Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

mymosa
Mä taas en pelkää järjestää häitä pienen vauvan kanssa, vaan haluan juhlia hääni kunnolla eli en roikkua tissitakiaisen kanssa vaan tanssia ja nauttia alkoholia ;) Koska häät tulee olemaan vain kerran mun elämässä.

Toisaalta taas mulla on sektiokin edessä ja siitä toipuminen, ei siis ole kivaa järjestää häitä silloin. Eli mielelläni koen sen häiden jälkeen tai hyvissä ajoin :)
 
ujm
Liipa: 2015 kesällä, vuotta aikasemmin täytyy päättää kun paikka pitää varata. Että sinäänsä jos esim nyt tärppäisi lapsi olisi jo noin 8kk silloin.

Tiedän kyllä että vauva-aika usein menee aika väsymyksessä, mutta eiköhän siinä yhdet häät pysty järjestämään. Varsinkin kun aika iso osa asioista on suunniteltu etukäteen ja ne tärkeimmät eli paikka ja ruoka hallussa. Enemmän mä mietin tissien vuotamista ja sitä että vauva menisi ekaa kertaa isovanhemmille yöksi. Ja toki sitä että isovanhemmat joutuu vähän lapsenlikoiksi häissä.
 
mymosa
Meillä on paikka ja pitopalvelu jo varattu.. Tilannut olen servetti malleja, värimaailmaa ajatellen. Kaasot, bestmanit on ja kutsustakin on malli olemassa.. Paljon koetetaan tehdä nyt, niin ei sitten viimeselle 6kk jää niin paljon. Maistraatin pystyy varaamaan vasta loppuvuodesta.

Häät meilläkin kesällä 2015, tarkemmin jo kesäkuun alussa :)
 
Voi hyvänen aika, menkat edelleen kadoksissa ja raskaustesti edelleen niin negaa kun voi vain olla. Tänä aamuna ne onneksi loppui niin eipähän tarvii testailla enää, heh :D

Huoh, vissiin soiteltava lääkäriin joskus tässä että saisi tuon kierron kohdilleen. Ihan älytöntä nämä kiertojen epäsäännöllisyydet ja heittelykset -,- ärsyttävää kun ei pääse edes uuteen yykoohoon kun junnaa paikallaan vain tässä yhdessä. Räyh! > : {
 
Kiitos tiedosta mymosa :)

Liipa kiva että voidaan jännäillä samoihin aikoihin..

Meillä on häät tulossa toukokuussa, joten vaikka tärppäisi nyt ei pitäisi vielä näkyä. Tietenkin alkoholia ei sitten voi juoda lainkaan. Ja jos nyt tästä kierrosta tärppäisi pitäisi pahoinvointikin jo helpottaa ennen häitä. Olen kyllä niin kova jännittäjä, ja oksentelen jännittäessä, että voi olla et oksennan vaikkei masuasukkia olisikaan kyydissä..
 
Moikka. Voisin tulla tänne mukaan jännäilee. Vois olla kivempaa kuin yksin jännäily :D Mut voi laittaa listoille: 28...23/35...5...08/13....1. Viime heinäkuussa nappasin viimesen e-pillerin ja siinä vierähti muutama kuukausi ennen ku ekat menkat edes tuli. Ovis testejä tein ekan kerran vasta tällä viikolla. Just kun perjantaina tai lauantaina olis ollut todennäköisintä saada kaks viivaa, niin perjantaina testatessa kaks viimeistä liuskaa, jotka jäljellä enää oli, olivat vissiin viallisia kun tyhjäksi jäivät. Ei siis tullut edes sitä testiviivaa...outoa. Onks muille käynyt näin?
 
Mariannika terveluoa! "Kiertokaimani" :) itselläni siis melko samanlainen kierto kanssasi ja olen yleensä kaksi viivaa saanut siinä KP 22 paikkeilla. Muulloin on saattanut olla ihan puhtaan valkea tikku. Eli mahdollisesti olivat viallisia tikkuja TAI sitten olet ovuloinut aiemmin ja luvassa lyhyempi kierto. vai tuliko sinulle siis kumpaakaan viivaa näkyviin?
 
Viimeksi muokattu:
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Sunnuntai 9.3.2014



Nimimerkki......Ikä.............Kp..........Yk........Ya...Monesko

Daagmar............29..........39/28-30......4........11/13.......?
empuska.............21.........37/30...........4.......11/13........1.
kiskisnami...........23.........34/30-35......1.........2/14........1.
pieni toive...........24.........33/?-37........1........02/14.......3.
Miija87...............??.........30/27...........3.......12/13.........2.
Kaneli88.............25..........2/26...........2.......02/14.........1.
Bella-.................20.........3/26-29.......3.........1/14........1. Jks14.................27.........25/29~31.....1..........1/14.......?
Liipa..................24.........19/27-29......2..........1/14........2.
Minisport...........27..........18/34..........7.........08/13.......1.
tähtityttö89........24..........18/??..........2...........1/14.......1.
Katey................24 .........17/39..........3.........12/13.......1.
SJ.....................23.........16/31..........3.........12/13........1.
jammaillen..........23..........11/??...........2.........2/14........1.
Wivi..................24.........10/28-29.......3..........1/14.......1.
Niuski................31.........8/25-26........4........12/13........1.
Mariannika.........28..........23/35..........5.........08/13.......1.
mymosa............31..........??/??.........3.........12/13.........4.
Ujm..................25..........??/28.........3.........12/13.........1.
MaryahR............?............??/??.........1.........2/14..........2.








