Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Tervetuloa Nappula! Haluatko, että laitan sut listalle, millä tiedoilla? Kiva, että ajatukset selkenee! Minäki mietin, että jos en tuukkaan raskaaksi vielä pariin kiertoon niin sitähän ehtii syksylläki tehä vielä vaikka mitä. Toivottavasti ei tarvi :D Miehillä niin paljo helpompaa kun se vauvan tulo ei sinänsä uraan ja työntekoon vaikuta..

Pitääkö Bella-lle korjata siis 26/26-29? :)

Täälä onkin jännät paikat käsillä ainaki Bella-lla ja toivontähdellä! :popcorn: Tulispa plussia! :)

Miten empuskalle kävi? Tuliko menkat/ootko testannu vielä? :)

Lisäys: kertokaa muutenki, jos oon laittanut väärin jotain tuonne listaan!
 
Viimeksi muokattu:
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Keskiviikko 5.3.2014



Nimimerkki......Ikä.............Kp..........Yk........Ya...Monesko

toivontähti..........27..........35/32-39......2........1/14.........1.
Daagmar............29..........35/28-30......4........11/13.......?
empuska.............21.........33/30...........4.......11/13........1.
kiskisnami...........23.........30/30-35......1.........2/14........1.
pieni toive...........24.........29/?-37........1........02/14.......3.
Miija87...............??.........26/27...........3.......12/13.........2.
Kaneli88.............25.........23/??...........1.......02/14.........1.
Bella-.................20.........26/26-29......2.........1/14........1. Jks14.................27.........21/29~31.....1..........1/14.......?
Liipa..................24.........15/27-29......2..........1/14........2.
Minisport...........27..........14/34..........7.........08/13.......1.
tähtityttö89........24..........14/??..........2...........1/14.......1.
Katey................24 .........13/39..........3.........12/13.......1.
SJ.....................23.........12/31..........3.........12/13........1.
jammaillen........23..........7/??...........2...........2/14........1.
Wivi..................24.........6/28-29.......3..........1/14.........1.
Niuski................31.........4/25-26......4..........12/13........1.
mymosa............31..........??/??.........3.........12/13.........4.
Ujm..................25..........??/28.........3.........12/13.........1.







Piinailijat:

Milja87 dpo 11
Jks14 dpo 5






Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)

2014
tammikuu nuorallatanssija (yk2), Sandri (yk3), Elviira86 (yk1), Annuski (yk5)

helmikuu Anni00 (yk1), SannaMarko (yk2), Ponityttö (yk1), Sonetti (yk2), Kinkula- (yk2), Nalle-Puh

maaliskuu Heranen (yk3)


Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
Kaneli88 Ripaus sokeria ja kanelia elämään
 
Viimeksi muokattu:
Menkat edelleen tulematta, argh taasko niitä joutuu etsimään kissojen ja koirien kanssa. Todella todella todella ärsyttävää. Tänä aamuna testasin taas negan, saisi jo alkaa uusi kierto jotta pääsisi taas takaisin vauhtiin. Ei ole mitään menkkaolojakaan >.<
 
Tsemppiä jännäilijöille ja plussarikasta maaliskuuta kaikille meille! =)
Ja toivottavasti mymosalla ei mitään vakavaa.

Mulla ekat luomumenkat takana, ja voi veljet et meinas tulla ikävä pillereitä.. Vuotomäärät jotain ihan tolkutonta. :mad: Toivottavasti vuotomäärä tasottuu tästä ajan kanssa - tai no oikeestaan, toivottavasti vuodot jää tulematta ja pamahtais se plussa ;)

Aika innolla lähden tähän uuteen kiertoon. Ekan yk:n aikana en ees ollut varma toimiiko kroppa ja jännäilin sitä että tuleeko ees menkat normaalisti. Nyt pääsen leikkimään ovistestien kanssa ja jännä myös nähdä, et tuleeko tässä kierrossa oviksen aikoihin jotain kipuilutuntemuksia, vai oliko se vaan tuon pillerinpopsinnan jälkimaininkeja. Mulla on hyvä fiilis ja ihanan keväinen olo :heart:
 
toivontähti en oo testaillut vielä ollenkaan ja ajattelin, että testaan vasta sunnuntaina, kun menkat päivän myöhässä (mikäli eivät siis ala). Kovasti tekis kyllä mieli nyt jo testata, mutta koitan vielä jaksaa odotella mikäli ne menkat sieltä tulee. Mites sulla, milloin ajattelit testailla? :) Mulla edelleen menkkamaista jomottelua ollut pitkin päivää, joten saa nähdä alkaako vuoto.. Voi että mäkin toivoisin meille niin kovin niitä plussia!!:) kuten kaikille muillekin.

Ja Liipa joo tuon kp 26/26-29 voisi päivittää, kun vielä ei vuoto ole ainakaan alkanut. :)

Toivottavasti ei ole mitään vakavaa tuo mymosan tuntemus!
 
