Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

kiskisnami, kyselit että onko mulla ollut mitään ovisoireita. Viime kierrossa tunsin siis ekaa kertaa ikinä ovulaation, jolloin vihlaisi kaksi kertaa tosi kovin ja pitkään oikealle munasarjaan. Nyt tässä kierrossa sunnuntaina nipisteli hetken oikealle munasarjaan ja nyt keskiviikkona tuntui ehkä noin parin minuutin ajan erilaisia pistelyitä ja viiltelyitä oikeaan munasarjaan, mutta ei niin voimakasta kuin viime kierrossa. Mulla tosin oli viime kierrossa koko ajan rinnat kipeänä yms, varmaan pillereiden lopetusoireita. Mitään limoja en oo bongaillut, sen oon jo viikon ajan todennut että valkkari on läpinäkyvää ja erilaista kuin esim lopukierrossa.

Jatkan nyt vielä ovistestailua siltä varalta, että ovista ei vielä ole ollut tai et viivat lähtis vaalenemaan. Haluaisin vaan sen oviksen perusteella laskeskella et millon seuraava kierto alkaa :D
 
Mä olen nyt ihan sekasin ton ovulaation kanssa. Viime kierrossa tuli yhden kerran selkeä ovis plussa nyt on tullut kolmena aamuna haalea viiva. Onko ovis siis jo mennyt vai tulossa? En tiedä :( mutta peittoja on varuiksi heiluteltu ihan mukavasti.

Nyt on tulossa paljon juhlia missä en halua alkoholia juoda mutten myöskään halua joutua kysymys meren keskelle. Oon miettinyt kaikkia "sotasuunnitelmia" ettei kukaan huomaa juomattomuuttani. Oon nyt ollut kaks kuukautta juomatta ja oon päättänyt että juon vasta kun lopetan imetyksen :) jos jollain on hyvä idea muiden hämäämiseen tässä asiassa niin auttakaa ihmeessä! En voi aina mennä autolla kun normisti en tykkää ajaa :D
 
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Perjantai 14.3.2014



Nimimerkki......Ikä.............Kp..........Yk........Ya...Monesko

Daagmar............29..........44/28-30......4........11/13.......?
empuska.............21..........3/30...........5.......11/13........1.
kiskisnami...........23..........3/30-35......2.........2/14........1.
pieni toive...........24..........2/?-37........2........02/14.......3.
Miija87...............??..........9/27...........4.......12/13.........2.
Kaneli88.............25..........7/26...........2.......02/14.........1.
Bella-.................20.........8/26-29.......3.........1/14........1. Jks14.................27.........30/29~31.....1..........1/14.......?
Liipa..................24.........24/27-29......2..........1/14........2.
Minisport...........27..........23/34..........7.........08/13.......1.
tähtityttö89........24..........23/??..........2...........1/14.......1.
Katey................25 .........22/39..........3.........12/13.......1.
SJ.....................23.........21/31..........3.........12/13........1.
jammaillen..........23..........16/??...........2.........2/14........1.
Wivi..................24.........15/28-29.......3..........1/14.......1.
Niuski................31........13/25-26........4........12/13........1.
Mariannika.........28..........28/35..........5.........08/13.......1.
mymosa............31..........??/??.........3.........12/13.........4.
Ujm..................25..........??/28.........3.........12/13.........1.
MaryahR............?............??/??.........1.........2/14..........2.








