Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Syy miksi epäilen vahvasti ettei ole tärppi käynyt on se, että ei ole pätkääkään oireita. Tiedän, että ei tarvitse olla oireita ja silti voi olla raskaana. Mun serkun kans juttelin asiasta, niin hän sanoi ettei hänellä ollut kummankaan tyttönsä kohdalla minkäänlaisia oireita. Tajusi tehdä testin, kun havahtui siihen, että menkat ei ollu alkanut. :D Mä jännäilen vielä ja ilmoittelen.
 
Jks14 +++++++ :whistle: Toivotaan tärppiä :) Muillekin toki myös :)

Mä kävin siellä gynellä ja noh... Tilanne on sellainen, että paikat näyttää ihan hyvältä, mutta kuulemma se munarakkula mikä on kypsymässä on aika pieni kiertopäiviin ja kierron pituuteen nähden :( Vain 12mm kun pitäisi olla kuulemma lähemmäs 20 jos ovis+ tulis kp11-12. En ehdi bongailemaan ovistesteillä tässä kierrossa jos se oliskin myöhemmin, kun en kouluun niitä testejä viitsi roudata.

Lääkärin mukaan saattaa olla, että hyvää munasolua ei kypsy joka kierrossa. Vähän kuin ois märällä rätillä läpsäisty naamalle. :headwall: Kannattaa kuulemma kuitenkin yrittää normaalisti ja vuoden vaihteessa tulla tutkituttamaan jos ei tuloksia kuulu. Tämä kierto on kuitenkin aika tuhoon tuomittu, koska aikataulut menee miehen kanssa niin pahasti ristiin :( Taustailen siis täällä edelleen hissukseen...
 
Liipa en tiedä onko herkkiä, mutta en usko. Tänään aamulla tein taas testin ja niin puhdas nega, kuin olla ja voi! :( Enskierrossa sit tehdään enemmän hommia, että tärppi kävis! Koitan olla positiivisella mielellä, mutta tottakai tuo nega vetää mielen väkisin hiukan matalaksi. :/ Inhottavaa odottaa kuun loppuun uutta ovista.. Plaaaah. Kiitos kaikille kuitenkin kannustuksesta, on niin ihanaa, kun on vertaistukea ja kannustajia! Olette ihania! <3

Niuski TOIVOTTAVASTI teillä pian tärppäis ja koita olla miettimättä gynen lausetta. Tiedän, että voi olla vaikeaa, mutta yritä silti. Oikein paljon onnea jokaiselle yritykselle!! (siltä varalta, että tulee useampi yk.) :)
 
Huh, minä vuodan!! Tänään siis kp1 ja voi luoja näitä kipuja, en edes muista milloin olisi menkkojen alku ollut näin kipeä kuin nyt. Heräsin aamulla jo ennen 6 kun kivut meinasi olla sietämättömät ja äkkiä vaan vessaan tunkemaan tulppa paikalleen. Ei tarvinnut arvailla että mitähän kipuja nämä ois. Mieskin oli aivan kauhuissaan että voiko hän lähteä töihin ja jättää minut yksin kotiin.. :)

Eli siis kp1 ja yk5 on alkanut. :) olipahan megakierto!
Heiii meilläkin on remppahommia tiedossa luultavasti jo tälle vkolle! :)
 
Ovistestiin tuli haalea viiva. Hassua. Odotin ovista vasta viikonlopulle. Ehkä huomenna se ois vahvistunut ja ovis ois jo aikasemnin kun oletin. Ja mietin että ei vielä kannattais testailla :D onneksi testasin. Mun vauvakuume on kyllä nyt aivan hullua. Tavallaan ens kuusta tärppi ois parempi aikataulujen kannalta mutta silti haluan että onnistutaan nyt! Oon niin kauan halunnut ja vihdoin mieskin haluaa :)

Otetaas kaikki hienot maaliskuu plussat! <3
 
SJ
Jks, niin kauan on onneksi toivoa kun menkat ei ala :) onhan sulla vieläkin aika pienet dpot.. kun se hormooni nousee niin eri tavalla eri ihmisillä. Ja ikävää Niuski tuo kommentti mutta vissiin teillä kuitenkin on ihan hyvät mahikset tärppiin kun kerran vuoden vaihteeseen asti anto aikaa yrittää ja vasta sitten lisätutkimuksiin, jos tarvis. Mutta nyt vaan on uskottava siihen että se tärppi sieltä tulee! :) täällä vissiin nyt dpo1 ja piiiitkältä tuntuu tulevat päivät. Mites muut piinailijat? Tähtityttö, miija?
 
