Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Jep, Espanjaan mennään! :) lueskelin että raskaana voi ihan hyvin lentää. Vikalla kuulla tarttee lääkärin luvan ja todistuksen. Viimeinen kahden keskeinen loma vähään aikaan. Pitää kyllä tarkistaa matkavakuutukset vielä lähemmin että varmasti kattavat sitten kaiken.

Näin viime yönä unta että voi saadaa ovulaatiota ollenkaan. Taidan vähän ruveta stressaamaan.. ei hyvä ollenkaan! Toivottavasti pian tulis se ovis plussa!
 
Onko muilla minkälaisia fiiliksiä nyt yrityksen aikoihin? Kuinka moni täällä tikuttelee ovista ja teittekö sitä heti ensimmäisestä kierrosta lähtien?

Täällä vasta ensimmäinen yrityskierto käynnissä ja jostain syystä olen lähes täysin varma, että vähintään lapsettomia tässä ollaan ja lasta saadaan odottaa ainakin viisi vuotta.. Tuntuu hölmötä ajatella noin, kun ei vielä tiedä yhtään miten käy, mutta kai se on vain niin että pessimisti ei pety.. :D
 
Kiskisnami: mulla oli aivan samat ajatukset ja oikeestaan iha jo nuoresta asti oon ollu varma että jään lapsettomaks. Siitä syystä tikutin oviksen jo ekasta kierrosta ja jotain sinne nyt sitte mukaan jäi :). Toisia se oviksen tikuttaminen alkaa stressata, mutta mulle se sopi. Musta on kiva tehä noita testejä ja ei tarvinnu tutkiskella kokoajan itteä et olikoha toi vatsan nippailu nyt ovis. Tikut kyllä kertoo ;)
 
Kiskisnami I feel you :D Tuntuu et tammikuussa oli kolmet kuukautiset ja se kesti ainakin sen 3 kuukutta :D Saattoi myös johtua siitä kun heitettiin tupakin poltto pois.

Wivi Me käytiin äitin ja siskojen kanssa 2012 espanjassa ja sisko oli silloin raskaana. LA oli tammikuun lopussa ja matkalle lähdettiin lokakuussa. Kaikki meni todella hyvin, vaikka me muut siellä vähän alkoholia maistelimmekin. Meri ilmasto vaan väsyttää niin nopasti, että kaikki oltiin illalla ihan tööt :)

Mulla onkin menossa yk2, eikä yk3, niinkuin aikaisemmin kirjottelin. Tammikuu vaan tuntui niin pitkältä niin meni jo nekin sekasin :p
Onko kenelläkään menkkakivut helpottaneet kun on lopettanut ehkäisyn? Minusta tuntuu että kaikilla luomumenkat on pahemmat. Olen käyttänyt pillereitä, kierukkaa, rengasta ja minipillereitä. Kaikissa menkat tuntui kipeiltä, mineissä erityisesti, nyt ei mitään oireita kun oon luomuna. Luulin tosiaan olevani jo raskaana kun ei ollut mitään kipuja..
 
Itse oottelen kauhulla luomumenkkoja, koska ennen pillereitä oli tosi kovat kivut. Kivut lähti mutta tilalle tuli päänsäryt. Katsellaan kuinka käy. Toivottavasti ei tulisi mitään vaivoja :)

Miulla mielipiteet ja ajatukset vaihtuu päivittäin. Vuoden olen odottanut että yritys alkaa ja kaksi viikkoa sitten iski paniikki että apua tuleeko meistä joskus kolme. Haluan nauttia miehestäni vielä yksin. Nyt kun häät juhlittu eikä ne enää stressaa niin mieli muuttui että tulee jos on tullakseen. Ihan rauhassa voidaan edetä. Ei mitään jos ei kevään aikana tulla raskaaksi. Nyt kuitenkin huomaan että koko ajan mietiskelen että voi kunpa noi menkat jo loppuisi ja päästäisiin tosi toimiin jne jne... Olisi kuitenkin kiva jos tämän asian voisi ottaa rauhallisesti. Ettei koko ajan pyörisi mielessä ja ettei tämä olisi jatkuvaa odottelua. Saa nähä kuinka käy. Täällä foorumilla notkuminen ei ainakaan auta asiaa. Nyt toiveena kuitenkin että voisin nauttia meidän häämatkasta ilman että miettisin vaan vauvoja :D Katsotaan kuinka käy. Ja eihän sitä koskaan tiedä mikä tuliainen sieltä tulee ;)
 