Piinailijat:


Jks14 dpo 14
tähtityttö89 dpo 7






Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)

2014
tammikuu nuorallatanssija (yk2), Sandri (yk3), Elviira86 (yk1), Annuski (yk5)

helmikuu Anni00 (yk1), SannaMarko (yk2), Ponityttö (yk1), Sonetti (yk2), Kinkula- (yk2), Nalle-Puh

maaliskuu Heranen (yk3), toivontähti (yk2)


Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
Kaneli88 Ripaus sokeria ja kanelia elämään
 
Wivi, minä luotan siihen et sanon et mulla on antibiootti kuuri menossa, joten en voi juoda. Joillakin lääkkeillä on antabusmaainen vaikutus alkoholin kanssa. Minä ainakin luotan siihen ;) Meillä yrityksestä tietää siskot ja meidän äiti :) Ihana kun saa jollekkin asiasta jutella. Samassa tilanteessa olevia kavereita ei ole, kaikki on jo muksunsa pyöräyttäneet :)
 
Viimeksi muokattu:
Tämä raskauden yritys hankaloittaa minun elämäni suunnittelua :D Siskon kanssa ollaan suunniteltua kaupunkilomaa tuonne loka-marraskuulle, mutta nyt aloin miettimään, että JOS olen raskaana tästä seuraavasta yrityksestä ja la olisi joulukuun alussa niin eikös miulla olisi jo valtava maha? Uskaltaako tässä vielä mitään lentoja varata... Turhauttavaa, koska voi olla etten ole marraskuussa vielä edes raskaana. Tuskailin jo valmiiksi kaaso-mekkoasiaa. Olen ystäväni häissä kaasona. Häät 2015 elokuussa. En halua olla silloin raskaana :D Mieluiten vauva kainalossa ja raskauskilot poissa :) Kaikkea saa varmaan toivoa. Mietin jo että pitääkö yritys keskeyttää siinä kuussa, jolloin la sattuisi siihen elokuuhun? Olisi todella ikävää jos ei pääsisi hähin... tää on niin tätä JOSSITTELUA :D Anteeksi :D
 
Maitoa tuo näyttäisi olevan. Kuopus on nyt noin 8kk ikäinen. Helmikuun puolella toinen rinta kipeytyi välillä, mutta se meni sitten parissa viikossa ohi. Enkä tuosta kipuilusta edes huolestunut kun se jomotus tuli ja meni jatkuvasti tuon parin viikon aikana, sen jälkeen ei taas ollut mitään. Nyt sitten jostain syystä molemmat alkoi valskaamaan.
 
Miun sotasuunnitelma tähän kiertoon on, että seksiä olisi joka toinen päivä. Normaalisti meillä on 1-2 kertaa viikossa. Joskus menee kyllä yli viikkokin ilman, jos vuorot menee ristiin ja ollaan kovin väsyneitä. Saa nähä miten tämä suunnitelma toimii. Mies usein melko väsynyt arki-iltaisin. Ei auta kuin yrittää houkutella...
 
mymosa
Miun sotasuunnitelma tähän kiertoon on, että seksiä olisi joka toinen päivä. Normaalisti meillä on 1-2 kertaa viikossa. Joskus menee kyllä yli viikkokin ilman, jos vuorot menee ristiin ja ollaan kovin väsyneitä. Saa nähä miten tämä suunnitelma toimii. Mies usein melko väsynyt arki-iltaisin. Ei auta kuin yrittää houkutella...
Kuulostaa tutulle.. Meillä tuota seksiä on lähinnä vain viikonloppuisin. Joka toinen viikko mies käy vain nukkumassa kotona ja joka toinen viikko nukahtaa yleensä kuopuksen kanssa samoihin aikoihin.. Lisäksi, että kuopus nukkuu meidän kanssa vielä. Mutta hyvä tuuri lienee, että tällä menetelmällä tärppäs kuitenkin.
 
Jks14: eihän se ettei ennen menkkoja tuu plussaa, tarkoita etteikö se voisi olla plussa. Eikös noi testit tulisi tehdäkin vasta kun menkat jäänyt pois?
Äitini kun odotti isoveljeäni niin kaikki testit (myös verikokeet) näyttivät negatiivista kunnes ultrattiin ja raskausviikkoja oli jo 17. Äitini oli jopa saanut jotain lääkkeitä että menkat alkaisivat... 70-luvulla siis tämä tapahtunut. Maailma on ihmeellinen.
 
Kaneli88 en vaan ole enään viitsinyt testata ja pettyä. Olen aika varma, että menkat alkaa, kaikki olotilat, kivut ja muut oireet viittaa siihen.

