Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

JKS14, niin määki aluksi mietin. Sitten ku opinnotki on siinä vaiheessa että ne jo ressaa hirveesti ja siihen päälle sit alkaa ressaan että jos en tuukkaan raskaaksi... ja ressihän tietenkin vaikeuttaa koko tavotetta. aaarg. :$ Mut tänään tuli testit postista ja viikonloppuna alan sit testaileen! :) Mulla on nyt hirveet odotukset tästä kierrosta. Ensimmäinen lapsi tuli niin helpolla (eli vahingossa) niin tuntuu hassulta että nyt sitä ressaa tästä... ja eihän me olla kyllä ees kauaa yritetty, että ei silläkään.
 
Liipa mä ostin eilen ovistestit ja menin sitten innoissani testamaan heti, vaikka siis oletettu ovis on vasta vkonloppuna ja negahan se tietty oli :D Mä nyt odottelen sen limanerityksen alkavan ja sen jälkeen testailen.. Viime kierto oli 29 päivää ja voi hyvin olla, että tästä kierrosta tulee pidempi, niin se tarkoittaa et ovis voi olla VASTA ensiviikolla. Tää odottaminen stressaa!! :/

Toivotaan, että saat plussan, kun rupeet testailee ja että kävis tärppikin! Voi sitä onnen päivää, kun niin tulee käymään. :)

Pidetään toisemme ajantasalla! :)
 
Aijon aamulla tuhlata yhden r-testin. Veikkaan kyllä että näyttää vielä negaa vaikka uskoa raskauteen löytyykin. Varmaan pe tai la sitten uudelleen. Menee kyllä kamalan hitaasti tää aika. Vauvat vaan mielessä, luen kirjoja raskaudesta, katson elokuvia raskaudesta, luen tätä palstaa ja höpötän tietysti miehelleni koko ajan. Voi kun näkyisi aamulla edes haamu!!!
 
Nappula87
Hei. Meillä siirtyy nyt vauva hommat tulevaisuuteen. Ristiriitaiset ajatukset moneenkin asiaan elämässä ja mahdollinen opiskelu alkamassa niin... en nyt vain tunne olevani valmis. Oli ihanaa jännäillä teidän kans ja onnea plussista ja tsemppiä sitä odottaville!! <3 kaikkea hyvää teille kaikille :)
 
JKS14 Teki kyllä ihtiäki ihan hirveesti mieli kokeilla heti, koska en oo ennen tehny, mutta maltoin vielä :D Mulla on yleensä melkeen kellontarkka 27 kierto, mut viime kierto oli 29 päivää... ehkä ressin takia olivat vähä myöhässä, vaikka ei yleensä ikinä oo :O Mutta aattelin nyt varalta laskee sen 27 päivän mukaan, niin sillon alotan testaamisen jo la. :) Vähä jännittää jo nyt! Toivottavasti säki bongaat plussan sieltä! :)

Onnea Nalle-Puh! :)
 
Nalle-Puh, no nyt näkyy viivoja :) Varovaiset onnittelut!

Nappula87, niin se elämä heittelee :) Kovasti tsemppiä ja kaikkea hyvää sulle!

Kinkula-, jeeeeeeeee! Mahtavaa! Sinne myös onnitteluja ja pienelle vahvat kiinnipitolihakset :heart:

Wiwi, älä heitä kirvestä kaivoon, voihan se vielä positiiviseksi muuttua :)

Täällä kärsitään flunssasta, joka tottakai peittää kaikki oireet (jopa ne kuvitellut). Ihan hyvä ehkä niin, mutta voi tätä rään määrää... Ei tule lukemisesta mitään kun pää on ihan tukossa :( Testailen varmaan lauantaina ekan kerran, tulen sitten tänne kertomaan häikäisevän valkoisista liuskoista :D
 
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Keskiviikko 26.2.2014



Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya......Monesko

Heranen..............23.........31/30.....3......12/13......1.
toivontähti...........27.........28/32-39.....2.......1/14.......1.
Daagmar............29.........28/28-30........4........11/13......?
Wivi...................24.........26/29..............2 .....1/14........ 1.
empuska.............21........26/30.........4.......11/13......1.
jammaillen.........23..........25/??...........1...........2/14......1.
kiskisnami.........23v.........23/30-35......1.......ya2/14.......1.
Niuski.................31.........22/25-26....3.........12/13......1.
pieni toive..............24.......22/?-37.......1.........02/14.......3.
Miija87...........??...........19/27.........3..........12/13..........2.
Kaneli88............25.........16/??..........1.........02/14.........1.
Bella-.............20.........16/26-29..........2...........1/14.......1 Jks14.............27...........14/29~31..........1.........1/14.......?
Liipa..........24.............8/27-29...........2.........1/14..........2.
Minisport.............27........7/34.........7........08/13.......1.
tähtityttö89......24......7/??.............2...........1/14........1.
Katey.................24 .....6/39...........3.........12/13......1.
SJ.......................23........5/31..........3....12/13.......1
mymosa..............31.........??/??.........3.....12/13.......4.
Ujm....................25........??/28.........3...........12/13.......1.






