Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Ujm aivan kamalaa! Voimia teille ja myös tsemppiä uuteen kiertoon!

Itse poden nyt vatsatautia ja pelkään että nyt se ovis tulee ja jää käyttämättä, ei meinaa yhtään tee mieli mitään sisään tunkea ymmärrätte varmaan. :(
 
mymosa
Ujm, pahoittelut sinnekin :hug: Outoa, ettet saanut käskyä tarkastettavaksi ja hcg seurantaan. Puhuivatko edes mitään kontrollista?
Ovistahan ei kannata odottaa ennenkuin hcg on matala ja raskaustesti negaa..
 
ujm
Kiitos kaikille :heart:

Mymosa: eivät puhuneet mitään. Ilmeisesti olettavat tyhjentyvän itsestään, kun eilen on ollut kovat kivut ja tullut ihan klöntteinä ja norona, sitten tänään rauhottunut ja kivut loppuneet. Eli ilmeisesti kuulostaa ihan klassiselta "helpolta" (no fyysisesti ainakin) keskenmenolta. Sanoivat vain, että jos vuoto alkaa uudestaan/kovenee huomattavasti niin sitten lääkäriin.

laitoin isohkon satsin r-testejäkin tilaukseen juuri, pystyn vähän seuraamaan, että koska se nega tulee. Jos kaikki menee helposti niin ilmesesti vuodon loputtua pitäis olla aika nopeasti nega tiskissä.

Mä luulen että tää menis henkisesti helpommalla, jos en ois nuorena seurannut vierestä äidin neljää keskenmenoa, jotka päättyi siihen epätoivoon ja ahdistukseen, ettei lasta enää yritetty. Tää oli siis silloin kun olin lapsi-esiteini-ikäinen. En muista kovin tarkkaan faktoja, mutta ne läpikäydyt tunteet muistan. Äiti sai tosin keskenmenot huomattavasti myöhemmin, kaikki yli rv15. Jotenkin sitä pelkää samaa kohtaloa itselle. Äiti onneksi vuosia ennen oli saanut viisi ihanaa lasta elämäänsä.
 
mymosa
Ujm, outoa.. koska mulla seurattiin jopa hempparia rajun vuodon takia.. 3vkon päähän piti ite varata kontrolliaika, jossa varmistetaan, että kaikki on varmasti tullut pois. Sekä 2vkon kielto seksiin ja uimiseen/kylpyyn tulehdusriskin takia.

R-testi voi näyttää plussaa jopa 8vkoa keskenmenosta..

Lis. mulla on ens ma seuraava hcg mittaus.. siitä saa vähän arvioo miten nopeesti alkanut laskea. Kotiuttamispäivänä oli vielä 1797 muistaakseni..
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voi, ujm, harmi juttu. :( :( Voimia!

Täällä oli tänään ihan yhtä haalee viiva ku eilen. Vielä en uskalla ajatella mitään. Jos siellä nyt joku on ja pysyy, en uskalla varmaan iloita, ennen kuin syntyy. Ja sen jälkeenhän se huolestuminen vasta alkaa.. :)

Pitäs varmaan varmuuden vuoks alkaa miettiä kiellettyjä ruoka-aineita ja että mitä teen työpaikan kanssa. Siellä kun joutuu joskus haistelee liimoja. Kuinkahan vaarallisia ne nykyään on..?
 
Heippa kaikki ja onnittelut kaikille jo plussan saaneille.
Täällä oireet jatkuu, painon tunne ja vihlaisut ovat suurin tunne tässä. Tissit ei ole arat mutta välillä nippasee niihin.
Eilen ja tänään vessassa saanut rampata koko ajan. Valkovuoto on reilua, ei ennen menkkoja tällee tule.
Täällä myös peitto heilunut ahkerasti et saas nähdä onko nämä oikeat oireet vai D
 
Voi ujm mä oon niin pahoillani sun puolesta :( Oli se miten pieni tahansa, niin olihan se varmasti jo ajatuksissa teidän vauva. En voi kuvitellakaan kuinka pahalta tuo tuntuu...

mymosa myös, teille molemmille toivon valoa tunnelin päähän!
 
ujm
Näköjään aika erilaisia käytäntöjä sitten eri paikoissa. Toisaalta sulla vissiin muutenkin ollut vähän monimutkasempi tapaus. Mä seurailen tilannetta ja jos ei lopu vuoto tai olo huononee niin soittelen sitten lääkäriin. Mulla tosiaan onneksi äiti on kätilö, joten häneen voi aina turvautua jos joku mietityttää.
 
Ujm:lle pahoittelut! Toivottavasti vuoto loppuu pian ja pääsette yrittämään uudestaan.

Mie en nyt oikein tiedä mikä kiertopäivä on menossa. Miulla siis alkoi tiputteluvuoto jo la ja su otin renkaan pois ja heti alkoi kovempi vuoto. Nyt tätä tyhjennysvuotoa on kestänyt jo 5 päivää ja kovenee vain. Että olisiko ollut su vielä vaan sitä tiputtelua. Ehkä tää on vasta kp noin 2 tai 3.
 