Nappula87
Liipa ei laiteta mua vielä takas listalle. Sen verran tuossa puhuttiin että aletaan "töihin" kesällä. Mies on ulkomaan komennuksella loppusyksystä. Haluan että se ois kuitenki loppuraskaudesta ja synnytyksessä paikalla. Jos siis tärppi kävis pian. Vähän tämmöstä varman päälle pelaamista täällä mutta mulla on niin paljon helpompi olo nyt kun moniin viikkoihin!
 
Täällä minä taustalta tsemppaan muita ja odottelen menkkoja alkavaksi ensi viikon alussa.

Työni puolesta olin tutustumassa (ehkä joskus tulevan oman?) keskussairaalan synnytyssalissa kätilön työhön ja sain olla seuraamassa synnytystä ihan alusta alkaen. Aamusta alkaen näin eri kivunlievitysmenetelmiä, vanhempien tunnetiloja, lääkärin työtä taustalla, kätilöiden ammattitaitoista työskentelyä ja lopulta odottelun jälkeen päivän päätteeksi sain olla todistamassa pienen pienen ja suloisen tytön syntymää! Uskomatonta miltä itsestä tuntui nähdä ja olla paikalla yhtenä hymynä lapsen päästessä äidin rinnalle. Voin vain kuvitella miltä vanhemmista tuntui!
Kunpa joskus itse saisi olla tuossa tilanteessa äidin roolissa. :)
Synnytys oli uskomattoman seesteinen, rauhallinen ja hieno tunnelmaltaan. Itse olen ajatellut aina jotenkin toisin.
 
Mymosa mulla ollut pari päivää samanlaista tuntemusta kainaloissa!! :O Ei siis varsinaisesti särje, mutta välillä kiristää ja jomottaa ihmeellisesti. Ja kiristäny pari päivää myös vuorotellen molemmista sisäreisistä ja jomottanut hiukan nivusista. En ymmärrä. Kaikkee kamalaa tulee mieleen heti. Toiv meillä kaikki hyvin!
 
Kiskisnami siis vau aika ihanaa päästä näkemään ja kokemaan tuollaista tässä tilanteessa :) kiva kun jaoit kokemuksen :)

Testaan luultavasti huomenna. Mut pelottaa jotenki hirveesti se negan saaminen. :/ mut jokatapauksessa ne menkat sen negan toisi. Haluan kuitenkin ehtiä vielä testata ennen sitä. Huh. Mä niiiin toivon plussaa!
 
toivontähti tuu sitten heti kertomaan kuinka kävi! Voi kumpa saisit sen plussan, pidän sulle kovasti peukkuja!:) Saa nähdä testaisinkohan mäkin jo huomenna, vaikka miettisinki testaavani vasta sunnuntaina.. Mua pelottaa kanssa niin paljon se nega!

Muoks. Niin ellei ne menkat ala yön/aamun aikana, kun sen verran taas mahassa jomottaa. Tuntuu, että alaselkäkin särkee hieman, mitä mulla ei kyllä yleensä menkkojen aikana tapahdu. No pysyn toiveikkaana niin kauan kunnes mahdollinen vuoto alkaa. :)
 
Viimeksi muokattu:
Toivontähti toivottavasti plussaat huomenna! Täällä sitte odotetaan innolla tulosta, pidän hulluna peukkuja! :) Tiiän ton negan pelon, oon itekki tehny niitä muutaman niin nyt ei tekis mieli testata ennen ku on varma. Mut sulla on kyllä niin hyvät päivät, että uskalla vaan! :)
 
Apua! Testasin aamulla ja sain haamun! En tiedä miten päin tässä olis kun haamu siinä on kyllä, mutta on vain tosi tosi haalea sellainen. Eikö dpo 14 pitäis jo selkeempi olla!? Stressasin koko yön ja näin unia negoista ja plussista ja heräilin. Aamulla kun haamun testissä näin niin kyllä siinä itku tuli! :heart:

Nyt vaan toivon niin kovasti, että tuo vahvistuisi!! Kiitois teille tsempeistä :heart:

Bella- miten sulla testasitko?

Ainiin ja testi on PC ja haamu vahvempi entä edelliset mitä laitoin!
 
Oi ihanaa toivontähti!!!! :heart: paljonpaljonpaljon vahvistumista viivalle! Laita meille kuvaa, niin nähdään muutkin tuo sun ihanuus! :) saakos sua jo onnitella?:)

Mä en oo vielä testannut ja oon tässä kahden vaiheilla lähdenkö kauppaan ostamaan testiä, vai yritänkö sinnitellä vielä ainakin huomisen! Voi että oon niin onnellinen sun puolesta! :)
 
Ihanaaa, toivottavasti se vahvistuu siitä toivontähti! :flower: :) En kyllä yhtään tiiä millon sen pitäs olla selkee plussa, mutta voithan käydä terveyskeskuksessa testaan, jos siltä tuntuu? Sulla on aika iso haitari tuossa kuinka pitkä kierto on, mutta kun kerta bongasit sen oviksen, niin onhan ne menkat nyt myöhässä!

