Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Heii, voisko mulla olla ovis käsillä.. :D

Täällä ovistestiin melkein tasavahvat viivat, testiviiva kuitenkin jotenkin levahti joten ihan selkeää vastausta tuosta ei saanut. Täytyy iltasella tehdä uusi testi. Jos nyt on ovis niin aika mahtavaa, sillä tää tulis nyt jo kohtuulliseen aikaan eikä kierto venyis niinkuin viime kierrossa (kp 59). Toki viime kierrossakin ovisplussan sain kahteenki kertaan, mutta ovis ei sitten vielä siinä ekassa tapahtunutkaan. Olen nyt käyttänyt sitä vehnänalkioöljyä, jos siitä olis jotain apua. Toivotaan!

Pitää silti yrittää olla stressaamatta asiasta, että kaikki sujuisi hyvin. Alaselkää jomottelee vasemmalta puolelta vähän menkkamaiseen tyyliin. Voiskohan olla ovisoire?
Kirkasta limaa ei vielä ainakaa näkyny, mutta valkovuoto on tosi juoksevaa ja ohutta..
 
Niuski Mites sun ovistestin kanssa kävi tänään?

Tein muuten ihan unenpöpperössä tänään eka ovistestiä ja ihmettelin kun tulee vain yksi selkeä viiva. Ei haamun haamua. Tuntui kummalta kun eilen kuitenkin haamukin oli. Noh sitten siinä tarkastellessa huomasin, että testi olikin hcg. Eipä siis ihme, ettei toista viivaa näkyny. Mut ajatella jos olisikin ollut haamu siinä, oisin vain ajatellut, että jaa eipä ovista vieläkään ja elämäni eka raskausplussatesti roskiin :D
 
ujm
Jee mun vuoto alkaa olla ohi!! Eilen vaihdoin vähän täydemmän siteen joskus kasin maissa illalla ja sen jälkeen on enää tullut muutama tippa :) Mieskin huomasi eilen muutoksen heti mun mielialasta, enää ei joka kerta vessassa käydessä tajua että hei sain just keskenmenon, joten henkinen puolikin alkaa helpottaa. Ja kun vuodot loppuu niin ollaan askel lähempänä uutta yritystä!

Tulispa mun raskaus- ja ovistestit pian niin pääsis katsomaan onko raskaushormonit jo laskeneet.
 
Täällä on menossa megamenkat. Kestänyt nyt jo yli viikon :/ Nyt onneksi enää tiputtelua. Toivottavasti ei tuu mitään ylläriä ja ala nopeasti uudet koska haluaisin loman ilman menkkoja. Olisi kiva päästä harjoittelemaan näitä vauvantekopuuhia. Mies saattaa joutua työmatkalle ma-ke. No jos tämä tiputtelu loppuisi iltaan mennessä.
 
toivontähti, pidättelen täällä pissaa :D Liian laimeasta tein tuossa aiemmin ja se oli melkein positiivinen, niin en vielä suostunu hyväksymään tulosta :) Mulla kun ne negatikut on aivan valkoisia, sellaista sit huomiselle niin tietäis missä mennään!
 
Sonetti: Isot onnittelut!!! :)
Niuski: Minulla pyörii juuri nuo samat ajatukset päässä! Muillakin näyttäis olevan samanlaisia ajatuksia, mutta älytöntä ajatella että minä vauvasta rupesin puhumaan ja sitä miehelle ehdottelemaan ja nyt kun pitäisi yrittää niin rupean jänistämään! Mies taitaa meillä olla myös vauvakuumeisempi tällä hetkellä kuin minä...
Nyt olen päässäni saanut järkeiltyä, että miksi nyt olisi sopiva hetki vauvalle niin taloudellisesti, kuin ajallisestikin, mutta silti mietityttää oma työ. Rakastan työtäni suunnattomasti ja välillä tavallisina vapaapäivinäkin tuntuu, että voi kun tulis vapaavuorohälytys töihin. Mitä jos pää ei kestä 9kk äitiyslomaa kotona, vaikka myös lapsi on rakastettu ja toivottu. Huoh.. tämähän nyt rupesi yhtä tuskaa olemaan. En tiedä mitä haluan!? Tyhmä minä... :D Oviskin kolkuttelee ovella nippailujen ja limojen perusteella.. koita nyt sitten päättää mitä tehdä.. voi olla ehkä parempi miettiä rauhassa ja odotella seuraavaa kiertoa. Pelkään että mahdollinen raskaus kaduttaisikin jossain vaiheessa, vaikka taitaa niin käydä useille?

