Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

huomiseen saatte kaikki odottaa, aamulla testi taas....:wave:
Tulee vain niin kurja olo jos on neka... Ja mä olen niin huono noiden menkkojen kanssa et en oikeesti ihan tarkkaa tiedä millon menkat pitäisi alkaa.... Mahan vihlaisut tuli takaisin.
 
Kukkuu! Kävin plussanneiden puolelta kurkkaamassa :wave: ja puhaltelemassa plussatuulia :whistle: :heart:

Tsemppiä kaikille :heart: ja mitä suurimmat pahoittelut teille ujm ja mymosa :hug:

Elviira + tyyppi 6+4
 
Viimeksi muokattu:
Toivontähti täällä pidän peukkuja, että teillä käy tärppi! :)

Heranen toivotaan, että sulla olisi kyytiläinen matkassa. :)

Itse odottelen kuumeisesti ovulaatiota. Ajattelin cb:n digitestejä kokeilla.. Pitäis käydä ostamassa ne viim. viikonloppuna! Oviksen pitäisi olla vasta ensviikon loppupuolella, mutta eihän siitä koskaan tiedä. Viime kierrossa mulla oli viikon oviskipuja, niin ei ollu aavistustakaan milloin munasolun irtoaminen olisi ollut. Meillä ei niin hirveesti touhuilla, mutta tässä kierrossa on pakko. :D Olen miestäni jo varoitellut, että oviksen aikaan ei pihtailla. Molemmat siis halutaan vauvaa, mutta hänellä enemmän tjot fiilis. :)
 
Mulla oli tänään alavatsassa jännä tunne, vähän ku ois tulossa menkat.. en vaan tiedä voiko edes näin aikaisin olla mitään oireita? Ehkä vaan kuvittelen ne. Oikeesti ihan hullua tää odottaminen!!! :D oon ihan sekasin ku ei voi tietää.
 
Heranen Ei kuulosta. Ymmärrän sun pohdiskelut! Sama miettiminen se on itselläkin aina jos sattuu juuri jotai illanistujaisia, että uskaltaako vaiko eikö. Tähän mennessä en ole uskaltanut, mutta tilanteet ollu myös sellasia, että helposti voinu olla juomattakin mitää ilman epäilyjä muilta.

Nyt tein uudestaan ovistestin ja oli jo haalea viiva. Haaleampi kuin ennen tuota "plussaa" Voiko se huippu mennä noin nopeesti ohi? Että jos päivällä en ois testannu niin en olisi edes huomannut sitä vaan äskeiseen testiin luottaen negaan. En nyt ole ollenkaan varma, että oliko tuo oikea ovis+ jatkan testailuja vielä jonkin aikaa ja elän nyt kuitenkin dpo päiviä laskien.. Katon vielä ehkä tänään yhden testin ja aamulla yhden.

Minäkin jo käsissä pidin digiovistestejä, mutta jätin apteekkiin suolasen hinnan takia. Ajattelin, että jos menee hukkaan. Mutta nyt harmittaa olis ollu kiva nähdä oisko päivällä digi hymyillyt.
 
Mä luin netistä kokemuksia ja todella moni on ollut tyytyväinen niihin. Itse haluan kokeilla niitä siksi, että en jaksa stressata ja miettiä viivan vahvuuksia. :D Ajattelen, että jos nyt vaan tän kerran ja sit enskierrossa en enään tikuta.. (Saas nähdä :D )
 
huomenta.
Puhdas nega tuo taitaa olla, en ainakaan nähnyt haamua missään.... Oireet jatkuvat...:(

MUTTA toki pitää muistaa että en tiedä tarkkaan menkkojen alkamista niin en tiedä onko testi oikea nega. Ja joku sanoikin ettei ole kyseisellä testillä saanut ikinä toista viivaa.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä kierto alkaa olla puolivälissä. Eilen ja tänään tullut vähän rusehtavaa vuotoa, nyt sitten mietitty onkohan tuo ihan normaalia? Ennen ei ole mitään "välivuotoja" ollut. Liekkö sitten kierto päättää tällä kertaa heittäytyä lyhyeksi...? Kömpisi takaisin peiton alle teekupposen kera flunssaa potemaan. :)
 
pieni toive Ovulaatioon voi joillakin liittyä pientä tuhrua.. Olisko sitten sitä tai jotain muuta välivuotoa.

Minut voisi laittaa piinailemaan eli tänään DPO 0 Hyvin on saatu talleteltua, nyt vaan toivon, että oikeasti ovulaatio tapahtui ja parin viikon päästä saisi ne kaksi viivaa! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Heranen
mitkä ois hyviä r-testejä? Clearblueta oon ajatellut, mutta ohan se vähän kallis. Toisaalta en tahtos arpoa onko plussa vai eikö, että niissä ne ois kyl hyvät. Mut onkohan järkeä edes testata lauantaina, näkyiskö siinä jo jotain?
 
