti! Mitään selkeitä oireitakaan ei ole. Nyt menossa dpo 13.

5th
ponityttö, mulla nousi tässä raskaudessa hcg vissiin paljon hitaammin kuin muista. En saanut missään vaiheessa apteekin omalla yhtä vahvaa testiviivaa kuin kontrolli. En meinannut myös millään saada digiin 3+, vasta joskus rv6+. Ja olin hyvin huolissani, koska mullahan oli koko ajan vuotoja eikä muita oireita kuin tissit vähän kipeet. Mut ei niitä oireita sen enempää sitten tullutkaan ja tässä vaiheessa olen siitä vain hyvin hyvin onnellinen. ;) Eli kaikenlaiset oireet ja oireettomuudet on normaaleja, eikä minkään testin vahvistuminen tietyllä nopeudella kerro mistään mitään. On vaikea olla huolehtimatta hormonihöyryissään, mutta eihän sitä loppujen lopuksi voi kuin odottaa ja toivoa parasta. :heart: Olis niin helppoa, jos vaikka isovarvas muuttuisi neonvihreäksi heti kun on raskaana. Tosin sit täällä olis palsta täynnä varpaitten kuvia, että näettekös tässä yhtään vihreetä. :LOL: Ei oo naisen elämä helppoa. :snotty:

5th 16+0 pooooks!!!

No mulla meni maailma taas nurinkurin ku alkoi vuoto!! Mites 5th se sun vuoto? Eilen olis pitäny alkaa siis menkat ja oon saanu haaleita viivoja pari päivää kuitenki jo testeihi. Tänää sit alko vuoto. Ihan kirkasta tuli pyyhliessä paperiin vähän, nyt on tullu sitte rusehtavampaa ja toistaseks on vähäistä. Kipuja ei ole sitte minkäänöaisia.

Oon lukenu et joka kymmenes saa keskenmenon kun taas verrattuna joka neljäs vuotaa vaarattomasti alkuraskaudessa. Eli hyvät tsäänssit olis vielä raskautumiseen ;)

Sitten taas karuin oli se että puolet hedelmöittyneestä munasolusta kerkee rakentaa ihan hitusen istukkaa jotta se näkyy jo testeissä, mutta vuotaa sit normi menkkoina tai vähä runsaampana pois pari päivää myöhässä :/

Eli mitäs sä 5th teit sillo testaamisen kannalta? Meinasin et jos tää nyt ei ala kipuilee tai ämpärikaupalla vuotaa ni testaanko huomenna vai vasta ku vuoto on kokonaa loppu?

Mymosa: oot ny hiljaaa siellä vaan ku sä oot NIIN raskaana!! <3 peukkui!

mymosa
Jos Ponityttö muistat miten hurjasti mulla vuoti kun luulin menkkojen tulleen, niin ihme jos siitä jotain elollista olis jäljellä.. Parempi vain mennä paikalle pessimistinä.

Hei! Pääsin nyt koneella tänne ja koitan saada listan päivitettyä. Aivan ihmeellinen tää kaksplus mun koneella, ei lataa mitään sivuja... :(

Voi mymosa ja ponityttö, kun teillä on molemmilla nyt noin epävarma tilanne. Mymosalla kuitenkin hyvin noussut hcg. Toivottavasti teillä olisi molemmilla kaikki asiat hyvin ja toivotaan, että asiat pian selkiytyy. Edelleenkin ihmettelen ponitytön haamuja, jos ei mitään masussa olisi, sillä niin selviä ne minusta oli.... Nyt peukut pystyyn tytöille!

Onkohan mulla menny ohi jotain tärkeää.... Sellainen tunne nimittäin. Yritän nyt päivittää listan... Toivotaan, että onnistuu.

ponityttö: mullahan on ollut todella vähäoireinen alkuraskaus ja oon ollut niin epäuskoinen asian suhteen.. kaksi kovaa kipukohtausta oli tuossa plussauksen jälkeen, sellasia että menkat alkaa ihan just.. mutta sitten löytyi syy varhaisultrassa:vaavi olikin pienempi kun luulin, eli mulla on ollut tod näk. ovis myöhemmin.. mikä tuntuu uskomattomalta kun oli ollu niin säännöllinen kierto..

Toivon niin kaikkea hyvää teille ponityttö ja mymosa , ei ole helppoa kun nuin laitetaan pähkäilemään mitä tässä tapahtuu..

laskin tuossa että oon tehnyt ekan haamujen haamun muistaakseni 12.1. eli mun menkoista laskien 4+1, mutta totuus onki ollu sitte, et päiviä on ollut vähemmän..

väsyttää! Sandri 7+6

Ponityttö mulla alkoi pahoinvointi noin reilu viikko plussauksen jälkeen eli mulla tais olla sillon joku rv 7 tai 6 kun alkoi ja sitten sitä jatkuikin!
Mä en itse noista vuodoista tiedä kun itsellä ei ole koko raskauden aikana vuotanut mitään.

Mutta molemmille ponotytölle ja mymosalle nyt tsemppiä et kaikki on hyvin :)

Mulla täällä tasasen tylsää että mä ootan jo että ois se muutto on niin tylsää!
Vauvanvaatteita käyny hypisteleen kaapista joka päivä ja en malttas millää oottaa rakenneultraa!! meinasin jo et varaan meri oulun neuvolaan sen keskiraskauden ultran ja selvitän jo sukupuolen:D (miten niin malttamaton) XD

Nannaa 15+3

Kiitos tsempeistä. Vuoto lakkas yhtä nopee ku alkokin et vähäsen taas olis mulla toivoa että sittenki pysyis kyydissä. Kyllä mä ton viimesen viivani jo senverra vahvaks luokittelen et jotain yritystä siel ainaki on ollu. Oireita ei juuri mitää muuta poikkeavaa kun JANO!!! Mä juon muutenki paljon vettä mut nyt mul on vesilasi liimattuna kätee. Arvioisin et juon joku 2-4 lasia tunnissa! Onks muilla tämmöstä?

Yhteistyössä