Oikein valivali päivä minulla, mutta tsemppiä ja onnea kaikille yritykseen! :)
 
kiskisnami, mukava kuulla etten oo ainut! Mäkin nimittäin ylipuhuin miestä puoli vuotta ja nyt se on raukka ihan höpsähtänyt vauvoihin niin alan itse tässä painamaan jarrua. Kai nää vaihtelevat fiilikset on ihan normaaleja :)

Ollaan nyt talleteltu kuitenkin, uskon et tää fiilis menee ohi :) Ovisplussakin piirtyi tikkuun, eli ajoitukset ainakin on kohdillaan.

ujm, ihanaa, että vuoto alkaa jo hellittää! Nyt kovasti tsemppiä ja toivotaan että sun kierto palautuu pian ennalleen :heart:
 
Pahoittelut keskenmenoille ja muille ikävyyksille. :/

Ja sitten onnea plussille! ^^

Mulla on nyt menossa kp34. Menkkojen olis pitänyt kai alkaa jo, mutta odottelen nyt ens viikon alun vielä. Tein yhden testin ja se näytti tyylipuhdasta negaa. :( Mies alkaa turhautua kun on niin pitkät kierrot näköjään minulla ja kun ei tärppää. Ei meillä tietenkään vielä hätää ole kun tää on vasta yk2. Jaksaa hokea iltaisin, että on laittanut tilaukseen pienen pojan ^^ Kova vauvakuume hänellä :) Suloista. <3 Parin viikon päästä juhlitaan mun 25vuotispäivää. Hui! Eräs ystävä, joka myös itse on pian 25, ilmaisi asian niin, että se on sitten 25% satavuotias. :D Näillä mennään!
 
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Maanantai 17.2.2014



Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya......Monesko

Katey.................24 .....34/39...........2.........12/13......1.
Minisport.............27........32/34.........6........08/13.......1.
Kinkula-..............24.........27/28~30....2.....12/13.......3.
SJ.......................23........25/31..........2.... 12/13.......1.
Heranen..............23.........22/30.....3......12/13......1.
toivontähti...........27.........19/32-39.....2.......1/14.......1.
Daagmar............29.........19/28-30........4........11/13......?
Wivi...................24.........17/29..............2 .....1/14........ 1.
empuska.............21........17/30.........4.......11/13......1.
jammaillen.........23..........16/??...........1...........2/14......1.
kiskisnami.........23v.........14/30-35......1.......ya2/14.......1.
Niuski.................31.........13/25-26....3.........12/13......1.
pieni toive..............24.......13/?-37.......1.........02/14.......3.
Miija87...........??...........10/27.........3..........12/13..........2.
Nappula87...........26....... 7/28-35.....2.......1/14........1.
Kaneli88............25.........7/??..........1..........02/14...........1.
Jks14............ 27...........5/29~31..........1.........1/14.......
tähtityttö89......24......?/??.............1...........1/14........1
mymosa..............31.........??/??.........3.....12/13.......4.
Bella-.............??.........?/??..........?...........??.......?
Ujm....................25........??/28.........3...........12/13.......1.






Piinailijat:

Heranen dpo 6
Wivi dpo 2
Niuski dpo 0








Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)

2014
tammikuu nuorallatanssija (yk2), Sandri (yk3), Elviira86 (yk1), Annuski (yk5)

helmikuu Anni00 (yk1), SannaMarko (yk2), Ponityttö (yk1), Sonetti (yk2)



Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
Kaneli88 Ripaus sokeria ja kanelia elämään
 
Viimeksi muokattu:
katey, kurjaakin kurjempi tuo pitkä kierto :(

Mulla oli ovistesti tänään sitten nega, eli dpo 0 siis. Menin iloksenne piinailemaan, vaikka nyt on vähän sellainen "ei se tärppää kumminkaan" -olo, koska mitään oviskipuja tai muita oireita sinne suuntaan ei ole ollut. Epäilen siis, että vaikka LH-huippu olikin, jäi munasolu nyt irtoamatta :( Ellei tässä illan mittaan sitten tule kivut, mitä vähän epäilen.
 
