Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Mä olin innoissani tikuttamassa ja sit, kun sen hymynaaman sain, niin sanoin miehelleni et tänään ja huomenna pitää hommailla! No hän lähti sit salille silloin plussapäivänä ja oli aivan loppu sen jälkeen. Silloin tuli hiukan kinaa, mutta vaikeuksien kautta voittoon. Eilen olisi pitänyt myös hommailla (mä tietty ihan intsinä), mutta mies taas oli niin loppu et se jäi. Ajattelin, että jos tä on niin vaikeeta, niin antaa sit olla. Me ei siis muutenkaan mitenkään hirveesti hommailla, niin voisko edes silloin, kun se vois tuottaa tulosta. Olis helpompaa jos olis säännöllistä seksiä, niin ei tartteis miettiä/stressata tai pahoittaa
 
Liipa ja Jks14 meillä kanssa vähän samanlainen tilanne, että vauva tulee jos on tullakseen. Tai no ehkä se on siinä yrittämällä yrittämisen ja tulee jos on tullakseen välissä. Päätin kanssa ite viime kierron aikana, etten ala tikuttelemaan ovista, vaan koitan bongata sen limojen avulla. Ainakin tässä kierrossa oon huomannut, että ei oo ollut niin paljon mitään stressiä just ton oviksen suhteen, joten varmaan toi teidän ratkaisu helpottaa molempien oloa. :)

Toivottavasti teillä molemmilla tärppäisi kuitenkin pian! :) Ja tietysti kaikilla muillakin!
 
Bella- Mulla oli selvästi ovisoireet, mutta en huomannu limoja :O testi kuitenkin plussas. Kyllä se hiukan helpotti, mutta niinku äsken kirjoitin, niin sitä touhua tartteis olla. Saa nyt nähdä millai tää mieli tästä muuttuu vielä. Nyt hiukan haikea. Kiitos tärppitsempistä! Sitä samaa sulle myös! :) Eiköhän ne vauvat jossain kohtaa tule. Toivottavasti ainakin. :)
 
Jks14 Kiitos sullekin tsempistä. :) Eiköhän joo ne vauvat sieltä vielä tule. :) Joo huomasin tuon sun viestin vasta, kun olin jo lähettänyt omani. Osaan kuvitella turhautumisesi, kun vielä itse tietää, että aika olis otollinen hommailuun.. Olisko teidän mahdollista hommailla, vaikka ennen sitä salia, niin jos miehesi jaksaisi silloin paremmin? Ja eihän sitä tiedä, vaikka teillä oliskin riittänyt jo se yksi kerta! Toivotaan ainakin näin. :)
 
Bella- oleppa hyvä! :) Mies on hiukan hankala, kun ei tosta vaan ala hommailee eli ei olisi onnistunut. Toivottavasti seuraavalla kierrolla asia on toisin. Olishan se kiva, että se yksi kerta olis riittänyt, mutta en jaksa uskoa siihen. :/ Toivon tietty kuitenkin, että näin olisi. :)
Onko sulla ovis edessäpäin?
 
Jks14 Mulla tänään kp20 ja menkkojen olis tarkoitus alkaa tasan viikon päästä. Toivon tietenkin ettei alkaisi, mutta vahvasti kyllä tuntuu, että sieltä ne vaan tulee :/ Rinnat on arat ja turvonneet ja masussa nippailee vähän väliä, mutta luulen, että noi liittyy vaan tuleviin menkkoihin. No parempaa onnea meille molemmille ja kaikille, mikäli ei tässä kierrossa tärppää/ole tärpännyt. :)
 
Kiitos hirmusesti kaikille onnitteluista :) Empuska, voi olla että tartteen ku tää on ihan käsittämätöntä kyllä :D

Mullahan ei oikeastaan mitään muita oireita ole ollut ku vaan menkkamaisia juilintoja ja paineentunnetta tuolla alhaalla ja iltasin se ällötys. Ei oo kyl rinnat vielä ainakaan olleet kipeet. Että se että ei oo oireita ei välttämättä tarkoita mitään ;)
Itsellä ainakin viime kierrossa tuntu että ois ollut oireita vaikka muille jakaa, mut enpä ollut raskaana. Nyt oli vaan semmonen seesteinen ja hyvä olo :)
Eikä me hommailtu ku tasan yhen kerran mun oviksen aikaan. Senkin taisin töissä bongata ja päätin että joko saan tai en saa tänään (meillä ei siis todellakaan pupuilla edes kerta viikkoon). Stressin ku heitti pois niin jopas tapahtui ;)

Tsemppiä kaikille kiertoihin ja tulkaahan pian perässä plussanneisiin!!
 
  • Tykkää
Reactions: Katey ja empuska
Heranen helpottava kuulla, että jollain muullakkin touhuillaan harvemmin :D vielä helpottavaa on kuulla, että teillä tärppäs siitä yhdestä kerrasta! :) Katsotaan kuin mun käy! Onnea vielä plussasta ja toivon, että kaikki menee teillä hyvin! :)
 
ujm
Mullakin oli tärppikierto lähes oireeton verrattuna aiempaan jossa oli muka kaikki mahdolliset oireet. Eli ei tosiaan tarvitse stressata siitä että onkin oireeton.