Tein aamul negatiivisen r-testin... Mietin ja miehelle puhuin et enta jos menkat ei ollenkaan alakaan. Mut ei mennyt kuin muutama tunti niin vuoto alkoi. Edellisesta tyhjennysvuodosta oli vaan 26 pv.. Eli uutta yritysta kehiin ja ovulaatiotesteja tilaamaan:)
 
minisport, voi että, eikö vieläkään? :( Sun vuoro olis jo!

tähtityttö89, tsempit uuteen kiertoon :)

toivontähti, tottakai se oli ovis! Nyt sormia ja varpaita ristiin, että tärppäs :D

heranen, ite meinasin tehdä ensin liuskoilla (mulla on Sofin liuskoja tuolla) ja sitten kunnon viivan saatuani vasta digillä varmistuksen. Digien hinta nimittäin hirvittää :O RFSU:ta kovasti haukutaan, koska siihen tulee helposti viivanpaikka. Pregchekiin ei ainakaan mulla tullut mitään hämäyksiä ja niitä saa edullisesti ainakin cittarista.

jks14, ensin odotellaan yritystä, sit odotellaan ovista, sit odotellaan menkkoja ja sama alusta ellei aleta odottelemaan vauvaa :D

Mulla on ollut jonkun verran repäisykipuja kohdussa nyt parina päivänä. Niitä oli myös ekassa yrityskierrossa, että enpä niiden varaan mitään toiveita nyt rakenna. Sama tissien kanssa, ne on nykyään koko ajan hellänä! Ärsyttävää! Ei niistäkään voi mitään siis päätellä :D
 
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Perjantai 21.2.2014



Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya......Monesko

Kinkula-..............24.........31/28~30....2.....12/13.......3.
SJ.......................23........29/31..........2.... 12/13.......1.
Heranen..............23.........26/30.....3......12/13......1.
toivontähti...........27.........23/32-39.....2.......1/14.......1.
Daagmar............29.........23/28-30........4........11/13......?
Wivi...................24.........21/29..............2 .....1/14........ 1.
empuska.............21........21/30.........4.......11/13......1.
jammaillen.........23..........20/??...........1...........2/14......1.
kiskisnami.........23v.........18/30-35......1.......ya2/14.......1.
Niuski.................31.........17/25-26....3.........12/13......1.
pieni toive..............24.......17/?-37.......1.........02/14.......3.
Miija87...........??...........14/27.........3..........12/13..........2.
Nappula87...........26....... 11/28-35.....2.......1/14........1.
Kaneli88............25.........11/??..........1.........02/14.........1.
Jks14............ 27...........9/29~31..........1.........1/14.......?
Liipa..........24.............3/27-29...........2.........1/14..........2.
Minisport.............27........2/34.........7........08/13.......1.
tähtityttö89......24......2/??.............2...........1/14........1.
Katey.................24 .....1/39...........3.........12/13......1.
mymosa..............31.........??/??.........3.....12/13.......4.
Bella-.............??.........?/??..........?...........??.......?
Ujm....................25........??/28.........3...........12/13.......1.






Piinailijat:

Heranen dpo 10
Wivi dpo 6
Niuski dpo 4
Toivontähti dpo 1








Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)

2014
tammikuu nuorallatanssija (yk2), Sandri (yk3), Elviira86 (yk1), Annuski (yk5)

helmikuu Anni00 (yk1), SannaMarko (yk2), Ponityttö (yk1), Sonetti (yk2)



Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
Kaneli88 Ripaus sokeria ja kanelia elämään
 
Viimeksi muokattu:
Täällä on oireet lähtenyt ihan käsistä. Illalla nukahdin sohvalle ja sit käppäilin sänkyyn ja meni miinuutti nukahtaa. Ja heräsin tosi myöhään. Aamulla toinen nänni tuntu elävän ihan omaa elämäänsä, kihelmöi hulluna! Ja nyt sitten oksensin aamupalan... miten voi näin aikasin???
 
Niuski onhan se niin, mutta tullut vaan sellainen olo ettei millään muulla yrityskerralla ole väliä, kun vaan sillä mikä on oviksen aikaan. Ehkä kannattaa ottaa varman päälle ja pyrkii harrastaa joka toinen päivä ja sit oletetun oviksen aikaan useammin?! Näin unta viime yönä, että kokeilin niitä ovistikkuja, mutta plussaa ei tullut millään. :D

Wivi kauan sun ovulaatiosta on nyt aikaa? Noi oireet kuullostaa kyllä raskausoireilta! Toivotaan, että nyt tärppi kävi!! :))
 
Mulla on vasta dpo 6
Just luin kyllä jostain keskustelusta että joillain voi alkaa näin aikasin aamupahoinvointi. Vatsatauti on täysib pois suljettu koska se oli jo reilu viikko sitten. Tuon aamuisen jälkeen en ole oksentanut. Jännää. Miten kummassa voin odottaa viikon että saan testata? :)
 
Heranen ite tykkään ainaki noista pregcheck testeistä saa anttiloista prismoista.. Ajattelin itse tikuilla metsästää haamun ja pari digiä mulla jo odottaaki, että niillä varmistan sit haamujen jälkeen :) Niin ja apteekin oma on myös kehuttu testi. Niin ja testaa jo van lauantaina :popcorn:

Nalle-puh oletko testannut nyt tikuilla ollenkaa?

wivi
mullakin vasta dpo1 ja kummallista pientä kipua alaselässä..:confused: Vainoharhaseksi tässä jo tulee :LOL: Kyllähän noilla sun dpo:lla voisi olla jo kiinnittynyt! :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä