Niuski Kiitos listan päivittämisestä! Wivi ja Daagmar näyttäis olevan väärinpäin listalla.
Entä mites
Nalle-Puh? Puutuit listalta mikäs kp sinulla on menossa? Laittele ovistestistä kuvaa jos mietityttää. Tosiaan se lh voi nousta loppukierrosta niinkuin Mymosa sanoi. Viime kierrossa minulla oli ovisplussa kaksi kertaa, joista jälkimmäinen oli "oikea" ja siitä pari viikkoa niin alkoi menkat.
ujm :hug: Pahoittelut! Toivon sinulle kovasti onnea uuteen kiertoon! :heart:
Toivon kovasti, että itsellä osuisi ovis ensiviikolle viimeistään. 9 viikolla ei miehen kanssa juuri nähdä ja jos silloin juuri sattuu niin harmittaa kyllä valtavasti jos menee ovis siinä "hukkaan"
Kysyin muuten tässä mieheltä, että onko sulla vauvakuume? Mies hetkeäkään miettimättä tokaisi, että ON!
Että kyllä hän haluaisi meille vauvan heti. Lämmitti kyllä mieltä, syksyllä oli vielä toinen ääni kellossa. Tai kyllä hän silloinkin vauvan halusi ja olisi ollut onnellinen jos vahinko olisi sattunut, mutta luulen että vaikeinta tässä oli vain tehdä se lopullinen päätös jättää ehkäisy.
Oli siitä minun patistelusta siis jotain hyötyäkin kun tuolla yrityksen odottajien puolella se alkuperäinen aloitusaika oli vasta keväällä.
Ja hei kun bongaatte oviksen niin laittakaa itsenne tuonne
piinailijoihin niin saa jännätä ja seurailla dpo päivien kasvamista!!
Lisää plussia taas tähän ketjuun puhaltelen
Ainiin ja
sonetti laitappa vertailukuvia niistä sun testeistä tänne, miltä muuten tänään näytti?