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Perjantai 14.2.2014



Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya......Monesko

Katey.................24 .....31/39...........2.........12/13......1.
Minisport.............27........29/34.........6........08/13.......1.
Sonetti................31........28/25-29....2........12/13......1.
Kinkula-..............24.........24/28~30....2.....12/13.......3.
SJ.......................23........22/31..........2.... 12/13.......1.
Heranen..............23.........18/30.....3......12/13......1.
toivontähti...........27.........16/32-39.....2.......1/14.......1.
Daagmar............29.........16/28-30...........4........11/13......?
Wivi...................24.........15/29..............2 .....1/14........ 1.
empuska.............21........14/30.........4.......11/13......1.
jammaillen.........23..........13/??...........1...........2/14......1.
kiskisnami.........23v.........11/30-35......1.......ya2/14.......1.
Niuski.................31.........10/25-26....3.........12/13......1.
pieni toive..............24.......10/?-37.......1.........02/14.......3.
Miija87...........??...........7/27..........3...........12/13..........2.
Nappula87...........26....... 4/28-35.....2.......1/14........1.
Kaneli88............25.........4/??..........1..........02/14...........1.
Jks14............ 27...........2/29~31..........1.........1/14.......
tähtityttö89......24......?/??.............1...........1/14........1
mymosa..............31.........??/??.........3.....12/13.......4.
Bella-.............??.........?/??..........?...........??.......?
Ujm....................25........??/28.........3...........12/13.......1.






Piinailijat:









Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)

2014
tammikuu nuorallatanssija (yk2), Sandri (yk3), Elviira86 (yk1), Annuski (yk5)

helmikuu Anni00 (yk1), SannaMarko (yk2), Ponityttö (yk1)



Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
Kaneli88 Ripaus sokeria ja kanelia elämään
 
Viimeksi muokattu:
Tarkistakaa lista! Siitä on niin pitkä aika kun viimeks päivitin ni en tiedä osaanko enää laskea :D Ja oon saattanu missata jotain myös, niin ilmottakaa jos siellä on jotain virheitä!

ujm haluatko jo palata listoille vai odotatko tilanteen normalisoitumista?
 
Niuski Kiitos listan päivittämisestä! Wivi ja Daagmar näyttäis olevan väärinpäin listalla.

Entä mites Nalle-Puh? Puutuit listalta mikäs kp sinulla on menossa? Laittele ovistestistä kuvaa jos mietityttää. Tosiaan se lh voi nousta loppukierrosta niinkuin Mymosa sanoi. Viime kierrossa minulla oli ovisplussa kaksi kertaa, joista jälkimmäinen oli "oikea" ja siitä pari viikkoa niin alkoi menkat.

ujm :hug: Pahoittelut! Toivon sinulle kovasti onnea uuteen kiertoon! :heart:

Toivon kovasti, että itsellä osuisi ovis ensiviikolle viimeistään. 9 viikolla ei miehen kanssa juuri nähdä ja jos silloin juuri sattuu niin harmittaa kyllä valtavasti jos menee ovis siinä "hukkaan"

Kysyin muuten tässä mieheltä, että onko sulla vauvakuume? Mies hetkeäkään miettimättä tokaisi, että ON! :D Että kyllä hän haluaisi meille vauvan heti. Lämmitti kyllä mieltä, syksyllä oli vielä toinen ääni kellossa. Tai kyllä hän silloinkin vauvan halusi ja olisi ollut onnellinen jos vahinko olisi sattunut, mutta luulen että vaikeinta tässä oli vain tehdä se lopullinen päätös jättää ehkäisy. :) Oli siitä minun patistelusta siis jotain hyötyäkin kun tuolla yrityksen odottajien puolella se alkuperäinen aloitusaika oli vasta keväällä.

Ja hei kun bongaatte oviksen niin laittakaa itsenne tuonne piinailijoihin niin saa jännätä ja seurailla dpo päivien kasvamista!! :D Lisää plussia taas tähän ketjuun puhaltelen :whistle:

Ainiin ja sonetti laitappa vertailukuvia niistä sun testeistä tänne, miltä muuten tänään näytti?
 
Tikkuun tuli tänään kaksi viivaa! Eli dpo -1 vatsatauti alkaa olemaan ohi joten eiköhän päästä tallettelemaan. Oli kyllä tosi raju tauti, painoa lähti 2kg ja ravasin vessassa eilen valehtelematta 50 kertaa ja aina sitä tuli. Onneksi selvisin ilman oksentamista koska se on vielä kamalampaa. Huh huh.
 
Voi ujm <3

Sonetti: mulla oli ekat 3-4 tikussa saman vahvuiset haamut. Vasta sitten se alkoi vahvistumaan. Edelleenkään mulla ei ole yhtä vahvaa viivaa kontrolli viivan kanssa , mutta on se jo selkeesti viiva eikä haamu enää. Mutta mä nyt tosiaan en vielä osaa sanoa onko tässä kyseessä "terve" raskaus.
 
Jks14, uuteen nousuun vaan.

Nii millonkohan voi poissulkea kemialliset ja muut? Voiko kestää pitkäänkin?

Ponityttö, niin muistelinkin, että sulla oli monta päivää haaleita viivoja. Se tuo toivoa mullekin. :)

Taiskin olla se eka tikutus dpo12, en osaa laskee. :)
Eli tässä ois ehkä dpo13, eilinen joka tapauksessa:
13.2. - Aijaa.com
Ja tässä tältä aamulta:
14.2. - Aijaa.com

Ihan outoa saada edes tällasia hailukoita, olin niin varautunut vitivalkoiseen tikkuun. Olin jo varannu lääkärin, jossa ois tsekattu, et onko kaikki kunnossa mulla. Näköjään joku ainakin toimii, jei!
 
Onha noi sonetti paljo vahvempia haamuja mitä mulla oli! ;) kyllä sinä vaan raskaana olet! Kemiallisessa lukemani mukaan saattaa ilmetä ainakin jossain vaiheessa vuotoja tai vatsakipuja. Ei kait sitäkään voi vielä tietää. Tuulimuna raskautta ei tietääkseni voi todeta mitenkään muuten kuin ultralla. Tulimuna raskaus ei siis tietääkseni oireile mitenkään, eli raskaus etenee ihan normaalisti.
 

Yhteistyössä