Kaneli onnea vielä uudelle avioliitolle! Oi häät on niin ihania :) meillä häistä on pian vuosi aikaa. Kyllä toisistaan voi nauttia vaikka vauva olisikin, tietysti kahden keskeistä aikaa on vähemmän mutta kyllä sitäkin aina löytyy! Ja ainahan on se yhdeksän kuukautta. Ihanaa häämatkaa teille <3
 
Kaneli88: Onnea avioitumisesta ja ihanaa häämatkaa! Nauttikaa <3

Luulen bonganneeni ovulaation eilen illalla ku kävin nukkumaan. Hillitöntä nippailua/jomotusta alavatsassa etten tiennyt missä asennossa sitä olisi. Mutta ei päästy sitä hyödyntämään, koska kiitos töiden oon ihan puhki. Mitenköhän on vieläkö keritään jos tänään talletellaan?
 
Heip!

Juuri kun pääsin sanomasta, että en uskalla testailla ennen kuin menkat on oikeesti myöhässä, niin tänäänkin pissailin tikkuun. :) Tärppiin en uskonut tässä kierrossa, koska just oviksen aikaan ei pupuiltu. Pari päivää ennen, kylläkin.

Mutta mitä ihmettä, onko tää nyt kuitenkin haamu?? Näättekö kuvasta mitään?

dpo 13 - Aijaa.com

En vielä uskalla innostua. Mut tikkuun pissailu on kyl hauskaa.
 
Heip!

Juuri kun pääsin sanomasta, että en uskalla testailla ennen kuin menkat on oikeesti myöhässä, niin tänäänkin pissailin tikkuun. :) Tärppiin en uskonut tässä kierrossa, koska just oviksen aikaan ei pupuiltu. Pari päivää ennen, kylläkin.

Mutta mitä ihmettä, onko tää nyt kuitenkin haamu?? Näättekö kuvasta mitään?

dpo 13 - Aijaa.com

En vielä uskalla innostua. Mut tikkuun pissailu on kyl hauskaa.

Kyllä tossa minusta on haamu :)
 
Ihana viiva sonetti <3 älä mieti oireita. Mulla on nyt 4+4 viikkoja eikä mitäää oireita. Mulla oli kans aivan kuivaa aluks. Nyt vähä alkanu vv lisääntyy mut edelleen iha normaalin rajoissa. Eli en voi sanoa raskausoireeks tätä valkovuotoa.
 
jks14 mun menkat pitais alkaa ensi viikon torstaina jos lasken edellisesta tyhjennysvuodosta. Mutta luulen etta alkaa vasta sit seuraavan viikon maanantaina, koska silloin olis kulunu 28 pv siit kun pillereiden vaikutus lakkasi.. Mut jos oireista paattelee niin lauantaina olis ollu ovis.. Oireina mulla on ollut ainoastaan kipeat nannit.. Mut toki mulla luomukierroissa on rinnat olleet kipeat aina ennen menkkoja pitkanki aikaa. Selkea haamu on minunki mielesta Sonetilla.
 
Miekin nään selkeän haamun sonetti! Ja oon kyl tosi huono näkee noista yhtään mitään :D

Täällä tuli tänään limat ja nippaillut vasemmalta alavatsasta eli oiskohan tänään siis dpo 0?? Mitä fiksummat sanoo? Vai sitten eilen jo
 
Tähtityttö89 toivotaan, että olis jo tärpännyt :) Jollei tällä kierrolla kuitenkaan onnistanut, niin seuraavalla sitten. :)
Itse odottelen menkkoja alkavaksi, mulla menossa kp 27/28-30. Kivut alkoi tänään ja mieliala ollut maassa, sekä olen ollut aika kiukkuinen muutaman päivän. Olen aina ennen menkkoja ja tiedän, että ne alkaa. Seuraavaksi tikutan oviksen, niin jos silloin onnistais. :) Tämä odottelu vaan rassaa.
 
