Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Wivi mun eka raskaus ei näkyny virtsatestissä vaikka olin jo viikolla 20 menossa :D Neuvolassa sanottiin vain että ompa outoa muuta selitystä en saanut. Jokainen raskaus on kuiten erilainen ja nyt testaan viikon päästä pissasta kuiten :) Jos on nega ja menkat ei ala ni on neuvottu menemään verikokeeseen tai ultraan :)
 
SJ
Jks14: jos oon oikein ymmärtäy niin sillon kun ovistesti on positiivinen niin on dpo -1, seuraava päivä on 0 jne. Korjatkaa jos oon väärässä. Mä oon niin vähän ite noita ovistestejä tehnyt että en oo mikään asiantuntija :D Täällä loppu menkat eilen ja nyt ootellaan ens viikkoa ja ovista ;) ja tietysti se sattuu taas viikonlopulle, kun mies on päivät menossa ja mä illat töissä. Joku väli on kyllä pakko löytyä.. viimeksikin mä olin reissussa oviksen aikaan. Ihania plussa ja haamu -uutisia tänne tullu :)
 
Kp 1/28-29 yk 3
Tätä vähän arvelin, onneksi laitoin aamulla varuiks siteen housuun! Eipä muuta kun uuteen yritykseen. Vaan kyllä voi olla voimakkaita valeraskaus oireita, tosi pelottavaa että reagoin noin vahvasti!!
 
Wivi, voihan nokka :( Mulla oli yk1 hurjat oireet, jotka osoittautuivat sitten ihan mielikuvituksen tuotteiksi. Että niin se voi keho tehdä tepposia, on muuten todella inhottavaa tuollainen "lupailu" :(

heranen, onhan sulla popcornit ostettu? Mä täällä jo innolla :popcorn: meidän huomisaamua odottelen :D Mahtavaa!
 
Niuski ihanaa!!! Uskon, että et malta millään odotella huomisaamuun, mutta äkkiä se sieltä tulee!! :)

SJ mulla tänään sit varmaankin se dpo 0 :) Ekaa kertaa pääsee piinailemaan!! :D

Wivi voi eih :/ Pettymys on varmasti suuri varsinkin, kun sun kehos tollai valehteli. :( Toivotaan parempaa onnea ensi kierrolle! Tsemppihali!
 
En uskalla innostua tuosta haamusta, kun se tosiaan a) ilmestyi testiajan jälkeen b) ei näy kuin varjona tikussa. Ja noista sofin testeistä oon lukenu, että ne puskee viivanpaikkaa : / Ite en oo niitä tätä ennen kokeillu, että en tiedä miltä ne näyttää jos ei ole raskaana. Joten melko skeptisenä olen tässä vielä ja varautunut pettymykseen nro. 3 :p
 
Wivi Mulla oli kans tossa joulun alla semmonen olo, vaikka ei oltu vielä "kunnolla" alotettu yrittään (mentiin keskeytetyllä ja varmoilla päivillä), että nyt oon raskaana ja sanoinki miehelle että nyt mulla on kyllä päässä jotain vikaa, jos en oo raskaana ja enpä ollu! :D Hyvä että kuitenki heti aattelet uutta kiertoa ja uutta yritystä. Tsemppiä siihen! :)

Minä alotin oviksen testaamisen, vaikka ohjeen mukaan kannattas vasta huomena eli 11. kp aloittaa. Oli jo vähä vahvempi viiva ku toissa päivänä ku tein sen muuten vaan testin. Jännä nähä kuinka tumma siitä tulee :)
 
Viimeksi muokattu:
SJ
Noi pettymyksethän onkin ainoo inhottava puoli tässä hommassa. Itellä oli pari kiertoo sitten menkat pitkästi yli viikon myöhässä, yhessä r-testissä oli haamu mut kaikki muut negoja, oireitakin luulin että oli. Sitten kp 36+ alkoikin menkat :/ saatto olla kemiallinen raskaus tai sit se yks testi oli susi. Puol vuotta ennen tuota oli kierto aina tasan 28pv. Samaten tuon jälkeen kierto tasan 28pv. Oletan että jotain siellä tapahtui. Mut yllätyin kyllä itekkin miten iisisti asian otin :) toisaalta se herätti toivoa ainakin siitä että raskaaksi tuleminen on mahollista jos munasolu oli hedelmöittyny mutta ei vaan sitten jaksanut kiinnittyä.. Meillä siis pillerit jätetty jo elokuussa, jonka jälkeen tjottailtiin ja tammikuusta eteenpäin ollaan sitten vähän enemmän jo yritetty mut tosiaan on ollut vähän huonoa tuuria oviksien kans kun tuntuu et aina ollaan just sillon eripuolilla Suomee. Sori tuli vähän pitkä romaani omista asioista :D
 
wivi Siitä kohdunnapukasta, niin oon yrittänyt netistä etsiä tietoa siitä, mutten kyllä osaa oikeastaan omastani pahemmin mitään päätellä.

Munkin täytyy kyllä sanoa, että nuo "oireet" on ihan tajuttoman ärsyttäviä. Miten keho voikin kuvitella niin paljon erilaisia tuntemuksia. Tälläkin hetkellä itsellä tuntuu vaikka minkälaista nipistystä alavatsalla ja rinnat tuntuu harvinaisen kipeiltä, mutten uskalla itseni antaa kyllä yhtään toivoa liikoja, vaikka silti mielessä elää kokoajan pieni toive.. :)

Te, ketkä olette jo plussanneet, niin millä dpo:lla ootte saaneet haamua/kunnon plussaa? :) Kauheasti tekis mieli testata, vaikka tuntuu että pitäis oottaa sinne menkkojen alkamispäivän, kun dpo8 tänään vasta.

Paljon tsemppiä teille yritykseen ja piinailuun! :) kumpa saatais nyt paljon plussia tänne. :heart:
 
mymosa
Mä testasin viimeksi haamun dpo9.. ja dpo14 sain digiin raskaana 2-3, siitä 5päivää etiäpäin sain raskaana 3+

Kahdesta muusta olen plussannut sinä päivänä kun menkat olisi pitänyt alkaa, silloin en tiennyt mistään dpo:sta tms.. ja mentiin ihan 14pvää menkoista systeemillä.
 
Armoton pregcheck ei antanut kuin valkoista testialuetta. Ilmeisesti sofin liuska eilen siis tuppasi viivanpaikkaa : / Sorry, en ainakaan tänään ollut hyvien uutisten tuoja. Maanantaiksi viimeistään odotellaan sitten menkkoja.
 
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Lauantai 1.3.2014



Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya......Monesko

toivontähti...........27.........31/32-39.....2.......1/14.......1.
Daagmar............29.........31/28-30........4........11/13......?
empuska.............21........29/30.........4.......11/13......1.
kiskisnami.........23v.........26/30-35......1.......ya2/14.......1.
Niuski.................31.........25/25-26....3.........12/13......1.
pieni toive..............24.......25/?-37.......1.........02/14.......3.
Miija87...........??...........22/27.........3..........12/13..........2.
Kaneli88............25.........19/??..........1.........02/14.........1.
Bella-.............20.........19/26-29..........2...........1/14.......1 Jks14.............27...........17/29~31..........1.........1/14.......?
Liipa..........24.............11/27-29...........2.........1/14..........2.
Minisport.............27........10/34.........7........08/13.......1.
tähtityttö89......24......10/??.............2...........1/14........1.
Katey.................24 .....9/39...........3.........12/13......1.
SJ.......................23........8/31..........3....12/13.......1
jammaillen.........23..........3/??...........2...........2/14......1.
Wivi...................24.........2/28-29..............3 .....1/14....1
mymosa..............31.........??/??.........3.....12/13.......4.
Ujm....................25........??/28.........3...........12/13.......1.







Piinailijat:

Niuski dpo 12
Toivontähti dpo 9
Milja87 dpo 7
Jks14 dpo 1






Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)

2014
tammikuu nuorallatanssija (yk2), Sandri (yk3), Elviira86 (yk1), Annuski (yk5)

helmikuu Anni00 (yk1), SannaMarko (yk2), Ponityttö (yk1), Sonetti (yk2), Kinkula- (yk2), Nalle-Puh

maaliskuu Heranen (yk3)


Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
Kaneli88 Ripaus sokeria ja kanelia elämään
 
Onneksi olkoon kaikille plussanneille! =) Heranen tuo on täysin selvä plussa! Onnea!!

Saimme läppärin takas huollosta ja nyt voi taas helpommin osallistua keskusteluun:) Aloitin torstaina tikutella ovista. Vielä en ole hymynaamaa saanut. Vähän pelottaa et aloitinko liian aikaisin, kun ei vielä voi ihan varma olla kiertojen pituuksista. Jos lasken edellisen kierron tyhjennysvuodosta, se kesti vaan 26 pv, mutta jos lasken siitä kun pillereiden vaikutus lakkasi niin sit vaan 25 pv. Ennen pillereitä mun kierron olivat 28-35..

Te jotka käytätte clearbluen digitaalista ovulaatiotestiä, mihin aikaan testaatte päivästä? Tuossa ohjeessa luki että useimmat haluavat testata heti aamusta, mutta olen ennen saanut käsityksen että aamuvirtsasta ei ovistestejä pitäisi tehdä..
 
Niuski pidän sulle edelleen peukkuja pystyssä ja toivon ettei sun menkat ala.

Heranen ONNEA!!! :)

Tähtityttö89 käytin cb digitestiä ja ehdin käyttää kolme liuskaa ennen plussaa. Tikutin plussan alkuillasta ja kaksi edellistä töiden melkein heti töiden jälkeen. Pääsen eri aikaan joka päivä, niin en niitäkään tikuttanut samaan aikaan päivistä.
 
Heranen Niin odotettavissa noin punaset viivat! :D Hieno näky! Paljon onnea! :flower:

Minut saa myös ottaa pois piinailijoista, sillä eilen alkoi se perus tuhruttelu ennen menkkoja mikä mulla on ollut nyt joka kierrossa pillereitten jälkeen. Eli ensi viikolla alkaa menkat. Eipä tässä pääse edes jännäilemään kun alkaa vuotaa jo viikon ennen menkkoja :(

Niuski
Sinulla vielä dpot sen verran, ettei välttämättä vielä edes näy! Pidän peukkuja sinulle ihan loppuun asti! :)
 
Heranen, paljon onnea raskauteen, nauti nyt täysillä! Oon niin onnellinen sun puolesta! :)

Ihanasti alkoi tämä kuukausi ekalla plussalla. Toivottavasti tulee monta vielä! :)

Mullaki on odotukset laskenut, vaikka ei oo vielä ees oviksen ohi menty... Tuli vaan semmonen olo, että tää taitaa olla viimenen kerta ku tikutan ovista ja yrittämällä yritetään. Vaikka vauvakuume on ihan hirveä, on jotenki niin raskasta koko ajan aatella vaan sitä että millon ois ovis ja millon pitäs yrittää, ja aikaki kuluu niin hitaasti. :( Tän jälkeen saa tulla jos on tullakseen.
 
Viimeksi muokattu:
Heranen todella paljon onnea plussasta! :) Upeat viivat!

Niuski toivottavasti menkat pysyis nyt kuitenkin poissa ja saisit plussan!

Mulle on tullut ihan sellainen olo, ettei tässä raskaana olla. Vaikka noita mahan nippailuja ja rintojen kipua ja turvotusta on tullut ihmeen aikaisin, veikkaan niiden kuitenkin vain enteilevän jotenkin menkkoja. Tänään kyllä herätessä rinnat oli kipeämmät kuin mitä ovat olleet aikaisemmissa kierroissa. No ei auta kuin odottaa.
 
Liipa aivan sama fiilis täällä. :/ Ekaa kertaa tikutin ja kun ei päässyt edes kunnolla touhuamaan, niin jotenkin meni mielenkiinto yrittämällä yrittämiseen. Vauva tulee jos on tullakseen. Ihan hirveä halu saada se vauva, mutta kyllä se joskus sieltä tulee.
 
Miä olin nyt tämän kierron tikuttamatta kokonaan, mutta jotenkin se tuntui niin pitkäveteiselle ja piinaavalle. Ensi kierron aion kyllä olla taas tarkkana kuin porkkana ovistikkujen kanssa, on se vain niin mielenkiintoista. Ajattelin myöskin säästää kaikki ovistikut tuloksineen kaikkineen, että voin sitten bongailla ihan huolella että tapahtuuko sitä ovulaatiota milloin vai tapahtuuko edes. Osaisipahan ainakin sitten ne seksikerrat ajoittaa oikeaan aikana, ettei voisi ainakaan siitä syyttää ettei oltaisi hommissa oltu ahkerasti.

Vähän alkaa jo turhauttamaan kun niin kovasti sitä beibiä kaipaisi kyytiläiseksi, ja monta kiertoa jo menty ilman tuloksia. Ihan alkutekijöissähän tässä yrittämisessä vielä ollaan, mutta me halutaan tuloksia nyt heti.

Tässä kierrossa aivan minimaaliset mahdollisuudet tärppiin.
 

Yhteistyössä