Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Mulla oli tosi epäsäännölliset ennen pillereitä. Eli ei mitään kovin suurta luottoa ole, että olisivat jotenkin erilaiset. Ihan kauheeta kun ei tiedä ollenkaan koska vuoto alkaa. Joka paikassa, joka kassissa, joka taskussa melkein on oltava side mukana varulta. Ärsyttävää. Ehdin jo tottua siihen tasaisuuteen pillereiden aikana. Siis menkkojen ajankohtaan, muutenhan ne oli ihan täyttä helvettiä. Mut siis pointti tais olla se, että olkaa naiset ihanaiset onnellisia säännöllisistä, tai edes suht säännöllisistä kierroista! Olen todellakin kateellinen! :D
 
ujm
Ei tullu enää minkään sortin viivaa raskaustestiin eli nyt se kai pitäis olla ohi! Nopeasti ja helposti niin kuin toivoinkin. Luo uskoa siihen että nopeasti pääsis uuteen alkuunkin, koska kierron kai pitäis lähteä nyt normaalisti käyntiin.
 
Joo täällä kans ollaan niin kateellisia lyhyen ja säännöllisen kierron omaaville. Varsinkin näin raskautta yrittäessä se ovulaation odottaminen on ihan tuskasen hidasta!!

Ovistestit näyttäis haalenevan. En kuitenkaan bongannut plussaa testeissä, joten ehkä ovis ei ainakaan sitten vielä tullut tai sitten vain missasin sen ihan huipun. :( Aika tummana viiva kävi, mutta ei kuitenkaan edes tasavärisenä kontrollin kanssa. Saa nähdä tuleeko tästäki megakierto niinkö viimekuussa :'( Täytyy käydä ostaa lisää tikkuja ja jatkaa bongailua. Höh, oisin jo halunnut piinailemaan. :(

Ujm
Uutta yritystä vain putkeen. Kiva kun vuodot jo loppui. Tsemppiä!
 
toivontähti, mulle iski ja epäusko... Menin sitten tiirailemaan noita ovistestejäni uudestaan, koska ei ole ollut mitään muita perinteisiä oireita. Eikä niissä päivänvalossa ollutkaan saman vahvuiset viivat sitten ollenkaan :(

Ehkä mäkin missasin sen korkeimman huipun tai sitten ovis vaan jäi tulematta. Kahden viikon päästä sen sitten näkee. Vähän luulen, että saan elämäni ensimmäisen "ei menkkoja, ei raskaana"-kokemuksen. Plääh :(
 
Millois Nalle Puh meinaa tehdä seuraavan testin? :popcorn:

Täällä on ollut tämän päivän ihan hirvee päänsärky. Ihan samanlaista kun menkkojen aikaan. Mikään ei auta. Ei lääkkeet, ei nukkuminen, ei kahvi, ei ulkoilu. Oon yrittänyt aatella että ehkä tää on jotain oman hormoonitoiminnan käynnistymisestä johtuvaa. Tänään alkaa yöt 1/3 ja oon nukkunut tosi huonosti :/
 
Nalle-Puh Sua ei ollu listassa. Mikä sun kp on nyt? Ei me kyllä viikonlopulle malteta odotella sun testailua!! :D Mieluiten heti huomenna..

Niuski
Laita kuvaa niistä sun ovistesteistä? Oliko sulla sitä kirkasta limaa tai bongaatko sen perusteella yleensäkää? Mä en ole koskaan liman perusteella vaan pelkästää tikkujen avulla. Mut nyt ihmetyttää kun selkeesti nuo tikut haalenee vaikka ei plussalla asti ollutkaan. Voikohan se lh aaltoilla kierrossa noin, että jonkuajan päästä taas nousis ja tulis vasta se "oikea" lh-huippu?
 
Yritin ottaa kuvia, mut kännykällä ei saanu mitään fiksua niistä näkymään kun siinä on niin huono kamera :O Siis mitään sävyeroja on turha kuvitellakaan näkevänsä niistä, pitäis lainata testien kuvailuun miehen puhelinta :D

Viime oviksessa oli kontrolliviivaa tummempi testiviiva ihan selvästi, siks alkoikin nyt epäilyttää... Ja limoja en oo kertaakaan havainnu, mut eihän sitä kaikilla niin paljon tulekaan et huomais :)

toivontähti, onko sulla tutkittu noita pitkiä kiertoja koskaan? Tuo LH tietääkseni aaltoilee jos on jotain ongelmaa hormonin erityksessä, vissiin pco tekee sitä? mymosa oliko näin?
 