Bella- käy ostaan ja tee huomenaamulla! :)
 
Tervehdys. Mitenhän nää omat kierrot nyt laskis... kierrukan poistosta 23 päivää, ei tätiä näkynyt sen jälkeen. Eikä myöskään ennen sitä. Mietin et olisko voinut käydä niin hyvä säkä että olisinko voinut raskautua jo 11päivää poiston jälkeen(jolloin olisin nyt 12sta PÄIVÄÄ raskaana).. en kuitenkaan ihan parikymppinen enää ole. Yritys on jokatapauksessa kova ja ihan ensimmäiset plussaoireet olis vaikka testi näyttikin negaa vielä maanantaina. Ei ole oikein hajuakaan että milloin pitäis seuraavaa testä tehdä tai mitä tuohon listaan kohdalleni laittaa =D no toinen lapsi olis kyseessä..
Ihanaa jännää ja plussatuulia kaikille!
 
toivontähti selvästi tuossa toinen viiva erottuu ainakin minun silmään! Nyt vaan vahvistumista! :) Onko sulla muuten minkälaisia oireita?

Mun oli jo tarkotus ostaa kauppareissulla testi, mutta kaupassa mulle iski sen verran kovat menkkakivut, että jätin testin ostamatta. Olin melkeinpä sata varma, että nyt alkoi, kun tuntui niin märältäkin housuissa, mutta yllätysyllätys kotona kivut hävisivät oikeastaan kokonaan ja ainoastaan valkkaria oli tullut reilummin. :D Täytyy nyt katsoa, jos jaksais lähteä uudestaan kauppaan nappaamaan sen testin.
 
Bella- Käy ihmeessä ostamassa se testi!! :)

Tätä päivää ennen ei juurikaa oireita, ehkä se ruskea tuhru joka ensin vei kaikki toiveet alkamisellaan niin herätti toiveet kun se alkoikin niukkeneen lähes kokonaan pois menkkojen alkamispäivää kohden. Vatsassa välillä tuntunut "jotain".

Tänään on sitten tullut oireitakin. Ensin alkuillasta hiipi pieni etova olo, joka meni ohi kun vähän söin jotain. Sitten tunnin välein olen ravannut pissalla juuri piti yrittää pidättää, että testaisin uudestaan, mutta ei vain kyennyt tuntia pidempään.. :D

Yhtäkkiä tuli järkyttävän kova alavatsakipu (kohtukipu?) ja ajattelin tuskissani, että tässä tämä nyt oli. :( Heti kun haamu ilmesty testiin niin se jo menee kesken. Mutta kipu oli sitten ehkä vartissa ohi. Nyt olo jo ihan ok. Varovaisesti onnellinen! :) Silti uskallan vasta iloita kun näen vahvemman viivan.
 
Toivontähti kyllä näkyy selkeä haamu sun testissä! :) Eikös sulla ollu ovulaatio myöhemmin, kuin luulit ja peuhasitte monta päivää ennen kuin oikea ovulaatio tapahtui? Mietin vaan, että mikä TUURI sulla on käynyt jos noin oli. :D
 
Jks14 Sain ne ovisplussat ke ja la. Torstaina viimeisen kerran peitto heilui. Olen nyt laskenut kaikki sen aiemman mukaan. Kuivuttuaan kun niitä katselin niin ehkä se aiempi oli himpun verran tummempi kuitenkin. Toki se on voinut olla tuossa välissäkin kun siinä ei pitänyt testata ja viivat on noin haaleita kuitenki. En tiedä.. :) Nyt laskeskelen kuitenkin, että olisi korkeintaan se dpo 15.

Ja tein testin tänään..

Ja digi sanoi: Raskaana 1-2 :heart:

PC illalla ei ollut vahvistunut. Kokeilen vielä sitä huomenna aamulla jatoivon, että se on vahvistunut! Sitten uskon, että oikeaan suuntaan ollaan menossa :) Vaikka kyllä tuo digin sanomakin vakuuttaa :)

Miten mut kierron loppupäässä olevat??
 
toivontähti :heart: Voi miten ihanaa! :heart: Tän ketjun plussauutisista ei kyllä voi muuta kuin iloita ihan valtavasti :D Toivottavasti kaikki menee hyvin!

empuska, voi räkä jos sun menkat on taas hukkateillä : / Tsemppaan täällä plussan puolesta :)

Mulla ois menkat ohi ja gyne varattuna ens viikolle, kuten tuossa taannoin lupasin jos ei tärppi nyt käy. Vähän hirvittää mitä uutisia sieltä on luvassa, toivottavasti se toteaa, että eikun hommiin vaan :D
 

Yhteistyössä