Minä meenkin tästä nyt ovistikuttelemaan. Vuodon loppumisesta taitaa olla noin 12 päivää, sitä en tosin tähän hätään muista millon sen negatestin sain tehtyä. Mutta kuitenkin, jos kierto lähti keskenmenon jälkeen normaalisti liikenteeseen niin ovista vois odotella lähipäivinä.
 
Kiitti, Bella-! Toivottavasti ei ala sun menkat! :)

Eihän sillä vauvalla periaatteessa kiire ois, mutta mulla ois yheksän kuukauden päästä niin hyvä elämäntilanne alottaa äitiysloma ja oon haaveillu jo niin kauan siitä, että sais vaan jäädä kotiin tekeen ja hoitaan lapsia :heart:

Tänään oli jo ihan hyvän vahva ovisviiva. Jännittää kyllä kuinka kauan siinä menee, että se ihan plussaksi muuttuu :)
 
Kiitos tsempeistä :heart: Testaan toki iloksenne huomennakin :) Tosin täällä alkoi jo menkkoja enteilevät vatsaolotkin, että alkaa usko tähän kiertoon loppua :D

Oviksen metsästäjille vahvoja viivoja ja hymynaamoja :)
 
Liipa pian tulee plussa :) ellei se suht vahva viiva olis jo voinut olla? :)
Mulla oli digitesti ja siihen tuli se hymynaama, mutta ku tikun otin pois niin se plussa viiva ei ollut yhtä vahva, kuin kontrolliviiva. Eli jos mulla olis ollu pelkkä liusa käytössä, niin en olis ajatellut et on vielä plussa.
 
ujm
Mulle tuli tänään jo suht vahva ovisviiva, pari päivää sitten oli haamu ja sitä aiemmin ihan tyhjää. Eli näköjään (ainakin parin viime kierron tikutuksen mukaan) vahvistuu pikkuhiljaa. Voipi olla että ovis tulee sitten tänään tai huomenna. Toivottavasti ainakin!
 
Hei te kaikki viisaammat! :)
Mulla näytti edellisiltana ovistesti plussaa ja olin eilen alkuillasta aika varma, että tapahtui ovulaatio, kun oikeanpuoleinen munasarja rupesi yhtäkkiä sattumaan, jomottamaan ja sitä kesti jonkun aikaa, kunnes loppui. Viime kierrolla ovulaatio tapahtui vasemmalta puolelta. Tänään kuitenkin vasen munasarja sattunut, juilinut ja jomotellut.. Kysymykseni kuuluu, että miksi?? Mikäli se ovulaatio oli eilen (niinkuin vahvasti luulen), niin minkä takia mun vatsa pistelee ja juilii vasemmalta puolelta nyt?
Jos jollain on tietoa, arvauksia tms. niin kertookahan! :D
 
Ja kp1 tuli että heilahti. Se yk3:sta sitten : / Kalenteria kun vilkaisin, niin ens kierron ovis sattuu somasti niille päiville, kun olen aamusta iltaan koulussa, joten melkeinpä sanoisin, että se myös yk4:stä sitten.
 
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


sunnuntai 2.3.2014



Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya......Monesko

toivontähti...........27.........32/32-39.....2.......1/14.......1.
Daagmar............29.........32/28-30........4........11/13......?
empuska.............21........30/30.........4.......11/13......1.
kiskisnami.........23v.........27/30-35......1.......ya2/14.......1.
pieni toive..............24.......26/?-37.......1.........02/14.......3.
Miija87...........??...........23/27.........3..........12/13..........2.
Kaneli88............25.........20/??..........1.........02/14.........1.
Bella-.............20.........20/26-29..........2...........1/14.......1 Jks14.............27...........18/29~31..........1.........1/14.......?
Liipa..........24.............12/27-29...........2.........1/14..........2.
Minisport.............27........11/34.........7........08/13.......1.
tähtityttö89......24......11/??.............2...........1/14........1.
Katey.................24 .....10/39...........3.........12/13......1.
SJ.......................23........9/31..........3....12/13.......1
jammaillen.........23..........4/??...........2...........2/14......1.
Wivi...................24.........3/28-29..............3 .....1/14....1.
Niuski.................31.........1/25-26....4.........12/13......1.
mymosa..............31.........??/??.........3.....12/13.......4.
Ujm....................25........??/28.........3...........12/13.......1.







Piinailijat:

Milja87 dpo 8
Jks14 dpo 2






Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)

2014
tammikuu nuorallatanssija (yk2), Sandri (yk3), Elviira86 (yk1), Annuski (yk5)

helmikuu Anni00 (yk1), SannaMarko (yk2), Ponityttö (yk1), Sonetti (yk2), Kinkula- (yk2), Nalle-Puh

maaliskuu Heranen (yk3)


Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
Kaneli88 Ripaus sokeria ja kanelia elämään
 
Tulin jotenkin kauhean surulliseksi näistä menkoista. Oon vaan vollottanu koko aamun, että mussa on jotain vikaa kun en hyvistä ajoituksista huolimatta onnistu raskautumaan. :'(

Taidan pitää tämän kierron palstailutaukoa, kun en ovistakaan pääse koulussa bongailemaan ja muutenkin tuntuu vähän stressaavan nyt koko homma ihan liikaa. Olen siis taustalla tsemppaamassa teitä :heart:
 

Yhteistyössä