Kiitos kuitenkin, kun jaksat/ jaksatte olla, niin kannustavia! <3
 
Kyllä mua vähä jännittääki. Vaikka kuin koittas aatella että ei sen nyt niin väliä oo, niin kyllä se siinä tilanteessa sitten harmittaa kuitenki. :| Mut tänään juon vielä colaa ja syön salmiakkia :p Harmi ku oon monta päivää miettiny, että pitäs ostaa maksalaatikkoo, mutta en oo muistanu! No ei se varmaan hirveen haitallista ois vaikka nyt plussais ja vielä vaikka viikonloppuna söis. Viimeksi ku olin raskaana teki loppu ajasta ihan hirveesti mieli maksalaatikkoo. :D
 
Saan syödä maksalaatikkoni. Nega tuli, mut sain varotuksen ku testiä tehdessä tuli vähä verta paperiin. Tästä tuleeki ennätys lyhyt kierto... Mussa on jotain vialla... :( Jään vähä taustalle nyt, enkä päivittele listaa. Luen teidän juttuja kuitenki. Tsemppiä ja plussatuulia kaikille!!
 
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Perjantai 14.3.2014



Nimimerkki......Ikä.............Kp..........Yk........Ya...Monesko

Daagmar............29..........45/28-30......4........11/13.......?
empuska.............21..........4/30...........5.......11/13........1.
kiskisnami...........23..........4/30-35......2.........2/14........1.
pieni toive...........24..........3/?-37........2........02/14.......3.
Miija87...............??..........10/27...........4.......12/13.........2.
Kaneli88.............25..........8/27...........2.......02/14.........1.
Bella-.................20.........9/26-29.......3.........1/14........1. Jks14.................27.........1/29~31.....2..........1/14.......?
Liipa..................24.........25/27-29......2..........1/14........2.
Minisport...........27..........24/34..........7.........08/13.......1.
tähtityttö89........24..........24/??..........2...........1/14.......1.
Katey................25 .........23/39..........3.........12/13.......1.
SJ.....................23.........22/31..........3.........12/13........1.
jammaillen..........23..........17/??...........2.........2/14........1.
Wivi..................24.........16/28-29.......3..........1/14.......1.
Niuski................31........14/25-26........4........12/13........1.
Mariannika.........28..........29/35..........5.........08/13.......1.
mymosa............31..........??/??.........3.........12/13.........4.
Ujm..................25..........3/28.........4.........12/13.........1.
MaryahR............?............??/??.........1.........2/14..........2.








Piinailijat:


tähtityttö89 dpo 8
SJ dpo 4






Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)

2014
tammikuu nuorallatanssija (yk2), Sandri (yk3), Elviira86 (yk1), Annuski (yk5)

helmikuu Anni00 (yk1), SannaMarko (yk2), Ponityttö (yk1), Sonetti (yk2), Kinkula- (yk2), Nalle-Puh

maaliskuu Heranen (yk3), toivontähti (yk2)


Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with
ponityttö Multaa ja Timantteja
SannaMarko Vauvahaaveilua
Kaneli88 Ripaus sokeria ja kanelia elämään
 
Viimeksi muokattu:
Voi Liipa! Pahoittelut kovasti negasta. Ei siussa varmasti ole mitään vikaa! Yritän itellenikin toitottaa kokoajan, että vaikka kaikki olisi tehty juuri otolliseen aikaan niin onnistumisen prosentti on aina vain sen 20%. Puolivuottahan ihmisillä keskimäärin kestää tulla raskaaksi. Jos sinuu Liipa kovin mietittyy oma kiertosi, niin käy ihmeessä juttelemassa gynelle ja saamassa mielenrauhaa sieltä :)

Halauatko Liipa olla edelleen listoilla vai tekisinkö taustailijat-kohdan?

Mie voin jatkaa tuon listan päivittämistä kun näemmä onnistuin nyt :)
 

Yhteistyössä