Haha! Repesin niin tolle mymosan hymiölle.
itse odottelen juuri lääkärille pääsyä ku sairaanhoitaja ei suositellut töihin paluuta ennen kuin salmonella näyte vastattu etten vahingossakaan sairastuta niitä pieniä <3 Elikkä loma jatkuneen vielä tämän viikon.

Vuoto loppu taas mutta seuraillaan alkaako uudestaan. Juteltiin eilen ystäväni kanssa kierroista ym. Tavallaan ihanaa kun on kaveri joka yrittää kanssa vaikka tilanne hieman eri.
 
Kaneli88 varmasti mukavaa, kun on ihminen jolla on sama toive ja voi purkaa mietteitään sellaiselle, jota ne varmasti aidosti kiinnostavat. :) Itselläni ei tällä hetkellä ole ketään sellaista, joka yrittäisi tulla raskaaksi ja jonka kanssa viitsisi kamalasti näistä asioista jutella. No onneksi te olette täällä! :)

Mulla on ollu tän koko aamun ihmeellistä jomotusta/paineentunnetta mahalla, vaikka kp6 on jo menossa, joten ei nämä mitään menkkakipujakaan ole. Tai sitten mulla on niin mahdottoman hyvä mielikuvitus, että se saa JO nyt mut tuntemaan kaiken maailman tuntemuksia, vaikka ovulaatioonkin on vielä aikaa. :D
 
Viimeksi muokattu:
SJ juu toivoa vielä olis, mutta jotenkin vaan ajattelen, että olis edes haamujen haamu tullut jos olis tärpännyt. Aika varma olen, että menkat sieltä alkaa parin kolmen päivän päästä. Haikee fiilis ollu tänään kieltämättä, vaikka nega tiedossa oli. Täytyy vaan yrittää pysyä positiivisena ja pitää nokka kohti uutta yk:ta. :)
 
Mä aattelin että vois testata lauantaina (kp 25/27) ekan kerran, sitten sunnuntaina ja maanantaina, jos ei menkkoja näy. Toisaalta tekis mieli tehä ihan heti. Tuossa sofin one stepissä voi näkyä jo 7-10 päivää hedelmöittymisestä, mut sit harmittaa jos ei näykkään ja eihän se välttämättä mitään näytäkään vielä. Sitten vaa harmittaa turhaan.
 
Viimeksi muokattu:
SJ täällä odotellaan et päivät kuluu ja päästään testaamaan. Jostain syystä limat eivät ole kuivuneet, vaan joka päivä on tullut sellaista vesimäistä vuotoa kerran tai pari kertaa päivässä.. Tein tänään ovistestin, mutta nega oli.. Ei auta kuin odotella..
 
SJ
Jks, kyllähän se niin on että meinaa toivo loppua kun ei testiin tule ees haamua mt ite oon yleensä saanut oikeesti mielenrauhan vasta sitten kun menkat on alkanut
Liipa & tähtityttö, viikonloppuna viimestään testiä kehiin :)
Onneks saan jännittää tän viikon teidän puolesta kun ite ei voi vielä alkaa jännäileen miten on käyny. Oon koittanu noita vuotoja tutkailla, mitään erityisiä limoja ei kyllä oo tullut mutta ei ainakaan vielä ihan kuivaakaan oo, toivottavasti ei kuivaa kautta tulekkaan!
 
SJ
Jks, niin siis ovishan mulla oli testien , laskureiden ym. Mukaan eilen mutta siis toivon ettei tulis kuivaa kautta tässä oviksen jälkeenkään koska eikös tuo lima oo oviksen jälkeen merkki kiinnittymisestä :) siis oon kuullut et monilla on oviksen jälkeen tullut runsaasti valkkaria ja se olis merkki raskaudesta, sillä aattelin että toivottavasti valkkarit pysyy mukana niin heräis toivo sen puoleen :) ens viikon perjantaina aattelin kyllä jo jonkun herkän testin tehdä koska sillon olis dpo10 ja jo pieni mahis et haamu näkyis..
 

Yhteistyössä