Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Nyt loppu mun ovistestit. Äsken tein viimesen ja se oli niin nega kuin eilenkin. Enkä aio ostaa lisää. Ehkä en vaan bongannu sitä tai sit se on tulossa vasta (tai sitten sitä ei ollu, eikä tuu), ihan sama. Pitää varalta pupuilla joka toinen päivä vielä vähä aikaa. :D Seuraavaksi teen r-testin kahen viikon päästä, jos ei oo menkat alkanu :)

Plussatuulia kaikille! :) :)
 
mymosa
Kontrolliultrassa käyty.. eilinen hcg oli 4, joten sitä ei tarvii enää seurailla. Kohtu oli puhdas ja ohut limakalvo (tosin en tiiä mitä se meinaa, onko menkat tulossa piakkoin vai missä vaiheessa kiertoa voisi aatella olevansa)..

Ei nähnyt gyne mitään syytä olla yrittämättä heti, joten mies saa jättää kumit kauppaan :D

Että tällastä odottamista vaan.. ei oikein sovi mulle :)
 
mymosa
Ujm, davidin ovistesti ei ole se parhain, ei ole mulla näyttänyt ikinä ovis+ vaikka samana päivänä digi hymyili.
Tuossa kuvassa alimmainen on davidin testi ja digiin sain hymynaaman.

katso liitettä 19465

Mutta samaa odottelua täälläkin.. ei tiiä tuleeko ovis vai tuleeko menkat.. menkkatuntemuksia kyllä välillä on.
 
Jks14, voi oispa ollu jompi kumpi! Sillon ois ainaki pohjatyöt tehty hyvin ;) Jännä nähä miten käy :) Välillä vaan pessimisti nostaa päätään ja aattelen että en varmaan ovuloinu ollenkaan... Mutta yritän nyt pysyä positiivisena ainaki menkkoihin asti! :)
 
Liipa mulla on vahva tunne, että jompi kumpi päivä se oli! :) Toivotaan parasta ja pidä mielen korkeella! :)
Mulla menkat pitäis ensviikolla alkaa ja varmasti petyn ja ne todella alkaa. :/ Mutta sit vaan nokka kohti uutta yritystä! :D
 
  • Tykkää
Reactions: miija87
Täällä tosi menkkamainen olo.. Luulin jo tossa pari tuntia sitten, että nyt alkaa, vaikka olisivatkin tulleet ajoissa. Maha juili niin kovin, mutta loppui kuitenkin suihkun jälkeen. Mittasimpa vielä lämmönkin tässä äsken ja se oli 37.6, kun ovulaation jälkeen korkein on ollut 37.4:eek: eihän nuo lämmöt ole nyt mitään tarkkoja, kun en ole aamuisin mitannut, mutta normaalisti ennen menkkoja laskee reilusti alle 37, joten pystyn lämmöistäkin päättelemään menkkojen alun. Huoh mitä piinaa, tässä vaan alkaa toivoa että joko alkais nyt tai sitten sais selvyyden raskaudesta, viimeistä toivoen tietty!:)

Meinasimpa tänään ostaa jo r-testinkin, mutta jätin sen sitten kuitenkin kauppaan:D jotenkin tuntuu lohdullisemmalta vuoto, kuin täysin nega testi..
 
Voi kumpa nää menkkaoireet oliskin sitä itseään! Mieskin jo kaappas äsken kainaloon ja totes, että "älä stressaa, joko siellä on meijän vauva tai sitten ei, ei se tilanne tuosta muutu" no tottahan tuo on, mutta kun mieli on niin malttamaton.. :ashamed:

Kumpa nyt saatais kaikki se toivottu PLUSSA :heart:
 
Bella- osaan kuvitella sun fiiliksen! Toivotaan, että saat sen plussan!!! :) Peukut on sulle pystyssä täällä. :)

Itsellä nyt dpo4 ja ajatukset jo uudessa oviksessa mikä on vasta loppukuusta. Ei ole pettyymys, niin suuri kun ajatukset uudessa yrityksessa. (Näin ainakin uskottelen itselleni).
 
En oo uskaltanu juurikin sen negan pelossa. Että saisin pitää toivoa yllä vielä pari päivää ennenkuin menkat alkaa tai teen sen negan. Harvakseltaan tuntuu jotain pientä tuntemusta mahassa. Repäisykipua ollu pari kertaa, mutta oli myös viime kierron lopussa. Sitä ruskeaa tuhrua on tullu mutta tosi niukasti..

Mikä sulla Bella- nyt on dpo?
 