Piinailijat:

Heranen dpo 15
Wivi dpo 11
Niuski dpo 9
Toivontähti dpo 6
Milja87 dpo 4







Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)

2014
tammikuu nuorallatanssija (yk2), Sandri (yk3), Elviira86 (yk1), Annuski (yk5)

helmikuu Anni00 (yk1), SannaMarko (yk2), Ponityttö (yk1), Sonetti (yk2), Kinkula- (yk2)



Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
Kaneli88 Ripaus sokeria ja kanelia elämään
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Nyt on tilattu femiflorit, otin sitten kerralla 30kpl laatikon niin saapahan heti alottaa kunnon kuurin.

Sitten mietin kannattaako mun tässä alkaa tilaamaan ovistestejä vai mentäskö vaan ilman.. Sitten mulla on vielä yksi lähete hcg mittaukseen ja mietin kävisinkö, voisin maanantaina käydä, kun on asiaa tk:hon.. Tiistaina on sitten kontrolliultra.
 
Jännä nähdä millaseksi tää eka luomukierto menee. Nyt kp25 ja aamusta asti ollut menkkamaista särkyä, piti töissäkin laittaa suoja kun olin ihan varma, että nyt alkaa. Mut ei oo vielä alkanut.

Kp12-kp16 oli toispuolista alavatsan vihlontaa ja yhtenä päivänä kans menkkatuntemuksia. Vähän luulen, että ovis oli noilla tienoilla. Tilasin ovistestejä, jotta voin nyt tarkkailla tulevaa kiertoa vähän paremmin. Lähinnä siksi, että oppisin vähän enemmän omasta kropasta ja kierrosta :D

Fiilikset ekasta kierrosta ilman pillereitä: Tukka rasvottuu päivässä ja näyttää kuin olis voipaketilla hieronut, isoja finnejä on tullut, kroppaa turvottaa ja ihan pinkee olo, farkutkin kiristää. Mut halut ja limakalvot paljon paremmassa kunnossa!
 
toivontähti, en oo vielä testannut koska vieläkin niitä menkkamaisia juilintoja...tosin verta ei sitten eilisen tipan jälkeen oo tullut mutta valkkaria senkin edestä. Oonkin luullut monesti tänään että nyt ne alko mut ei valkkaria vain. Vielä pidän teitä ja itteäni jännityksessä, koska jos ne ei ala huomenna tai pe viimestään niiin sitten on jotain vialla..ei oo koskaan ollut kyl edes päivää myöhässä :D Oon vaan aatellut että nyt ku ootan niitä niin ne ei piruuttaan ala ja sit ku ostan testin niin lurpsahtaa heti housuun :D
 
Liipa hyvä, että maltoit odottaa. Ei niiden testien tuhlaaminen järkevää ole. :D Se on on ihailtavaa, että sulla on noin säännöllinen kierto! :) Mä luulen kans, että stressin takia ollut myöhässä viime kierrolla. Toivotaan, että nyt on se 27 päivää. :)
Mä luulen, että mulla tästä kierrosta tulee pidempi. :( Ovis oireet on kyllä ollu jo kolme päivää, mutta limoja ei viel näy. Testasin tänään silti varmuudeks ja negahan se oli. Olisin ostanut niitä halpis liuskoja apteekista samalla silloin, kun ostin ton digin, mutta ei ollut!! :/
 
Mies jo kyseli että testaanko huomenna uusiks. Tuntuu kun se ois vihdoin yhtä innokkas ja malttamaton ku mä! Ihanaa <3 mutta en vielä huomenna kokeile, ei ole edes aikaa kokeilla kun on pitkä työpäivä.

Jännä juttu että vajaa viikko sit oli paljon vaikka mitä oireita. Nyt jäljellä on vain väsymys (aina vähän väsyttää ja rakastan muutenkin päikkäreitä) ja ruokahalu. Syön paljon enemmän ku aikasemmin ka nopeemmin tulee nälkä.

Heranen mä en millään malttas odottaa että nään sun plussan! :)
 
No enkä mie että nähään se siun plussa wivi! ;) Täällä mies jänskättää viel enemmän ku mie ja eilen ku sanoin että tuli vähän verta niin oli että höh, oli harmistunut selvästi. Ehkä se tässä onkin parasta ku näkee ton miehen tulleen tähän juttuu erilailla mukaan nyt ku ois tärppi mahdollinen :)
 
Plussanneille isot onnittelut ja jännääjille tsemppiä! :)

Itsellä oli eilen 130% varmuudella ovis. Oireista ei voinut olla erehtymättä ja ovistikut näytti vahvaa plussaa. Eipä vain tullut kuitenkaan heiluteltua peittoja miehen kuumeen takia. Hiemanko harmittaa, vaikkei sille mitään mahda. Ehkä ensikiertoon tai sitten ei..
 

Yhteistyössä