Ei mullakaan mitään ovis oireita ollut.. ehkä sen vatsataudin takia en tunnistanut. Ja eihän niitä kaikille kunnolla tule? Itse jotenkin uskon tärppiin kun pupuiltiin ahkerasti oikeana päivänä. No, pari viikkoa niin tiedetään paremmin! :)
 
Oireet jatkuu täällä mutta uutena tullut tajuttomat pääkivut jotka olivat riesana myös molemmissa aikasemmissakin raskauksissa. Ajattelin huomenna aamula taas testata miltä näyttää. Jos selkeempi plussa niin viikonloppua testaan degi testillä missä näkyy viikot ym niin ei tarvii arvuutella.
 
Minulla taas pieniä jomotuksia tuntunut alavatsalla, mutta ovistikut ei oo plussaa vielä antanu. Aika tumma viiva piirtyy kyllä, mutta ei edes yhtä tumma kuin kontrolli. Täytynee jatkaa testailuja.

Katey Tiedän tunteen noista pitkistä kierroista :(

Nalle-Puh Peukkuja huomiseen testailuun!
 
Taas kuntosalilla oli nainen jolla oli aivan ihana raskausmasu. Nään nykyään koko ajan ja joka paikassa raskaana olevia naisia. Vai kiinnitänkö heihin nyt vaan enemmän huomiota? Vauvakuume yltynyt aivan huippuunsa viikonlopun aikana. Voisko joku antaa vähän kärsivällisyyttä mulle? :D
 
Saa nähä kuinka pitkään osaa pitää tämän tämmöisenä tulee jos tullakseen asenteella. Mieli vaihtelee päivittäin. Yks päivä katoin että jos olisi normaali 28 päivän kierto milloin tod.näköisemmin olisi ovulaatio. Sattui meidän lentopäivälle :D Naureskelin itekseni etten mie nyt kyl taida kuitenkaan haluta mihinkää kymppikerhoon :D Ei tässä pitäisi olla mitään ongelmaa kun puksuttelisi 2-3 päivän välein, mutta silti jotenkin mietityttää.

Sitten mietin että kun syö viimeisen pillerin/ottaa renkaan pois niin onko ensimmäinen kierto automaattisesti pidempi? Eikös se munasolun kypsyminen ala normaalisti (jos ei ehkäisyä) jo menkkojen aikaan? Ja nyt kun ehkäsy vielä vaikuttaa sen taukoviikon niin järkeilin että onko pidempi kierto? No eihän sitä tiedä miten kierto edes tasaantuu...
 
kaneli88, mulla meni niin, että kun lopetin pillerit, kierto oli heti täsmälleen tasan sama kuin aina ennenkin. Eli ovis kp 12 ja menkat siitä 14 päivää eteenpäin. On ilmeisesti todella harvinaista, että näin säännöllinen kierto olisi muutenkaan, saati sitten, että heti palautuisi pillerien jälkeen ennalleen. Mutta niinkin voi käydä :)
 
Olin 2010 puolivuotta ilman ehkäisyä mutta en yhtään silloin laskeskellut kiertopäiviä. Ei kai ainakaan ollut mitenkään ekstrapitkiä kun ei ole jäänyt mieleen.

Niuski: kiva kuulla että jollakin on edes tasoittunut kierto heti :) Toivoa on. Tosin en ole koskaan omistanut tasaista kiertoa mutta kuhan nyt ei tulisi mitään kovin suuria vaihteluita.
 
Mä en yhtään muista millanen kierto oli ennen e-pillereitä kun siitä on niin kauan. Nyt pillerien jättämisen jälkeen heti 29 päivän kierto, tosin nyt tulossa (toivottavasti ei tuu) vasta tokat luomu menkat niin en osaa sanoa pysyykö kierto säännöllisenä.
 

Yhteistyössä