Ponityttö Onnea ihan tuhannesti selkeästä plussauksesta alun epäilyjen jälkeen! :heart:

Mymosa :hug: Jaksamista ja onnea uuteen kiertoon ihan hurjasti! Tämän jälkeen sinulle kyllä soisin sen kestävän plussan ja raskauden! :heart:

Uusille Tervetuloa joukkoon, kivaa kun tulee lisää sillä täältä näköjään poistutaankin aika nopeaan tahtiin. Mutta mikäs sen kivempaa plussatikku kourassa kohti odotusketjua :)

Sonetti
Haamuhan siellä, onnea :flower:

Tsemppiä kaikille uuden kierron alottaneille!

Joku kyseli oviksen tikutuksesta.. Itse tikutin jo ennen yrityksen aloittamista. Kun pillereiden jälkeen halusin selvitellä omaa kiertoa. Tällä hetkellä odottelen ovista, nämä kierrot nyt on ollu mitä on niin en tiedä yhtään milloin saapuu. Toivottavasti pian! Tämä odottaminen on ihan perseestä.
 
Uuuuuu mikä määrä uusia ja juttuja ja plussia ja ja ja :) :)

Mä luulin kiireen helpottavan, kun ens viikolla on loma. Ehei. Sen kunniaksi saatiinkin melkoinen pino harjoitustöitä, esseitä, tulevien tenttien matskuja jne. tietenkin :D Eli pieni hiljaiselo jatkunee, tosin ovis pitäis olla sunnuntaina, eli huomenna pääsen taas tikkujen pariin :) Nyt ehtii sentään ovistakin hyödyntämään kun ei tarvi luennoilla juosta ja miehelläkin on pari lomapäivää!
 
ujm
Minä palailen takaisin tänne. Eilen, rv5+1 alkoi vuoto ja tais klimppeinä mennä meidän odotettu vauva viemäriin. Tänään soitin neuvolaan ja kipujen ja vuodon määrän perusteella sanoi olleen varmasti keskenmeno ja peruivat ekan neuvola-ajan. Äitini kanssa kun juttelin (kokenut itse neljä keskenmenoa ja on ammatiltaan kätilö) hän sanoi että vielä on mahdollisuuksia (esim voi olla ollut kaksi alkiota joista toinen tuli ulos, ja on työssään nähnyt vaikka mitä vuotoja ja silti on oltu raskaana loppuun asti). Me suhtaudutaan tähän nyt kuitenkin niin, että meni jo eikä siellä mitään kasva. Turha elätellä toiveita, kun hyvin epätodennäköistä, että siellä mikään kasvaisi.

Vuoto oli eilen rajua, tänään kipuja ei enää ole ollut ja vuotokin ihan pientä tiputtelua. Eilen tuli siis ihan isoja klönttejä pönttöön ja suihkuun kun menin, niin kyykkyasennossa verta valui ihan norona jonkun aikaa lattialle. Sidettä vaihdoin tunnin välein. Eli verta tuli siis paljon, paljon enemmän kun ikinä menkkojen takia. Neuvolentäti sanoi, että kun vuoto nyt on rauhottunut, todnäk kaikki tuli ulos eikä tarvitse mennä lääkäriin.

Nyt sitten lähtee meillä käyntiin yrityskerta 3, toivon mukaan paremmin tuloksin. Nyt sitten mietinkin, että mitenhän tästä ovulaatio mahtaa tulla.. Jos lasken kuukautiskierron mukaan enkä huomioi raskautta, edellisten menkkojen olisi pitänyt alkaa 9 päivää sitten, eli nyt olisi kp9 ja ovulaatio pitäisi olla kp14. Vai lasketaanko uusi kierto nyt tästä keskenmenosta? Eihän se välttämättä tietenkään ajallaan tule, mutta jotta tietäisi milloin alkaisi tikuttaa..
 

Yhteistyössä