Jks14 kiitos tsempeistä!:) Sulle toivon myös plussaa kovin jo tästä kierrosta!:)

toivontähti pidän sullekin peukkuja sen plussan puolesta!:) Mulla kanssa toi ihan sama juttu, että haluu pitää sitä toivoa yllä niin kauan kun vain voi.. Ja ovistahan mä en tikuttanut, mutta tuntemusten ja limojen perusteella päättelin oviksen ja sen mukaan mulla olis nyt dpo12.
 
Jks14 laskeskelin tänään noita päiviä mitä oon merkkaillu ylös ja olinkin merkinnyt väärin yhdessä kohtaa, joten mulla onkin tänään jo kp25 eli olenkin ilmeisesti pari päivää edellä siitä, mikä mulla on täällä merkittynä. Mutta siis menkkojen pitäis alkaa viimeistään tämän viikon lauantaina. Jännittää :)
 
ujm
Mymosa: näin oon lukenut noista davideista joo, mutta en viitsis tilata uusia kun niitä on vielä jokunen jäljellä. Pregcheckin ovistestiin tuli jo melkein plussa, eli ehkä se ovis sitten oli ja meni jo. Harmi kun mulla ei PC:jä ollut enempää.. Ehkä parempi vaan olla tikuttamatta ja pupuilla joka toinen päivä. Olis vaan kiva tietää edes suurinpiirtein millon ovis on ollut, jos ei menkkoja ehdi tulemaan niin tietäisi milloin uusi on saanut alkunsa. Täytyy kyllä reissuun ostaa sidepaketti, jos nuo menkat päättääkin tulla.

Ja hei hieno homma mymosa! Nyt pääsette tekin uuteen yritykseen :) Toivotaan että oltais kumpikin nyt extrahedelmällisiä KM:n jälkeen! :)
 
mymosa
Melkoinen paniikki taas meinaa iskeä.. Ensimmäisenä tietenkin olen jo kuolemassa, syöpä jne..

Maanantaina kävelin piiitkän tauon jälkeen usean kilometrin ja osan matkaa työnsin huonoja rattaita sohjossa. Eilen olis siis jalat ja kädet kipeenä, varsinkin tuo kainalon seutu ja aattelin vaan johtuvan liikunnasta.

Tänään sitten huomasin, että nännin vieressä laattamaisen kipeen kohdan, aristaa kosketuksesta. Ja nyt samalaisen havainnon tein tuosta kainalon alka, tavallaan mistä rinta alkaa. Itku ja paniikkin iski heti, perhepiirissä on rintasyöpää joten olen vähän kuin tulilinjalla asian suhteen.

Koetan rauhotella itteeni, josko vain liikunnasta jotain tai sitten joku tulehtunut maitorauhanen tms.. Pitää seurata ja varailla sitten lääkäriaikaa taas.

:'(
 
Nappula87
Naiset.. selviltä teiltä umpikujaan, umpikujasta taas eteenpäin. Huolitteko mua vielä takas... Jos....

Pelko ja ahdistus otti valtaa silloin aikaisemmin. Ja siihen päälle vielä vuoden päivät haaveillu jatkokoulutuksesta. Sitten vaan laskin, että ei ne oikeen nyt sopis yhteen kaikki. Ja nyt kun tässä on pari viikkoa selvitelly opiskelu mahdollisuuksia, niin mitä sitä paskaa. Oppisopimuksella en saa. Rahotusta en saa järkättyä sellaseksi että sillä pärjäis joten mun pitää sitä opiskelua siirtää 1-2 vuotta ainakin. Laitoin sitte miehelle viestiä asiasta, että jätän opiskelu haaveet nyt hetkeksi. Ja vähän pilke silmäkulmassa, että aletaan nyt sitte vaan heiluttelee peittoja.. kuulemma passas sille!! :D Mies on kuitenkin tukenu mua joka asiassa koko ajan, ja muutenkin ihmeen hyvin sillä hermot kestäny mun ailahteluitten kans. Mutta ihan parasta asiassa on nyt se, että mä sain itelleni selvyyden tulevaisuudesta. Ja tokihan asiat voi mennä niinkin, että ne ei mee niinkun on suunnitellu, mutta kun on jotain tavotetta ja suunnitelmaa niin on helpompi elää, sen ex tempore- elämän rinnalla :D Voi kääk mikä vuodatus! Juttelen miehen kans vielä asioista lisää kunhan kotiutuu illalla. Mulla nyt vaan tippu niin monta taakkaa sydämeltä.

Sekoilevin terkuin Nappula.
 

Yhteistyössä