Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Kiitti kaikille, ehkä mie sitten sillä apteekin omalla taikka pregcheckillä testailen. Mutta en oo kyl vielä varma että josko huomenna. Vähän tuntuu että vasta jos menkkoja ei saavu. Ei oo oireita oikein. Tai noh eilen oli ihan tooosi outoja ovulaatiomaisia kipuja. Semmosia että kun nousi ylös sohvalta ois tehnyt mieli mennä kaksin kerroin. Pisti oikean munasarjan kohdilla. Voisko olla raskausoiretta vai mikäköhän ois? Ei oo nyt tänään tuntunut. Useamman kerran siis eilen tuntu. Nyt on jäänyt ilta ällötys pois, pientä väsymystä koko ajan. Mutta se nyt kuuluu mun sairauteen muutenkin :) Ihan on semmonen tunne että ois raskaana. Tosi seesteinen olo. Aika jännää kyllä! :)

Wivillä kyllä kuulostaa ihan siltä että tärppi on käynyt!! Ei kyllä malta odottaa että pääset testaa. :popcorn:
 
Heippa kaikille! :)

Ajattelin nyt liittyä seuraan. Lukenut olen teidän juttuja epäsäännöllisesti jo jonkun aikaa. Yritystä aloin odottamaan häiden jälkeen eli kesällä, ja nyt tammikuussa odotus päättyi kun aloimme yrittämään. Pitkä oli jo yrittämään pääsyn odotus, varsinkin kun läheisiä on tullut raskaaksi ja saaneet lapsia. Lisäksi joka toinen vastaantulija näyttää olevan raskaana!? Ensimmäinen kierto kuitenkin päättyi nyt tällä viikolla menkkojen alkuun. :(

Tähän kiertoon ajattelin ensimmäistä kertaa ikinä ostaa ovistestejä.. Milloin sitä kannattaa alkaa testailemaan? Onko nuo Sofi-liuskatestit hyviä?


Eli olen Liipa 24 kp 3/27-29 Yk 2 Ya 1/14 2.
:)
 
Noniin parin tunnin päästä lähtee kone. Jos ovuloin niin tapahtuu varmaan tänä vkl:na tai ensi viikolla. Eilen talleteltu ja eiköhän jatketa kun perille päästään ja ollaan toivuttu aikaerosta. Mutta edelleen yritän muistutella itseäni ettei tässä oo mikään kiire. Tullaan takaisin 9.3 joten silloin on menossa kp 28. Jännäillyt menossa milloin menkat alkaa.

Ja hei!! Haluan sitten lukea paaaaljon plussa uutisia kun tuun takasin ;)
 
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Lauanantai 22.2.2014



Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya......Monesko

Kinkula-..............24.........32/28~30....2.....12/13.......3.
SJ.......................23........30/31..........2.... 12/13.......1.
Heranen..............23.........27/30.....3......12/13......1.
toivontähti...........27.........24/32-39.....2.......1/14.......1.
Daagmar............29.........24/28-30........4........11/13......?
Wivi...................24.........22/29..............2 .....1/14........ 1.
empuska.............21........22/30.........4.......11/13......1.
jammaillen.........23..........21/??...........1...........2/14......1.
kiskisnami.........23v.........19/30-35......1.......ya2/14.......1.
Niuski.................31.........18/25-26....3.........12/13......1.
pieni toive..............24.......18/?-37.......1.........02/14.......3.
Miija87...........??...........15/27.........3..........12/13..........2.
Nappula87...........26....... 12/28-35.....2.......1/14........1.
Kaneli88............25.........12/??..........1.........02/14.........1.
Jks14............ 27...........10/29~31..........1.........1/14.......?
Liipa..........24.............4/27-29...........2.........1/14..........2.
Minisport.............27........3/34.........7........08/13.......1.
tähtityttö89......24......3/??.............2...........1/14........1.
Katey.................24 .....2/39...........3.........12/13......1.
mymosa..............31.........??/??.........3.....12/13.......4.
Bella-.............??.........?/??..........?...........??.......?
Ujm....................25........??/28.........3...........12/13.......1.