Piinailijat:

Milja87 dpo 15
Jks14 dpo 9
tähtityttö89 dpo 2






Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)

2014
tammikuu nuorallatanssija (yk2), Sandri (yk3), Elviira86 (yk1), Annuski (yk5)

helmikuu Anni00 (yk1), SannaMarko (yk2), Ponityttö (yk1), Sonetti (yk2), Kinkula- (yk2), Nalle-Puh

maaliskuu Heranen (yk3), toivontähti (yk2)


Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
Kaneli88 Ripaus sokeria ja kanelia elämään
 
Viimeksi muokattu:
Mariannika tervetuloa! :)

Jks14 täällä edelleen vuoto menossa. Meillä miehellä varmaan jonkinlaista influenssaa ja tässä toivotaan, että oltais molemmat sitten ovulaation aikoihin terveinä, jotta jaksaa kunnolla talletella. :) Tuntuu kamalan pitkältä tää aika odotella ensin ovulaatiota ja sen jälkeen vielä piinailla kierron loppuun.. No eiköhän tää fiilis tästä nouse, kunhan päästään sitä ovulaatiotakin bongailemaan. :)

Mites siellä menee? :)
 
Kotiuduttu tänään vihdoin. Kotimatka kesti 30h. Onneksi on ohi. Minulle voikin sitten päivittää kp2 (ja pituudeksi voisi laittaa 26) ja yk2 Eli ei tarvii huomenna testata. Ristiriitaiset ajatukset. Toisaaltaan olen huojentunut että ehkäisyn lopettamisen jälkeen menkat tuli. Nyt ei myöskään paras raskautumis ajankohta kun syön vielä malarialääkkeitä sekä antibiootteja (eilen alkoi vatsatauti ennen kotimatkaa). Eli nyt ei tarvitse olla noista huolissaan. Toisaaltaan taas tietty harmittaa uusi yk. Noh.. kaikella on tarkoituksensa. Minä ja siskoni olemme tärpänneet kuulemma toisesta kierrosta, samoin siskoni kaksi lasta. Joten ehkä tämä kyrityskerta on sopiva ;)
 
Bella- toivottavasti miehes tervehtyy viimeistään ennen ovulaatiota! :) Sä pääset pian jo uudelleen yrittämään!! Jee :) Mä täällä odottelen kuukautisia, että pääsis kans uudelleen yrittää! Alkaa ensvkonloppua ja uus ovulaatio olis sit kuunlopussa. Tä odottelu on yhtä piinaa.
 
Kaneli88 mukavaa kotiinpaluuta! Huhhuh, 30h on aikas pitkä aika.. Oot varmaan aikas poikki.
Ehkä on ihan hyvä ettei nyt käynyt tärppi, kun on lääkkeet ja vatsatauti. :/ Toivottavasti sulla käy onni ja seuraavasta tärppää! :)
 
Kaneli88, sulla varmasti tärppää tästä kierrosta! :) Ihan hyvä että tuli ne yhet menkat, niin alkaa sitten "puhtaalta pöydältä".

Mulla on ollu tässä muutaman päivän jo semmonen menkkamainen olo, vaikka menkkoihin vielä viikko, ja siksi jännäänki, että tarttukohan kyytiläinen tästä kierrosta! :) Mutta toisaalta, rinnoissa ei tunnu mitään uutta, mikä on outoo, koska aiemmin ku oon luullu olevani raskaana oon päätelly sen rinnoista... Onneksi ens viikolla on paljo tekemistä niin se menee varmaan nopeeta! :)
 
Bella- olen melkein 99,9% varma, että tärppi ei tästä kierrosta käynyt. Kuukautiskivutkin alkaa yleensä viikko ennen kuukautisia ja tänään hiukan jo tuntui. Mä olen päättänyt jo, että ensikierrosta tärppää! :)
 
Nii ja oli mulla aamulla vähä repäisykipuja ku sängyssä kääntyilin! :) Punaviiniä oon melkeen joka päivä oletetun oviksen jälkeen juonu lasin ja eilen hoksasin netistä että tumma suklaaki auttais kiinnittymistä! :p Sitä siis tänää :D
 
Viimeksi muokattu:
Juu, viikon päästä maanantaina toivottavasti EI ala :) Rupesin just miettiin ku mulla on kaks one step r-testiliuskaa ja luin netistä että ne ei oo kovin hyviä, vaikka pakkauksen mukaan herkkiä, että pitäsköhän ostaa joku muu testi vielä? Onko tietoa mikä ois hyvä aikasessa vaiheessa? Vai ootanko suosiolla siihen maanantaihin?
 
Mulla on ennestään tyttö, mutta hänen raskaudestaan on aikaa sellainen 7 vuotta. En muista oikein silloisesta alkuraskaudesta, kun sen, että 4 päivää ennen, kun plussasin, niin tuli kerran vessassa käydessä todella tummaa pissaa ja sit toinen nänni sai ihmeellisen hetkellisen kipukohtauksen. Enkä muista oliko edes kuukautiset silloin vielä myöhässä, mutta vahva plussa tuli. Noi kaksi hetkellistä oiretta on ainoita mitä ennen plussaa tuli.
 

Yhteistyössä