Niuski Ei oo tutkittu koskaan. Täytyypä googletella tuosta mitä kaikkea siihen liittyy. Mullahan on myös aina ennen menkkoja melkein viikon ajan tuhruvuotoa ennenkuin menkat alkaa. :( Eli taitaa tulla aika vaikeaa minun raskautumisesta :'( Viime kesänä jätettiin pillerit ja tuhruvuoto on tullut sen jälkeen. Ihan selkeitä plussia minäkin aiemmin noilla testeillä saanut, siksi ihmetyttää tämä ku nyt ei tullutkaan. Mielestäni kuitenkin kuvittelin, että selkää jomotteli ja vähän alavatsallaki sekä vv muuttui juoksevammaksi joskin ei täysin kirkkaaksi..
 
toivontähti, noissa ovistikuissa suositellaan ottamaan yhteyttä lääkäriin jos 3kk bongaamisen ja oikean ajoituksen jälkeen ei ole kuulunut tärppiä. Aika aikasin mun mielestä kyllä, mut ehkäpä kannattais tarkistuttaa? Ite ajattelin mennä gynelle ens oviksen aikaan jos tästä kierrosta ei tärppää, ihan vaan tarkistamaan onko kaikki ok.
 
Niuski Päätin juuri ihan samoin! :D Jos ei nyt tärppää niin menen yksityiselle tarkistuttamaan tilanteen. Nythän on vasta toinen yrityskerta kuitenkin, mut tikutin ovista jo heti pillereiden jättämisen jälkeen. Ehkäisynä vielä silloin kondomi.

Saa nähdä miten meille käy. Ennustan, että plussaamme molemmat parin vkon päästä :p

Nalle-Puh
Testiä siis jo huomenna! :D Kun oireitakin jo on!! :) Tsemppiä!
 
mymosa
Oma napa tekstiä tulossa...

Sain tänään eilisen hcg mittauksen tuloksen.. 1900 :O sillon 8pvä oli 1797.. Ens maanantaina uudelleen ja sitten katellaan. Epäile, että on voinut sillon lauantain jälkeen nousta vielä ja nyt laskusuuntainen, mutta kun se oli sillon 4pvä 1071 niin aika matala kuitenkin on jo ollut km jälkeen.

Kerroin tuosta sunnuntain vuodosta hyytymineen ja sanoi, etten voi odottaa kontrolligynea jos vielä perjantaina vuotaa runsaasti tai alkaa tulla lisää hyytymiä.

Onnistuivat pelottelemaan sillä kaavinnalla kovasti jo niin nyt sitten itku silmässä ootellaan miten käy.

Ovistikuista.. Mulla on pco ja viimeksi näyttivät monesti joko haaleaa ja sitten lähes tasavahvaa, mutta eivät plussaa.. Aina jonkinlainen viiva tuli.
Nythän mulla tämä km-tärppi tuli kierrosta, jossa en bongannut ovista kp10-19 välillä ollenkaan.
 
Tsemppiä mymosalle! :hug:

Täällä ei mitään oireita raskautta ajatellen. Ainoastaan valkovuotoa tulee oudosti vaikka yleensä ennen menkkoja on hyvinkin kuivaa. Eli enpä tiiä, en oikein luota tärppiin.

Mutta mitä jos siellä onkin kyytiläinen, sillä lauantaina olisi hyvä ystävän kanssa tarkoitus iltaa viettää. Uskaltaako sitä edes ottaa muutamaa? Jostain muistan lukeneeni ettei siitä pitäisi mitään haittaa sikiölle olla? Oon kyllä harkinnut ihan selvinpäin olemista, eipähän tässä oo tullut juotua sitten häiden.
 
Wuhuu! Ovistikku näytti juuri plussaa :D Pääsen minäkin piinailemaan ekaa kertaa. Toivottavasti tuottaa tulosta! :) Nyt vaan peukut pystyyn, että se ovulaatio nyt oikeasti tapahtuis eikä jäis vaan yritykseksi.

mymosa
Jännä, että silti tuo arvo noin pitkään kasvanu.. Sulle toivoisin niin jo onnistumista tämän jälkeen. Voi vaan kuvitella kuinka raastavaa ollut.

Heranen Lauantainahan se olisi jo kiinnittynyt, mutta muistelisin, että siinä olisi joku aika ennenkuin se äidin verenkiertoon on sikiö yhteydessä? Kinkkinen tilanne, ottaako vai eikö :D
 
mymosa
No se yritys on jokatapauksessa ohi tältä erää.. katellaan sitten uudelleen lokakuun paikkeilla..