Piinailijat:

Heranen dpo 11
Wivi dpo 7
Niuski dpo 5
Toivontähti dpo 2








Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)

2014
tammikuu nuorallatanssija (yk2), Sandri (yk3), Elviira86 (yk1), Annuski (yk5)

helmikuu Anni00 (yk1), SannaMarko (yk2), Ponityttö (yk1), Sonetti (yk2)



Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
Kaneli88 Ripaus sokeria ja kanelia elämään
 
Kaneli88, ihanaa reissua teille :heart: Toivotaan, että tärppi tulis! Voisitte kertoa lapselle kivan tarinan siitä missä hän sai alkunsa :)

Katey, pöh! Epäreilua! Lyhyemmällä kierrolla on vuodessa jopa 14 tai 15 yrityskertaa, sulla vain 9 :(

Heranen, :popcorn:
 
Ihanaa häämatkaa Kaneli!

Tunteiden ja tuntemuksien vuoristorataa: eilen olin aivan varma että kyllä tässä raskaana ollaan. Tänään oireet on kadonnut kokonaan. Kamalan pitkä viikko edessä. Olisi niin kiva jo tietää, epätietoisuus ei ole helppoa!
 
Nalle-Puh: minäkään en näe mitään.. :( ehkä haamu ei vain näy kuvassa hämäryyden takia? Oletko testaillut uudelleen?

Kanelille hyvää matkaa!

Muille tsemppailut ja jaksamiset. Pysykää siskot lujana ;)

Itsellä on ollut myös melkoista vuoristorataa tunnepuolella. Alkukuusta oli ihan pakko, nyt ja heti saada vauva. Sitten tuli pelko ja epävarmuus, että onko sittenkään oikea päätös. Nyt kp 19 muistaakseni ja ovistikuissa ei näy mitään. Ehkä tulee pitkäkierto ja tuntuu että ihan sama. Tulee tai ei tule vauvaa. Nautin elämästä päivä kerrallaan. :)
 
ujm
Mä alotin tänään oviksen tikuttamisen. Vuodon loppumisesta on muistaakseni kuus päivää, eli käytännössä vois olla kp6. Mutta kun yhtään ei voi tietää miten kierto nyt menee. Tarkotus ois jokatapauksessa yrittää pupuilla joka toinen päivä. Mun halut vaan tuntuu keskenmenon myötä vähän kadonneen.
 
Niuski, joo tuo kuulostaakin niin pieneltä. Se kun ei ole edes joka kuussa. :( Mä ostin nyt ison kasan ovistikkuja, joten katsotaan nyt mitä täs kropassa tapahtuu. Toivottavasti ovuloin....

Tsemppiä nyt naiset! Ei vaivuta epätoivoon! On sitten pitkät kierrot, keskenmeno takana tai jotain muuta. Kyllä me ne pikkuiset vielä syliimme saadaan. :heart:
 
SJ
Hei taas! Tuli vähän pitkä tauko tänne kirjoittelussa, on ollut niin paljon kaikkea mahollista että vauva-ajatukset on jäänyt ihan taka-alalle :) mut kyllä ne siellä aina aika ajoin muistuttelee! Tänään kp1 eli menkat alkoi, yhtään r-testiä en tuhlannut kun oli tosiaan vähän unholassa koko raskauden miettiminen. Uuteen kiertoon siis ja onneksi nyt pysyi kierto 29 päivässä! Onnea plussanneille ja tsemppiä piinailijoille :)
 
Viimeksi muokattu:
Katey ymmärrän sua niin noiden pitkien kiertojen kanssa! :(

Hei onkohan mun ovulaatio vasta nyt.?! eilen ja tänään huomasin sitä kirkasta venyvää limaa ja kokeilin sit äsken testiä niin oli samamvahvuiset viivat . Eilen en enää edes testaillu. Viimeksi pystynyt talletella torstaina, täytyy toivoa että se riittäis nyt ei mahista talletella ollenkaan kun mies reissussa :( Meni nyt kyllä usko tähän kiertoon :'( se torstain ovispäivä olis sopinu niin paljon paremmin meidän tsäänsseihin.
 
Mulla menossa nyt kp10 ja en ole vielä(kään) ostanut o-tikkuja rahapulan vuoksi. Jos tämä kierron pituus olis sama, kun viimeksi eli se 29pvää, niin oletettu ovis olis vasta ensvkon la. Palkka tulee ensvkolla, niin silloin kyllä marssin apteekkiin! :)

Tsemppiä piinailijoille! :)
 
Toivontähti luulen, että se tais olla ovisplussa minkä tikutit eli ovulaatio tapahtuu siitä 24-36h päästä. Näin olen sen käsittänyt ja jos sulla ollut limatkin vielä. :(

Korjatkaa muut jos olen väärässä.
 

Yhteistyössä