Sonetti: Isot onnittelut!!!
Niuski: Minulla pyörii juuri nuo samat ajatukset päässä! Muillakin näyttäis olevan samanlaisia ajatuksia, mutta älytöntä ajatella että minä vauvasta rupesin puhumaan ja sitä miehelle ehdottelemaan ja nyt kun pitäisi yrittää niin rupean jänistämään! Mies taitaa meillä olla myös vauvakuumeisempi tällä hetkellä kuin minä...
Nyt olen päässäni saanut järkeiltyä, että miksi nyt olisi sopiva hetki vauvalle niin taloudellisesti, kuin ajallisestikin, mutta silti mietityttää oma työ. Rakastan työtäni suunnattomasti ja välillä tavallisina vapaapäivinäkin tuntuu, että voi kun tulis vapaavuorohälytys töihin. Mitä jos pää ei kestä 9kk äitiyslomaa kotona, vaikka myös lapsi on rakastettu ja toivottu. Huoh.. tämähän nyt rupesi yhtä tuskaa olemaan. En tiedä mitä haluan!? Tyhmä minä...
Oviskin kolkuttelee ovella nippailujen ja limojen perusteella.. koita nyt sitten päättää mitä tehdä.. voi olla ehkä parempi miettiä rauhassa ja odotella seuraavaa kiertoa. Pelkään että mahdollinen raskaus kaduttaisikin jossain vaiheessa, vaikka taitaa niin käydä useille?
Oikein valivali päivä minulla, mutta tsemppiä ja onnea kaikille yritykseen!