Jos tää näin pitkittyy ja mahdollisesti kaavitaan, on pakko odottaa ne yhdet menkat, jopa kahdet. Periaatteessa ne pitäs odottaa jo vaikkei kaavittaisi.
 
mymosa
Alkuperäinen kirjoittaja toivontähti;29588011:
[url=http://aijaa.com/WP2hdi]20140219 112305 - Aijaa.com[/URL]

Tuossa vielä kuvaa, eikös tuo ole ovisplussa? Aluksi näytti tummemmalta kuin kontrolli, mutta sitten väri alkoi kerääntyä tuonne vasempaan reunaan ja oikea jäi vaaleammaksi.
Kyllä mä laskisin plussaksi.. mulla on ollut sillain negaa, että toi toinen reuna on tummempi, mutta muu osa viivasta selvästi haaleampi.
 
Joo ohan tää vähän kinkkinen ku yleensä en ku vaan sen muutaman kerran käyn viihteellä vuodessa. Ni kyl toisaalta vähän harmittaa jos ja kun menkat alkaa ja on skipannut lauantain..mutta kyllä se enemmän harmittais jos tuolla joku on ja sitten sen pilaan juomalla..

Toivontähti, kyl toi mun mielestä on ovisplussa. Tai ainakin itse niin tulkitsisin :)
 
Itse aijon olla tippatommalla koko yritys ajan ja tietysti raskaus ja imetys ajan. Yhtään en aijo edes maistella vaikka syntteritkin on ens kuussa. Mitään riskejä ei vauvan suhteen haluta ottaa. Ja selvinpäin on myös hauskaa juhlia! :) itse juhlin muutenkin vain muutaman kerran vuodessa, jotenkin viime vuosina vain jäänyt. Jokainen tekee omat ratkaisut en halua mitenkään puuttua muiden ratkaisuihin.

Mulla ollut tänään ihan hullu makean himo! Oon syönyt jätskiä ja vähän karkkia kans. Yleensä annan itseni herkutella vain viikonloppuisin, mutta nyt en jaksanut vastustaa. Vieläkin haluisin jotain hyvää :D haha mikään ei riitä..
 
Juu kyllä selvinpäin on kanssa hauskaa juhlia ja monesti oonkin kuskina jos tarve vaatii. Nooh katotaan nyt :) Eipä kai siitä yhdestä sidukasta haittaa ole.

Mulla kanssa makean himo, tosin se varmaan lähti siitä kun töissä puhuttiin suklaasta :D No en oo vielä onneksi sortunut!
 
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Keskiviikko 19.2.2014



Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya......Monesko

Katey.................24 .....36/39...........2.........12/13......1.
Minisport.............27........34/34.........6........08/13.......1.
Kinkula-..............24.........29/28~30....2.....12/13.......3.
SJ.......................23........27/31..........2.... 12/13.......1.
Heranen..............23.........24/30.....3......12/13......1.
toivontähti...........27.........21/32-39.....2.......1/14.......1.
Daagmar............29.........21/28-30........4........11/13......?
Wivi...................24.........19/29..............2 .....1/14........ 1.
empuska.............21........19/30.........4.......11/13......1.
jammaillen.........23..........18/??...........1...........2/14......1.
kiskisnami.........23v.........16/30-35......1.......ya2/14.......1.
Niuski.................31.........15/25-26....3.........12/13......1.
pieni toive..............24.......15/?-37.......1.........02/14.......3.
Miija87...........??...........12/27.........3..........12/13..........2.
Nappula87...........26....... 9/28-35.....2.......1/14........1.
Kaneli88............25.........9/??..........1..........02/14...........1.
Jks14............ 27...........7/29~31..........1.........1/14.......
tähtityttö89......24......?/??.............1...........1/14........1
mymosa..............31.........??/??.........3.....12/13.......4.
Bella-.............??.........?/??..........?...........??.......?
Ujm....................25........??/28.........3...........12/13.......1.






Piinailijat:

Heranen dpo 8
Wivi dpo 4
Niuski dpo 2








Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)

2014
tammikuu nuorallatanssija (yk2), Sandri (yk3), Elviira86 (yk1), Annuski (yk5)

helmikuu Anni00 (yk1), SannaMarko (yk2), Ponityttö (yk1), Sonetti (yk2)



Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
Kaneli88 Ripaus sokeria ja kanelia elämään
 
Niin ja onkohan mitään hyötyä edes testata lauantaina "varmuuden vuoksi" (kuulostanpa kauheelta), sitä raskautta siis. Otan varmaan liian stressin tästä. Ja toivon etten kuulosta siltä että vauva ei olisi tärkeä tai vaan hetken mielijohde. Sitä se ei todellakaan ole!
 

Yhteistyössä